Pályázatok

Tervezz logót a PC Gurunak, a legolvasottabb játékmagazinnak

Logó design
-
PC Guru
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 93
Liam

Megbízó

12

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 év 2 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (120)

Beküldve: 2014. 10. 23.
7
6
9
KA képe
KA
Beküldve: 2014. 10. 23.
11
2
8
Beküldve: 2014. 09. 26.
3
1
7
Beküldve: 2014. 10. 07.
1
0
6
Beküldve: 2014. 10. 20.
8
7
6
Beküldve: 2014. 09. 26.
4
5
6
G
Beküldve: 2014. 09. 29.
3
1
5
Beküldve: 2014. 10. 16.
12
0
5
Beküldve: 2014. 10. 14.
11
0
5
Beküldve: 2014. 10. 20.
6
0
5
Beküldve: 2014. 10. 06.
15
2
5
Beküldve: 2014. 10. 13.
16
0
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A PC Guru magazin Magyarország egyik piacvezető videojátékokkal foglalkozó nyomtatott és online magazinja.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk újságkiadással és nyomdai munkák kivitelezésével foglalkozik.

Feladat leírása

Feladat: 

Jelenlegi logót 2007 vége óta használjuk, szeretnénk egy új logót , ami hasonlóan beilleszthető a magazin címlapjára,illeszkedik az online felületünk arculatához.A logónak egy címsort kell kiadni, ami egy téglalapba belefér.
Figyelembe kell venni, hogy a borítón mindig rendkívül igényes grafikák szerepelnek.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Legyen a logó feltűnő, de illeszkedjen a magazin témájához.A logó segíti a magazin eladását, és a köztudatban is
erősíti a a márka hírnevét.

Feladat leírása

Célközönség: 

14-35 közötti férfi közönség.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A PC Guru tartalmas szórakozást és tájékoztatást nyújt a videojátékkal játszó közönségnek. A logó évekig szerepelni fog a magazin címlapján, a weboldalon, és a webshopban.Meg fogjuk jeleníteni az összes molinónkon bármilyen rendezvényen megjelenünk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A PC Guru magazin több mint 20 évre visszatekintő márkanév. Mindenki , aki videojátékokkal játszik legalább egyszer találkozott már az újsággal, vagy az online oldallal.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A győztes pályázata meg fog jelenni a magazin címlapján,az online felületünkön,és a web shopunkba is.

Feladat leírása

Stílus: 

Egyedi a magazin tartalmához kapcsolódó logókat szeretnénk.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nem szeretnénk semmilyen már létező hasonló tematikájú oldal, magazin logóit viszontlátni,Felismerjük őket.
A mostani logónk le van védve.(feltöltöttük)

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Vektoros file-t szeretnénk.

Fórum

Ez de jó pályázat :)

Esetleg szoveges ertekelest is kaphatnank, vagy csak inkorrekt alulpontozast egy amugy igenyes munkara? Igy nehez egyuttmukodni, ugy gondoltam tobb koncepcioval is versenyzek majd, de igy mar semmi kedvem hozza.

a logo arányát lehet tudni méretben a teljes oldalhoz?

Itt a kreatívoknak miért nem lehet véleménye kedves Kreanod?

Lehet véleménye a kreatívoknak, sőt mindenkinek, ha az illeszkedik a moderálási alapelvekhez. Olvasd végig őket, és beláthatod, hogy a törölt hozzászólásod ezeknek nem felelt meg: http://kreanod.hu/faq/milyen-moderalasi-elvek-ervenyesek-a-palyazati-for...

Először is szeretnék gratulálni a nyertes pályázatnak és a kreatívnak, megérdemelten nyert. Azonban nem értem az értékelési rendszert, a rendkívül keményen alápontozott munkákat. A PCG-nek semmit sem jelent, az itt alkotóknak viszont keményen lehúzza az átlagát és/vagy egy életre elmegy a kedve a kreanod-tól a kezdőnek, akinek felcsillant a szeme egy ilyen volumenű munka láttán. Értem én hogy vezető havilap és "hulljon a férgese", de ez illúzióromboló volt. Kevés kreatívnál látom, hogy ment levelezés, az én oldalamon 0 volt a konstruktív munka. Ha tudtam volna javítottam volna... Szép reményként vártam, hogy egy ilyen komoly megbízó-pályázatíró ír legalább 1-2 sornyi értékelést, de ez sem következett be. Sejtem hogy az oldal üzemeltetői nem tudnak mit tenni, és nem is kívánnak belefolyni, hogy a megrendelő mit tesz vagy nem tesz, de ha lehetne javasolni iktassanak be kedvezményt annak a pályázatírónak, aki foglalkozik a beküldött munkákkal és a kreatívokkal.

Még egyszer gratulálok, mert egy nagyon szép logót kaptak.

Szia László!

Köszönjük a konstruktív hozzászólást. Eddig azt hittük, hogy eleget teszünk azzal, hogy a pályázat ideje alatt emailben felhívjuk a megbízók figyelmét arra, hogy milyen jó hatással lehet az eredményekre a kommunikáció, illetve, hogy a Tudástár bejegyzéseit küldözgetjük, de ilyesmire nem gondoltunk, amit ötlet szintjén megemlítettél. A pontozással kapcsolatban készülünk némi átalakítással, ami javíthat a helyzeten, de ezen a „díjazás” ötletén el fogunk külön gondolkodni, és ha valami használható eszünkbe jut, akkor kidolgozzuk. Egyébként ezzel kapcsolatban (is) nyugodtan írhat bárki az info@kreanod.hu email címre, mindenre válaszolunk.

Teljesen egyetértek Várdai Lászlóval. Azért írok ide én is, hogy legyen még egy jelzés a PCG felé, hátha olvassák. Ez a pályázat volt a mintapélda arra, hogy a megbízó gyakran nem tekinti egyenlő félnek a grafikust/kreatívot, amit jelen esetben a hihetetlenül sok 1 pontra értékelt munka és a kommunikáció hiánya jelez. Elhiszem, hogy verseny van meg minden, de azért ez kiábrándító volt. Emellett a végeredmény is tényleg jobb lesz, ha megvan az együttműködési készség, és nem csak a sárba tiporják a nem tetsző munkákat, vagy még rosszabb esetben, semmibe veszik a próbálkozásokat (amikben általában sok munka van, még ha az eredmény néha nem is tökéletes).
A nyertes pályázat tényleg jó lett, de az alulértékeltek között is van olyan, ami többet érdemelt volna.

Köszönet a gratulációért Várdai Lacinak!

KAdesign, szerintem ne vedd ennyire a szívedre. Egyrészt, ez egy hasonló munkaviszony, mint mindenhol máshol az életben, ahol a megbízó szava és véleménye a végleges. Másrészt, mert szerintem a Guru logikusan értékelt. Egyáltalán nem sárba tiprásról van itt szó, pusztán annyiról, hogy a felállítottak egy saját viszonylati rendszert, kiválasztva egy legjobb és legrosszabb tervet, majd ezek között besorolta az összes többit, szerintem 90%-ban helyesen. Az viszont tényleg baj, hogy ezek a "mihez képest" 1 pontok a kreatív oldalán valóban nagyon rosszul mutatnak. Gondolkodhatna úgy is a megbízó, hogy "na, az alap szint az 5 pont lesz, a jobb többet kap, csak a nagyon rossz kap kevesebbet", de akkor meg minek a 10 pont, illetve akár tévhitbe kergetheti egy tényleg gyengébb munka elkészítőjét.

A levelezést tényleg erőltethették volna, ezt nem vitatom.

Sum sum, Gergely, a hozzászólásokat látván nekem az jutott eszembe, hogy egy adott pályázat skáláját valahogy átszámolva, kicsit finomítva lehetne végül kijelezni egy kreatív oldalán. Mondjuk valahogy összeszámolni hogy az összeshez képest hányszor adták ugyanazokat a pontokat, aztán valahogy súlyozni, de nem értek a statisztikához :)

Szia mandark!

Köszönjük az ötletet. Szerintünk a 10-es skála egyáltalán nem rossz, minden másfajta viszonyrendszer igazából feleslegesen összetett lenne. Mindenesetre a statisztikákba nem egy az egyben kerül bele minden pontszám, az egyes pályázatokról csak minden kreatív legjobb értékelése számít. (mint ahogy a való életben is. Egy alkotót nem a fiókban maradt ötletei jellemeznek, hanem a megvalósult legjobbak egy-egy projekten.) Mindenesetre házon belül tesztelünk egy változtatást, ami ugyan alapjaiban nem rengeti meg a jelenlegi skálát, de azért várunk tőle némi következetesség megvalósulását a különböző pályázatokon.

Szia Gergely!

Nekem sincs bajom a 10-es skálával, és (mivel még nem kaptam 1-est :)) igazából nem is fontos számomra, hogy mi látszik az adatlapomon, de Várdai Lászlónak is igaza van az átlag lehúzásában - csak hogy szerintem erről nem a megbízó tehet!

Egy példa: a világ tíz legjobb grafikusa készít 1-1 tervet. Nyilván a megrendelő a saját tetszése szerint sorba rakja, de ettől függetlenül az, amelyik legkevésbé tetszett neki, 1 pontot fog kapni. Ez az egy pont a többi 9-hez képest érthető, de globálisan, a létező összes logóhoz képest tuti hogy a legjobbak között van. De a tervező adatlapján még is ott fog virítani az 1-es.

Ez tényleg nem a világ legnagyobb problémája, csak annyit szerettem volna jelezni, hogy van, akinek ez fontos lehet.

Ez természetesen fontos, viszont a példa itt nem állja meg a helyét. Nem feltétlenül kap 1-est a leggyengébb, sok pályázatnál a legrosszabb osztályzat például kb. a 4 volt. Szóval ezt a megbízó viszonyrendszere határozza meg, mi pedig azon leszünk, hogy az egyes pályázatkiírók osztályozási szempontjai minél közelebb legyenek egymáshoz.

mandark azért ez az alkotó közösség (megbízók-pályázók) nem feltétlenül olyan, mint általánosan- vagy a megbízó-megbízott munkaviszony. Mivel itt pályázatok vannak és nem megrendelések ezért nem úgy "él és lélegzik" mint a való életben. Az oldal ars poetikája szerint felek vannak, nem alá-felé rendelt viszony. Legalábbis nekem ez az attitűd jött le. "3. A felek együttműködve tökéletesítik az egyes alkotásokat." Ha a pályázatíró is úgy akarja...
Teljesen igazad van abban, hogy logikusan osztályoztak. Mindenre rá lehet húzni egy logikai rendszert, ha mondjuk a 10-es a kimagasló munka és 1-es az elégtelen szint és mondjuk a lezárás után, mind a 120 beérkezett munkát sorba állítva kezdenek osztályozni. Itt nem ez történt, mivel én - és sokan mások - már pályázati idő felénél le lettek pontozva. Kérdés hogy így objektív maradt-e az osztályzás.

Én sem kaptam még egyest (lekopogom). Abban is igazad van, hogy a kreatív készíti a munkáját és ha az értékelhetetlen vagy elégtelen akkor kapjon reális pontot rá, de összehasonlítva más pályázatok 1-es munkáival itt azért túlzottan magasra lett téve a léc.

Ötletként, az értékelést szét lehetne dobni, súlyozva a kreatív munkáját. Mondjuk van 5 meghatározás - a Feladat leírás figyelembe vétele, esztétikus-ergonomikus tervezés, kivitelezés, prezentálás, kommunikáció stb. - amire amúgy is figyelnie kell egy grafikusnak, azt a megrendelő tudja értékelni. Minden érték 1-10-es skálán lenne és a fentiek átlaga lenne végül a pontozás.

Illetve még egy ötlet. Talán félmegoldás, de 0 kommunikációhoz csatolható. A nagy közösségi oldal chat-jénél mindenki látta már a "Látta 20:12" jelzést. Ezt valamilyen szinten meghonosítani az oldalon, amolyan "Láttamozás" időkóddal. A kreatív tudja hogy látták a művét és nem türelmetlenkedik. Talán.

Az utolsó bekezdésben foglalt ötleted igen hasznosnak tűnik, és ahogy máskor elmondjuk, hogy ha már valami nekünk is eszünkbe jutott, ennek az ellenkezője is igaz. Erre eddig nem gondoltunk, de felírjuk magunknak, átgondoljuk, és így nem fog elfelejtődni.

A pontozással kapcsolatban: Mi is arra törekszünk, hogy a megbízók több szempontot figyelembe véve osztályozzanak (jelenleg is látnak egy ilyen tanácsot az értékelés szekciónál), de a konkrét bevezetését, már lehet, hogy túl nagy nyűgnek értékelnék, ami viszont a pontozásokban is visszaütne. (Sajnos más pályázatnál már volt rá példa a jelenlegi felállásban is.) Nehéz megtalálni az egyensúlyt, hogy mit tegyünk kötelezővé, hogy az ne a visszájára süljön el.

Mindenesetre annak örülök, hogy a szellemiség valamelyest átjön. :)