Pályázatok

Tokaji borászat bor címkéje - futball témájú

Címke design
-
Paunoch Birtok
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 56
center

Megbízó

11

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 6 nap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (60)

Beküldve: 2025. 09. 19.
6
8
10
Beküldve: 2025. 10. 14.
8
3
9
Beküldve: 2025. 09. 17.
2
0
8
Beküldve: 2025. 09. 25.
9
0
8
Beküldve: 2025. 10. 07.
11
0
8
Beküldve: 2025. 10. 17.
15
0
8
Beküldve: 2025. 10. 17.
4
0
8
Beküldve: 2025. 09. 25.
6
0
8
Beküldve: 2025. 10. 16.
5
0
7
Beküldve: 2025. 10. 17.
2
0
7
Beküldve: 2025. 10. 16.
13
0
7
Beküldve: 2025. 10. 11.
1
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Tokaji borok termőterületüknél fogva komoly megbecsülésnek örvendenek, de sokan csak az édesborokkal azonosítják a borvidéket, amely borok után a kereslet az utóbbi időben visszaesett, bár sokan továbbra is szívesen fogyasztják. Ellenben az elmúlt időszakban már a Tokaji száraz borok is egyre komolyabb elismeréseket kapnak világszerte a szakemberektől.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Paunoch Birtok borászat 2018-ban jött létre Tokaj-hegyalja szívében, Erdőbényén azzal a céllal, hogy olyan minőségi borokat hozzunk létre, amelyek megfelelően reprezentálják a térség adottságait, valamint egy hídat jelenthetnek a minőségi borfogyasztás és a labdarúgás szerete között.

Tételeinken keresztül a természet tiszteletét, a fair playt és a futball iránti szenvedélyünket szeretnénk közvetíteni fogyasztóink felé.

Kézműves borászatként magas minőségi borokat készítünk, így a célközönségünk is a minőségi borfogyasztók köre.

https://paunochbirtok.hu/

Feladat leírása

Feladat: 

Új címke tervezés birtokboraink megjelenéséhez, amelynek fókuszában egy focilabda áll. Mivel a boraink és a borászat is labdarúgás fúkuszú, így ezt szeretnénk közelebb hozni a fogyasztóinkhoz.

a címke mérete: 20x9 cm
ez nem teljesn éri körbe a bort, de a logón és az évjáraton túl rajta van a leírás és a kötelező elemek (QR kód, vonalkód, stb. - hasonlóan a 4-2-3-1 elnevezésű címkéhez)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célunk az, hogy a korábbi, a futballban alkalmazott játékrendszerek alapján elnevezett birtokboraink (4-1-4-1, 4-3-3, stb.) megjelenését átalakítsuk és egy olyan címkét hozzunk létre ezekhez az évről évre új évjárattal megalkotott borainkhoz, amelyek egyértelműsítik és leegyszerűsítik a fogyasztók részére a labdarúgáshoz való kapcsolatot. A focilabda megjelenítésével azt szeretnénk elérni, hogy könnyen azonosítható legyen ez a márkájú bor a boltok polcain is.

Feladat leírása

Célközönség: 

Igényes borfogyasztók tábora

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Egyedi, magas mìnőségű kézműves borok a legjobb termőterületekről

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Magas minőségű, alacsony palackszámú tételek Tokaj legjobb termőterületeiről alacsony tőketerhelés mellett

Feladat leírása

Médiaterv: 

Boroscímkén

Feladat leírása

Stílus: 

Igényes, a bor stilusának megfelelő

Fórum

Kedves Megbízó!
A két csatolt cimkére vártok terveket? A borok neve pontosan mi lesz? Továbbra is jelenjenek meg pl a 4-1-4-1 elhelyezkedések?
Amennyiben kiválasztásra kerül a nyertes, a további borok cimketervét is ő fogja csinálni, egyedi megállapodás után? Vagy az 50 ezer Ft-ért később az összes borra várnátok terveket?
Előre is köszönöm a válaszokat!

A két csatolt terv a korábbi címkékről csak szemléltetésképpen kerültek a pályázathoz, ahol látszódik a címke mérete, megjelenítendő adatok, stílus, stb. A korábbi elnevezéseket (pl. 4-1-4-1) elhagyjuk és kizárólag a labda motívum és egy évszám fogja jelölni a bort.

Ez egyelőre egy egyszeri pályázat egy címkére, amelyet minden évben használnánk majd a borainkon.

Kedves Megbízó!

Tudnátok csatolni a logótokat,hogy ráthessük a címkére?
Köszönöm!

Köszönöm!

nevetséges díjazások... bruttó 50 ezer forint... mégis mennyi marad nettóban a kreatívnál?

Egyetértek.

33.250,-

Szerintem ezekkel a felvetésekkel nem nálam kellene reklamálni! Nem én szabom meg az árakat, hanem a Kreanod plattform üzemeltetője, érdemes lenne nála kopogtatni a felvetésekkel. Egyébként szerintem ez nem egy olyan bonyolult dolog aki úgy gondolja, hogy a munkája ennél sokkal többet ér az nem indul el a pályázaton!

A kreanod csak a minimum díjazást adja meg, az alatt nem lehet pályázatot indítani... Azaz senki nem tiltja meg a pályáztatónak, hogy nagyobb összeget állítson be. Abban viszont igaza van, hogy a kreanod a min. összeget felemelhetné. És abban is igaza van, hogy csak az olcsójánosok indulnak ilyen pályázatokon.

Kedves Meggbízó!

Eltudnátok küldeni újra a linket a logótokról? Az előző link már nem érvényes, legalábbis a logó nem található a drive mappában.

Köszönöm!

*Megbízó

Köszönöm!