Pályázatok

MartixBags Kreativitás Újrahasznosítás Design

Logó design
-
Martix
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 75
Martix

Megbízó

29

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

11 óra 8 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (106)

Beküldve: 2020. 05. 21.
13
28
10
Beküldve: 2020. 05. 13.
11
5
9
Beküldve: 2020. 05. 31.
4
1
8
Beküldve: 2020. 05. 14.
10
0
8
Beküldve: 2020. 05. 16.
6
1
8
Beküldve: 2020. 05. 17.
7
1
8
Beküldve: 2020. 05. 13.
4
1
8
Beküldve: 2020. 05. 13.
7
0
8
Beküldve: 2020. 05. 26.
1
0
8
Beküldve: 2020. 05. 19.
6
0
8
Beküldve: 2020. 05. 15.
2
0
7
Beküldve: 2020. 05. 16.
4
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Sokan készítenek és árulnak textilből készült táskákat Magyarországon. A legtöbben Facebook vagy a Meska segítségével értékesítenek (ezek a termékek hasonló árban és minőségben készülnek).
Néhányan működtetnek Webshop-ot, ahol tisztán csak textillel dolgozó versenytársat nem találtam (textilbőrrel kombinálják). A kész termékek közül lehet választani és megvásárolni. néhányuk egyéni kívánságokat is teljesít, ezt viszont gyengén kommunikálják (nem ez a fő számukra).
Egyetlen olyan versenytársat ismerek, akik használt anyagokat dolgoznak fel (RePityke). Náluk is lehet egyedileg rendelni, ahhoz a műhelyben személyesen kell megjelenni.
Egyre „divatosabb”, és szerencsére egyre nagyobb is az igény a környezettudatosság. Az újrahasznosítás, fenntarthatóság, és ezek érdekében tett erőfeszítések hazánkban is egyre népszerűbb.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Történet:
Csekély varró tudással álltam neki első táskáimnak. Mindig szerettem saját készítésű ajándékot adni szeretteimnek karácsonyra. Egyik évben azt találtam ki, hogy mindenkinek varrok egy egyszerű táskát, amiben használt anyagokat kombináltam újakkal. A szerény kivitelezésű táskák hatalmas sikert arattak. Sokat használták a táskákat, majd javaslatokat tettek, hogyan lehetne még praktikusabb. Sok próbálkozás és kísérletezés után évek alatt kialakult a legmegfelelőbb szabásminta és modellek. Először egyszerűbb, olcsó egyedei táskákat állítottam elő egyedi megbízásra.
A vásárlók maguk mutatták az utat, amit azóta is követek. Mivel sokan vagyunk a piacon és meg kell különböztetnem magam a többiektől, de hogyan? Hasonló anyagokkal, mintákkal dolgozunk, hiszen kicsi az ország, mindenki szinte egy helyről szerzi be az anyagokat. Akkor jött az ötlet, hogy már használt ruhából, függönyből stb. varrjak. Mindig is nagyon foglalkoztatott az anyagok újra felhasználása, az egész eddigi életem végigkísérte. Igazán „attól indulok be”, ha egy reménytelennek látszó helyzetből ki tudok hozni valami újat, valami mást, ami még szép is. Mindig arra törekedtem, hogy kitűnjek a tömegből, de nem azért mert én vagyok a legtrendibb csaj. A saját kezűleg készített, sehol nem kapható kiegészítőkkel ez sikerült. A visszajelzések alapján tudom, hogy ezt a vásárlóim is megélik. Én magam is kizárólag Martix termékeket hordok.

Filozófiám:
Az emberek egyediségét hangsúlyozó kiegészítőkkel önbizalmuk erősítése. A fenntarthatóság és újrahasznosítás szempontjainak figyelembe vételével praktikus, esztétikus, minőségi táskák és kiegészítők alkotása.

Üzletfilozófia:
A megrendelő kreativitásának kielégítése. Kiváló minőségű áru készítése, garanciákkal.

Feladat leírása

Feladat: 

Logó tervezése: Martix néven.
Letisztult forma.

A márka kisugárzása: egyediség, profizmus

Márka célja: ötlet megvalósítása, önkifejezés. Váltsd valóra az álmaidat!

Márka erőssége: képzelet, kreativitás, fantázia, innováció

Márka félelme: kommersz alkotása, eredetiség elvesztése

Mit ígér a Martix? Hitelességet, azaz ha el lehet képzelni, meg is lehet csinálni. Kulcsot adok a kezedbe, mely kiszabadítja a benned rejlő kreativitást.

Színbeli elképzelések: vörös (valamilyen árnyalata), barna (valamilyen árnyalata), zöld (valamilyen árnyalata) – nem kell feltétlenül minden színnek szerepelnie!
Szeretném kerülni a túl sötét színeket és a harsány, színpompás erős árnyalatokat.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Piacra törés! Felfigyeljenek a márkára, akarják megismerni! Akarják az érzést, amit a márka közvetít – ezért vásároljanak!

Feladat leírása

Célközönség: 

Első lépésben: olyan nők, akik:
• szeretnek kitűnni a tömegből, de nem feltűnősködni
• fontos számukra a divat, hogy jól nézzenek ki, de nem követik szolgai módon a divat diktálta trendeket
• szeretik a kényelmes, praktikus, minőségi darabokat és ezt meg is tudja és akarja fizetni
• értékelik a kézi, egyedei, csak számukra készített termékeket
• gondosan válogat a kiegészítőkben, sok van neki belőle, de még többet szeretne
• ugyanilyen gondosan vásárol szeretteinek ajándékot (hasonló terméket)
• tudatos abban is, ahogyan a környezetéhez viszonyul

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Te lehetsz a táskád designere! Megalkotom, amit megálmodtál!
„Benne vagy” a táskádban, maximálisan a magadénak érzed. Az önbizalmad nő, és ezzel párhuzamosan a kisugárzásod is.
Biztosan felfigyelnek rád, elismerő megjegyzéseket kapsz a táskádra.
Büszke leszel az saját magad által összeállított táskára, és arra, hogy közben figyelsz, vigyázol környezetedre!

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Hétköznapokban kiválóan használható praktikus táskák.
3 féle modell (ezen belül méretekben): Classic, GYM, Casual (hátizsák)

A vevő az internetes felületen maga állíja össze a táskáját főleg újrahasznosított alapanyagokból.
Választhat alapszínt, ehhez valamilyen formát rátétnek (illetve ennek az anyagát), mintás textilt, saját kézzel festett textilt (viaszbatik).

Mindig kap ajánlást kiegészítőkre – neszesszer, telefontartó, uzsonnás táska (fenntartható kivitel)

Magasabb kategória: Teljesen testreszabott táska egyéni konzultáció után (meghatározott ruhadarabhoz, személyiséghez tervezve).

Az eddigi használók szeretik a Martix termékeket, mert máshol biztosan nem találkoznak vele, mert hatalmas örömet szereznek vele, ha ajándékba adják.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logó a táskákon (címke formájában) és egyéb termékeken feltűnő helyen szerepel.
A közösségi médiában látható posztokban, kampányok, promóciók során.
A MartixBags.hu honlapon központi helyen szerepel.

Feladat leírása

Stílus: 

Megbízhatóságot,határozottságot, profizmust közvetít.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Miden olyan formátumban kérerm, ami nyomdai munkákhoz is szükséges (hímzés, szitázás, címke készítés).

Fórum

Tisztelt Megbízó! Szerettem volna a termékei közül pár mintát megnézni, de a jelzett weboldal számomra még nem nyílt meg. Van mód arra, hogy a brief kiegészítéseként néhány termék fotót lássunk? Illetve szeretném megkérdezni, hogy a márkanév egy névből eredeztethető?

Kedves Gyalogosdesign! A webshop-om még nem készült el, ezért a Facebook oldalaimat tudnám ajánlani, ahol nagyon sok termékfotó látható.
Martix Marta Nagy https://www.facebook.com/marta.nagy.543
Martix https://www.facebook.com/Martix-491624914906827/

Kedves Kreatívok! Nagyon szépen köszönöm a munkákat! Nehéz lesz a választás...

Kedves Kreatívok!

Néhányatoknál jelentkezik egy hiba a képek feltöltésénél, aminek megoldására egyelőre nem sikerült rájönnünk. Aki nem tapasztalt semmi ilyet, az hagyja figyelmen kívül ezt az üzenetet, akinél viszont jelentkezik, próbálja meg mobilról feltölteni a koncepcióját benne a képekkel. Elnézést a kellemetlenségért, rá fogunk jönni a hiba okára.

Kedves Kreatívok,

Esetleg érdemes másik böngészőből próbálkozni a feltöltéssel, nálam például megoldotta a problémát a böngésző váltás.

Fórum (5)