Pályázatok
SALON de PARFUM logó tervezés
Koncepciók (74)
Oldalak
Feladat leírása
Folyamatosan bővülő parfüm viszonteladói szegmens, inkább szűkebb, de nívós, minőségi konkurencia.
Feladat leírása
Több mint 25 éve működő B2B parfüm viszonteladó, 10 éve működő online B2C üzleti modell. A jelenlegi projekt niche vonalon külön üzlet és brand építése.
Feladat leírása
Nemes, cirádás logó, ami képviseli az eleganciát, luxust és a magas minőséget. A cégnév egyszerű és letisztult, felette a logó (akár monogrammal) lehet indás, virágos vagy akár formázhat parfümös üveget, akár címer jellegű.
Feladat leírása
Ránézésre ismerjék meg a márkát, látszódjon, hogy luxust képvisel.
Feladat leírása
30 feletti vásárló, aki nem elégszik meg az átlagossal, szereti kifejezni magát az öltözéke és az illata által.
Leghíresebb forgalmazott brandek:
- Creed Aventus
- Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540
- Tom Ford Oud Wood
Feladat leírása
Magas minőség, luxus kiszolgálás, szakértői személyzet, bizalmas légkör, közvetlen kapcsolat.
Feladat leírása
Magas minőség, luxus kiszolgálás, szakértői személyzet, bizalmas légkör, közvetlen kapcsolat.
Feladat leírása
Offline bolt elit környezetben, minden online platform, social media.
Feladat leírása
Luxus, egyedi, elegáns.
Niche (ejtsd: nís) parfümnek hívjuk azokat a parfümöket, amelyek kisebb szériában készülnek, kevesebb darabszámban (azaz nem sorozatgyártásban), független parfümőrök kreációit kínálják, viszonylag kis számú parfümériában kínálják. Tehát a niche parfümök mindig egyfajta magasabb minőséget képviselnek, mint a hagyományos mainstream illatok, amelyekbe a celebparfümöket és a designer illatokat soroljuk.
Fontos tudni kezdő niche parfüm használóként, hogy a niche parfümök legtöbbje teljesen más elgondolás alapján születik, mint egy hagyományos parfüm: a kiváló és erős illatalapanyagok, a néha meghökkentő kombinációk szokatlannak tűnhetnek első szaglásra.
Tudni kell, hogy egy jó niche parfüm a legkiválóbb alapanyagokból készül, így sokkal tartósabb, mint a teljesen szintetikus, laboratóriumban készített mainstream darabok. Így elég 1-2 fújás ahhoz, hogy egész nap illatozzunk, és sokkal később fogy el parfümünk, mint egy olcsó változat. Sok niche parfümrajongó vallja, hogy akit egyszer megfertőzött a különleges parfümök világa, az már az egyszerűbb illatok közül nem szívesen válogat.
Feladat leírása
Túlzottan letisztult vagy egyszerű.
Feladat leírása
MEGHATÁROZOTT (ELVÁRÁS):
• SALON de PARFUM név
• csatolt niche logó koncepció, mint irány/elképzelés
• szín: fekete – arany, fehér – arany
OPCIONÁLIS (INSTRUKCIÓ):
• parfümös üveg a logóban
• rövidítés a logóban: SdeP, SDP
• vízszintes vonal(ak)
Fórum

Tisztel Parfum Club,
Kerhetek Ontol bovebb informaciot arrol, hogy milyen szempontok szerint minositheto egy parfum "Niche" parfumnek? A "Niche" megnevezes egyfajta vedjegy? Amennyiben igen, mik a pontos kriteriumok hogy egy termekre kerulhessen a "Niche" emblema?
Valaszat elore is koszonom!
Kreativ
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Tisztelt Pályázat kiíró !
A névvel kapcsolatban szeretném kérdezni hogy valamilyen Hierarchia van-e a Salon De Parfum szavak között.
Vagy egybe függően kellene-e megjeleníteni ? Ezt úgy értem hogy például a Salon nagyobb betűvel míg De Parfum kisebb betűvel jelenjen meg ?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Mint akinek a parfümök az egyik hobbija, röviden én is hozzászólok: maga a szó, hogy "niche" nem kerül rá egyik parfümre se. Alapvetően a designer - niche kettősség között van a határvonal, amely azonban képlékeny. Pl. Tom Ford egy designer brand alapvetően, mégis nagyon szofisztikált (és magasabb árfekvésű) illatokat is készít.
Designer az, aki inkább ruhák, bőráruk, cipők (stb.) tervezésével foglalkozik, és a parfümök inkább kiegészítik a brand profilját. A niche parfüm készítők gyakorlatilag kizárólag parfümöket terveznek, és forgalmaznak.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás