Egyedülálló portfóliós rendszert vezetett be a KreaNod, az év elején indult hazai crowdsourcing startup. Ezáltal az elsősorban design pályázatokat futtató portál lehetővé teszi, hogy hiteles statisztikák és referenciák alapján kereshessünk kreatív szakembereket.
Új módszerrel keres nevet jövőbeni pénzügyi szolgáltatásának a Duna House cégcsoport. A hazai kreatívokat tömörítő KreaNod online közössége körében írtak ki névadó pályázatot, ezzel gyarapítva azon cégek sorát, amelyek a crowdsourcing eljárást veszik igénybe kreatív feladatok megvalósításához.
A Duna House névadó pályázatot indított a KreaNodon, Magyarország első reklám és design crowdsourcing oldalán, ahol szabályozott keretek között zajló versengés útján keresnek nevet egy hamarosan induló pénzügyi szolgáltatásuk számára.
A Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány egy nemrég indult hazai startuppal karöltve írt ki karitatív pályázatot kabalafigurájuk megtervezésére.
2011 őszi indulást terveztek, de csak most jelent meg a KreaNod. Az első hazai reklámra és designra épülő crowdsourcing startup rögtön saját pályázatokkal kezdte meg működését.
A hazai kreatívok és megbízók együttműködését segítő KreaNod hosszas késlekedés után, a napokban indult el. A crowdsourcing startupról 2011. augusztus végén lehetett hallani először, de az őszre tervezett kezdést fejlesztési nehézségek meghiúsították. Két alkalommal is a nulláról kezdték újra a munkát, a befektetett energia így csak mostanra érett be.