Pályázatok

Roadfluent arculat kialakítás - gördüljünk együtt a siker felé!

Logó + Kisarculat design
-
Roadfluent
80.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 42
Ilona

Megbízó

109

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 hét 4 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (44)

Beküldve: 2020. 01. 22.
11
23
8
Beküldve: 2020. 01. 20.
7
20
8
ngc
Beküldve: 2020. 01. 16.
34
30
8
Beküldve: 2020. 01. 21.
58
20
8
RF
Beküldve: 2020. 01. 21.
13
1
8
Beküldve: 2020. 01. 22.
3
3
8
Beküldve: 2020. 01. 22.
8
3
8
Beküldve: 2020. 01. 15.
3
1
8
Beküldve: 2020. 01. 21.
3
1
8
RK
Beküldve: 2020. 01. 22.
10
3
8
Beküldve: 2020. 01. 22.
7
1
8
Beküldve: 2020. 01. 21.
2
1
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Hazánk fontos szereplője a globális szállítmányozási piacnak. Kiemelt pozícióját elsősorban előnyös, központi földrajzi helyzetének köszönheti. Emellett a szükséges és megfelelő infrastruktúra megléte az, ami kedvező feltételeket teremt az ország számára, és az is fontos, hogy a magyar munkaerő jól képzett szakemberekből áll a szállítmányozás terén.

A szállítmányozási szektor jelentős szerepet tölt be Magyarországon, szakági források szerint az ágazat a bruttó hazai össztermék hat és fél százalékát adja, és forgalma tavaly meghaladta a kétezermilliárd forintot, ami csak a határokon belül háromszázötvenmilliárd tonna áru megmozgatását jelentette.

A gyűjtő és részrakós szállítmányozás,nemzetközi tevékenység, jellemzően gyors, az adott földrajzi viszonylattól függően 24- 96 óra alatt háztól-házig célba juttatja a küldeményeket, amelyek jellemzően nem töltenek meg egy komplett kamiont, de nagyobbak, mint a kis csomagok. A nemzetközi szolgáltatáshoz kötődően működik belföldi disztribúció is. A szolgáltatás minden Európai országra kiterjed és Magyarország valamennyi irányítószámára, mindezt teljes körű nyomon követhetőséggel. A részrakó és gyűjtő közötti különbség, hogy a részrakó ( LTL Less than Trailer load) rugalmasabb szolgáltatás, míg a gyűjtő esetében kötöttek a keretek, bár a gyűjtő is gyors reakció idővel dolgozik de az adott napokon indul az autó és adott esetben kicsit hosszabb a várakozási idő. De akár napi gyűjtőjárat is lehet egy adott desztinációban, így ez sem jelent feltétlenül hosszabb fuvaridőt.

A legnagyobb konkurensek hazai és nemzetközi viszonylatban:

- Gebrüder Weiss
- DB Schenker
- Ghibli cégcsoport (egyedi magyar tulajdonban lévő)
- Raben Logistics
- Dachser
- DHL (Freight)
- Kühne & Nagel
- GEFCO
- Agility

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A vállalkozás munkatársai a nemzetközi gyűjtős és részrakós szállítmányozásban jelentős szakmai tapasztalatokkal és referenciákkal bírnak.

A cég tevékenysége a nemzetközi gyűjtő és részrakós szállítmányozás,
az adott földrajzi viszonylattól függően 24- 96 óra alatt háztól-házig célba juttatja a küldeményeket, amelyek jellemzően nem töltenek meg egy komplett kamiont, de nagyobbak, mint a kis csomagok. A nemzetközi szolgáltatáshoz kötődően működik belföldi disztribúció is. A szolgáltatás teljes körű és a megbízó igénye esetén a vámkezelés és a különböző raktári szolgáltatások is elérhetőek; tárolás, komissiózás, címkézés, stb. A szolgáltatás minden Európai országra kiterjed és Magyarország valamennyi irányítószámára, online nyomon követhetőséggel, amely területen ( IoT, BI, BIG data) nagy fejlesztéseket hajtanak végre az elkövetkezendő években.

Feladat leírása

Feladat: 

Olyan logó és arculat kialakítása a cél, amely összhangban van a cég elnevezésével és tevékenységi területével. A logó és a cég elnevezése kezdetekben együtt kerülne bevezetésre, megjelenítésre.
Előny, ha a logóban megvan az a potenciál, hogy egy magasabb márkaismertség elérését követően önmagában is, a cég elnevezésének használata nélkül is elég erős az önálló felhasználáshoz, a márka megjelenítéséhez.

A logó tervezés mellett kisarculati elemként névjegyre, levélpapírra és email aláírásra várjuk a terveket.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A cég szeretne néhány viszonylatban a piacvezető pozícióba kerülni, ugyanakkor egész Európát lefedő hálózatot fenntartani, amely segítségével minden fuvarkérdésre tudnak megoldást adni az ügyfelek számára. Célkitűzés továbbá az is, hogy kiemelkedő ár-érték arányú szolgáltatási csomagot tudjon a cég nyújtani a partnerek felé.

Vízió:
1. A legügyfélbarátabb és leginnovatívabb szállítmányozó cég szeretnének lenni a régióban.
2. Időt nyerni az ügyfélnek kimagaslóan ügyfélközpontú belső folyamatokkal,motivált szakember gárdával és a használt IT fejlesztésekre építve
3. Olyan szolgáltatásokat nyújtani, amelyek támogatják az ügyfeleket abban, hogy ő maguk is erősebb piaci pozíciót érjenek el.
4. ár- érték arányban mind a hazai szolgáltatók között elfoglalni egy vezető piaci pozíciót.
5. Kiszámíthatóságot adni mind az ügyfeleknek mind a saját kollégáknak.
6. Edukálni az ügyfeleket, hogy olyan árat és minőségi szolgáltatást tudjon kérni, amely során összehasonlíthatóvá válik számára az ajánlatkérés folyamata és ezzel a képességet arra hogy egyben értelmezni is tudják a konkurensek ajánlatát.

Feladat leírása

Célközönség: 

1. Magyarországi magántulajdonban lévő KKV vállalatok tulajdonosai, beszerzési vezetői akik export-import tevékenységet folytatnak, de még nem akkora mennyiségben hogy napi több kamionnyi mennyiségben legyen szükségük fuvarozó partnerre.
2. Magyarországi és nemzetközi multinacionális cégek beszerzési és logisztikai vezetői akik nyitottak a szállítmányozási partnerek megversenyeztetésére, hogy a legoptimálisabb megoldást nyújtó szállítmányozó partnert megtalálják.
3. Belföldi és nemzetközi saját eszközparkkal rendelkező fuvarozók és speditőr cégek, akik szívesen lennének a partnerei ennek a cégnek a szállítmányozásban.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

1. Időt nyerünk az ügyfélnek, amit másra tud fordítani és közben biztonságban tudhatja a szállítmányát
2. Személyre szabott, ügyfélközpontú megoldások
3. Optimalizált megoldások a vevői igényekre
4. Nagyfokú rugalmasság
5. Nagyvállalati szakértelem akár KKV környezetre implementálva, biztosítva a nemzetközi hátteret.
6. Gyors reakció a piaci trendekre
7. A piaci kihívások gyors kezelése
8. Valós idejű ügyféltájékoztatás
9. Kiszámíthatóság
10. Otthon vagyunk Európában érzést átadni

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Szakértelem, megbízhatóság, stabilitás, professzionális csapat, rugalmasság és évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat, fiatalos lendület, ügyfélközpontúság, személyre szabott megoldások és kiszámíthatóság.
Ha a márkát szeretnénk megszemélyesíteni, akkor leginkább egy fiatal erőtől duzzadó amazonhoz hasonlítanánk. Aki lenyűgöz, töri az utat és védelmez. Érezhető benne a ragadozókra jellemző rugalmasság és gyors reagálási képesség.
Kik vagyunk?
-Az ügyfél számára egy optimális megoldás vagyunk akik IDŐ-t adunk!

Feladat leírása

Médiaterv: 

Sajtótájékoztató, évindító névadó rendezvény a partnereknek, PR cikkek, szponzoráció, CSR tevékenység, rendezvényeken való részvétel, szakértőként való megjelenés, kapcsolati háló bővítése, online marketing, social média jelenlét.

Feladat leírása

Stílus: 

Trendi
Dinamikus
Innovatív
Rugalmas
Szabadság érzését sugalló

Színekben a tűz színeket látjuk magunk előtt a megszemélyesítésnek köszönhetően.

Feladat leírása

Kerülendő: 

kék, zöld és sárga szín használata
nap mint szimbólum használata

BRIEF UPDATE 2020.01.15.:

A szürke és a narancssárga szín is kerülendő.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A nyertes munkát szerkeszthető formátumban kérem majd átadni.

Fórum

Kedves Kreatívok!

A brief módosult (Kerülendő szekció), ezáltal a határidő kitolódott, és a díjazás is némileg emelkedett.

Tisztelt Kreatívok!
Nagyon köszönöm a sok beküldött, értékes pályázati anyagot.
A győztes pályázat kihirdetésére már most látom, hogy nem lesz elég a lezárást követő 14 nap, így 1 héttel meghosszabbodik az eredményhirdetési határidő.
Köszönöm a megértést.
Üdvözlettel: Ilona

Fórum (2)