Pályázatok
Tréfagyár - új, fiatalos logó tervezése
Koncepciók (92)
Oldalak
Feladat leírása
A Tréfagyár Magyarország legrégebbi vicces ajándéktárgy gyártója és forgalmazója, a márka egészen 1990-től (több, mint 30 éve) ismert, évtizedekig piacvezető volt. Az utóbbi 5-8 évben kezdtek a versenytársak erősödni, ekkor jelent meg pár hasonló új cég is a piacon. Az eredeti tulajdonosok 2017-ig vezették a vállalkozást, mi ekkor vettük át tőlük teljes egészében a Tréfagyár üzemeltetését, a termékek gyártását, valamint a vásárlók és viszonteladó partnerek kiszolgálását. Célunk a Tréfagyár teljes megújítása.
Feladat leírása
Cégünk elsősorban nyomdaipari tevékenységet végez. Termékeink nagy részét házon belül gyártjuk. Végfelhasználó ügyfeleinknek, magánszemélyeknek egyedi fényképes ajándéktárgyakat készítünk (ajandek24.hu), 2017-től pedig teljes egészében mi üzemeltetjük a Tréfagyár-at. Ezt csak bemutatkozásként jeleztem, az új logóban nem szükséges a nyomdaiparnak, és az ajándék24-nek megjelennie, annak csak a Tréfagyár-ra kellene fókuszálnia.
A Tréfagyár bemutatása:
Vicces ajándéktárgyakat készítünk, melyeket a végfelhasználók közvetlenül tőlünk a webáruházunkból, vagy viszonteladó partnereinktől is megvásárolhatnak. A viszonteladóink leginkább webáruházak, vagy a nagyobb bevásárlóközpontokban megtalálható ajándékboltok, de egyéb ajándéktárgy nagykereskedések beszállítói is vagyunk. A termékeink között több száz féle ajándéktárgy (pl. vicces póló, vicces lábtörlő, egyedi újságok, hűtőmágnesek, táblák, söröskorsók, párnák, kötények, igazolványok, stb.) található, melyet leginkább születésnapokra, vagy egyéb alkalmakra (lánybúcsú, legénybúcsú, esküvő, ballagás, munkahelyi bulik, karácsony, stb.) vásárolnak.
A legnagyobb problémánk: 2017-ben, a Tréfagyár átvétele után szembesültünk azzal, hogy a jelenlegi formájában a Tréfagyár "elavult". Az akkori termékek mára már a retro kategóriát képviselik, a weboldal kinézete és technikai megvalósítása is csereérett. A jelenlegi logóval, kinézettel és termékpalettával mára már leginkább csak az 50+-os korosztályt tudjuk elérni, ezzel szemben viszont a versenytársak inkább a fiatalokra céloznak.
Elkezdtünk egy "megfiatalítási folyamatot", készül az új weboldalunk, az összes termékünket átalakítjuk, modernizáljuk. Ezzel egyidőben ideje lecserélnünk a közel 20 éve használt korábbi logónkat is.
Feladat leírása
Új logó tervezése a Tréfagyár-nak.
A jelenlegi "retro" logó helyett egy modern, vicces, fiatalos logót szeretnénk.
Nincs semmilyen konkrét elvárás, extra igény, a fantáziátokra bíznám a megvalósítást.
A korábbi logót csatoltam a pályázathoz, de csak "elrettentésként" :), véletlenül sem ilyet szeretnénk.
A jelenlegi weboldalon (ez is meg fog újulni) a logó alatt egy "csak vidáman érdemes!" alcím is látható, a jövőben ezt is elhagynánk, vagy ha az új logó megkívánja, egy új alcímet használnánk majd (ezt még nem találtuk ki).
Feladat leírása
Az emberek a Tréfagyár hallatán ne az elavult retróra, hanem a modern, vicces, fiatalos, kreatív dolgokra gondoljanak.
Feladat leírása
A logóval mindkét vásárlói rétegünk találkozni fog.
Végfelhasználók: nehéz belőni az életkort, de a jelenlegi 50+-ról szeretnénk váltani a 20-45 éves korosztályra is, de úgy, hogy közben az 50+-osok is megmaradjanak.
Viszonteladó partnereink: Ők már ismerik a Tréfagyár-at, de szeretnénk, hogy a megújult Tréfagyárat is úgy szeressék, mint az eddig már megismert régit.
Feladat leírása
Végfelhasználók felé: A legviccesebb ajándéktárgyak, amelynek a megajándékozott fél garantáltan örülni fog, mosolyt fog csalni az arcára.
Viszonteladók felé: Továbbra is minden támogatást megkapnak tőlünk (korrektség, rugalmasság, partnerség). A régi jó kapcsolat továbbra is megmarad, csak fiatalosabbak lettünk, a megújulás nekik is jót fog hozni.
Feladat leírása
Szerintem ezt a fenti pontokban már megírtam, összefoglaltam.
Feladat leírása
A logót több helyen is felhasználnánk, éppen ezért különböző formátumokban is jól kellene mutatnia (álló, fekvő elrendezésben is, illetve színes és 1 vagy 2 színű változatban is használnánk).
Felhasználás:
Weboldalon: Fejlécben, fekvő elrendezés, színes változat
Facebook, Instagram, YouTube, TikTok: inkább álló elrendezés, vagy olyan, hogy a négyzetes vagy kör alakú helyre is jól elférjen, színes változat
Termékek csomagolása, fejléce: Erről töltök fel pár mintát. A csomagolásaink legtöbbje fólia vagy celofán jellegű tasak, melynek a tetején egy hajtott karton fejléc található, ez csak a logót tartalmazza nagyban. A kivitelezés változó: valahol teljesen színes logót használunk, de vannak termékek, ahol csak 1 vagy 2 színű a nyomás a karton fejlécen. Értelemszerűen itt is a fekvő, széles logót használnánk.
Feladat leírása
Modern, fiatalos, vicces, de azért "ne legyen túl sok..."
Feladat leírása
Nem elvárás, de nem feltétlenül ragaszkodnánk a sablonos ajándékdoboz / lufi / szülinapi torta / stb. használatához.
Feladat leírása
Örülnénk, hogy ha kiderülne róla, hogy nem egy új márkáról, hanem egy megújult márkáról van szó, ami már több mint 30 éve a piacon van (ez szintén nem elvárás, csak ötlet).
Fórum

Tisztelt Megbízó,
Színekkel kapcsolatos infókért érdeklődnék. Vannak-e olyan konkrét szín(ek) ami(k) tiltólistásak? :D illetve maximum mennyi színt használjunk?:)
Válaszát előre is köszönöm!
Egykreatív
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Tisztelt Kreatívok!
A pályázat határideje 10 nappal kitolódott.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Eredményt, eredményt! Skandálja a tömeg!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

:) Köszönjük!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás