Pályázatok

Magyar tofu gyártó cég logójának frissítése, újragondolása

Logó design
-
Toffini tofu
80.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 84
Toffini

Megbízó

28

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 4 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (95)

Beküldve: 2020. 10. 18.
45
29
9
Beküldve: 2020. 10. 25.
13
3
8
Beküldve: 2020. 10. 24.
17
7
7
Beküldve: 2020. 10. 13.
6
3
8
Beküldve: 2020. 10. 25.
3
0
8
Beküldve: 2020. 10. 09.
10
2
7
Beküldve: 2020. 10. 08.
4
5
7
Beküldve: 2020. 10. 18.
12
0
7
Beküldve: 2020. 10. 24.
6
0
7
ngc
Beküldve: 2020. 10. 24.
6
1
7
Beküldve: 2020. 10. 09.
5
3
7
Beküldve: 2020. 10. 19.
6
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarországon a Toffini tofu talán az egyetlen hazai nemesítésű és termelésű szójababból készülő tofu termékcsalád. Jelen vagyunk sok hazai nagykereskedelmi egység és a bioboltok polcain.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Naszálytej Zrt. története több évtizedre nyúlik vissza. Cégünk telephelyén 1976-ban kezdte meg működését a Váci Tejüzem. A tejüzemet 1991-ben privatizálták, 1998-ban pedig tulajdonosváltás történt, mellyel kezdetét vette vállalatunk mai napig tartó fejlődése és modernizációja. Nagyon széles a termékpalettánk a tejtermékekből, piacvezetők vagyunk a bio és laktózmentes tejtermékek szegmensében. Termékstartégiánk meghatározó eleme az egyre tudatosabban választó és egészségesebben táplálkozó fogyasztók számára olyan élelmiszerek előállítása, amelyek elősegítik az egészséges táplálkozást. A Toffini tofu termékek 2002 óta készülnek a Naszálytej Zrt. szója feldolgozására alkalmas üzemegységében.
Saját fejlesztésű technológia segítségével gyártjuk friss Toffini tofu termékeinket. A Toffini tofuk alapanyaga kizárólag magyar nemesítésű és itthon megtermelt, nem génmanipulált, magas fehérjetartalmú étkezési szójabab (Borbála szójafajta).
A tofu sajtkészítési eljárással készül. A felfölözött szójatejet a hozzáadott kicsapató sóoldat (nigari) segítségével savóra és fehérje alvadékra bontjuk. Az alvadékot présformába rakjuk és így nyeri el végső formáját a tofu.
Két típusú tofut állítunk elő különböző ízekben, a tofuk kiszerelés 300 g-os:
• a hagyományos vagy sima tofukat 4 különféle ízvilágban kapható: natúr, füstölt, chilivel fűszerezett pritaminpaprikás és metélőhagymás változatban.
• a bio tofukat 3 különböző ízben állítjuk elő: füstölt, natúr és medvehagymás ízesítéssel.
A bio tofuk alapanyaga ökológiai termesztésekből származik a Biokontroll Hungaria által szigorúan ellenőrzött termelőktől.
Termékeink 300 g-os kiszerelésben kaphatóak 2 típusú csomagolásban (dobozos és zacskós). Mellékeltük a csomagolásról pár képet és a logót.
A hazai tofu fogyasztás az elmúlt időszakban annyit nőtt, hogy jelenleg a kezdeti gyártási volumen tízszeresét gyártjuk, jelenleg is manufakturális körülmények között.
Számos nagykereskedelmi egység (pl. SPAR, CBA, Auchan, Metro stb..) polcain megtalálhatóak tofu termékeink és be vagyunk listázva a nagyobb bio nagykereskedelmi egységekbe is (pl. Mediline, Herbaház, Biobolt stb..).
A tofuk előállítása során törekszünk az első osztályú, kizárólag hazai alapanyagok beszerzésére, és a minőségi végtermék előállítására.
Fő célunk a márkaismertség elérése, hogy a hazai tofu fogyasztók tudatosan keressék Toffini tofu termékeket.

Feladat leírása

Feladat: 

A jelenlegi logónk kicsit idejemúlt, szeretnénk a márkaismertségünket egy felfrissített és fiatalos logóval megtámogatni.
A logóban a betűtípus és a szójabab megjelenítésében (vagy nem megjelenítésében) szabad kezet szeretnénk adni. A színek használatában az alapszínek megtartása javasolt, de sárga és a zöld bármilyen árnyalata szóba jöhet, esetleg egy új szín alkalmazása is lehetséges.
Az élet szója szlogen ne kerüljön fel a logóra, viszont szeretnénk majd a logó véglegesítésekor egy olyan verziót is kérni, ahol a szlogen felkerül a logó mellé, alá, felé (amit majd jónak látsz). Ezt a logó verziót a kreatív anyagokon szeretnénk feltüntetni. Míg a szlogen nélküli változat a tofu csomagolásra kerülne rá.
Termékeink 300 g-os kiszerelésben kaphatóak. A zsugorfóliába csomagolt kézzel vágott tofu darabokat dobozokba rakjuk. A logó frissítését követően lesz majd egy másik pályázatunk, ahol a doboz grafikáját is teljesen újra szeretnénk terveztetni.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk modernizálni a Toffni tofu logót, amely méltón képviseli a 100 %-ban magyar Toffini tofu gyártását. Magyarországon szinte egyedüli tofu gyártóként célunk, hogy a tofut kedvelők és az egészséges táplálkozás felé nyitó vásárlók számára megbízható és minőségi tofu termékeket állítsunk elő.

Feladat leírása

Célközönség: 

Mindenki, aki szereti a tofut. Egészséges életmód felé nyitott emberek, vegánok, vegetáriánusok

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A logó frissítését követően lesz majd egy másik pályázatunk, ahol a doboz grafikáját is teljesen újra szeretnénk terveztetni. A mostani designnal teljesen szakítani szeretnénk, modern, letisztult és fiatalos csomagolás grafikát szeretnénk, amibe jól illeszkedik meg a modernizált Toffini logó.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Toffini tofu márkanév a magyar nemesítésű és magyar termelők által megtermelt, minőségi szójababból készülő hazai tofut jelenti.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A szlogen nélküli logót a tofu csomagolásra szeretnénk felrakni. A szlogennel kombinált logót pedig kreatív anyagokon szeretnénk megjeleníteni.
A jövőben szeretnénk saját Toffini tofu weboldalat létrehozni. Jelenleg a Naszálytej Ztr. weboldalán szerepel a termékszortimentünk, rendelkezünk saját facebook és Instagram oldallal is.

Feladat leírása

Stílus: 

Színvilágban a kellemes, harmonikus színeket szeretnénk látni, a jelenlegi alapszíneket (sárga , zöld) szeretnénk megtartani, természetesen az árnyalatokkal lehet játszani, de lehet belevinni újabb színeket is. Formavilágot rád bízzuk, sokan a jelenlegi logó alapján azonosítanak be minket így lehet érdemes úgy frissíteni a logót, hogy a „régi „vásárlóink számára egyértelmű legyen, hogy ugyanarról a márkáról van szó.

Feladat leírása

Kerülendő: 

plagizálás

Fórum

Érdekes, a győztes munkánál csomagolásterv is van, pedig a pályázat csak logótervezésről szól. Nem fair. Mondhatnám sunyi.

"Anonym 1" kolléga láthatatlan pályázata formabontó! :-) De a pontozás alapján végülis egyik jobb lett mint a másik! :-D

Fórum (2)