Helyi, ipolyvecei kézműves termékekből összeállított, 50 ezer Ft értékű csomag.
Pályázatok
Pékség-kávézó keresi logóját és cégtábláját
Koncepciók (54)
Oldalak
Feladat leírása
Egy 800 fős Nógrád megyei településen nyitjuk meg december elején a pékségünket-kávézónkat. A községben más pékség-kávézó nincs, a pékáru egyetlen beszerzési forrása a helyi COOP. Azok, akik a közeli kisvárosba (Balassagyarmat) járnak dolgozni/iskolába, jellemzően ott szerzik be a pékárut, de célunk őket is helyi vásárlásra ösztönözni, a Lipóti termékek ismertségével és jó minőségével, a közelséggel, helyi munkaerőkkel, egyedi igények kiszolgálásával. A környező településeken 20km-es körzetben szintén nincs hasonló tevékenységben működő kereskedelmi egység
Feladat leírása
Helyi kötődésű és részben helyben élő emberekként cégünkkel eddig ingatlanfejlesztéssel foglalkoztunk a településen és környékén, az üzletnek helyt adó ingatlant már az új célnak megfelelően alakítottuk át.
Idén nyáron fagyizóként debütáltunk, ezt bővítjük most egész éves nyitvatartással és szolgáltatással pékség-kávézó-reggeliző funkcióra.
Feladat leírása
Szeretnénk olyan logót használni, amely nem "túl trendi" egy kis, határmenti faluhoz, utal a hagyományok tiszteletben tartására, a közösség fontosságára, ugyanakkor nem is avítt, retró, régies, hanem jelez egy új lendületet, energikusságot, életteliséget, kifejezi, hogy közösségi térként is tekintünk magunkra, és minden korosztályt meg kívánunk szólítani. Fontos kérésünk a "letisztultság". Ennek jegyében végezzük építőipari tevékenységünket is.
Fontos, hogy ezúttal nem a cégnek, hanem kizárólag ennek a kereskedelmi egységnek a megjelenését keressük.
Feladat leírása
Szeretnénk elérni, hogy ne csak a pékáru beszerzése legyen a látogatás célja, hanem az emberek váltsanak pár szót, üljenek le meginni egy kávét, teát, fogyasszák el ülve, beszélgetve a reggelijüket, legyen az üzlet az információáramlás és közösségépítés mindennapos települési színhelye is.
Feladat leírása
Célunk, hogy minden korosztály megszólítva érezze magát, kedve legyen betérni a nyugdíjasnak, fiatalnak, szülőnek, gyereknek, unokának. De ugyanígy minden réteget szívesen látunk, szellemi foglalkozásút, melóst egyaránt.
Célközönség a falu lakosságán kívül még: a környékbeli 3-4 falu lakói, illetve a településen jelentős átmenő forgalmat generáló napközbeni tranzitforgalom.A Parassapuszta-Balassagyarmat közötti útszakasz jelentős forgalmú személy,- és áruforgalmi tranzitútjának pontosan a közepén fekszik településünk.
Feladat leírása
Célunk, hogy a falu és a környező 3-4 település lakóinak igényeit kiszolgáljuk, akár egy fél kiló kenyérről, akár egy ízletes szendvicsről, akár egy minőségi, gőzölgő, laktózmentes kapucsínóról van szó. Gasztroutcai minőségben, a falusiból kiemelkedő környezetben, a kistelepülési pénztárcákra és igényekre szabva tesszük mindezt.
A régi falusi vásárlási szokásokat is igyekszünk újra meghonosítani, a személyes igények megismerésével, az egyedi rendelések és igények kielégítésével, az előrendelési, ill. a nyitvatartás utáni átvétel lehetőségével, a kiszállítással.
Feladat leírása
Az üzletben a Lipóti pékség termékeit fogjuk árulni (kenyerek, édes és sós péksütemények), ill. zsemlékből-kiflikből készült igényes szendvicseket, minőségi Dallmayr kávé- és teaválasztékkal (helyben fogyasztás), ill. palackos üdítőkkel, helyben készült szörpökkel, gyümölcslevekkel. ásványvizekkel (elvitel) kiegészítve.
A Lipóti termékek neve, ismertsége minőséget, megbízhatóságot sugall, a Dallmayr szintén.
Az üzlet neve, a Krafli szó szinte csak a mi falunkban (ill. a szomszédos településeken) ismert, a kisebb méretű, többféle töltelékkel, de elsősorban lekváros, túrós vagy kakaós, kelt tésztából készült buktát jelöli.
Feladat leírása
Az üzlet homlokzatán nagy méretben, kb 270 x 50/60 cm-es nagyságban jelenítenénk meg a nevet és a logót. Emellett a faluban több helyen helyeznénk ki figyelemfelkeltő és beterelő hirdetőtáblákat, pl. közterületi villanyoszlopokon.
Továbbá természetesen használnánk az üzlet FB és Insta felületein, offline formában pedig a pékáru szállítására használt papírzacskókon, papírtáskákon, a kávézó szalvétáján, az üzlet lábtörlőjén, üvegfólián, sajátmárkásított helyben készült szörpökön, gyümölcsleveken stb.
Szórólap formájában pedig megjelenik majd a környező 4-6 település postaládáiban is.
Feladat leírása
Az üzletben a barna és a zöld szín a domináns, szürkével kiegészítve, ennél a vonalnál maradnánk alapvetően, de nyitottak vagyunk.
Stílusban - mivel a hagyományok őrzése és a korral haladás egyaránt célunk - nem szeretnénk sem a klasszikus, sem a modern irányába elmenni, egy egészséges egyensúlyra törekszünk, amely minden korosztálynak befogadható és vonzó. A letisztultság jellemzi minden munkánkat és tevékenységünket, így ezt ebben az esetben is fontosnak tartjuk, de minden jó ötlet előtt nyitottak vagyunk.
Feladat leírása
archaizálás, parasztbarokk, színkavalkád, környezetidegen túlmodernség
Fórum
Üdvözlöm! Jól értem, hogy az üzletük Kráfli néven futna, és ezt szeretnék, ha a logóterv is tartalmazná?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Üdvözlöm!
Egy beltéri képet lehetne kérni esetleg? A színek / árnyalatok miatt.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Üdvözlöm! Arról szeretnék érdeklődni, hogy egy pályázó hány munkát küldhet be? Válaszát előre is köszönöm.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Köszönöm!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Üdvözlöm! Csak érdeklődésképpen, mivel én is Nógrád megyei származású vagyok, melyik településen nyílik az üzlet? :) Ha meg szabad osztani....
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás