Pályázatok

Pontaqua medencevegyszer címke redesign

Címke design
-
Pontaqua
150.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 17
Zelnik Péter

Megbízó

6

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hónap 3 nap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (23)

Beküldve: 2022. 10. 20.
5
7
10
Beküldve: 2022. 10. 20.
1
0
8
Beküldve: 2022. 10. 20.
4
3
6
Beküldve: 2022. 10. 20.
6
0
8
Beküldve: 2022. 10. 19.
1
0
7
Beküldve: 2022. 10. 17.
13
0
7
Beküldve: 2022. 10. 20.
1
0
7
Beküldve: 2022. 10. 21.
2
0
6
Beküldve: 2022. 10. 21.
2
0
6
SMM képe
SMM
Beküldve: 2022. 10. 24.
7
0
6
Beküldve: 2022. 10. 21.
4
0
6
Beküldve: 2022. 10. 19.
15
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Pontaqua a medencevegyszer piac jelentős szereplője, de a címkénk nem elég informatív, nem elég látványos, nem ugrik ki a többi hasonló termék közül. Ezért szükségessé vált a megújítása.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Aqualing Kft, a Pontaqua brand tulajdonosa 1991 óta meghatározó szereplője a magyar medencepiacnak. Pénzügyileg stabil, megbízható vállalat, folyamatosan növekvő árbevétellel és portfólióval, családi kézben. 9 hazai és 3 külföldi üzlettel, 2 webáruházzal rendelkezik.

Feladat leírása

Feladat: 

A Pontaqua medencevegyszer család címkéjének megújítása, modernizálása.

• A formavilágnak, elrendezésnek, tipográfiának ki kell tűnnie az összes többi címke közül.
• Nem hasonlíthat a gyógyszerekre, otthoni tisztító és mosószerekre, kozmetikumokra jellemző dizájn világra.
• Medencében fürdő család legyen a központi motívum, akár termékcsoportonként másik fotóval.
• A jelenlegi színkódolást meg kell tartani.
• Alkalmasnak kell lennie egy nyelvű, két és háromnyelvű verziók mutációjára is.
• A címke frontjának mérete és arányai nem változnak, két oldalon a most meglévő információknak kell szerepelniük.
• Ne legyen 2-nél több betűtípus, variáns a fronton – a logón kívül.

A tipográfia, a szövegméret meghatározásánál, kialakításánál fontos a megfelelő olvasási sorrend és a szövegek súlyozása fontossági sorrend szerint:
- Medence vegyszer (és logó/arculat/összkép/folthatás a polcon)
- Terméknév (és színkód)
- Leíró szöveg
- többi infó

Feladat leírása

Célkitűzés: 

• Trendszetter szerep a piacon, egy mindenkinél modernebb, látványosabb címkével kitűnni a többi hasonló termék közül.
• A minőségi címke dizájn által magasabb árazás lehetősége.
• Informatívabbá tenni a címkét.
• Vevői igények kiszolgálása: több információ, dizájn, fotó, színvilág, biztonságérzet, könnyen érthető szövegek, megfelelő olvasási sorrend.
• A Pontaqua márka családbaráttá, szerethetőbbé tétele.
• A Pontaqua 25 éves tapasztalatát, profizmust, minőségét a logóhoz / címkéhez kapcsolni.

Feladat leírása

Célközönség: 

30-50 korú párok, családok, akik kertes házzal, medencével rendelkeznek, tudatosan tartják karban a medencéjüket.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A Pontaqua egy jól menő, bevezetett márka 20 éves tapasztalattal a háta mögött. Jelenleg egy nagyobb beruházással növeljük a gyártási kapacitást, a jövő évi terveink/piaci igények kielégítéséhez.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Információk a címkén:

Aranyszabály: a Pontaqua címkén ne legyen kevesebb információ, mint a konkurenseknél.
A címkén rajta kell lennie a Pontaqua logónak.
A termék neve, alatta egy sornyi magyarázó szöveg kisebb betűvel.
Szerepeljen rajta, hogy „medence vegyszer”. Akár a logó alatt: „Pontaqua medence vegyszerek” vagy angolul: pool chemicals vagy pool & spa
Szükség van a színkódra: fertőtlenítés (sárga), algaölés (zöld), pH szabályzás (lila), stb.
1 kg-nak jól láthatóan szerepelnie kell a fronton
Lehet rajta szlogen is: Pontaqua Csak kristálytiszta medencevízben élmény a fürdés VAGY Pontaqua A tökéletesen tiszta medencevízért

Feladat leírása

Médiaterv: 

A Pontaqua címkék a magyar és a környező országokban jelennek majd meg.

Feladat leírása

Stílus: 

Színvilág:

A medence kötődés miatt a kéktől nehéz elszakadni, ez látható a konkurenseknél is. A zöld kerülendő, mert az algára utal.
Javasoljuk a most népszerű antracit (kb. pantone 532; Pantone 19-4007 TCX Anthracite), és a kék helyett a türkiz használatát. Jó irány lehet még a navy blue, illetve a konkurenseknél nem használt kék árnyalatok olyan színekkel kombinálva, amik kellően eltérővé, frissé teszik az összképet (pl.: Pantone 206)

Feladat leírása

Kerülendő: 

Konkurenseknél elismert címkejellemzők (minden más kerülendő):

Összességében a piacon található címkéket elavultnak tartjuk. Látható, hogy komoly tervezési munkát a 20-30 évvel ezelőtti indulásukhoz képest nem tettek bele. Semmiképpen sem szabad másolnunk megoldásokat, de a tervezés irányához segítséget nyújt néhány jól működő tulajdonság:
• A Steinbach vegyszerei nagyon népszerűek a szőke nővel a fronton (narancs tetős, szőke nős, Pool Pflege feliratos)
• Azuro: szintén jól megy, a gyerek fotó és az átlátható elrendezés működik.
• Clearwater: Szép tiszta összkép, színkódolás csíkokkal megoldva a terméknév alatt: rajta van minden fontos infó, bár a méretezés, súlyozás, olvasási sorrend nem a legjobb.
• A Marimex színkódolása, és összképe kiemelkedően látványos.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Anyagok a tervezéshez:

• Pontaqua logó (színes vagy fehér)
• Terméknév: AQUAMULTI
• Kiegészítő szöveg: hármas hatású kombinált vízkezelő tabletta
• Kiszerelés: 1 kg
• Színkód: sárga
• Címke front méret: 103x128 mm; Teljes méret: 290x128 mm

Feladat leírása

Fórum

Kedves Megbízó!

A logót vektorosan megkaphatnánk? Illetve a cimke oldalán lévő szöveget is? Vagy egy régebbi cimke PDF-jét?

Köszönöm!

Esetleg a PET méretét is megkaphatnánk? A minőségi prezentáció miatt ( render ).

Köszönöm!

Az hasznos lenne, mert Illustratorban is csak pixeles képként jelenik meg a logo. Régebbi címkére szerintem nincs szükség, betördelsz egy Lorem ipsum kenyérszöveget. A jelentkezők számát tekintve most derül ki, nem csak egy egyszerű emblématervről van szó, amit PowerPointban összebarkácsolnak (tudok ilyenekről). Nem árt, ha már most Indesign progiban tervezel.

Kedves TMG! A régebbi cimkét azért kértem, mert ha nincs outline-olva a szöveg akkor simán kimásolható, sőt akár a logó is. Közel 20 éve vagyok a szakmában, több évet Private-Label grafikusként, és őszintén mondom - az ügyfelek szeretik azt a szövegkörnyezetet látni ami a végső cimkén lesz. Elrendezés, tördelés, typo. Egy loremIpsum első blikkre jó lehet, de itt már komplett koncepciót vár az ügyfél.
Az eddig tapasztalataim alapján - mint említettem nem múlt héten kezdtem a szakmát :) - cimkét, label-t nem tervezünk InDesign-ben. A cimkenyomtató profi gépek és az azokhoy kapcsolódó programok kizárólag ai, vagy Illustratorból exportált PDF-et kérnek, a többi progiban készült anyagért nem vállalnak felelősséget. Az InDesign vonal valószínűsíthetően arra utal - mint ahogy a kiírásban is szerepel: biankó label is kelle - hogy az ügyfél nem ért más progihoz, és a változtatásokat ő maga akarja eszközölni.

Akkor szakmabeliek vagyunk, végre tapasztalt ember. Jómagam 30 éve vagyok az iparban. Flexo, offszet, szita, tampon technológia nem gond. Akárcsak a nyomdai előkészítés.
Azért gondoltam egy kenyérszöveget, mert még az sem biztos, hány nyelven fog megjelenni a végleges. (Legutóbb egy üdítős fémdoboz grafikánál jártam így, az egy nyelvű feliratból lett négy, természetesen a grafika rovására...) Viszont ezt a másfél hetet keveslem tervezésre, majd ha 20 mutációt kell kihozni az alapból, akkor annak tökéletesen mobilnak kell lenni. Egyébként az én olvasatomban teljesen mást szeretnének mint a mostani, de azért vannak kikötések is rendesen...
További szép napot, ha mást nem megcsinálom újra a a logot (Baker Signet betűtípus, csak a Q betű lett jobban átalakítva). 150ezret megér :-)

Keress rá a google-ben, majd Vectormagic, oszt kész... :) Jó munkát Neked is!

Első körös tervezéshez elég a pixeles, nem azon fog múlni. Köszönjük. Aqualing csapat

A flakon mérete 100x250 mm.

Az ügyfélnek van grafikusa, és szeretne rengeteg mutációt készíteni majd a jövőben, amihez szükség lesz egy szereszthető indesign sablonra. Tervezni lehet Illustratorban, akár Paintben is, de a végén majd második körben szükség lesz egy profin felépített indesign filera. De első körben csak látványt, irányt szeretnénk látni. Köszönjük. Aqualing csapat

Kedves Péter / Megbízó!

Köszönjük! Így már sok minden világos :(

"150ezret megér :-)"

Miért, te fogod megnyerni a pályázatot? Amúgy nem is garantált a díjazás...

A nyertes pályamű - a grafikusnak ezúton gratulálok - szöges ellentéte a brief-ben foglaltaknak, miszerint:

- A termék neve, alatta egy sornyi magyarázó szöveg kisebb betűvel.
- Szerepeljen rajta, hogy „medence vegyszer”. Akár a logó alatt: „Pontaqua medence vegyszerek” vagy angolul: pool chemicals vagy pool & spa
- 1-2-3 nyelves biankó készítése a frontról - ez is misztikum számomra hogyan valósítható meg a nyertes pályaművön.....

Tisztelt Megbízó!
Betartottam minden kérésüket, sokat foglalkoztam a címkével, ötletet is vittem bele.
Köszönöm a "barátságos" pontozást 1, azaz egy pont.
Üdvözlettel: mintamokus

Pont annyit ér, azaz egy pontot.

Te mindig olyan kedveseket írsz mindenkinek binji.

"Isten nem ver bottal..." Tartja a mondás.. :) ;)

bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű. ilyen mondás is van. :))

Egyáltalán nem 1 pontot ér! Látszik, hogy foglalkozott vele, nekem a létrás megoldás kimondottan tetszik benne, szerintem ötletes.

Hajrá mintamokus! Lépj tovább, sok sikert kívánok. Sajnálom, h leértékelték a munkád.
( Én közepes alatt senkinek nem adnék, aki a megrendelésemre szánja az idejét. )

( Én közepes alatt senkinek nem adnék, aki a megrendelésemre szánja az idejét. ) - Ezzel maximálisan egyetértek!
De sajnos a megrendelő oldaláról sem mindig - sőt szinte egyáltalán nem - hozzáértők értékelik a benyújtott anyagokat. Nyomdatechnika, kivitelezhetőség, marketing szemlélet, a pályázatok 99%-nál egyenlő a nullával. Lehet hogy valami eszméletlenül jól néz ki, de a kivitelezés pl. kis darabszámban ( mondjuk doboz, lakkozva, ezüst fólia, prégelés, stb... ) már horribilis összeg, így konkrétan az esetleges nyertes pályamunkája, szinte mehet a kukába.....
Én portfólió és rövid koncepció után hirdetnék nyertest - így a nyertessel rögtön a kivitelezés része is megbeszélhető, arról nem is beszélve, hogy a sajnos PowerPointban alkotó művészek köre rögtön kiszűrhető - ergo csak azok maradnának bent a kalapban akik értenek is valamihez..... de ez csak az én véleményem...... :)

Elnézést, hogy ezt mondom, de nekem kicsit sántít ez az egész. Arról volt szó - tessék visszakeresni itt :) - hogy az ügyfélnek van grafikusa. Na de akkor:
- miért kell pályázatot kiírni egy grafikai munkára? Miért nem a grafikus csinálja?
- a brief-ben az van hogy a tervezés után több mint 20 mutációt kell csinálni - de itt meg azt olvastam hogy az ügyfél grafikusa fog sok mutációt készíteni. Na most akkor ki ?
- egy 14 millió Eurós árbevételű cég, miért nem garantálja az összeget? Egy ekkora cégnek nincs egy olyan grafikusa aki egy cimkét megtervezne???

Foglalkozott vele? És? Az mióta értékmérő?

Kedves SMM, köszönöm szépen a biztatást, nagyon kedves tőled. :)
Hajrá mindenkinek!

binji profilja akár a Facebookon is megállná a helyét... Se kép, se hang, sem pályázatok. Egy igazi troll, de úgy is viselkedik.