Pályázatok

Szaloncukor kreatív nevek kitalálása

Névadás
-
Forfino
60.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 140
Chocoland

Megbízó

1

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 óra 18 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (133)

Beküldve: 2022. 06. 29.
2
10
Beküldve: 2022. 07. 11.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 17.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 29.
0
8
GKM
Beküldve: 2022. 07. 28.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 25.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 16.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 10.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 25.
0
8
Beküldve: 2022. 07. 25.
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az édesség iparban látható, hogy a vásárlók keresik a magas minőségű prémium termékeket. Látható az is, hogy a minőségibb termékek előtérbe kerülnek ellentétben a gyengyébb minőségűekkel.

Szaloncukor minden évben jelentős mennyiségben és ízben megtalálható a piacon. Minden évben különböző trendeket tapasztalhatunk a vásárlók körében. 2020-ban a sóskaramellás volt a legfelkapottabb íz.

Cégünk minden évben több mint, 20 fajta szaloncukrot kínál a vásárlóinak. Próbáljuk az ízeket az adott évi trendnek megfelelően összeállítani.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk a Chocoland Kft. egy családi vállalkozás, amely már több mint 13 éve gyárt prémium minőségű édességeket. Többek között szaloncukrot, üreges termékeket és bonbonokat készítünk. A gyártás Nagyatádon a régi laktanya területén található felújított épületekben történik, modern kornak megfelelő gépekkel és technológiával.

Az éves kapacitásunk jelentős részét bérgyártás teszi ki. A maradék kapacitásunkból szoktuk a közvetlen vásárlóinkkat kiszolgáni. Tervünk a jövőre nézve az, hogy mégtöbb olyan vásárlóhoz jussanak el a termékeink akiknek a minőség a legfontosabb.

A saját termékeink értékesítése adventivásárban illetve webshopon keresztül történik.
Tavaly óta üzemeltetünk webshopot (www.forfino.hu), aminek a lehetőségeit most próbáljuk kiaknázni.

Feladat leírása

Feladat: 

Minden évben különböző "fantázia nevekkel" találkozunk az édességek piacán. Gondolok itt nyáron a különböző fagylaltok és egyéb sütemények neveire.

Például "Egy falat Mennyország", amely nem feltétlenül tükrözi a termék ízét, de kíváncsivá tesz és jobban hangzik mint a "kókuszos-madulás szaloncukor tejcsokoládéban".

Természetesen ha a feladatban megjelölt ízekre olyan kreatív név érkezik, amely teljes egészében harmonizál az ízével az is tökéletes számunkra.

A szaloncukor ízek amire keressük a kreatív neveket:

popcornos karamell
sós karamell
mézzel töltött vagy mézes
alkoholos meggy

-------------------------------------------------
Kérjük, hogy az ötleteiteket egy koncepción belül gyűjtsétek (ha később jut eszetekbe újdonság, ne új koncepciót küldjetek, hanem szerkesszétek a korábbit), a megbízó értesülni fog az újdonságról. Logó tervezés nem feladat, így a grafikai tervezés nyomait magán viselő képeket figyelmeztetés nélkül törölni fogjuk.

KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Minden évben visszatérő vásárlóink próbálnak visszaemlékezni, hogy tavaly milyen szaloncukrot vásároltak tőlünk. Ha konkrét "neve" lenne a termékeinek, talán könyebben eszükbe jutna az adott termék.

Feladat leírása

Célközönség: 

Vásárlóink döntő többsége olyan igényes terméket vár el tőlünk, amely garantáltan nem marad karácsonykor a fa alatt. A termékeink minőségében prémiumak, így a vásárlóközönségünk akik minőségi termékeket fogyasztanak.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Minden évben kisérletezünk új ízekkel, hogy mindig megtudjunk felelni a vásárlóinak. Természetesen a klasszikus ízeinket amik közkedveltek azok mindig elérhetőek lesznek. Pár évvel ezelőtt fejlesztettünk ki egy chili porral töltött szaloncukrot, amelyet minden évben kérnek tőlünk a vásárlóink.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Így jellemezném a márkánkat: Minőségi, finom, kreatív, innovatív.

Ismeretlenül a vásárlóink a kóstolás során meglepődve tapasztalják, hogy milyen ízvilágot tapasztalnak meg. Összehasonlítják a multinacionális cégeknél kapható prémium termékekkel és láthatják, hogy olcsóbb és finomabb.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Természetesen a saját csatornákon, illetve a szaloncukor szezon előtti hirdetések során bárhol előfordulhat.

Feladat leírása

Stílus: 

A legfontosabb a kreativitás. Természetesen szeretnénk ha az adott kreatív név 2-3 szónál nem lenne hosszabb. (Ha nagyon frappáns, lehet akár egy szó is.)

Fórum

popcornos karamell: Édes mozi
sós karamell: Egyszerre édes és sós
mézzel töltött vagy mézes: Mindenhol is mézes, Kívül belül mézes

Üdv, azt szeretném kérdezni, hogy csak magyar nyelvű szavakban gondolkoznak, vagy lehet angol, olasz nyelvű is. Üdv: Arcus

Üdvözlöm! Alapvetően magyar szavakban gondolkodtunk, de ha van olyan ami könnyen megjegyezhető és érthető akkor azt is szívesen fogadjuk.
Üdv.

A pályázaton nem veszek részt, csupán egy észrevétel: vásárlói szemmel engem speciel elriaszt, ha egy termékről nem derül ki egyértelműen, mi van benne, milyen ízesítésű. Ha egy fagylaltra az írják, hogy egy falat mennyország, az tőlem ott olvadhat el a pultban. Fellendülőben van a tudatos vásárlói magatartás, amikor az emberek szeretik tudni, mit esznek.

Van egy korrekt, ízléses csomagolás, kellően komolyra hangolva. A Milka sem rest nevén nevezni a szaloncukrok ízesítését. Én biztosan nem kísérleteznék fantázianevekkel, mert számomra pont itt vész el a dolog komolysága. Elnézést mindenkitől az őszinte véleményemért!

Szerintem ezért is érdemes úgy kitalálni a fantázianeveket ebben az esetben (is), hogy célozzon a termék ízére, milyenségére és legyen benne esetleg valami csavar is.

Régebben olvastam egy kutatást arról, hogy ~30-40%-kal többet adnak el bizonyos ételekből, termékekből, ha nem hétköznapi elnevezésük van és egy kicsit megmozgatják a vásárló agyát (érzelem kiváltása -> impulzus -> kattintás és rendelés), és persze rámutat a termék tartalmára is. Gondolom itt is hasonló a végcél. Főleg, ha webshopban is történik az értékesítés, szerintem nem árthat egy kis plusz fantázianév a termékeknek, persze zárójelbe mellé lehet tenni, hogy milyen ízű konkrétan az adott édesség, ha nem elég egyértelmű az elnevezés.

És igen, azoktól a tipikus Velencei Álomktól én is falnak tudok menni, pl.: egy fagyizóban, és olyankor kell rákérdezni, hogy -akkor ez a velencei álom milyen ízű? :D

Itt a Milka alkalmazott egy fantázianevet, aminek eléggé titokzatos hangzása van ,,Winter Dreams" :D, de alatta persze ott van a konkrét íze is.

https://4.bp.blogspot.com/_8Rad9uUuu04/SNKPd6HkeEI/AAAAAAAABdA/hfrjI40y8...

Fantázianév + grafika (méz megjelenik) páros is jó.