Pályázatok

Mindenmentes gyümölcsgolyó bonbon/szaloncukor formában

Névadás
-
Lolo Snack
60.000 Ft
Hátravan:
1 nap 12 óra
Követő: 45
LoloSnack

Megbízó

0

Hozzászólás

0%

Értékelt koncepció

1 nap 54 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

Saját termékünkből szeretnénk megajándékozni a kreatív megoldást elhozó személyt. Még pedig egy doboznyi ropogós gyümölccsel, melyet elfogyaszthat egy kellemes nassolós délutánon vagy akár edzés után energiatöltetként.

Koncepciók (38)

Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 24.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 22.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 21.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 21.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2022. 09. 20.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A termék a kifejlesztés után, de még a piaci bevezetés előtt áll, amikor már csak egy név hiányzik. Ezekre a termékekre konkrét igény van, viszont a piacon nem elégíti ki senki ezeket az igényeket. Így a bonbon és a szaloncukor is kihasználhat egy piaci rést.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Lolo Snack Kft. 2019 óta van jelen a kereskedelemben, egyedi technológia alapján készít ellenállhatatlanul ropogós gyümölcs snacket, melyet 4 év kutatás+fejlesztés előzött meg. Jelenleg 5 termékünk van a piacon, melyek az alma, szőlő, ananász, mangó és a meggy. Partnereink között tudhatjuk már a Müller-t, az Auchan-t, Kifli.hu-t, egyéb bioboltokat stb. Cégünk tevékenykedik külföldi országokban is és a cél minél több országban jelen lenni.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat két új fajta prémium termék, nevének a megalkotása volna. Az egyik egy bonbon volna a másik pedig szaloncukor. Mindkét fajta terméknél ugyanaz a 4 íz volna megtalálható, a hibiszkusz, narancs, menta és a mézeskalács. Tehát lényegében ugyanabból készülne, csak az egyik bonbon a másik pedig szaloncukor formát öltene. Lehet gondolni egy gyűjtőévre bonbon és szaloncukorra külön külön, illetve alnevekre az ízek szerint.

-------------------------------------------------
Kérjük, hogy az ötleteiteket egy koncepción belül gyűjtsétek (ha később jut eszetekbe újdonság, ne új koncepciót küldjetek, hanem szerkesszétek a korábbit), a megbízó értesülni fog az újdonságról. Logó tervezés nem feladat, így a grafikai tervezés nyomait magán viselő képeket figyelmeztetés nélkül törölni fogjuk.

KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célunk az volna, hogy egy olyan név szülessen, mely sugallja a prémium minőséget és kellően fülbemászó és jól megjegyezhető. Ne csak a termék legyen prémium, maga a neve is átadja.

Feladat leírása

Célközönség: 

Célközönségünk azok az emberek, akik ha bonbonról van szó, akkor valamilyen prémium, de mégis egészséges és mindenmentes vonalon készülő terméket szeretne választani ajándékba. A szaloncukor szempontjából pedig hasonló az elképzelés, azoknak a megszólítása, akik egészségeset szeretnének a fa alá csempészni a klasszikus szaloncukrok mellett vagy helyett.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Azért választják a mi termékeinket, mert magas minőségű, hozzáadott értékkel rendelkező termékről beszélhetünk. Hiszen a termék értékei a cukor, tartósítószer, glutén stb. mentesség, hogy vegán étrendet folytatók is fogyaszthatják, de igazából bárki számára fogyasztható.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkánk fiatalos, lendületes és energikus stílusjegyeket hordoz magában. A fő célja a teljesen egészséges nassolás népszerűsítése és minél szélesebb körben elterjesztése. A célközönségünk a gyümölcs fogyasztás teljesen új formáját éli át a termékünkkel. Ezért véleményük alapján egy innovatív, egészséges és fiatalos márkának tartanak bennünket, mely abszolút egyedi és különleges.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Remélhetőleg mindenhol találkozhattok majd velünk. Elsősorban azokon a helyeken, ahol jelen vagyunk minden bizonnyal bekerülnek ezek a termékek. Bevásárlóközpontokban (Pl.: Auchan, Müller stb.) vagy akár webshopokban (Kifli.hu) és bioboltokban.

Feladat leírása

Stílus: 

Mindkét fajta termék esetében várjuk azt, hogy a név tükrözze a Lolo márka stílusait, illetve a prémium minőséget.

Fórum