Pályázatok

Magyar natúrkozmetikai webshop címlap design

Weboldal design
-
Yamuna
100.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 22
11

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

7 év 2 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (17)

Beküldve: 2014. 09. 21.
1
1
8
Beküldve: 2014. 09. 15.
11
15
8
Beküldve: 2014. 09. 19.
3
0
7
Beküldve: 2014. 09. 21.
4
0
6
Beküldve: 2014. 09. 18.
2
0
6
Beküldve: 2014. 09. 16.
8
2
6
Beküldve: 2014. 09. 16.
3
3
5
Beküldve: 2014. 09. 18.
9
0
5
Beküldve: 2014. 09. 21.
1
0
4
Beküldve: 2014. 09. 21.
2
0
4
Beküldve: 2014. 09. 13.
9
1
3

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Sokszereplős piac, sok kis webshoppal, homemade termékekkel.
Kézműves vásárokban is megtalálhatóak a termékpalettánk egy része. Drogériákban saját üzletekben (Lush, Bodyshop) illetve natúrboltokban számtalan alternatíva található a termékekre.
Árverseny nem jellemző, minőségi különbségek viszont megtalálhatóak.
Kevés olyan gyártó van aki széles szortimentet tud nyújtani ebben a szegmensben, mi ezek közé tartozunk és magas minőséget képviselünk.

Konkurenciák: Happyskin, Szappanna, Borzaszappan, Olivinatural, Mannaszappan, Hélia-D, Avon, Bodyshop, Lush, Bomb, és minden olyan natúr termékeket gyártó cégek, akik megoldást kínálnak arcápolás, testápolás és dekor kozmetikumok tekintetében amit mi is képviselünk.

Yamuna termékkategóriák : dekor, arcápolás, testápolás, kézápolás, spa termékek, hajápolás sport és cellulit gélek.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Yamuna Kft. egy magas minőségű kozmetikai termékeket gyártó Magyar cég. 12 éve, megalakulás óta folyamatosan prosperálunk.
Kezdetben szappanokat, spa termékeket , gyártottunk, azután a kozmetikai ipar egy speciális szegmensének ( kozmetikusoknak) kezdtünk termékeket fejleszteni. 4 évvel ezelőtt pedig a lakosság számára fejlesztettünk termékcsaládokat. Mindezt tettük úgy, hogy a kozmetikai iparban tapasztaltak, a kozmetikusok visszajelzései alapján kifejlesztett olyan lakossági termékpalettát alkottunk, ami kiváló alternatívát biztosít az otthoni szépségápoláshoz, bőrproblémákra természetes hatóanyagaik révén.
Így jelenleg képviselünk lakossági és professzionális termékvonalat is. Termékeinket magas, természetből eredő hatóanyag tartalommal készülnek.

Filozófiánk: A természetnek mindenre van megoldása.

A termékeinket használók nagyon elégedettek, ez számunkra fontos, hogy így legyen. Azok, akik esetlegesen hatóanyag érzékenységgel szemben reakciót produkálnak, a piacon különleges lehetőséget kínálva, pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Ezzel is jelképezve a magas minőséget, termékeinkbe vetett hitünket és fogyasztóink fontosságát.
A gyártás gyógyszerészek közreműködésével, GMP rendszerben történik.
Lakossági vonalon allergén anyagok kizárásával, mint a Paraffin (kôolajszármazék),
Parabének (tartósítószerek),vagy a Sodium Laureth Sulfat, történik a gyártás.
Hazai kuriózumok (szôlômag, paprika, levendula) felhasználásával készülnek termékeink.
Állatkísérleteket nem végzünk!

Feladat leírása

Feladat: 

Shoprenter webshop az alap, erre szeretnénk megfelelő, a cég arculatához, filozófiájához és ahhoz amit képvisel, egy harmonikus, bevonzó webshop design-t a lakossági termékeink értékesítésére.

(A drótváz tervet mi adjuk a megvalósításhoz, melynek a struktúráját meg kell tartani azonban ha a grafika megkívánja és a kreatív ötlet megkívánja, kismértékű módosítás végrehajtható a drótvázhoz képest. Azonban funkcionalitását ne befolyásolja a változtatás.)

A design megjelenése mindenképpen reszponzív, kell hogy legyen. (mobil, tablet, notebook, desktop)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A lényeg számunkra a forgalom növelése és a brand ismertségének növelése a márka jelenlegi arculatának a megőrzésével.
Lakossági vonalon egy személyesebb információval ellátott webshop-ot szeretnénk, ami vonza a látogatót és vásárlásra készteti Az ott adott információk vásárlói vélemények, megjelenés egy megbízható márka és termék hangulatát keltse.
A webshop első pillanatban már egy profi hátteret sugalljon, mindezt úgy, hogy harmonikus, esztétikus legyen.

Feladat leírása

Célközönség: 

20-49 jellemzően Nők, AB státusz, a natúrkozmetika iránt, illetve a szépség iránt érdeklődők, illetve akiknek fontos az egészséges életmód ( BIO) a jó közérzet ,a környezetvédelem.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Kozmetikusoknak és sminkeseknek fejlesztett és általuk kapott visszajelzések által alkottunk magas és igazolható tudást tartalmazó termékeket. Így a profi termékeink mégprofibbak lettek, a lakossági termékeink pedig tökéletesen megvalósítják a lehető legjobb otthoni alternatívát a szépségápolásban.

A világon minden ötödik ember küzd bőrproblémákkal, illetve nincs tisztában bőre állapotával, jellegével. Mi azért dolgozunk, hogy mindenkinek hatékony segítséget tudjunk adni ezekre a problémákra és megismertessük a lehető legjobb megoldásokat.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A természetnek mindenre van megoldása.

A Yamuna brand minőséget, természetből eredő hatóanyagokat képvisel. Megoldást kínál otthonra és szakembereknek, utóbbiaknak kimagaslóan nagy hatóanyagtartalommal. A Yamuna brand megjelenésében nem kíván modern vonalat képviselni, modern elemekkel megjelenni. Inkább a hagyományos (traditional) megoldások vonalán megjelenése mellett áll. Hiszen a legszebb nő, a természetesen szép nő.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A designer elsődlegesen a webshopban találkozik a munkájával, illetve az esetleges online hirdetésekben visszaköszönhet a munkájának, alkotásának hangulata. Az design-t minimum 2 évig tervezzük használni.

Feladat leírása

Stílus: 

A stílushoz segédanyagokat adunk egy lakossági katalógus formájában, valamint logot és a drótvázat. A katalógus azonban csak irányadó, ez a kiadvány jól képviseli a Yamuna filózófiát, Yamuna érzést a webshopnak is ezt a hangulatot kell tükröznie. (De természetesen nem a katalógus webshopra történő átültetésével.)

Feladat leírása

Kerülendő: 

Kerülendő, minden konkurenciára hajazó megoldás, megjelenés. A jelenlegi web megjelenés semmilyen formában nem szolgálhat alapjául a design-nak.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A pályázóktól, egy a fentieknek megfelelő címoldal design tervet várunk. Ezt jpg, jpeg, pdf formátum bármelyikében.

Illetve a továbbiakban a majdani győztestől, a kihirdetést követő 5 napon belül át kell adni számunkra az elkészített győztes munka olyan változatát, mellyel a Shoprenter site builder-e tovább tud dolgozni.

(PSD fájlokat szeretnénk, fontokkal együtt. Ezen belül layer set-ekbe rendezve és konzekvens ráutaló névvel elnevezve azokat, hogy a későbbi felhasználás könnyen lehetséges legyen. Minden kattintható elemnél ( link, button, űrlapelemek, db szám megjelenítés …stb) Mouse over állapotok és CSS-sel megvalósítható transition animációk megrajzolása, megtervezése.)

Fórum

Helló,
A .PSD file sajnos kilőve. Soha nem használtam PhotoShop-ot ezért még telepítve sincs a gépemre, de JPG változatot tudok feltölteni.
Ha jól értettem akkor abban az esetben ha én nyerném meg a pályázatot akkor nekem kellene dolgozzak a Shoprenter Sitebuilderrel?

2009-2012-ig egy webshopban tevékenykedtem programozóként ahol a következő volt a munkabeosztásom:

- Logó tervezés
- Arculattervezés, design
- Forráskód alapú fejlesztés(PHP,Javascript)
- Marketing(Szórólapok, HTML Email-ek)
- Termékek képeinek készítése
- Ügyfélszolgálat

Kizárólag forráskóddal dolgoztam, a Dizájn munkálatokat pedig Serif Webplus szoftverrel készítettem elő.

Ebben az esetben érdemes feltöltenem bármilyen koncepciót a díjazás érdekében vagy inkább neki se kezdjek?

Kedves Kreatív!

A briefben ez áll: „át kell adni számunkra az elkészített győztes munka olyan változatát, mellyel a Shoprenter site builder-e tovább tud dolgozni. (PSD fájlokat szeretnénk...” A győztesnek tehát csak egy olyan PSD fájlt kell a megbízó rendelkezésére bocsátania a kihirdetés után, amellyel a sitebuilder szakember tovább tud dolgozni.

Tisztelt Megrendelő!

A drótváz szövegét psd vagy word file-ban el tudná küldeni a szöveg másolhatósága végett?

Kedves Felek!

Ha kapunk ilyen szöveget, akkor feltöltjük a briefhez mellékletként.

Kedves Kreatívok!

Feltöltésre került egy szöveges dokumentum, ami a weboldal szövegezését tartalmazza a drótváz alapján. Reméljük segíti munkátok.

Tisztelt megrendelő!

Le tudná írni a termékkatalógusban szereplő kézírásos betűtípust? (a borítón "A természetnek mindenre van megoldása" típusról lenne szó)

Segítek én: Jane Austen. :-) Ha a pdf-et megnyitos Illustratorban, kiírja, milyen betűtípus hiányzik. És ez ingyenesen letölthető.

Ezt én is próbáltam, de nekem nem hozott be valamiért semmit, de nagyon szépen köszönöm! :)

Kedves Kreatívok!

A határidő vasárnapig meg lett hosszabbítva.

Tiszteletem!
Van egy 80% ban elkészült tervem. Már finishben a nyertes design, vagy van esély új munkával előrukkolni?

Kedves Kreatív!

Amennyiben van rá lehetősége, kérem töltse fel.

Kedves Felek!

A határidő már lejárt, nincs lehetőség újabb koncepciók beküldésére.

Kedves Kreatívok!

Első sorban szeretnénk megköszönni a beküldött munkákat és a belefektetett órákat. A pályázat kiírásakor sajnos az idő szűk korlátozottsága miatt csupán 10 napos időtartamban volt lehetőségünk futtatni a projektet. Tudjuk, hogy ez nem egy hosszú időszak egy részletes munka kidolgozásához, ezért cégünk külső designereket is bevont a munkába, versenyeztetésbe. A cél az volt, hogy ezen időszak alatt olyan munka szülessen, ami alapjaiban és megjelenésében is megegyező az elképzelésekkel. Az idő szűkössége miatt, ezen 10 nap állt rendelkezésre egy olyan munka elkészítésére, ami magas százalékban, minimális módosításokkal alkalmazható.
A cég vezetősége a pályázat lezártát követően átnézte a terveket, és meghozta a döntést. A győztes egy külső designer munkája lett.

Így az itt kiírt pályázatot győztes hirdetése nélkül lezárjuk.
Egyuttal szeretnénk még egyszer megköszönni a pályázatban résztvevők beküldött munkáját.

Ködzönettel:
Yamuna Kft.
(megbízó)

Pedig kiváló munkák érkeztek be, kicsit előbb is közölhették volna az helyett, hogy a végsőkig kiszipolyozzák a kreatívokat.
Nem voltak korrektek, biztosan ez a szellemiség hatja át a cégüket is.

Kedves Kreatívok!

Mi sem vagyunk feldobva az eredménytől. Teljesen mindegy, hány sikeres pályázat van egymás után, minden visszavont nekünk is rossz érzés. Ez most sincs másképp, de nem kommentáljuk ezt a gyakorlatot. Ti megtehetitek, de a moderálási alapelveink ettől még érvényesek, és az annak nem megfelelő kommenteket törölni fogjuk. Tesszük ezt nyugodt szívvel, mivel azok a legkevésbé sem a többi kreatív védelmében szólnak igazából... Nem gyógyír számunkra sem, de ez esetben az a bizonyos győztes munka a pályázat keretein belül is születhetett volna akár, sajnos addig nem ér el a kezünk, hogy arra kötelezzünk megbízókat, hogy ha már pályázatot indítanak, akkor azzal párhuzamosan ne dolgozzanak másokkal, hanem őket is irányítsák ide. A munkák nyilvánosak, más megbízók ez alapján remélhetőleg úgy döntenek, hogy bíznak a közösségben, vagy egyenesen megkeresnek valakit, aki jó munkát küldött be. Nem először fordulna elő, és nem is utoljára. Mindenesetre ezeket az érdeklődőket ne riasszuk el a kulturálatlan kommenteléssel. Ez a közös érdekünk. Köszönjük.