Pályázatok
Pontaqua medencevegyszer címke redesign
Koncepciók (23)
Oldalak
Feladat leírása
A Pontaqua a medencevegyszer piac jelentős szereplője, de a címkénk nem elég informatív, nem elég látványos, nem ugrik ki a többi hasonló termék közül. Ezért szükségessé vált a megújítása.
Feladat leírása
Az Aqualing Kft, a Pontaqua brand tulajdonosa 1991 óta meghatározó szereplője a magyar medencepiacnak. Pénzügyileg stabil, megbízható vállalat, folyamatosan növekvő árbevétellel és portfólióval, családi kézben. 9 hazai és 3 külföldi üzlettel, 2 webáruházzal rendelkezik.
Feladat leírása
A Pontaqua medencevegyszer család címkéjének megújítása, modernizálása.
• A formavilágnak, elrendezésnek, tipográfiának ki kell tűnnie az összes többi címke közül.
• Nem hasonlíthat a gyógyszerekre, otthoni tisztító és mosószerekre, kozmetikumokra jellemző dizájn világra.
• Medencében fürdő család legyen a központi motívum, akár termékcsoportonként másik fotóval.
• A jelenlegi színkódolást meg kell tartani.
• Alkalmasnak kell lennie egy nyelvű, két és háromnyelvű verziók mutációjára is.
• A címke frontjának mérete és arányai nem változnak, két oldalon a most meglévő információknak kell szerepelniük.
• Ne legyen 2-nél több betűtípus, variáns a fronton – a logón kívül.
A tipográfia, a szövegméret meghatározásánál, kialakításánál fontos a megfelelő olvasási sorrend és a szövegek súlyozása fontossági sorrend szerint:
- Medence vegyszer (és logó/arculat/összkép/folthatás a polcon)
- Terméknév (és színkód)
- Leíró szöveg
- többi infó
Feladat leírása
• Trendszetter szerep a piacon, egy mindenkinél modernebb, látványosabb címkével kitűnni a többi hasonló termék közül.
• A minőségi címke dizájn által magasabb árazás lehetősége.
• Informatívabbá tenni a címkét.
• Vevői igények kiszolgálása: több információ, dizájn, fotó, színvilág, biztonságérzet, könnyen érthető szövegek, megfelelő olvasási sorrend.
• A Pontaqua márka családbaráttá, szerethetőbbé tétele.
• A Pontaqua 25 éves tapasztalatát, profizmust, minőségét a logóhoz / címkéhez kapcsolni.
Feladat leírása
30-50 korú párok, családok, akik kertes házzal, medencével rendelkeznek, tudatosan tartják karban a medencéjüket.
Feladat leírása
A Pontaqua egy jól menő, bevezetett márka 20 éves tapasztalattal a háta mögött. Jelenleg egy nagyobb beruházással növeljük a gyártási kapacitást, a jövő évi terveink/piaci igények kielégítéséhez.
Feladat leírása
Információk a címkén:
Aranyszabály: a Pontaqua címkén ne legyen kevesebb információ, mint a konkurenseknél.
A címkén rajta kell lennie a Pontaqua logónak.
A termék neve, alatta egy sornyi magyarázó szöveg kisebb betűvel.
Szerepeljen rajta, hogy „medence vegyszer”. Akár a logó alatt: „Pontaqua medence vegyszerek” vagy angolul: pool chemicals vagy pool & spa
Szükség van a színkódra: fertőtlenítés (sárga), algaölés (zöld), pH szabályzás (lila), stb.
1 kg-nak jól láthatóan szerepelnie kell a fronton
Lehet rajta szlogen is: Pontaqua Csak kristálytiszta medencevízben élmény a fürdés VAGY Pontaqua A tökéletesen tiszta medencevízért
Feladat leírása
A Pontaqua címkék a magyar és a környező országokban jelennek majd meg.
Feladat leírása
Színvilág:
A medence kötődés miatt a kéktől nehéz elszakadni, ez látható a konkurenseknél is. A zöld kerülendő, mert az algára utal.
Javasoljuk a most népszerű antracit (kb. pantone 532; Pantone 19-4007 TCX Anthracite), és a kék helyett a türkiz használatát. Jó irány lehet még a navy blue, illetve a konkurenseknél nem használt kék árnyalatok olyan színekkel kombinálva, amik kellően eltérővé, frissé teszik az összképet (pl.: Pantone 206)
Feladat leírása
Konkurenseknél elismert címkejellemzők (minden más kerülendő):
Összességében a piacon található címkéket elavultnak tartjuk. Látható, hogy komoly tervezési munkát a 20-30 évvel ezelőtti indulásukhoz képest nem tettek bele. Semmiképpen sem szabad másolnunk megoldásokat, de a tervezés irányához segítséget nyújt néhány jól működő tulajdonság:
• A Steinbach vegyszerei nagyon népszerűek a szőke nővel a fronton (narancs tetős, szőke nős, Pool Pflege feliratos)
• Azuro: szintén jól megy, a gyerek fotó és az átlátható elrendezés működik.
• Clearwater: Szép tiszta összkép, színkódolás csíkokkal megoldva a terméknév alatt: rajta van minden fontos infó, bár a méretezés, súlyozás, olvasási sorrend nem a legjobb.
• A Marimex színkódolása, és összképe kiemelkedően látványos.
Feladat leírása
Anyagok a tervezéshez:
• Pontaqua logó (színes vagy fehér)
• Terméknév: AQUAMULTI
• Kiegészítő szöveg: hármas hatású kombinált vízkezelő tabletta
• Kiszerelés: 1 kg
• Színkód: sárga
• Címke front méret: 103x128 mm; Teljes méret: 290x128 mm
Fórum

Kedves Megbízó!
A logót vektorosan megkaphatnánk? Illetve a cimke oldalán lévő szöveget is? Vagy egy régebbi cimke PDF-jét?
Köszönöm!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Esetleg a PET méretét is megkaphatnánk? A minőségi prezentáció miatt ( render ).
Köszönöm!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Az hasznos lenne, mert Illustratorban is csak pixeles képként jelenik meg a logo. Régebbi címkére szerintem nincs szükség, betördelsz egy Lorem ipsum kenyérszöveget. A jelentkezők számát tekintve most derül ki, nem csak egy egyszerű emblématervről van szó, amit PowerPointban összebarkácsolnak (tudok ilyenekről). Nem árt, ha már most Indesign progiban tervezel.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves TMG! A régebbi cimkét azért kértem, mert ha nincs outline-olva a szöveg akkor simán kimásolható, sőt akár a logó is. Közel 20 éve vagyok a szakmában, több évet Private-Label grafikusként, és őszintén mondom - az ügyfelek szeretik azt a szövegkörnyezetet látni ami a végső cimkén lesz. Elrendezés, tördelés, typo. Egy loremIpsum első blikkre jó lehet, de itt már komplett koncepciót vár az ügyfél.
Az eddig tapasztalataim alapján - mint említettem nem múlt héten kezdtem a szakmát :) - cimkét, label-t nem tervezünk InDesign-ben. A cimkenyomtató profi gépek és az azokhoy kapcsolódó programok kizárólag ai, vagy Illustratorból exportált PDF-et kérnek, a többi progiban készült anyagért nem vállalnak felelősséget. Az InDesign vonal valószínűsíthetően arra utal - mint ahogy a kiírásban is szerepel: biankó label is kelle - hogy az ügyfél nem ért más progihoz, és a változtatásokat ő maga akarja eszközölni.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Akkor szakmabeliek vagyunk, végre tapasztalt ember. Jómagam 30 éve vagyok az iparban. Flexo, offszet, szita, tampon technológia nem gond. Akárcsak a nyomdai előkészítés.
Azért gondoltam egy kenyérszöveget, mert még az sem biztos, hány nyelven fog megjelenni a végleges. (Legutóbb egy üdítős fémdoboz grafikánál jártam így, az egy nyelvű feliratból lett négy, természetesen a grafika rovására...) Viszont ezt a másfél hetet keveslem tervezésre, majd ha 20 mutációt kell kihozni az alapból, akkor annak tökéletesen mobilnak kell lenni. Egyébként az én olvasatomban teljesen mást szeretnének mint a mostani, de azért vannak kikötések is rendesen...
További szép napot, ha mást nem megcsinálom újra a a logot (Baker Signet betűtípus, csak a Q betű lett jobban átalakítva). 150ezret megér :-)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Keress rá a google-ben, majd Vectormagic, oszt kész... :) Jó munkát Neked is!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves Péter / Megbízó!
Köszönjük! Így már sok minden világos :(
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

"150ezret megér :-)"
Miért, te fogod megnyerni a pályázatot? Amúgy nem is garantált a díjazás...
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

A nyertes pályamű - a grafikusnak ezúton gratulálok - szöges ellentéte a brief-ben foglaltaknak, miszerint:
- A termék neve, alatta egy sornyi magyarázó szöveg kisebb betűvel.
- Szerepeljen rajta, hogy „medence vegyszer”. Akár a logó alatt: „Pontaqua medence vegyszerek” vagy angolul: pool chemicals vagy pool & spa
- 1-2-3 nyelves biankó készítése a frontról - ez is misztikum számomra hogyan valósítható meg a nyertes pályaművön.....
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Tisztelt Megbízó!
Betartottam minden kérésüket, sokat foglalkoztam a címkével, ötletet is vittem bele.
Köszönöm a "barátságos" pontozást 1, azaz egy pont.
Üdvözlettel: mintamokus
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Pont annyit ér, azaz egy pontot.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Te mindig olyan kedveseket írsz mindenkinek binji.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

"Isten nem ver bottal..." Tartja a mondás.. :) ;)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű. ilyen mondás is van. :))
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Egyáltalán nem 1 pontot ér! Látszik, hogy foglalkozott vele, nekem a létrás megoldás kimondottan tetszik benne, szerintem ötletes.
Hajrá mintamokus! Lépj tovább, sok sikert kívánok. Sajnálom, h leértékelték a munkád.
( Én közepes alatt senkinek nem adnék, aki a megrendelésemre szánja az idejét. )
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

( Én közepes alatt senkinek nem adnék, aki a megrendelésemre szánja az idejét. ) - Ezzel maximálisan egyetértek!
De sajnos a megrendelő oldaláról sem mindig - sőt szinte egyáltalán nem - hozzáértők értékelik a benyújtott anyagokat. Nyomdatechnika, kivitelezhetőség, marketing szemlélet, a pályázatok 99%-nál egyenlő a nullával. Lehet hogy valami eszméletlenül jól néz ki, de a kivitelezés pl. kis darabszámban ( mondjuk doboz, lakkozva, ezüst fólia, prégelés, stb... ) már horribilis összeg, így konkrétan az esetleges nyertes pályamunkája, szinte mehet a kukába.....
Én portfólió és rövid koncepció után hirdetnék nyertest - így a nyertessel rögtön a kivitelezés része is megbeszélhető, arról nem is beszélve, hogy a sajnos PowerPointban alkotó művészek köre rögtön kiszűrhető - ergo csak azok maradnának bent a kalapban akik értenek is valamihez..... de ez csak az én véleményem...... :)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Elnézést, hogy ezt mondom, de nekem kicsit sántít ez az egész. Arról volt szó - tessék visszakeresni itt :) - hogy az ügyfélnek van grafikusa. Na de akkor:
- miért kell pályázatot kiírni egy grafikai munkára? Miért nem a grafikus csinálja?
- a brief-ben az van hogy a tervezés után több mint 20 mutációt kell csinálni - de itt meg azt olvastam hogy az ügyfél grafikusa fog sok mutációt készíteni. Na most akkor ki ?
- egy 14 millió Eurós árbevételű cég, miért nem garantálja az összeget? Egy ekkora cégnek nincs egy olyan grafikusa aki egy cimkét megtervezne???
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Foglalkozott vele? És? Az mióta értékmérő?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves SMM, köszönöm szépen a biztatást, nagyon kedves tőled. :)
Hajrá mindenkinek!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

binji profilja akár a Facebookon is megállná a helyét... Se kép, se hang, sem pályázatok. Egy igazi troll, de úgy is viselkedik.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás