Pályázatok
Ostorosbor címketervezési pályázat 100.000 Ft díjazással
Koncepciók (217)
Oldalak
Feladat leírása
Lásd „Megbízó bemutatása” részben.
Feladat leírása
Cégünk, az Ostoros-Novaj Bor Zrt. az Egri Borvidék legnagyobb borászata, termelésünk eléri az évi 5 millió palackos mennyiséget. Boraink minden piaci szegmensben megtalálhatóak, az alapboroktól egészen a prémium kategóriáig. Cégünk alapvetése, hogy mindegyik kategóriában a legjobb ár-érték arányú borokat kínáljunk a fogyasztóknak. Termelésünk legnagyobb volumenét a közép árkategóriájú borok adják, amelyekkel szilárd piaci pozíciót értünk el. Termékeink megtalálhatóak a legnagyobb üzletláncok polcain. Ugyanakkor tény, hogy ebben a kategóriában a leginkább kiélezett a piaci verseny, számos kisebb-nagyobb borászat képzeli el a jövőjét ebben a piaci szegmensben, amiért néhányan olyan árversenybe is belefognak, amellyel már nem lehet a minőséget tartani. Cégünk az ilyen versenybe nem megy bele, továbbra is büszkék szeretnénk maradni a borainkra. Szlogenünk: Ostorosbor – Minden ízében egri! azt jelzi, hogy az alapanyag előállítástól a feldolgozáson át a palackozásig minden munkafázis az Egri Borvidéken, saját pincéinkben, palackozóinkban történik. Ezt a piaci helyzetet és minőséget szeretnénk a középkategóriájú boraink megjelenésében is sugallni a vevőink felé.
Feladat leírása
Az Ostorosbor márka középkategóriájú borai számára címketervek készítése. Egységes címkecsaládot szeretnénk többek között az Egri Bikavér(száraz vörösbor), az Egri Olaszrizling(száraz fehérbor), a Debrői Hárslevelű(félédes fehérbor), az Egri Rozé(félszáraz rozébor), az Egri Cabernet Sauvignon(száraz vörösbor), és a Merlot(félédes vörösbor) borok palackjaira. Megkötés, hogy az Ostorosbor logója szerepeljen a terveken. Alap címketervet kérünk, amelyek az általunk forgalmazott palackformán használhatók. Csatolva a logo, amelyet feltétlenül használni kell a címkén, illetve 6 darab üres palack, amire kérjük elhelyezni a terveket. A zárókapszula színe harmonizáljon a címke színével.
Fontos! A jelenlegi határidő (június 6.) lejártáig várjuk a terveket, majd egy héttel meghosszabbítjuk a pályázatot, hogy az ígéretes munkákkal tovább tudjunk foglalkozni, és felelősségteljesen dönteni. Ebben a „második körben” – tehát június 6. után – már csak azokkal a kreatívokkal szeretnénk tovább együtt dolgozni, akiknek a munkái az első körben megtetszettek.
A hascímkén szerepelnie kell, logó, bor neve, minőségi kategória (pl. száraz vörösbor), évjárat.Semmi más! Minden egyéb adat majd a hátcímkére fog kerülni a második fordulóban. (Űrtartalom, alkohol, vonalkód, stb...)
2012.06.06 éjféllel lezárult a pályázat beadási határideje. Ezek után csak a második fordulóba bekerültekkel foglalkozunk, belőlük válasszuk ki a nyertes pályázót!
Akik ezutáni időpont után adnak be terveket, szívesen pontozzuk, de velük sajnos már nem tudunk foglakozni. Pontjaikkal csak más kreatívokkal mérkőzhetnek meg. Ők csak jövő hét csütörtök pénteken kapják meg pontjaikat a shortlist felállítása után.
Feladat leírása
Olyan kreatív, egységes, figyelemfelkeltő, ugyanakkor letisztult címkecsaládot szeretnénk, amely nem hivalkodó, de a kiváló ár-érték arányt, megfizethetőséget, a kategória legjobb minőségét sugározza a vásárlók felé.
Feladat leírása
A boraink fogyasztói, elsősorban a középosztály, a bérből, fizetésből élők, akik jövedelme nem túl magas, a szabadon elkölthető részét tudatosan, az ár-érték arányra figyelve használják fel, ugyanakkor az élelmiszerekre, és az élvezeti cikkekre van igényük, felismerik a minőségi különbségeket.
Feladat leírása
-
Feladat leírása
Lásd „Megbízó bemutatása” szekcióban.
Feladat leírása
A munkákat természetesen a palackjainkon fogjuk felhasználni.
Feladat leírása
Ebben nem szeretnénk megkötni a kezeteket, mindenre vevők vagyunk stílust tekintve, de persze szempont, hogy kereskedelmi forgalomba szánjuk a munkákat, szóval a szélsőségektől tartózkodjatok.
Feladat leírása
A Bikavér általános sémái, a boros közhelyek.
Fórum

Érdeklődnék, hogy a címke/címkék méreteit illetően van-e elképzelés vagy akármilyen korlát?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Azt lehet kérni, hogy 1-2 szóban kapjunk visszajelzést az ötleteinkre? Sokat segítene tovább kidolgozni, esetleg új irányba elindulni...
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Azt lehet kérni, hogy 1-2 szóban kapjunk visszajelzést az ötleteinkre? Sokat segítene tovább kidolgozni, esetleg új irányba elindulni...
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Nekem az lenne a kérdésem, hogy a nyakon lévő csomagolás színe változhat vagy az állandó ( a sötét üvegeknél sötét a világosoknál világos, ) csak mert a BRIEF-ben írtátok h ahhoz harmonizáljon a cimke?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Sziasztok!
Lezárult az első köre a pályázatnak, igen nagy tülekedéssel a végén. Az utolsó 5 percben összesen 10 koncepció érkezett még be. :) Sok sikert a kiválasztottaknak a második körre. Mi már most nyugodt szívvel kijelentjük, hogy a munkák minősége szempontjából ez a legmagasabb színvonalú pályázatunk.
Köszönjük, hogy bizonyítottatok ismét!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Üdv!
Igen, talán 90%-os biztonsággal tudom mondani, hogy nálam is, az összes kreatív témakör közül a címkék és a csomagolóanyagok vezetik a toplistát. Teljesen el lehet engednie magát az embernek, minimális kötöttségek vannak, és a részletgazdag kidolgozás lehetősége is csak előny! Nem bántam meg :)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Akkor tetszeni fog az imént indult új pályázatunk is. :)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Fantasztikus munkák érkeztek be :) Teljesen lenyűgöztetek kedves Kreatívok!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás