Pályázatok

NOVELMENT Kft. Logó és kisarculattervezése

Logó + Kisarculat design
-
Novelment Kft.
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 56
7

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 hónap 2 nap

Utolsó aktivitás

Promotálás
Brief írás segédlet
Szakmai ajánlás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.
Szakmai ajánlásA beérkezett munkákat a határidő lejártával átnézzük, és a legjobbakat kiemelve szakmai véleményezést készítünk a megbízó számára. A mindenkori végeredmény nem feltétlenül tükrözi a mi szakmai álláspontunkat.

Koncepciók (63)

hZs képe
hZs
Beküldve: 2023. 03. 16.
24
4
10
Beküldve: 2023. 03. 08.
9
0
9
Beküldve: 2023. 03. 08.
11
0
9
Beküldve: 2023. 03. 16.
10
2
9
Beküldve: 2023. 03. 13.
5
0
7
Beküldve: 2023. 03. 02.
7
0
6
bpd
Beküldve: 2023. 03. 18.
21
0
6
Beküldve: 2023. 03. 16.
12
0
6
Ink képe
Ink
Beküldve: 2023. 03. 15.
18
0
6
Beküldve: 2023. 03. 09.
20
0
5
Beküldve: 2023. 03. 03.
10
0
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A magyarországi ingatlanpiac alapvetően az építőipar teljes szegmensét lefedi. Hiszen a beruházás teljeskörű megvalósításhoz a beruházás valamennyi szakaszán végig szükséges menni, így az iparág valamennyi szereplőjével találkozni. Előkészítés, Tervezés, Kivitelezés/megvalósítás.
Az építőiparhoz képest az ingatlanfejlesztés még érzékenyebb és még összetettebb tevékenység. A projekt ott kezdődik, hogy a piaci igények felmérése, lokáció és telek felkutatás, funkció, és finanszírozást követően megkezdődik a beruházás lebonyolítás. Műszaki előkészítés, tervezés, kivitelezés.

A piacon hasonló tevékenységgel foglalkozó cégek honlap címeit ide beírom, hogy mitől kellene grafikailag megkülönböztetni magunkat:
https://bif.hu/
https://propertymarket.hu/hu/
https://www.indotek.hu/
https://obudagroup.hu/
https://ceh.hu/hu
https://marketasset.hu/en/
https://www.kesz.hu/
http://www.ifk-egyesulet.hu/tagjaink/ - itt a tagokat látod, akik ma itthon a legnagyobb ingatlanfejlesztő cégek, és ott vannak felsorolva logokkal együtt.
market.hu
strabag.hu

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Novelment Kft. alapvetően az építőipar és az ingatlan szakmában tevékenykedik. Magasépítési ingatlanfejlesztési beruházásokhoz ad mérnöki szolgáltatásokat. Mi nem tervezünk, mi nem kivitelezők vagyunk. Mi vagyunk az a menedzsment cég, aki az egész beruházást a gondolattól egészen az átadásig összefogja és menedzseli. Képviseljük a befektetőt és az érdekeit. Tehát közöttünk nagyon bizalmas kapcsolat kell, hogy kialakuljon.
A cég 2022-ben alakult. Ikonikus ingatlanfejlesztési projekttel foglalkozik, de magánberuházások révén fontos a diszkréció is. (Luxus szálloda, luxus apartman ház, villapark, ipari beruházások, egyedi funkciójú beruházások)

Főbb hívó szavai a munkánknak és a cégünknek:
- Fiatalos lendületes, de professzionális tapasztalatunk van.
- Határidőre, költségkereten belül, a legjobb, műszaki tartalommal megvalósítani a beruházást.
- Professzionális mérnöki tudás
- Fenntartható gondolkodásmód
- Kiterjedt kapcsolati tőke
- Budapest szeretete és urbanisztikai ismeretségek

A cég neve két szóból áll:
Novel - angol szó jelentése új, de ez az új nem egyenlő a "new" szóval. Akkor használják a Novel szót, ha olyan új dologról van szó ami inkább úgy új hogy innovatív, olyan új ami eddig nem volt, maga az ötlet az új.
Investment - mint beruházás rövidítve jelenik meg a cégnévben, tehát a cég tevékenységére utal.
A kettő együtt a Novelment.

Feladat leírása

Feladat: 

Célom, hogy a frissen alakult cég, a következő lépést is megtegye a fejlődés útján, első lépésben egy kisarculat és logótervezés.
- Logó
- Névjegykártya
- E-mail aláírás
- Prezentációs sablon/ dokumentum fedlap használata.

A logónak, mint a digitális térben mind egy építési táblán kihelyezve jól kell tudnia mutatni.
Cégünk tevékenységéből adódóan a közösségi média jelenlétre nem alapozza az ismeretség bővítését, hiszen ritkán választ egy befektető projektmenedzsment céget magának a facebookon egy bejegyzés alapján. Itt a bizalom az egyik legfontosabb.
A logó arculati felhasználásán felül, honlapon, építési táblán, print füzetek/kiadványok, névjegykártya, iroda falán, mint design arculati elem, irodaház bejáratban mint cégtábla jelenik meg.

A logónak színes megjelenésen túl „grey-scale” és „monochrome” felhasználását biztosítása mindenképpen előnyös.
Logó inspirációs szavak:
Budapest, városfejlesztés, ingatlan, ingatlanfejlesztés, épület, építkezés, luxus, kortárs design szemlélet, ikonikus színhasználat, határidő menedzsment, komplex folyamatok menedzsmentje, fenntarthatóság, "cool” design", egyedi és fiatalos, mint egy jó butik hotel.

Munkánk során nagyon sok prezentációs füzet, tanulmány és dokumentumot készítünk. Ezeket nyomtatott és digitális formában állítjuk elő, adjuk át a Megbízónknak. Ezért nagyon fontos, hogy a kisarculat jól működjön dokumentum fedlap/belsőlap/hátlapon is.
A3 fekvő, és A4 álló és fekvő a főbb használt formátumok.

A névjegykártya még mindig nem ment ki a divatból. Egy időben nem adtam rá mondván ez már a múlt. A tapasztalatom az, hogy az üzletfelek továbbra is igénylik. A jó névjegykártya véleményem szerint nem csak grafika, hanem már az anyag/papír választással együttesen biztosítja a megjelenést. Fontosnak tartom hogy QR kód is helyet kapjon a névjegykártya egyik oldalán annak érdekében hogy a névjegykártya adatok könnyen beolvashatóak legyenek a telefonba.
A névjegykártyán megjelenítendő adatok a szokásos:
Név
Titulus
Elérhetőségek
Cégnév
Logó
Székhely

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A cégünk ügyfelei ismeretség, ajánlás, esetleg honlap alapján lépnek velünk kapcsolatba.
Mi bizalmat és egy korszerű fiatalos csapat képét szeretnénk mutatni, akik képzettek és profik.
Bizalmat akarjuk megszerezni, és azt mutatni hogy nagyon hatékonyak vagyunk.

Feladat leírása

Célközönség: 

A célközönség az építőipar és az ingatlanfejlesztés főbb szerepőli lesznek. Ezek cégek, cégvezetők,neves tervezők, nagybefeketetők.

Magánszemélyek ilyen szolgáltatást nem vesznek igénybe így a célközönség az iparág főbb céges szereplői.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A bizalmat szeretnénk elnyerni hogy mi bonyolítjuk le a Megbízó beruházását.
Ha bizalmat kapunk számunkra ez kiemelt figyelmet és gondosségot fog kapni.
A mi célünk hogy határidőben és költsgkereten belül megvalósuljon a beruházás.
A legjobb ár-értékarány alapján kialakott műszaki tartalom cél.
Mi hosszútávra tervezünk a piacon működni ezért minden munkára unikális lehetőségként gondolunk, amiben úgy járunk el mintha a sjátunk lenne.
Minden projekt egy-egy referencia, azaz a munkánk lenyomata később kísérini fog minket. Ezért nagyon fontos hogy a végeredmény során mindenki elégedett legyen.
Szeretjük a projekeket egyedivé tenni: egyedi stílusunkat belevinni a belsőépítészet, vagy a "pubilic art" segítségével.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Cégünk tevékenysége nem termék értékesítése, hanem szolgáltatás értékesítése. Így a szolgáltatásunk fentebb írt és módon tudom jellemezni.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Megjelenés:
- saját céges honlap
- Szakmai honlapokon
- Szakmai újságokban akár digitális akár print
- Építési tábla
- Konferenciákon mint előadó vagy támogató
- Saját brand pulóver, kabát, matrica lenne.

Megjelenés másodlagos formái, melyek kevésbé lesznek preferálva:
- Közösségi média jelenlét nemminimális szükséglet a tevékenységünk marketing céljában.
- Szórólapok, plakátokatnem fogunk csináltatni és használni.
- TV hírdetés nem preferált.
- Szakmai honlpok banner hírdetése talán egyszer-egyszer.

Feladat leírása

Stílus: 

A fenti leírásokban a piaci főbb szereplőket megadtam.
A fenti leírásban jellemeztem a cégünk által biztosított szolgűltatását.
A logó és az arculattal kapcsolatban fentebb adtam meg hívó szavakat is.

Két max három szín használata lenne a preferált melyek tudják biztosítani a kívánt arculatban is a megjelenést.
Hogy mit értek Én "cool" design alatt: https://hotelclarkbudapest.hu/hu/

Szeretem az elegáns fekete, és antracit szükre színeket. A navy blue és hozzá egy ikonikus élénk szín és szép színkombináció tud lenni.

Ha a betűből készül a logó akkor a NOVEL szó mint vezérszót ki lehet emelni. Elképzelhető hogy később a Novel brand alapján cégcsoportként menne tovább.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Túl sok színből álló arculat (6-8 féle szín egy arculaton belül)
Túl sok pici részletből álló logó.
Nehezen olvasható design betűk.
Olyan megoldások melyek fekete-fehér és szürke árnyalatban nem működnek.
A fentebb felsorolt főbb piaci szereplőkkel azonos megjelenés.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Pályamű átadása - PDF vagy JPEG

A győztes vektorgrafikus formátumban adja át a logót a Megbízónak, teljeskörű korlátozásmentes további felhasználásra olyan módon hogy az felhasználható legyen.

Fórum

Tisztelt Megbízó!

A NOVELMENT elnevezés a cégforma (Kft.) megjelölése nélkül is elég megkülönböztető, szükségesnek tartja a Kft. szerepeltetését is a logoban, vagy elhagyható?

Köszönöm a választ!

Kedves Pályázó,
Köszönöm a kérdést, a Kft. azaz a cégforma megjelenítse nem szükséges.

Sikeres pályázatot kívánok.

Kedves megbízó.

Szeretném kérni hogy adjon egy le írást mivel is foglalkozik ez a Kft.

Kedves Pályázó,

A feadatleírás 2. pontjában a "Megbízó bemutatása" részt kérem olvassa el. Ha ezen felül kérdése merül fel, természetesen állok rendelkezésre.

A hivatkozott részt, ide is bemásolom, de javaslom a brief végig olvasását.

Üdv,
Ambrus György

A Novelment Kft. alapvetően az építőipar és az ingatlan szakmában tevékenykedik. Magasépítési ingatlanfejlesztési beruházásokhoz ad mérnöki szolgáltatásokat. Mi nem tervezünk, mi nem kivitelezők vagyunk. Mi vagyunk az a menedzsment cég, aki az egész beruházást a gondolattól egészen az átadásig összefogja és menedzseli. Képviseljük a befektetőt és az érdekeit. Tehát közöttünk nagyon bizalmas kapcsolat kell, hogy kialakuljon.
A cég 2022-ben alakult. Ikonikus ingatlanfejlesztési projekttel foglalkozik, de magánberuházások révén fontos a diszkréció is. (Luxus szálloda, luxus apartman ház, villapark, ipari beruházások, egyedi funkciójú beruházások)

Főbb hívó szavai a munkánknak és a cégünknek:
- Fiatalos lendületes, de professzionális tapasztalatunk van.
- Határidőre, költségkereten belül, a legjobb, műszaki tartalommal megvalósítani a beruházást.
- Professzionális mérnöki tudás
- Fenntartható gondolkodásmód
- Kiterjedt kapcsolati tőke
- Budapest szeretete és urbanisztikai ismeretségek

A cég neve két szóból áll:
Novel - angol szó jelentése új, de ez az új nem egyenlő a "new" szóval. Akkor használják a Novel szót, ha olyan új dologról van szó ami inkább úgy új hogy innovatív, olyan új ami eddig nem volt, maga az ötlet az új.
Investment - mint beruházás rövidítve jelenik meg a cégnévben, tehát a cég tevékenységére utal.
A kettő együtt a Novelment.

Tisztelt Megbízó!

A dokumentumsablon esetében Word dokumentumra gondolt?

Köszönöm előre is a választ!

Tisztlet Pályázó,

Lehet word-ben készített a/4 vagy A/3 dokumentum igen.
Fedlap, általános belső lap, és hátlap.
Üdv,
Ambrus György

Sajnoss a munka végét nem tudtam feltölteni "Szerveroldali hiba" miatt. Esetleg egy hosszabbítás?

"Szerver oldali hiba" miatt nem tudom feltölteni a teljes pályaművet. Szeretnék kérni hosszabítást, hogy minden anyagot feltölthessek. Köszönöm.

"Szerver oldali hiba" miatt nem tudom feltölteni a pályázatomat. Szeretnék hosszabbítást kérni. Köszönöm!

Sziasztok!

Valóban történt valami a szerverekkel este, utánajárunk, és ha a megbízó is egyetért, megnyitjuk majd újra a pályázatot.

Sziasztok,
Egyetértek a pályázat megnyitásával annak érdekében hogy mindenki aki elkészültpályázatotkíván beadni fel tudja tölteni.

Kérem a KreaNod kollégákat, hogy segítsenek biztosítani a póthatáridőt.

Kedves Kreatívok!

Azóta nem jelentkezett a hiba, a tárhelyszolgáltatónál lehetett valami átmeneti kiesés, aminek utánajárunk. Addig is megnyitottuk újra a pályázatot, reméljük, hogy a többihez hasonlóan itt sem lesz semmi probléma.

Köszönjük!

Kedves pályáztató! Elárulná kérem, hogy ha a márkanév N-nelkezdődik, ön miért egy M betűt választott a cége emblémájának?

MOVELMENT...Kreanod elhíresült, senki által nem ismert bizottsága döntött. Első a bőséges jutalék. Ne aggódj, ismerem a bagázst. Vannak, akik termelik a lóvét, Egri takony a főnök...

HZS egy csicska, olvasd el a hozzászólásait, remeg a dicsőségért. Vác városának is sikerült egy semmit érő szart eladni, süket momentumos szöveggel...

@SzNorbi, @TMG

Nem tudom, hogy a mindennapi, ügyfelekkel való kommunikáció részét képezi e a számonkérő stílus, de erősen kétlem, hogy sokáig tolerálnák ezt egy “nagyobb reklámügynökségnél”.

Nem tisztem védeni, kritizálni vagy dícsérni senki munkáját a KreaNod oldalán, de olyan hozzászólást sem írok, aminek nincs alapja.
Ha vettétek volna a fáradságot akkor elolvassátok hZs leírását a pályázatához, ahol "NM logotípia" (bár ez inkább monogram logo) szerepel, nem pedig M. Ha már itt tartunk TMG is két karaktert “rejtett” el a beküldött koncepciójában (N+I) https://kreanod.hu/megoldas/novelment-az-alapok

Ezt pedig csak itt hagyom: https://www.shutterstock.com/hu/search/n-door-logo?image_type=vector

A bagázs, takony, csicska és semmit érő szar is mellőz minden szakmaiságot...és, hogy a politika, hogy keveredett ide az egy örök rejtély marad.
Akinek nem inge…

Anyukáddal beszélsz így

Ha már olyan stílusban szálltál belém, amit te állítasz rólam, akkor adok én neked inget, amit magarda vehetsz.

Én csak feltettem egy kérdést, okulás céllal. Ha a pályáztatónak lett volna a válasza, hogy ő belelátja az "NM" karaktereket, azt mindenki elfogadta volna, tovább megyünk.
De neem...
Te jössz és úgy kezded, hogy mit nem tudsz.
De ha már nem tudod, akkor segítek: egy idegen, sose látott pályázatkiíró nem az ügyfelem, és hogy te milyen számonkérő stílust vélsz felfedezni, meg mi a valóság, az két külön dolog, de ugye mindenki magából indul ki.

Aztán azt se nagyon tudod, hogy egy "20+ éve a szakmában lévő" körberöhögi azt a bullshit leírást, hogy hunyorítva, háttal állva, 3000 méterről "NM logotípia" (?!) az a grafikai elem.

De van amit tudsz. Pl rá tudtál keresni más valaki ötletére. Mert van az ötletnek mondanivalója. De azt már nem tudod, hogy ebben nincs semmi meglepő, az ötletet kitalálni kell, azután már rá lehet keresni. A kreanod nem az a hely, ahol sosevolt ötletet tálalunk ki egy bizonytalan megbízás érdekében.

Tessék az inged, magadra veheted.

Gratula a nyertesnek, szerintem szuper megoldás! Dicséret jár a Megbízó(k)nak is a jó választásért.

Csak azért nem töröljük a hozzászólásokat, hogy mementoként itt maradjon.

TMG-nek a munkastílusa, a vehemenciája, a kifinomult kommunikációja nagyon emlékeztet egy valszeg skizofrén korábbi kreatívra, aki nehezen tűrte, hogy plagizáláson kapták. Néha reggel arra ébredtem, hogy emailben azt vallotta, hogy szeret, mikor a gyógyszer hatása elmúlt, akkor fenyegetővé vált. Vicces pali. Most kicsit zárolom is újra a profilját, nincs rá itt szükség.

Norbi hozzászólása is maradhat, bár nem tudom pontosan milyen stílust kér ki KA-n, nem látom, hogy bármi sértőt írt volna.

Tisztázzunk még egy dolgot: A szakmai ajánlás nevében is benne van, hogy nem kötelező érvényű. Soha nem osztjuk meg, hogy milyen munkák kapnak ajánlást, ahogy azt sem, hogy a megbízó elfogadja-e a véleményünket.