Baranyi Autódekorácoió/logóterv‍

Autó design pékség számára | Design/Kisarculat design | Publikálva 2024.06.11.
Megtekintés 13
Tetszik 0

Tartalmas munka, rugalmas hozzáállás, ajánlom !

Képek:

Leírás:

Kedves Tamás,

Én 3 látványtervet készítettem a következő koncepciók alapján...

Terv 1, 3D-s, légcsatornás autófóliára tervezve 4C print. Kiegészítve fehér vágott betűkkel.

Az alapszín a weboldalról vett színséma alapján lett beállítva. Letisztúlt megjelenésű brand-re fokúszáló design. Opciónálisan több tartalmi dolgot is el lehetett helyezni ha jól értelmeztem. Én a weblap címet választottam, hiszen ma már a vevők vagy személyesen a bolthálózaton keresztül kerülnek kapcsolatba a termékekkel illetve az Önök képviselőivel, vagy weboldalon keresztül kezdenek információt gyűjteni. Ez esetben pedig az összes elérhetőség adott. Ezért ebben a tervben ezt tartottam fontosnak megjeleníteni illetve a Brand-et.

Terv 2, 3D-s, légcsatornás autófóliára tervezve 4C print. Kiegészítve fehér vágott betűkkel.

Alapvetően a vizualitásra fókuszálva készült el ez a terv. Bensőséges, szeretettet áraszt ami alapján bizalmat kelt a vásárlóban és természetesen azt az érzetett hogy “meg akarom kóstolni”  Természetesen itt is hangsúlyos a Brand annyi kiegészítéssel hogy az egészség és a szeretettel és odafigyeléssel készült termék mivoltja ki is van kommunikálva erősítve ezzel a koncepciót. Színeiben szintén a weblap mostani barna színe visszaköszön kiegészítve a cukrászati terméken lévő mély mályva színnel.

Terv 3, 3D-s, légcsatornás autófóliára tervezve 4C print. Kiegészítve barna, vágott betűkkel.

Ez a terv már egy sokkal hosszabb magyarázatot igényel. Nézve és tanulmányozva a jelenlegi logót, arculatot az fogalmazódott meg bennem, hogy nyilván önök elértek egy olyan pontra a vállalkozással ahol rendbe szeretnék tenni a dolgokat. Az a fajta profizmus és szeretett, tudatosság ami a munkájukban van az jó lenne ha visszaköszönne az a vállalkozás arculatán is. És anélkül hogy ismerném részletesen a történetét a cégnek engedjenek meg néhány gondolatot. A jelenlegi logó mai szemmel nézve túl sok. Egy kicsit olyan érzést kelt hogy ahogyan fejlődött a cég úgy raktak hozzá vagy fejlesztették tovább megpróbálva belerakni minden információt. Csak, hogy ezzel sajnos azt kapták hogy arculatilag olyan mintha 3 dolog lenne egybegyúrva. Egyszer van egy régi kicsit “mókás” péklegénnyel malommal ellátott logó amin rajta is van a Kft. neve egy adott betűtípussal… Ez ma már annyira nem szerencsés, főleg ha azt akarjuk kommunikálni, hogy mennyire jó egészséges, és hozzáértéssel (magas szaktudással) készült termék. Ez inkább kedves és régi hatású minthogy profizmust tükrözne. A második hogy a Baranyi pékség felírat betűtípusa kisértetiesen hasonlít a Félegyházi Pékség betűtípusához. Ez sem szerencsés. Illetve a piktogramhoz (az előbb említett részhez) sem illeszkedik szépen. A harmadik sehol sem kommunikálja a több mint 30-éves múltat ami ismételten fontos lenne, hiszen a vásárlók számára tudat alatt is bizalmaz építhet.  Tehát mivel a kenyérsütésnél is fontos a kovász itt is fontos a Logó! Ez az alapja mindennek. Ameddig az nincs rendbetéve úgy sosem lesz tökéletes az amire vágynak. Ezért készítettem egy olyan Logót a 3-as tervhez amely megpróbálja átvenni a régi elemek pár részét, modernizálva, letisztultan és fókuszálva arra amit hivatott betölteni. Hogy képviseljen egy nagyszerű 30 éves magyart családi vállalkozást.

Üdvözlettel

Egy kreatív