Pályázatok

NÉVADÁS - Luxuscikk gyártó vállalkozás

Névadás
-
Még nincs
70.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 97
bluxury

Megbízó

6

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 nap 15 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (136)

Beküldve: 2024. 02. 07.
3
9
Beküldve: 2024. 02. 08.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 07.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 08.
1
7
Beküldve: 2024. 02. 12.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 07.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 08.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 08.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 13.
0
7
Beküldve: 2024. 02. 12.
0
6
Beküldve: 2024. 02. 12.
0
6
Beküldve: 2024. 02. 10.
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A luxuscikkek piaca folyamatosan fejlődik. A magasabb jövedelemmel rendelkező réteg nem csak használati tárgyként, hanem befektetésként is tekint a luxuscikkekre. Az ultraluxus termékek piaci növekedése a gazdasági folyamatoktól szinte független, mivel az ultraluxus márkák növekedésének egyik fő mozgatórugója a világ lakosságának növekvő vagyona.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Termékeink és hozzá kapcsolódó élmények jelentős része csak a legszűkebb elit a számára elérhető, ezzel a ritkaság és az exkluzivitás érzetét keltve. Kizárólag 1/1 limitált szériás egyedi kollekciókat és ezekhez kapcsolt személyre szabott szolgáltatásokat kínálunk. Nálunk mindenből csak egy készül, ezzel biztosítva, hogy minden egyes termék és élmény egyedi és exkluzív legyen.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy hangzatos Brand nevet kell kitalálni. Olyat, amit az egész világon értenek. Nem magyar név kell, hanem nemzetközi.

------------------------------------------
Tisztelt Kreatívok!

Logó tervezés nem része a feladatnak. Minden logó terv törölve lesz.
Az ötleteket egy koncepción belül gyűjtsétek. Ha eszetekbe jut egy új név, akkor a korábbi koncepciót szerkesszétek, egészítsétek ki, a megbízó látni fogja.
- KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Bárhol, bármikor elhangzik majd a márka neve, mindenki jól azonosíthatóan tudja, majd, hogy milyen cégről van szó. A célunk, hogy sok év kemény munka után a márkanév egyet jelentsen majd az ultraluxus fogalmával.

Feladat leírása

Célközönség: 

Tehetős vásárlók a világ minden tájáról.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Küldetésünk, hogy művészi, kivételes és egyedi termékekkel vágyat keltsünk, és a globális modern ultraluxus piacot meghatározó vállalattá váljunk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Olthatatlan szenvedélyünk az, hogy a határtalan képzeletet valósággá változtassuk, így mi leszünk a luxus végső háza, amely olyan művészi, kivételes, gyönyörű és egyedi luxustermékeket hoz létre, amelyeket a világ még soha nem látott.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A márkanevet folyamatosan minden média csatornán használni fogjuk. Elektronikus, és nyomtatott médiában egyaránt, földrajzi korlátok nélkül.

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns, jól csengő, könnyen megjegyezhető nevet szeretnénk.
Néhány tetszetős cégnév a luxuscikkek piacáról: Hermès, Cartier, Jacob & Co., Bulgari, Tiffany & Co, Bugatti

Feladat leírása

Kerülendő: 

Trágárság, szóviccek.

Fórum

Tisztelt Megbízó!
Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e pontosabb információt kérni a termékekről/szolgáltatásokról? Milyen típusú termékekre/szolgáltatásokra kell gondolni? Pl. divatipar, ékszerek, autók, stb.?

Tisztelt Kreatív!
Ékszerekről, órákról és arany érmékről van szó.

Tisztelt Megbízó!

A kiírásban felsorolt luxusmárka példák mind alapítójuk, tervezőjük nevét viselik. Önök is ebbe az irányba akarnak menni? Úgy értem, mivel az Önök esetében nem tudjuk a cégalapító nevét, ezért inkább egy fantázia névben (kitalált személynév) gondolkodnak, vagy csak egy szó, szóösszetétel, ami kifejezi a brandet?

A választ előre is köszönöm!

Tisztelt Megbízó!
Nekem annyi nem világos, hogy Önök állítják elő/tervezik ezeket a teljesen egyedi luxuscikkeket, vagy disztribútorokként vesznek részt?
Köszönöm!

Kedves Kreatív!
Lehet név is, lehet szóösszetétel is, a lényeg az, hogy jól csengő és könnyen megjegyezhető legyen.

Kedves Kreatív!
Igen, mindent mi csinálunk, a tervezéstől, a gyártáson át a forgalmazásig.