Pályázatok

MobilApp felhasználói felület tervezése (4 oldal)

Mobil/Alkalmazás design
-
CaliVita
200.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 24
13

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

20 óra 18 perc

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (22)

Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 28.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 25.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 03. 25.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A részletek fent vannak a calivita.hu weboldalon.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az 1991-ben alapított California Fitness ma már CaliVita International-ként működik a világ 37 országában, azonban csak a név lett más: termékeink minősége, elveink és értékeink semmit nem változtak a robbanásszerű indulás óta, amikor Magyarországon elsőként kezdtünk étrend-kiegészítőket Share Marketing rendszerben forgalmazni.

Több mint 25 éve a legszigorúbb minőségi követelményeknek megfelelő innovatív termékekkel állunkvásárlóink rendelkezésére. Száznál is több terméket felvonultató színvonalas termékválasztékunkban az általános vitaminok és ásványi anyagok mellett egyedi gyógynövénykomplexumok is szerepelnek.

Feladat leírása

Feladat: 

A projekt során egy olyan applikációt kívánunk létrehozni, amelyen keresztül a CaliVita viszonteladó partnerei használatra kész social média postokat (képek, videók), kapnak készen és az alkalmazáson keresztül tudják őket gyorsan, egyszerűen saját CaliVita üzletük reklámozására, népszerűsítésére használni.
A főbb kategóriák az alkalmazásban:
1. Táplálékkiegészítők (vitaminok), 2. CaliVita brand reklámozása + Self brand építés. 4."Legyél Te is viszonteladó" üzlet reklámozása. 4. Hírek, újdonságok

A felületek, amelyeket meg kell tervezni. (csatolmányként feltöltök képeket az alap elképzelésről)
1. login ablak
2. adott kategória post-javaslatainak megjelenítése + alul kategória választó (menü funkció )
3. egy adott post részletes megjelenítése. Itt lehet az adott post javaslathoz Cím, szöveg, kép, tag-ek variációkat összeválogatni, azaz egy post javaslat egyszerre kicsit eltérő cím, szöveg, kép verziókat is nyújt, így a felhasználó, összerakhatja belőle a saját elképzelését pár érintéssel.
4. Settings oldal. Nyelvválasztás, kilépés stb.

Szeretnénk, ha a felületek egységes design mellett fiatalos, egyszerűen használható, de mégis profi, kifinomult hatást keltenének. A postokban döntően az általunk forgalmazott termékek képei szerepelnek majd, ezért szeretnénk ha a felület-tervekben a a tervező saját desingján kívül lenne egy olyan verzió is, ahol látjuk, hogy a saját képeinkkel, kb. hogy nézne ki a felület. (Azaz legyen egy designer által válogatott dummy képes és egy olyan verziója, ahol a képeknél feltűnnek a CaliVita képei. Ezeket a képeket is csatolom az pályázathoz. (a 20200120 kezdetű képek. ) Ez főleg a listaszerű oldalnál lényeges.

A listaszerű oldal fogja megjeleníteni a korábban jelzett 4 kategória postjait, így igazán 1 oldalról beszélünk, de ha megoldható nem lenne rossz, ha pár árnyalatban, apróságokban a kategóriák listaoldalai tudnának különbözni. Ez előny, de nem követelmény.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk, ha korábban jelzett applikációt a fiatalabb és idősebb viszonteladó partnereink is könnyen tudnák használni. Minden egyértelmű és kifinomult lenne számunkra.

Feladat leírása

Célközönség: 

50%-ban a fiatal célközönség. 25-35 év közöttiek
50%-ban 45+ korosztály 70% hölgyek, akik számára fontos az egészségmegőrzés és fogyasztanak vitaminokat és önálló vállalkozásként is tekintenek a vitamin-tanácsadásra.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A részletek fent vannak a calivita.hu weboldalon.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A részletek fent vannak a calivita.hu weboldalon.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az applikáció desingja beépül az applikációba. Ez csak a CaliVita tagok számára elérhető applikáció, így zárt rendszerű, viszont a CaliVita összes országában elérhető lesz.

Feladat leírása

Stílus: 

Legyen letisztult, harmonikus. Igazodjon a mostani applikációs design trendekhez.
A cél az, hogy élmény legyen a használata, nyújtson egyfajta esztétikai élményt a letisztultság mellett.

/* Szóval inkább szép design-t szeretnénk mint funkcionálisat. (én ezt a mondatot kihagynám kicsit visszás az előző mondatokhoz)*/

Feladat leírása

Kerülendő: 

Minden olyan dolgot kerülni kellene, amely az iOS és Android platformokon nem megvalósítható.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

- Ikonok esetében a transparent PNG minimum 150X150 felbontással (természetesen a vektoros a legjobb).
- Amennyiben képet használ elvárt a vector grafikus képek.
- Előnyt jelenthet xaml séma létrehozása felületenként.

Fórum

Tisztelet Megbízó,

A Feladat 3. pontját kifejtené jobban, hogy ez mit takar? Hogyan kell elképzelni?

Köszönettel

Üdvözlöm!

Ha jól értem az "egy post összeállítása" felületet részletezzem.
Nagyjából olyan az, mintha egy postot néznénk részletesen. Van hozzá
- egy fejléc szöveg,
- egy kép
- egy részletesebb szöveg
- és javasolt tagek listája. (ez is csak egy sok szöveg)

Annyi az extra benne, hogy nem csak 1 cím, nem csak 1 kép, és nem csak egy szöveg tartozhat egy posthoz, hanem egy adott témára elkészítünk kicsit eltérő verziókat a címből, a képből, a leírásból és a tag-ekből. Amikor az applikáció felhasználója megnyit egy postot, ami tetszik neki és használni kívánja (kirakja a saját insta oldalán), akkor mondjuk oldalra görgetéssel vagy listaszerűen kiválasztja a neki tetsző title-t, oldalra mozgatással a neki leginkább megfelelő képet és szöveget, tag-eket.
Ahogy mondtam, ezek a képek, szövegek azért nagyrészt ugyanolyanok, csak kicsi különbséggel. Ha megnézi a feltöltött minta képeket, ezek is 2 témáról szólnak az egyik egy Noni nevű termékről és annak 3-4 képi variációról. A másik egy Acai termékről és annak képi variációjáról. Kb. ilyenek közül választhat a user egy -egy poston belül.

Képeknél, szövegeknél el tudom képzelni az oldalra húzogatós megoldást, így mindig csak 1 kép, 1 szöveg látszik, de könnyű váltani közöttük. Persze, nem akarom megkötni a kezüket, amit jónak látnak és jól használható, az meg fog felelni.

Tudtam segíteni, vagy próbáljam máshonnan megközelíteni a témát?

Üdvözlettel!

Hamza Imre

Nagyon szépen köszönöm a többi Kreatív nevében is! :) Szerintem így már egy kicsit érthetőbb!

Ha már így belejöttünk, mesélne a lista szerű oldalról? :)

Ha jól értem, akkor 4 nagy kategória lesz:
1. Táplálékkiegészítők (vitaminok)
2. CaliVita brand reklámozása + Self brand építés
3."Legyél Te is viszonteladó" üzlet reklámozása
4. Hírek, újdonságok
Ezt a négy kategóriát kell a lap alján megjeleníteni?

Illetve ahogy látom, a Táplálékkiegészítők (vitaminok) kategóriának (a képeken Products néven van) vannak alkategóriái is?

Illetve még két kérdés: A My Goal és a Support mit takar? Gondolom ez utóbbi valami help desk szerű valami lehet!

Üdvözlöm.

Szerintem első körben nincsenek alkategóriák. Elég, ha a főkategóriák szépen megjelennek. A listaszerű oldal tetején, ha van egy search funkció, akkor azzal a felhasználó gyorsan megtalálja, amit szeretne.
Az alkategóriát max a title mező részeként tudom most elképzelni. (szóval sima szöveg.) Pl kategória Noni. Title: Superfruit.. akkor a megjelenített tile Noni: Superfruit. Szóval semmi extra, sima szöveg.

A listaszerű oldal esetében mivel postokról van szó, nekem kicsit az insta vagy FB timeline gondolatmenete jut eszembe. Kép, alatta szöveg, esetleg felette / alatta a title, hogy a user gyorsan tudja miről szól a post. Az is jó, ha a kép mellett van a szöveg, ha ez még olvasható kisebb mobilokon. .. és sok hasonló post egymás alatt valahogy vizuálisan elválasztva egymástól.

Szóval az oldal tetején search. utána a listaszerű postok sora, majd az alján a kategóriaválasztó ikonok. Kb. ezt képzelném, de minden kreatív megoldás érdekes lehet. A cél, hogy a user lássa az új post javaslatokat és tudjon választani közülük.

Üdvözlöm.

Ezeket nem is kellene megtervezni. Elég rájuk egy-egy kapcsoló max. aztán majd meglátjuk, hogy hová vezetnek. Vagy ha nincsenek fent a terven, akkor sem gond.
Köszönettel

Hamza Imre

Köszönöm szépen szíves válaszait!
Igen, ez a Facebook szerű post-ok listája egyértelmű volt, csak az alkategóriákat nem érettem!

Köszönjük még egyszer!

Tisztelt Megbízó!

Az lenne a kérdésem, hogy az alkalmazás natívan fog elkészülni androidra és iosre egyaránt? Mindkét platformra szükséges elkészíteni a terveket? (Vannak olyan platformsajátosságok, amiket érdemes figyelembe venni, hogy egyik platformon se legyen idegen a design) Vagy esetleg valamilyen hibrid megoldással fog készülni az alkalmazás, és ios-en és androidon is nagyrészt ugyanúgy fog kinézni? (Mint pl Facebook, Instagram, stb)

Előre is köszönöm a választ!

Üdvözölöm.

Ha jól tudom, egy olyan rendszerben készül az alkalmazás, amely mindkét platformra tud native kódot gyártani és be lehet illeszteni a specifikus dolgokat. A design esetében, első körben az lenne a célunk, hogy a projekt tulajdonosa beleszeressen valamelyikbe, aztán azt lehet specifikálni a platformokra némi módosítással. Ő inkább a megjelenéssel fog foglalkozni, nem tud a részletekről (és döntően iOS-t használ. ) Szóval azt gondolom, hogy most egy egységes design megfelelő lenne, amely azért nem idegen egyik platformtól sem, de a megjelenés most talán a legfontosabb.

Bízom benne, hogy tudtam segíteni.

Köszönettel.

Hamza Imre

Tisztelt Megbízó!

Az lenne a kérdésem ,hogy milyen színeket preferálnak/ milyen színekben gondolkodnak leginkább?
Azt látom, hogy a CaliVita weboldalán a kék szín dominál. az alkalmazásban is hasonló színvilágot, képzelnek el vagy ez teljesen ránk van bízva?
Vannak színek amelyek biztosan ki vannak zárva?
Köszönöm előre is a választ!

Üdvözlöm.

A weben alapvetően a #224477 szín és a fehéret használjuk. Az alkalmazás esetében most nincs ilyen megkötés. Igazán semmilyen megkötés sincs. Legyen fiatalos, letisztult. kb. ez az alapcél. Ha nem nagy munka, akkor érdemes talán pár színverziót készíteni. Nem tudom, hogy a projekt tulajdonosa végül mibe fog beleszeretni. Egy fehér alapúba, vagy egy színesebbe. Sajnos, ez még előttünk is titok.

Üdvözlettel

Hamza Imre

Tisztelt Megbízó!

Egy kérdésem lenne, lehet regisztrálni is a login mellett az applikációban, vagy mivel ez inkább "belsősöknek" készül így nincs rá szükség?

Előre is köszönöm a válaszát!
Üdv

Üdvözlöm. Inkább belsősöknek. Nem lehet benne regisztrálni. Egy belső eszköz lesz az értékesítőknek.

Üdv.

Hamza Imre

Fórum (13)