Pályázatok

Tokaji Borászat LOGÓ Sárospatak

Logó design
-
Kiss Csaba Pincészete
60.000 Ft
Hátravan:
1 hét 1 nap
Követő: 23
Kiss Csaba

Megbízó

0

Hozzászólás

0%

Értékelt koncepció

3 nap 19 óra

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Promotálás
Extra díjazás

A munka megkezdésekor és utána is ajánlok finom borokat, aki Sárospatakra látogat azoknak finom ételeket és szállást is.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (18)

Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 17.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Jelenleg nem vagyunk még jelen a piacon. Magyarországon és a környező országokba szeretnénk értékesíteni. (Lengyelország, Szlovákia, Csehország) valamint Kína és Anglia
A bor értékesítés helyzete nem egyszerű, magas előállítási költségek és alacsony értékesítési árak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

50 éves vagyok, 25 éve foglalkozok szőlő termesztéssel Tokaj-hegyalján Sárospatakon, Olaszliszkán és Vámosújfalun kb 28 ha-on. Minden ültetvényem modern újra telepített Tokaj-hegyalján honos fajták. (Furmint, Hárslevelű, Sárga Muskotály, Zéta és Kövér szőlő). 2010-ben építettem borászatot Sárospatakon a Fürdős dűlőn és 2012-ben egy bemutató és érlelő pincét Hercegkúton a Világörökség részét képező Gomboshegyi pincesoron. Eddig a megtermelt borokat lédigben többnyire más borászatoknak értékesítettük és kisebb mennyiségben a pincén keresztül üveges kiszerelésben. Egy barátom segített korábban címkét tervezni, amit jelen pillanatban is használunk. Sárospatakon van egy éttermünk, a Bor és Bazsalikom Étterem és Pizzéria. Itt szintén megtalálhatók a boraink.
Két vendégházat (apartmant) üzemeltetünk, szeretnénk Sárospatak főutcáján az étterem bővítésével egy 32 szobás kis szállodát építeni. Kicsit lekoppintva a nagyokat ahol a szőlőterületekre borászat épült, a borászatra szálloda és étterem.
Édesapám, Kiss János a Királyhegy71 Kft. ügyvezetője agrármérnök.
Kiss Csaba a Királyhegy71 Kft. tulajdonosa és ügyvezetője gazdasági mérnök, borász és üdítőipari technikus.
A Kiss család jelenleg 28 ha szőlőterületen gazdálkodik melyek a következőképpen alakulnak. Az első területet Sárospatakon a Királyhegyen a Fürdős dűlőben D – DNy-i tájolással telepítettük 2001-ben 1,25 ha Zéta és 1,25 ha Sárgamuskotály fajtákkal. Egy év múlva sikerült megvásárolni egy 0,9 ha-os földterületet, melyet fele – fele arányban telepítettük Furmint és Hárslevelű fajtákkal. 2010-ben egy korábban megvásárolt 1,1 ha-os Furmint ültetvény támberendezését sikerült felújítani. 2014-ben Olaszliszka Haraszt dűlőben 6 ha borszőlőt telepítettünk a régi kipusztult szőlő helyére. Itt 1 ha Hárslevelű, 2,5 ha Furmint és 2,5 ha Sárgamuskotály került elültetésre. 2018-ban ugyan ebben a dűlőben 4 ha Hárslevelű szőlőterület került megvásárlásra melyet 2021-ben fajatváltással és új támberendezéssel áttelepítettünk. 2019-ben 3 ha terület kerül szintén Sárospatakon a Királyhegyen betelepítésre Furmint, Sárgamuskotály, Zéta és Kövér szőlő fajtákkal. Sárospatakon a Manduláson 2,2 ha-on, Hercegkúton 0,3 ha-on történik szőlőtermesztés. Olaszliszka és Tolcsva község határában 10,1 Ha felújításra szoruló ültetvényt vásároltunk, melyet 2022-ben Kövérszőlő szőlő fajtával áttelepítünk a új támberendezés létesítésével egybe kötve. Törekszünk az ültetvények modernizációjára, a szőlő tőkék terméshozamának korlátozására. A régi ültetvényekben általában kb. 3300 tőke található hektáronként 3 méteres sortávolsággal és 1 méteres tőtávolsággal. Az újonnan ültetett szőlőtőkék 2,4 méteres sortávval és 0,8 méteres tőtávval helyezkednek el, így kb 5200 növény van hektáronként. A kordonkart alacsonyan tartjuk, ezzel is elősegítve a szőlőbogyó megfelelő érését, magas beltartalmi értékének természetes fejlődését. A területek elhelyezkedése mind I. osztályú kategóriába tartozik. A termesztéstechnológia megválasztása igazodik a Tokaj-hegyaljára legfőképp jellemző természetes édesborok és Aszuk előállításához elngedhetettlen magas Magyar mustfokkal történő szürethez. Így nem csupán édesre érett szőlőt tudunk szüretelni, hanem szinte minden éven az aszuszemek is kifejlődnek. A Hercegkúton található bemutató pincénkben megtartott borkóstolók egyértelműen mutatják, hogy a térségbe látogató túristák, illetve azok a borfogyasztó emberek akik ismerik a Tokajit, többnyire a természetes édes borokat és az Aszut keresik. Ezeknek a boroknak az elkészítéséhez 2011-ben egy modern, ám a tradiciókat semmi képpen nem nélkülöző technológiát üzemeltünk be borászatunkban. A területeken megtermelt szőlő kb. 10 %-át dolgoztuk jelenleg fel és készítettünk belőle borokat, melyeket a hercegkúti kóstoltató pincénkben értékesítettünk borkóstolók rendezésével. A termés 90 %-át a Tokaj Kerekedőháznak, illetve most már új nevén a Grand Tokajnak adtuk el ez idáig, mint kiemelt szerződött partner. 2019-ben újabb fejlesztést hajtottunk végre borászatunkban melynek következtében 1500 hl-re nőtt a tároló kapacitás. Jelenleg tetemes Tokaji Aszu, Natúr Essencia és Késői Szüretelésü borkészletünk van. A borászat fejlesztése mellett a jelenlegi kb. 80 - 100 ezer palackos készlet rövid időn belül kb. 220 - 250 ezerre fog nőni. A megnövekedett termőterület szőlőtermését feldolgozni csak kapacitás bővítéssel tudjuk megoldani. A termés borászatban történő fogadásához elengedhetetlen egy feldolgozó garat az ahhoz kapcsolódó zúzó - bogyózóval és cefreszivattyúval. Természetesen az újabb területekről szüretelt szőlő feldolgozása eredményeképpen a must illetve bor tároló kapacitását is növelnünk kell. Az elkészült borokat palackokba kell tölteni, mely művelethez a borászat méretéhez igazodó palackozó gépsort szeretnénk beállítani.
Mindezen beruházás hatására el tudjuk érni hogy a nagy odafigyeléssel készült borainkat a “Multiba” is be tudjuk vinni a kapacitás bővülés hatására. A borokat különböző vásárlási szokásokkal rendelkező fogyasztóknak kínáljuk, ennek megfelelően az alábbi termékeket kínáljuk eladásra:
Tokaji Aszú, Tokaji Szamorodni, Tokaji Furmint (száraz), Tokaji Sárgamuskotály (száraz és édes), Zéta (édes), Tokaji Cuveé (Furmint, Sárgamuskotály, Hárslevelű).

Feladat leírása

Feladat: 

Logo tervezés

- van családi címerünk mely felhasználható lehet, de nem ragaszkodom hozzá, esetleg az Aszunál
- olyan logó ami egyszerű és könnyen megjegyezhető mint a Nike pipa, Apple alma, stb.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egyszerű és megjegyezhető logo ami elsősorban a borászatomhoz használható. (borosüveg cimke, doboz, stb.)
Másodsorban az étteremhez és majd a szállodához is.

Feladat leírása

Célközönség: 

Igényes fiatalok, családok, párok

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Válasszanak azért mert a termékem lendületes, trendi és a beltartalom utánozhatatlan és ütős.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A célközönség egyenlőre kicsi, hiszen nem vagyunk jelen a piacon. Akik eddig kóstolták a borokat azok szerették és dicsérték.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Boros üzletekben, újságokban, multikban, internetes reklámokban. Szeretnék olyan logót ami végleges, tehát örökre.

Feladat leírása

Stílus: 

Ütős, lendületes a valóságtól elrugaszkodott.

Fórum

Kedves Csaba! Gratulálok az eddigi sikerekhez!
Szeretném megkérdezni, hogy milyen szöveg kerüljön a logóra? Esetleg olyan logót szeretne, amely csak egy szimbólum szöveg nélkül?
Üdvözlettel, egy kreatív

Tisztelt Csaba,
Feltöltene kérem képet a jelenglegi címkéről és a családi címerről?
Köszönettel,
Egy Kreativ

Fórum (2)