Pályázatok

Talent ÁKK logó+kiterjedt arculati design, szakképzés rebranding

Logó + Kiterjedt arculat design
-
Talent Ágazati Képzőközpont
120.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 35
TalentAKK

Megbízó

5

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

10 óra 25 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (35)

Beküldve: 2022. 05. 23.
6
4
9
Beküldve: 2022. 06. 06.
7
0
9
Beküldve: 2022. 05. 25.
36
0
8
Beküldve: 2022. 06. 07.
8
0
8
Beküldve: 2022. 06. 07.
12
0
7
Beküldve: 2022. 06. 08.
10
0
7
Beküldve: 2022. 05. 25.
10
0
6
SMM képe
SMM
Beküldve: 2022. 05. 30.
21
0
6
Beküldve: 2022. 06. 05.
11
0
6
R_B
Beküldve: 2022. 06. 01.
8
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az ágazati képzőközpontok még kialakulóban vannak, teljesen új szegmens. Ebből adódóan az ágazat teljesítménye még nem igazán mérhető. Új piac, új esélyek, új brand.
Miután ez egy nemrég piacra belépő tevékenység és szervezeti forma, a versenytársak és a piaci helyzet elemzésére még nincs lehetőség.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Talent ÁKK (Ágazati Képző Központ)
Az Ágazati Képző Központ működése, feladatai
A duális képzés olyan középfokú szakképzési forma, amely során az intézményben, illetve a munkaerő-piaci szereplőknél, vállalatoknál, cégeknél folyó szakmai oktatás párhuzamosan, egymást kiegészítve történik. Duális képzésben a szakirányú oktatást biztosító vállalatnál a tanuló gyakorlatot szerez, megismeri a vállalati kultúrát és versenyképes tudással és gyakorlattal lép a munkaerőpiacra a tanulmányai befejezése után.
A duális képzőhelyi követelményeknek való együttes megfelelés érdekében történő együttműködés céljából ágazati képzőközpont hozható létre.
A képzőközpontok létrehozásának célja, hogy a képzéseket olyan környezetben lehessen végezni, amelyek a legkorszerűbb eszközökkel felszereltek, továbbá, hogy azoknak a kisvállalatoknak is lehetősége legyen a szakirányú oktatás közös, intézményesített megvalósítására, amelyeknek csak az adott szakma egy részének oktatására van kapacitása.

A képzőközpont által végezhető tevékenységek:
• Szakirányú oktatás; (ágazati alapoktatás iskolai felelősséggel)
• Felnőttképzés, vállalati képzési szolgáltatás
• Képzésszervezési tevékenység
• Termelőtevékenység

A Talent ÁKK a szakképzési centrumokba leosztott technikumokkal és szakképző iskolákkal együtt dolgozva, onnan duális képzésre átveszi a diákokat.

A szakképzési centrum tanulói az okatatás keretein belül elsajátítják a szakmai alapokat, majd duális képzőhelyeken (éttermekben, szállodákban, cukrászdákban) teljesítik gyakorlatukat, amelyben az Ágazati Képzőközpontunk segíti a diákok, képzőhelyek és iskolák együttműködését.

Partnercégeink 1000 jelentkezőnek biztosítanak helyet, akik közül a kiemelkedő teljesítményű diákok tanulmányaik végeztével lehetőséget kapnak arra, hogy szerződött munkavállalóként folytathassák szakmai pályájukat

Feladat leírása

Feladat: 

A cég arculatának közvetítenie kell a célcsoport felé a Talent ÁKK tagjainak tradícióit, erősségeit, megbízhatóságát. A feladat, hogy a tanulók, amikor duális partnert választanak a szakképzésük során, a Talent ÁKK-t válasszák.
Arculati kézikönyvre lenne szükség, az alábbi elemekkel:

Logó
Arculati színpaletta
Tipográfia
Névjegykártya

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A cég arculatának közvetítenie kell a célcsoport felé a Talent ÁKK tagjainak tradícióit, erősségeit, megbízhatóságát. A feladat, hogy a tanulók, amikor duális partnert választanak a szakképzésük során, a Talent ÁKK-t válasszák.

De miután azt szeretnénk közvetíteni, hogy ez már nem a régi "elkopott" szakképzés, így mindenképpen sugallnia kell a lendületet, a modern technológiákat, a menőséget.
A szándékozni kívánt kiváltott reakció a bizalom, a magas szintű szakmai színvonal elismertetése, a „menőség” érzésének átadása.

Feladat leírása

Célközönség: 

Alapvetően két nagy csoportra lehet osztani az ÁKK célcsoportját:

1. A tanulói jogviszonyban nappali rendszerben tanuló és az ingyenes szakmai oktatás felnőttképzési rendszerében tanuló diákok – ez is lehet nappali, mint pl. a Gundelben a 2 éves képzés

A célcsoport ezen szegmensét lehet a legcélzottabban és leghatékonyabban elérni. Érdemes már az alapozó vizsga előtt elindítani a kommunikációt. Ebben a szegmensben két irányból érdemes a kommunikációt elindítani.
Egyik lehetőség az iskolákba kitelepülni, ezt leginkább szakmai bemutatókkal érdemes összekötni. Demonstrációs anyagokkal, esetleg kisebb worshopokkal.
Másik lehetőség szakmai napokat szervezni, amelyek alkalmával az iskolai diákjait a cégek invitálják meg saját helyszíneikre, és ott programokat szerveznek nekik.

2. Pályaválasztás előtt álló általános iskolai tanulók, és szüleik

Az általános iskolásokat elérni a sokkal nehezebb feladat. Ebben, ami nagyon jól bevált az utóbbi években, azok a nagy pályaorientációs rendezvények. Ott elérhető elég sok gyerek, cselekedtető, élményalapú szakmabemutató programjaink során van lehetőség kommunikálni velük. Itt a vendéglátóipari iskoláink együttműködésben szoktak dolgozni, így ide tökéletesen belepasszolhatna az ÁKK bemutatása is. Ezek a rendezvények jellemzően októberben szoktak megrendezésre kerülni.
Ilyen rendezvény a Szakmázz Pályaorientációs Börze (október), a EU Szakképzési hét keretében megszervezett programok (november) és a Szakmák Éjszakája (április).
Ezeken a rendezvényeken a duális partnerrel közösen kell összeállítani a cselekedtető programokat, az adott cég nevével és arculatával. Miután a Tálent ÁKK csak a szervezet neve, ami önmagában nem hordoz értéket magában, így érdemes az ilyen jellegű kommunikációban a tagok saját ’márkáját’ közvetíteni, hiszen annak van értéke, megbecsülése és ezzel lehet bevonzani az érdeklődőket.
Az iskolák Nyílt napokat is rendeznek minden évben, jellemzően október-november-december időszakban. Ezen programok során nagyon kedvelt az üzemlátogatás az együttműködő partnerek egységeibe. Legjobban ez adja vissza az adott szakma hangulatát, a munkafolyamatok hiteles bemutatását, és az ott dolgozók szakmai vezetése ad leghitelesebben az információt az érdeklődőknek. Ilyen eseményeken érdemes a már ott gyakorlati képzésen lévő diákokat is bevonni, hostként, hostessként.

Csináltunk már kitelepülés jellegű cselekedtető workshopokat is vendéglátóipai iskoláinkkal, ezekkel is lehetne kooperálni hatékonyan. Ilyen esetekben Pályaválasztási Börzéken vagy konkrét iskolákban is kerültek már megrendezésre bemutatók.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A szülő vonatkozásában mindenképpen a bizalom megszerzéses a legfőbb feladat, mert a pályaválasztás előtt álló gyerekek döntéshozatalát ez erősen meghatározza.
Ahhoz, hogy az ÁKK a már szakképzésben lévő diákokat tudja maga felé orientálni, ahhoz először azt kell elérni, hogy legyenek diákok ezekben a szakképzési intézményekben. Ez a nulladik lépcső.
A már a rendszerben lévő diákok döntéshozatalát már erősebben tudja maga a diák befolyásolni. Sőt itt az őt oktató szaktanárok véleménye is számít.
A sikeres életpályamodell bemutatása szükséges és mindenképpen azt kell elérni, hogy a duális képzőhelyek vonzó célpontokká váljanak a diákok számára

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Miután ez egy nemrégiben indult márka, ráadásul úgy, hogy az egész rendszer új, így erre még nem igazán van releváns válasz. Az ÁKK tagjainak kiemelkedő szakmai színvonala, és a már náluk duális képzésben kint lévő diákok véleménye alapozza meg jelent pillanatban a márka megítélését. Ezek alapján a két leírás még összecseng, de nincsenek még valóságos tartalmú elemzések erre

Feladat leírása

Médiaterv: 

Miután most kerül kialakításra a teljes arculat, így minden típusú megjelenési forma várható.
Nyomatatott anyagokon: kiadványok, szórólapok, roll-up, Pegasus banner, névjegyek, egyéb anyagok
Online kommunikáció: webdesign, social média felületek.
Miután az együttműködő duális képzőhelyek közt vannak Budapest legnívósabb vendéglátóipari és szállodai egységei, így az arculat megjelenése ilyen környezetben, ilyen brandekkel fog együtt mozogni.

Feladat leírása

Stílus: 

Egyszerűen érthető, fiatalok számára is értelmezhető arculatot várunk.
Miután szakmákról, szakképzésről beszélünk, esetleg mixelni lehetne valahogy a tradícionális céh jellegű, akár pecsétszerű, nagy múltú hagyományokra utaló, Klasszikus és modern elemeket ötvöző logó, mely arra utal, hogy céh szerű szervezet - mesteremberek képzik a következő generációt
A logó fő eleme a TALENT név, mindenképpen kibontva az ÁGAZATI KÉPZŐ KÖZPONT tagline-nal
A logó akár majd minősítést is jelképezhet, sok partnerintézmény használja a honlapján, ajtóra ragasztva, stb… mint például a Michelin guide matrica vagy tábla az éttermek ablakán

Feladat leírása

Kerülendő: 

Mindenképpen egy könnyen értelmezhető és kifejező logóra van szükség. Ne legyen gyorsan elévülő design, az aktuális trendek követése ne az alap igény legyen.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Ha megoldható, akár egy bővíthető, mutálható logó is lehetne, hogy a később belépő szakmai ágazatokat beilleszthessük az arculatba figuratív elem megjelölésekkel vagy egyéb módon. Erre örömmel vennénk szakmai javaslatokat esetleg.

Fórum

Kedves Megbízó,

Az Egyéb ismérvek pontban említenek szakmai ágazatokat, melyekkel később kiegészíthető lenne a logó. Felsorolna kérem egy-két ilyen ágazatot, hogy lássuk, kb hány karakterből áll egy ilyen megnevezés, illetve, hogy a piktogramot/szimbólumot is el tudjuk hozzá képzelni.

Köszönjük szépen!

Kedves Róbert!

A szépészet, ami most jelen pillanatban esélyes. De ha ebbe az irányba megyünk, akkor érdemes mutálható verzióban gondolkodni, mert jöhetnek újak még. (faipar, építőipar, kreatív)

Szerintem maradjunk a briefben leírt elvárásnál, amiben egy logo tervezése a feladat. A többi csak kreativitás dolga.

Ez viszonylag nagy lélegzetvételt kíván. Egy profi, csak hulladékidőben fog vele foglalkozni (a díjazás miatt is), egy kevesebb gyakorlattal rendelkezőnek meg több időre van szüksége hozzá. A lényeg, hogy sok pályázat nem fog bemenni, ha ilyen kevés idő van rá.

Tisztelt Kreatívok!

A pályázat határideje 10 nappal kitolódott.

A kevesebb lehet, hogy több (lett volna)! :)

Igazán, ha van egy nagyon jól eltalált logo ötlet, abból már könnyű felépíteni egy egész arculatot.

Kedves naf. Kevesebb gyakorlattal nem mernék belevágni. Arculatot tervezni, lényegében meghatározod egy adott vállalkozás jövőjét, ami lehet sikeres de lehet a másik véglet.

Tisztelt Kreatív Pályázók!

Köszönjük szépen a számos ígéretes beérkezett anyagot!
A Talent ÁKK alapítói a holnapi napon fogják véleményezni a beérkezett pályázatokat, amelynek eredményét, jövő hét elején fogjuk közzé tenni.
Addig is kérem szíves türelmüket! Pályázati anyagaikat ezúton is köszönöm!

Tisztelettel, Kis Zoltán Talent ÁKK ügyvezető

Tisztelt Kreatívok!

Megkérek mindenkit, akit érint, hogy a Feladat szekcióban látható felsoroláson kívüli munkákat töröljék a koncepcióból, mert indokolatlan plusz munka, és az esetleges végelszámolásnál ne képezze a pályázat részét.

Tisztelt Kreatívok!

Munkáikat a Talent ÁKK által képviselt vállalkozások marketing szakemberei megtekintették, amely alapján kiválasztottuk a nyertes pályázatot. Mivel jómagam nem vagyok marketing és/vagy kreatív szakember, így mukáikat nem tudom sajnos egyenként értékelni, azonban feltétlen szeretném megköszönni valamennyiüknek a pályázatba fektetett munkájukat! További sok sikert és alkotást kívánok Mindnyájuknak! A Talent ÁKK nevében, köszönettel, Kis Zoltán ügyvezető

Vaaaaan még bőven sajnos, és itt nem csak a győztes gyanús:
https://shorturl.at/nzNV5
https://shorturl.at/bwKU3
https://shorturl.at/mzDT1
https://shorturl.at/rDTW1
https://shorturl.at/bnpMQ
https://shorturl.at/yCHQV
https://flyclipart.com/north-star-logo-star-north-star-clip-art-88398
https://www.friendsofyouth.org/
https://www.linkedin.com/company/gateorg
https://www.enhance-tandems.pw.edu.pl/enhance_tandems_en
http://www.opai-addikt.hu/addiktologiarol/
https://portlandenglish.edu/homepage/
https://www.ciglesch.lu/
https://www.uniqueplacestosave.org/
https://content-prod-ripr.thepublicsradio.org/articles/political-roundta...
https://www.crunchbase.com/organization/crowdshakti/technology
Ami még fura nekem, és amiből nekem elégé a stock és a tucat logó érzete jött le, hogy elég sokan használták szinte ugyanazokat a színeket és színkombinációkat. Pontozáskor ez is egy árulkodó jel lehetett volna szerintem. A brief-et sem találtam iránymutatónak és alap elvárásnak a pontozásnál. Szóval érdekes döntések születtek…

Az ember így próbáljon egyedit alkotni, ezért fog elmenni a kedvem a pályázgatásoktól, pedig mindig izgi, amikor jön egy új, de amikor látom a végső döntéseket... megkérdőjelezem, hogy van-e értelme a szakmánknak.

A győztes munkát szankcionálandónak ítéltük, a megbízó kezében a döntés, változtat-e a döntésén.

Mintha csak a takarítónőnek mutatták volna meg...

De most komolyan? Ehhez kellett marketing szakember? Hogy egy ilyen általános megjelenésű logót válasszon? Ja, hogy több ilyen szakember is volt a csapatban? Ez még kellemetlenebb... rájuk nézve. Oké, aláírom, hogy egy marketinges nem feltétlen kell értsen a grafikához, a design-hoz; De könyörgöm, ha már az a feladata, hogy kiválasszon egy logót, nem kéne rákeresnie, hogy az mennyire eredeti? Jelen esetben nem is lett volna bonyolult feladata, csak ezt a három szót beírni a google-be: "color star logo".

És igazából a kreatívot se értem. Profi szakembernek vallja magát. Mégis hogy van bátorsága egy ilyen logót feltölteni, amiből már több tucat van, és ezt ő pontosan tudja!!!

Akkor ez így marad? Mindketten lapítanak? Undorító dolog ez!!!

Nem lapítanak, a megbízó időt kért a döntéshez.