Pályázatok
Váltsuk le a régi logót, egy modernre!
Koncepciók (146)
Oldalak
Feladat leírása
A globális audio-video (AV) piacon egyre nagyobb az ismertségünk, elfogadásunk, de a nagy multicégekkel kell versenyeznünk valamennyi piacon (rendezvény, irodai tárgyaló, egyetemi előadóterem stb.).
A professzionális AV piacon a két globális piacvezető cég (USA): a Crestron és az Extron. Elnevezésben és brand színekben (kék) is nagyon hasonlóak.
Egyéb versenytársak. Atlona, Kramer AV
Feladat leírása
A Lightware egy professzionális AV fejlesztő és gyártó cég, amely 25 éve működik és ez idő alatt komoly ismertségre tett szert az AV (audio-videó technológia) piacon. A teljes fejlesztés és gyártás Magyarországon működik, ezt globálisan európai gyártás-fejlesztésként kommunikáljuk, amely számos régióban megbízhatóságot, biztonságot sugall. Növekedésünk ellenére megtartottuk családias, barátságos légkörünket, ahová kollégáink szeretnek bejárni.
Termékeinkkel jelen vagyunk nagy koncertek, rendezvények kivetítőtechnikája mögött, irodai tárgyalók konferenciatechnikája, egyetemek, előadótermek prezentációs technikai rendszerek részeként és még sok egyéb területen az orvostechnológiától a hadiiparon át az e-sportig.
Stabil, jól működő, könnyen konfigurálható eszközeinket szeretik és használják nagy globális cégek. A jelátvitelt szinte késés nélkül (0 latency) biztosítják eszközeink.
Erősségünk, hogy pontosan felmérjük az ügyfelek igényeit és már a fejlesztés elején erre fókuszálunk. A végeredmény: az elvárásokon felül működő megoldások. Számos nemzetközi díjat is nyertünk. Ehhez teszünk hozzá egy személyes, barátságos és gyors reagálású, profi ügyféltámogatást.
Mérnöki cégként a brandépítés évekig a háttérbe szorult, de most eljutottunk oda, hogy szeretnénk a több, mint 20 éves logónkat lecserélni, az arculatunkat egy modernebb, maibb stilusúra cserélni.
Feladat leírása
A Lightware logója a 25 év alatt nem változott és mára több szempontból is elavult, frissítésre szorul. A márkanevet megtartjuk, ugyanakkor nem zárkózunk el a rövidített formák használatától sem: LW vagy LWR. Ezt úgy képzeljük el, hogy mindenképpen kell egy LIGHTWARE logó, de lehet egy LW vagy akár egy LWR változata, mert pl. olyan termékeinken, mint pl. kábelek, jobban rá lehetne tenni azt.
A logó részeként egy modernebb betűtipust és egy szimbólumot/ikont is szeretnénk.
Feladat leírása
Legfontosabb ismérvek:
1. A talpas betűtől, a szlogentől és a bordó színtől elbúcsúzunk.
2. Kizárólag a márkanevet jelenítjük meg logóval, amihez később friss szlogen is társulhat (nem biztos, hogy fog).
3. Nagyon fontos, hogy egy friss, modern, mai tipográfiát találjunk.
4. Egy emblémára is szükségünk van, amit a termékeken, csomagolásokon, leírásokon is használhatunk, akár a név nélkül.
5. Ugyanakkor nem zárkózunk el, ha a tipo önmagában egy markáns, emblémaként használható logó.
6. Mivel a konkurensek közül a már bevezetett piros (bordó) árnyalattal tudunk kitűnni, így maradunk ennél a színnél, de valamivel élénkebb formában: Pantone 7621 C
7. Kisarculaton is szeretnénk megnézni.
8. Egyszínben és másodlagos színekkel is szívesen látnánk.
Feladat leírása
Csak B2B kommunikáció. Főleg integrátorok (system designer - kb. mint a nagyker, ők értékesítik az eszközöket/rendszereket a megrendelők felé).
Nagyvállalatok - pl. Meta, Google, KPMG vezető technikusai
90%-ban férfiak
Globálisan - USA-tól Indiáig
Feladat leírása
Professzionális AV eszközöket gyártó cég, aki nem csak termékeivel emelkedik ki a piacon, hanem a szolgáltatásaival is (pre-sales, support, service, after sales)
Innovátor - évente több új terméket fejlesztünk, és több termékcsoportunk piacvezető is ebben az iparban
Feladat leírása
Megbízható, pontos, minőségi, innovatív, modern - aki mindig azt szállítja, amire szükség van
termékek intuitívak, kiszolgálás 5*-os (ezeket ügyfelek mondták)
Szeretnénk, ha az új logó, arculat tükrözné ezeket
Feladat leírása
Logó felhasználás - térben, időben korlátlanul
(weben, nyomtatott anyagokon, termékeken, eseményeken, social médiában stb)
Feladat leírása
friss, modern, egyedi - de nem nagyon elszállt, inkább megjegyezhető, mint hivalkodó, innovátor
Feladat leírása
túl művészi - ami elidegeníti a mérnöki célcsportot
túl harsány
ami nem fog működni minden felületen - termékeken, dobozon - vagyis online offline is kell, hogy működjön
Ahol a LIGHT és a WARE külön szedve
Konkurens logókhoz hasonlóak
Feladat leírása
Iparági cégek logói ezen az oldalon egyben megtekinthetőek:
https://avspring.hu/
Cégünkről bővebben: https://lightware.com/about-us/company-overview
Fórum

Kedves Kreatívok!
A határidő 3 nappal kitolódott.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás