Pályázatok

Új IMPAR logó készítése

Logó design
-
IMPAR
60.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 60
IMPAR Kft.

Megbízó

7

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

8 hónap 3 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (73)

02
Beküldve: 2022. 10. 31.
1
0
7
B_B
Beküldve: 2022. 11. 03.
4
0
7
1
Beküldve: 2022. 10. 31.
1
0
6
Beküldve: 2022. 11. 11.
6
0
6
Beküldve: 2022. 10. 29.
4
0
6
Beküldve: 2022. 11. 27.
2
0
5
Beküldve: 2022. 11. 08.
13
0
5
Beküldve: 2022. 11. 27.
8
0
5
Beküldve: 2022. 10. 31.
1
0
4
Beküldve: 2022. 11. 23.
9
0
4
Beküldve: 2022. 11. 03.
2
0
4
Beküldve: 2022. 11. 21.
4
0
4

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az IMPAR 2 fő piaci területen tölt be meghatározó szerepet:
1. Agroindusztriális gumiabroncsok és felnik, kenőanyagok és üzemanyag adalékok
2. Autó kellék és kozmetikai termékek és kiegészítők

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A 30 éves tapasztalattal rendelkező IMPAR Kft. több, mint 11.000 típusú terméket forgalmaz Románia területén különböző kereskedelmi csatornáin keresztül.

Az IMPAR Kft. által kínált termékek biztonságosabbá, kényelmesebbé és hatékonyabbá teszik a járművek és gépek működését. Tevékenysége által a cég stabil partnere a teljes kereskedelmi láncnak - a beszállítóktól a viszonteladókon át a végfelhasználókig.

A vállalkozáson belül 100+ fős szakképzett csapat áll a több mint 10.000 kereskedelmi partner rendelkezésére. Az Impar székhelye Erdélyben, Székelyudvarhelyen található.

Bővebb információ: https://www.impar.ro/home-en/

Feladat leírása

Feladat: 

Új logóval szembeni elvárások:

1. Az aktuális logó méretaránya (hosszú, keskeny-lapos) nem elég előnyös, nem elég látható bizonyos grafikai felületeken, reklámhordozókon. Szükség van előnyösebb arányokra (magasabb, keskenyebb);
2. A fő grafikai elem a piros 1-es egy befutott, elfogadott, ismert része a logónak - ennek a megtartását vagy csak minimális változtatást javasoljuk;
3. Az aktuális színkombinációt szeretnénk megőrizni, mivel ezek a színek azonosulnak a márka DNS-ével. A színárnyalatok közötti módosítások viszont elfogadhatóak;
4. Az új logó a 2 fő ágazat - AGRO-IPARI GUMIABRONCSOK és AUTÓ KELLÉK-KOZMETIKA - értékeit szükséges egyaránt ötvözze;
5. Új font (betű karakter) használatát javasoljuk;
6. A szlogen – EXCELLENCE. IN MOTION - megőrzése ajánlott.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Célunk egy olyan új logó tervezése, amely:
- tükrözi a vállalat alapelveit;
- megszólítja két fő ágazat célközönségét;
- szemlélteti a dinamikát és a fejlődést.

A vállalat célkitüzése:

A mozgásban lévő világ élhetőbbé, hatékonyabbá és kényelmesebbé tétele, a szakmai tapasztalatunk, a forgalmazott termékeink és az ügyfélorientált munkánk által.

A vállalat küldetése:

Értéket teremteni a végfelhasználók számára, miközben tartós, hűséges, kölcsönösen előnyös kapcsolatokat építünk partnereinkkel.

Feladat leírása

Célközönség: 

Agró-ipari ágazat:

- gumiabroncs szervizek
- gumiabroncs dealer - viszonteladó
- állat farm
- út- és hídépítés, bányák

Autó tartozékok, kozmetika ágazat:

- barkácsbolt
- autós bolt és szerviz
- benzinkút hálózat
- hypermarket hálózat.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Az IMPAR a legjobb választás, mivel:

1. Személyre szabott kereskedelmi koncepciókkal és szolgáltatásokkal támogatja partnereit és végfelhasználóit;
2. Optimális ár-érték arányt biztosít;
3. Modern logisztikai technológiával, korszerű autóflottával - gyors kiszállítást biztosít;
4. 100+ fős szakképzett csapattal áll úgy a viszonteladó partnerei mint a végfelhasználók rendelkezésére;
5. Kiemelt fontosságú a vállalat számára az AFTER SALES (értékesítés utáni) tevékenységek végzése.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Az IMPAR márka bemutatása:

I. a márka elvei:

1. Szakmaiság: A több évtizedes kereskedelmi tevékenységünk eredményeként a piaci igényeknek megfelelő megoldásokat kínálunk, optimális együttmüködési feltételeket biztosítva partnereink számára.

2. Ügyfélorientált: üzleti partnereink számára jól megalapozott, jövedelmező és hosszútávú együttműködést biztosítunk,a gazdaságos üzletpolitikánknak és az optimalizált munkafolyamatainknak köszönhetően.

3. Széles termékportfólió: Az általunk forgalmazott kellékek és kiegészítők optimális ár-érték arány mellett biztonságosabbá, kényelmesebbé és hatékonyabbá teszik a járművek és gépek működését.

4. Csapat: Vállalatunk allappilérét képezi a szakképzett, teljesítmény arányosan jutalmazott csapatunk, amely által folyamatos műszaki és kereskedelmi támogatást biztosítunk üzleti partnereink és végfelhasználóink számára.

II. a szlogen értelmezése:

EXCELLENCE = Kiváló megoldásokat és üzleti lehetősségeket nyújtunk.

IN MOTION = Üzleti tevékenységünk alapját képezi a mozgás, dinamika. Szakképzett csapatunk a termékeink és szolgáltatásaink által mozgásban tartja a partnereink vállalkozásait és a végfelhasználóink gépjárműveit.

Feladat leírása

Médiaterv: 

- online/offline felületeken egyaránt
- meghatározatlan ideig történő felhasználás

Feladat leírása

Stílus: 

Olyan munkákat várunk, amelyek a cégre jellemző profizmust, dinamikát és megbizhatóságot ötvözik.

Feladat leírása

Fórum

Kedves Megbízó! Esetleg a piros 1-est megkaphatnánk vektorosan, hogy bele tudjuk építeni az új logóba?

Köszönöm szépen!

Kedves Megbízó! Nem lehet, hogy az egy hónap sok lesz erre a pályázatra?

Kedves Gergely!

Köszönjük észrevételét, részünkről reálisnak tartjuk az 1 hónapot!

Tisztelt Megbízó! Az IMPAR szó is szükséges az úg logoba?

Kedves Pályázó,

Igen szükséges.

Jó munkát.

Köszönöm! Esetleg meg tudnák osztani ismét az 1-est vektoros formában? Köszönöm!

Kedves Virág,

Az alábbi linkről letőlthető:

https://we.tl/t-WiexaPIGit

Kedves Megbízó! Szeretnék pályázni, kérem ossza meg a piros egyest vektoros formában újra. Lejárt a link. Köszönöm szépen!

Kedves Pályázó,

Alább a link:

https://we.tl/t-rE3ZYxgzSJ

Kedves Megbízó! Kérhetném hogy ossza meg újra a vektoros 1-est?

Tisztelt Megbízó!
Az lenne a kérdésem, hogy a nagy piros 1-es milyen funkcióval/jelentéssel bír? Mindegy, hogy az IMPAR felirat előtt vagy mögött van, vagy maradjon mögötte?
A választ előre is köszönöm!

Úgy látszik, az 1-es a kedvenc száma a megbízónak...

Ez egy remek pályázat volt! :P Köszönjük a lehetőséget. :D :D

Gáz. Kedves Gergő, ilyenből ne kérjünk többet. Nem lehetne minden számohoz +2 adni?, legalább azzal ne legyünk büntetve. Lúzerek voltunk, hogy hitelt adtunk a megbízónak. Ez nem volt kedves.

Tisztelt Kreatívok!

Többen is írtatok itt és emailben is, így egyben válaszolnám meg a kérdéseket:
Megteheti ezt a megbízó? Igen, van pénzvisszafizetési garancia lehetősége, és erről nem mondott le, nem volt garantált a díjazás, amit külön ikon jelez minden érintett pályázatnál. Érzékeltetésképpen: A lassan 10 éves KreaNod teljes működése alatt 10% alatti a visszavont pályázatok száma (azok jelentős része megbízói magatartásnak köszönhető egyébként), idén 58 lezárult pályázatból ez a 3. visszavont. Ez nem kell, hogy boldoggá tegyen bárkit, de tény, hogy ez a lehetőség nem titok, akinek ez nem fér bele, az induljon olyan pályázaton, ami garantált díjazású. (Idén 31 ilyen volt.)
Alacsony értékelések? Igen, azok, elég nagy arányban. Nem tisztünk megítélni, hogy egyes munkák magas vagy alacsony pontot kaptak-e (a felül pontozás egyébként többször fordul elő) és mivel nem minden munka kapott automatikusan 1 pontot, látszik, hogy van az értékeléseknek megoszlása. Előfordult már olyan, hogy utólag belenyúltunk a pontozásba, de az olyan esetekben fordult elő, ahol a nem túl szimpatikus megbízó csak kattintott mindenkihez egyet, mikor a rendszer jelezte neki, hogy kötelező. Itt van megoszlás, még ha olyan is, amilyen.

Nem kommunikált a megbízó! Tény. Ezt mi sem szeretjük, ezért ahol csak lehet, felhívjuk ennek fontosságára a megbízók figyelmét. Ennek ellenére természetesen nem mindig követik az intelmeinket, de segítünk abban, hogy aki ezt szintén elítéli kreatívként, az tudjon róla. A pályázaton belül egyértelműen megállapítható, hogy milyen a megbízó magatartása. Bármikor lehet értesülni arról, milyen időközönként lép be, hányszor kommentel, és hány munkát értékelt már.

Ha kivételeket tennénk, azzal a szabályokat vennénk semmibe, márpedig hosszú távon mindig azok működnek. Ha egyedi esetek alapján hajlítgatjuk őket, akkor akár mehetnének a kukába is. Ezért nem lesz olyan, hogy az itteni pontok nem számítanak az átlagba, és valószínűleg nem fogjuk újrapontozni a munkákat sem, bár ez utóbbiról kikérem a szakértő csapat véleményét is, akik a szakmai ajánlásnál és plagizálásnál szoktak segíteni.

(Life hack: Aki ilyen rossz ponttal kezdett most szerencsétlen módon, az hozzon létre új profilt. Akinek ez belerondít más pályázatokon szerzett magas átlagpontjába, az ne aggódjon, a Kreatívok listában nem ez az elsődleges keresési szempont és folyamatosan javítani is lehet ezt.

Tisztelt Kreanod!

Javaslat: Lehetne megoldás visszavont pályázat esetén, hogy a pályázó is visszavonja a pályázatát.
Így ezeket a nem korrekt módon kiosztott pontokat csak az tartja meg, aki akarja.

Szöllősi Gergely jól mondja.
Amúgy semmit nem számítanak a pontok, egyik kiíró sem böngészi azokat, ebben biztos vagyok.
Felesleges a pontokon hisztizni, semmit nem érnek.

Kedves Pályázók,

Első sorban köszönjük Mindenkinek a beküldött munkát és az azokba fektetett energiát és időt.

A pályamunkák több értékelésen mentek keresztül, több személy által. Az értékelések alapját a BRIEF-ben meghatározott 6 szempont képezte:
1. Az aktuális logó méretaránya (hosszú, keskeny-lapos) nem elég előnyös, nem elég látható bizonyos grafikai felületeken, reklámhordozókon. Szükség van előnyösebb arányokra (magasabb, keskenyebb);
2. A fő grafikai elem a piros 1-es egy befutott, elfogadott, ismert része a logónak - ennek a megtartását vagy csak minimális változtatást javasoljuk;
3. Az aktuális színkombinációt szeretnénk megőrizni, mivel ezek a színek azonosulnak a márka DNS-ével. A színárnyalatok közötti módosítások viszont elfogadhatóak;
4. Az új logó a 2 fő ágazat - AGRO-IPARI GUMIABRONCSOK és AUTÓ KELLÉK-KOZMETIKA - értékeit szükséges egyaránt ötvözze;
5. Új font (betű karakter) használatát javasoljuk;
6. A szlogen – EXCELLENCE. IN MOTION - megőrzése ajánlott.

Mindenkinek további sok sikert és eredményes projekteket kívánunk!

Kedves Kreatívok!

Mérlegeltünk a szakmai segítőinkkel, mely után az alábbi levelet küldtem el a megbízónak:

"Kedves Megbízó!
A pontozás nem sikerült éppen korrektre, pedig ennyi volt a kérésünk. Korrekt alatt nem azt értem, hogy ne legyen alacsonyabb pont 3-as 4-esnél. Aki a legalacsonyabbat érdemli, kapja is meg. Az viszont nem létezik, hogy a munkák több mint fele egy 10-es skálán 1 pontot ér. Azok a munkák érdemelnek 1 pontot, amik kivitelezésükben is silányak, az ötlet sem működik, és a briefben foglaltakat sem tartják be. Biztos vagyok benne, hogy ez a három nem igaz a munkák több mint felére. Ráadásul Önök a briefben eléggé meg is kötötték a kreatívok kezét, a fórumban is leírt 6 pontjuk is ezt támasztja alá. A hatból 3 pont arról szól, hogy maradjon meg valami (szlogen, színek, 1-es motívum), és van két szimbolikát nem érintő változtatás (méretarány és font). Ezeket valószínűleg az összes pályázat megugrotta. Tény és való, hogy „AGRO-IPARI GUMIABRONCSOK és AUTÓ KELLÉK-KOZMETIKA - értékeit” – jelentsen ez bármit is – nem mindegyik hozta, ezért érthető, hogy nem hirdettek győztest. Kérem, mindezek tükrében mérlegeljék a pontok felülvizsgálatát. Ha erre hajlandóság mutatkozik, akkor beállítunk egy olyan státuszt a pályázaton, hogy ezt el lehessen végezni. (Jelenleg Önök nem tudnak változtatni a pontokon.)
Ezt az általam küldött üzenetet a fórumba is bemásolom."

Az erre kapott választ természetesen nem fogom ide bemásolni, de az esetleges fejleményekről tájékoztatunk majd titeket.

Kedves KReatívok!

A megbízó hajlandóságot mutatott a pontozás újbóli megvizsgálására, emiatt volt most újra elbírálás alatti státuszban a pályázat, hogy be tudja állítani az esetleges változásokat. Ez megtörtént, ezért visszaállt a "Visszavonva státusz"