Pályázatok

Sziklamászó egyesület új logót szeretne

Logó design

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (122)

Beküldve: 2022. 11. 16.

Oldalak

Piaci helyzet:

Egyesületünk a magyarországi non-profit hegy- és sziklamászó szervezetek egyike. Jelenleg kb. 15.000-20.000 mászó van Magyarországon, amelyből mi kb. 2-3%-ot tudhatunk magunkénak.
Ezen a piacon leginkább a sziklamászó és hegymászó oktatásban van kiélezett piaci verseny. Versenyzik a hagyományos magyarországi oktatás, a beszivárgó nyugati irányvonalak és a tényleges alpesi országokból származó metodika.

Megbízó bemutatása:

Egyesületünk, a Krea-Túra Hegymászó és Természetjáró Egyesület 2007 óta, 15 éve létezik a magyar hegy- és sziklamászó életben. Pár éve Magyarország egyik legnagyobb taglétszámú mászó egyesülete voltunk, azonban egy kis szünet volt az életünkben. Most szeretnénk az egyesületi életünket újraéleszteni és visszaállítani a régi pozíciónkat.

Egyesületünk sziklamászó, hegymászó tanfolyamokat, túrákat szervez tagjai számára leginkább külföldön. Fő célpontunk az Alpok magashegyi csúcsai és a Balkán-félsziget mászóhelyei.
Tagjaink elsősorban felnőtt, outdoor sportok iránt elkötelezett emberek.

Oktatóink magyarországi hegy- és sziklamászó oktatói végzettséggel rendelkeznek, de épp kialakulófélben van egy olyan saját oktatói generáció, akiknek nemzetközi végzettsége is lesz, melyet külföldi - elsősorban osztrák - képzéseken szereznek meg.

Feladat:

Az új logo egy megújulási folyamat része lenne. Szeretnénk olyan energikus, elegáns új emblémát, ami kifejezi a sziklamászó és hegymászó sportok szeretetét, az aktivitást.

Olyan logo-t szeretnénk, amelyet a webes felhasználás mellett felvasalható emblémaként is használni tudunk sportruházaton.

Az embléma NE tartalmazza szervesen az egyesület nevét, különálló feliratban szerepeljen - levágható legyen, ha az emblémát csak önállóan, felirat nélkül szeretnénk használni.

Célkitűzés:

Szeretnénk azt éreztetni, hogy egyesületünk egy exkluzív, komoly, dinamikus és barátságos közösség, amelyhez jó tartozni.

Célközönség:

Célközönségünk, tagságunk 30-50 éves, aktív, sportos, utazni szerető korosztály. Elsősorban vállalkozók, vállalati vezetők ill. jobban szituált, multinacionális cégeknél dolgozó emberek. Általában felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkeznek. A nemek aránya kb. 50%-50%.

Ígéret/támogatás:

Egyesületünk magas színvonalú sziklamászó tanfolyamokat szervez a kezdő szinttől a teljesen profi mászó szintig. Elsősorban az exkluzivitásunk, a kreatív programjaink, a személyre szóllló foglalkozások miatt szeretik a programjainkat. A magyarországi piacon a versenytársakhoz képest komolyabb pedagógiai készségekkel rendelkezünk és oktatási módszereink az alpesi országokban is bevett gyakorlattal megegyeznek.

Márka jellemzése:

Egyesületünk mindig a rugalmasságáról és a kreativitásáról volt híres. Tagjainknak nagyon tetszik, hogy nyugat-európai megoldásokat használunk az oktatásban és sokszor szembe megyünk a magyarországi konzervatívabb mainstream-mel. :-)

Médiaterv:

Az alábbi helyeken szeretnénk használni:
- website
- social media
- esetleg felvasalható embléma sportruházaton, ha megoldható egy nyomtatható változat is.

Stílus:

- Modern, könnyen megjegyezhető
- A hatás legyen elegáns és energikus.
- Nagyon tetszenek a fémes csillogású logók - amiket jól lehetne használni sötét hátterű honlapon.
- Első ötlet az volna, hogy tartalmazzon egy sziklamászó embert, akár sematikusan is és/vagy hegy sziluettet.

Feltöltöttem néhány olyan logót - teljesen más üzleti világból -, ami nagyon tetszik - de nyitottak vagyunk egyéb ötletekre is.

Kerülendő:

Szeretnénk, ha a hasonló egyesületek logoihoz NEM hasonlítana a miénk: :-)

Feltöltöttem a régi logónkat. :-) Szeretnénk ettől lényegesen eltérő megoldást.

Amit biztosan nem szeretnénk, hogy legyen a logón két keresztbe fektetett jégcsákány, kenderkötél vagy a Matterhorn-hoz (Toblerone-hegy) hasonló alakzatú hegy. :-)

Fórum

A Creatura és Creatura (Wine) már létező, magas minőségben a design-ra figyelmet fordító magyar Brand

Látom a kreatívok kreatívan töltögették le a netről a hegymászós logókat...