Pályázatok

Lumenet logó tervezés

Logó + Kisarculat design
-
Lumenet
80.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 97
VILAGITAS

Megbízó

125

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 év 6 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Brief írás segédlet
Szakmai ajánlás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

30 000 Ft Vilagitas.eu vásárlási utalvány

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.
Szakmai ajánlásA beérkezett munkákat a határidő lejártával átnézzük, és a legjobbakat kiemelve szakmai véleményezést készítünk a megbízó számára. A mindenkori végeredmény nem feltétlenül tükrözi a mi szakmai álláspontunkat.

Koncepciók (150)

Beküldve: 2015. 02. 22.
49
87
9
hZs képe
hZs
Beküldve: 2015. 02. 16.
20
20
9
Beküldve: 2015. 02. 20.
11
2
8
Beküldve: 2015. 02. 22.
3
1
8
Beküldve: 2015. 02. 22.
4
1
7
Beküldve: 2015. 02. 25.
2
0
7
Beküldve: 2015. 02. 15.
4
0
7
Beküldve: 2015. 02. 20.
5
2
7
Beküldve: 2015. 02. 24.
5
0
7
Beküldve: 2015. 02. 25.
3
0
7
Beküldve: 2015. 02. 25.
3
0
7
Beküldve: 2015. 02. 24.
1
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarország legnagyobb kínálatú fényforrás e-kereskedőivé nőttük ki magunkat egy vegyes megítélésű (vilagitas.eu) névvel. Kínálatunkban kizárólag a világ legnagyobb fényforrás gyártóinak termékei ( Osram, Philips, Sylvania, Panasonic, GE) szerepelnek, melyhez rendkívül magas szintű szolgáltatást biztosítunk. (Otthongarancia, ingyen szállítás, online raktárkészlet, 30 nap pénz-visszafizetési garancia, szaktanácsadás, stb..).

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Vilagitas.eu fényforrás webáruház az Osram legnagyobb hazai e-kereskedőjeként és a világ vezető fényforrás gyártóinak hivatalos partnereként egyedülállóan széles – több mint 4000 fényforrást és kiegészítőt felvonultató – kínálatával új szintre emelte a fényforrás e-kereskedelmet.
A Vilagitas.eu 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal webshopjában, díjmentes kiszállítással akár 6000 Forinttól.
Büszkék vagyunk arra, hogy nálunk országosan elismert szakemberektől vásárolhat, vagy akár díjmentes tanácsadást kérhet központi telefonszámunkon. Szakmai múltunk kötelez arra, hogy kizárólag megbízható minőségű termékeket kínáljunk vevőinknek, az e-kereskedelmi piacon elvárható korrekt szállítási, garanciális és egyéb feltételekkel. Látogasson el webáruházunkba és:

″Lásson tisztán a fényforrások világában!″

Feladat leírása

Feladat: 

A tervezésben a kreatívok kezébe szeretnék adni a gyeplőt. Ti vagytok a szakemberek, ti tudjátok, hogy mi lenne nekünk a legjobb megoldás, viszont pár gondolatot mindenképp szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani.
- Törekedjünk az egyszerű formákra, kerüljük az apróbb részleteket.
- Nem feltétlenül kell bemutatnia az izzókat, a foglalatokat. (A Nokia logó sem egy mobiltelefon.)
- Sok azonos cég van különösen most a LED fénykorában, akik izzókkal foglalkoznak, óvhatatlan hogy hasonlókat alkotunk. Nem kell erőltetni a terméket.
- Ha lehetséges kerüljük a vékony és elcsépelt betűtípusokat, törekedjünk az egyediségre. Legyen „karakteres”, a lényeg, hogy beazonosítsa a céget.
- Használni fogjuk bélyegzőn és szállítási dokumentumokban, ezért szeretnénk, hogy működjön fekete-fehér nyomással és negatívban is (egy színű fekete és fehér háttéren), valamint kis méretben.
- Általában magánszemélyek a vásárlók, a forma és a betűtípus választásnál ezt vegyük figyelembe.
- Kerüljük a „papagáj összhatást”, ne legyen túl színes az összkép.
- Alkalmasnak kell lennie továbbá arra, hogy az ár összehasonlító oldalak méreteiben is használható legyen, például Árukereső 120x30 px.
- Az új honlapunk fejlécében is jól olvasható, kivehető legyen. Gondolunk itt például az Árukereső oldal vagy Árgép méretekre. Árgép méret: http://www.argep.hu/psm_haendler/logo_22376.png

Nem szeretnénk felesleges munkára kérni senkit, ezért első körben csak logót tervezzetek. Fontos tudnotok, hogy inkább tipografikus logót keresünk, de aki úgy érzi, hogy van egy bomba ötlete ikonikus logóra, ne fogja vissza magát, kíváncsiak vagyunk rá.
A második körbe jutott kreatívoktól (ezt jelezzük kommentben) már szeretnénk kérni:
- Névjegykártya terv
- Boríték terv
- 50 mm széles ragasztószalag terv.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Munkánk eredményeként egyre több külföldi megkeresést kapunk és jól látható, hogy a vilagitas.eu név már nem lesz alkalmas hosszútávú terveinkhez. Sok ötlet után a lumenet leendő márkanév mellett tettük le a voksunkat, mely egy több nyelvű, több országba szállító, interaktív oldal lesz, reszponzív kivitelben, számos videóval és laikus számára érhető keresési felületekkel. (például: autóizzó keresés 6000 autótípushoz). Az a célunk, hogy az oldal, a márkanév ne csak egy webshop legyen, hanem egy élmény. Olyan információsztráda, amit akár csak szakmai kíváncsiságból is érdemes nézegetni, mert a termékeknél videók, társalgó és HD fotók lesznek.

Feladat leírása

Célközönség: 

Célközönségünk kettős: prémium minőségű autóizzóink célcsoportja 18-50 férfiak. Egyéb termékeink legfőképp 30-60 családfenntartók, cégvezetők, döntéshozók.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Teljes körű szakmai támogatás, professzionális kiszolgálás és garanciális feltételek, mennyiségi kedvezmény.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Egy néhány évvel ezelőtt még alig létező piaci szegmensre lövő, nagyon gyorsan növekedő és változó (havonta 50-100 termékünk megszűnik-megváltozik, stb,) korrekt márka.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Adwords, Facebook, G+, akár TV

Feladat leírása

Stílus: 

Igényes, letisztult. Vásárlóink többször annyiért vásárolnak egy professzionális terméket, mintha egy barkácsáruházban, vagy szupermarketben vásárolnának egy akciós ipari hulladékot. Vevőink igényesek, tudják, hogy olcsó húsnak híg a leve. Soha nem adjuk a nevünket nevenics termékek értékesítéséhez.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Izzó. Ma már nem világítunk izzókkal. A sok emberben LED-ekkel kapcsolatban élő kép a DIP LED évekkel ezelőtt elavult. Az SMD, Power LED formák napjai meg vannak számlálva. Nem tudjuk, hogy 5 év múlva mivel fogunk világítani. Talán organikus LED-ekkel. Emiatt kerülendő a fényforrás bármilyen megjelenítési formája. A

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A nyertestől a logót vektoros és PDF formátumban is szeretnénk megkapni.

Fórum

Fontos info a korrekt verseny jegyében:

A fő kép a pályamunkánál egy FEHÉR alapon megjelenő logo legyen! Trendi látni, hogy miképp mutatna a logó márványfalon bronz betűkből kirakva, viszont az elbírálás alapja az, hogy mit mutat fehér alapon.

Köszönjük!

Két apró infó (hátha inspirál valakit)

1. Lumen = fényáram

2. Nagyon sok termékünk van, amiben a laikus vásárló könnyen elvész. Célunk, hogy minden termékhez csináljunk egy egyperces videót, amiben elmagyarázzuk, hogy ez konkrétan mire való, hol használjuk. Ez több ezer videót jelent.

Pontosan melyik címet használjuk fel a Lumenet vagy a Vilagitas.eu-t?

Kedves Kreatív!

Természetesen a Lumenet márkanév logója tervezendő.

Kedves Megbízó
A második kör a shortlist lesz? :)
Vagy folyamatosan értékelnek és az elkövetkező öt napban a legjobbaknak már az arculati elemeket is meg kell csinálni?
Köszönöm

Kedves Kreatív!

Nagyon válogatósak vagyunk :-) Lesz második kör.

Mindenki átsiklott a fenti két megjegyzésen, ezért még egyszer leírjuk:

Nagyon sok termékünk van, amiben a laikus vásárló könnyen elvész. Célunk, hogy minden termékhez csináljunk egy egyperces videót, amiben elmagyarázzuk, hogy ez konkrétan mire való, hol használjuk. Ez több ezer videót jelent.

Esetleg egy koncepcióban szívesen látnánk egy olyan ötletet, ahol valami utal a videókra.

Tehát a LUMENET szó minden nyelven elmondja, hogy mivel foglalkozunk, valami pedig utalna arra, hogy mindent megmutatunk videóban.

Tisztelt megbízó,
elnézést, ha csak én vagyok értetlen és másnak elsőre egyértelműek voltak a leírtak... Nekem sajnos még másodszorra sem.
Azt szeretné, hogy
1. egy látványtervben megmutassuk, hogy fest a logo egy videón mintegy vízjelként,
vagy azt, hogy
2. a logóban – amiről a briefben azt írta, preferált a tipografikus változat – jelenjen meg valami, ami a videós megjelenítés szuperségére utal?

Üdv,

Számból vetted ki a szót, zsuzs! Én se értem mit akarnak...!
Amúgy meg ezeket nem itt a fórumban kell leírni, mert ezt nem mindenki olvassa!

A második kedves Zsuzs. Elnézését, ha nehezen érthetően fogalmazunk. Mi a világításhoz értünk :-)

Köszönöm a választ.
Ennek tudatában lenne egy zárójeles kérdésem: ez a videós irány nem fogja megint leszűkíteni a kreatív lehetőségeket és megoldásokat?

Üdv,

Kedves Megbízó!

Ez az igény utólag jutott eszükbe, pedig gondolom az 1000+ videó terve nem most fogalmazódott meg először Önökben. Nem minden kreatív a fórum olvasásával kezdi a munkát, így reméljük, hogy pontozás/elbírálás szempontjából nem fognak hátrányt élvezni azok, akik ezt az új ötletet nem veszik figyelembe. A mi szakmai ajánlásunknál legalábbis biztos nem, mi a brief alapján dolgozunk.

Nem, nem, nem. Senki nem kerül hátrányba, akkor sem, ha nem utal semmi a videós termékleírásokra. Egy ötlet volt, de semmiképp sem kritérium.

Szerintem félrevezető lehetne megjeleníteni a logóban valamit, ami a videókra utal. De ez csak az én véleményem. (A lumen szó az emberek többségének nem mond semmit, én sem tudtam mi az egészen eddig.) :))) Lehet, hogy valami egészen más cégre gondolnék a "videós megjelenítéssel" - ami rosszabb, mintha nem gondolnék semmire :D

Ok, elfogadjuk érvelését kedves Senhora. Ezennel visszavonunk mindent, amit a videóval kapcsolatban ötletként feldobtunk.

Önök a szakemberek.

Várjuk a munkákat.

Nem akarok tiszteletlen lenni, de az egy dolog, h mi nem tudjuk, h mit akar a megbízó, de szerintem ők se nagyon :( Ez olyan... mindent egyszerre dolog...
Elég csak visszaemlékeznem arra, amit az előző koncepciómhoz írtak: "Olyan szín kell, amit a hanyag futár is kiszúr 100 csomagból a színig rakott csomagtartóban."
De könyörgöm... most a futárnak tervezzük a logót, h hamar megtalálja a dobozt, ami kb. 5 másodpercig lesz a kezében...?

Azért jöttünk ide, hogy szakemberek mondják meg, mi lenne az ideális.

Várjuk az ötleteket.

Kaptak 106 ötletet :)
És úgy vettem észre, h bármennyire is konkrét volt a kiírás, elég változatos logók születtek!

Na most untuk meg a szócsatázást. Ha nem fekszik, kedves www.RobertHerold.net, akkor lépjünk tovább egymáson.

Még akkor is, ha az Ön munkája volt a legkiemelkedőbb a korábbi pályázatban...

Lehet, h épp ezért is nem látok a pipától...! :(
Tisztelettel kérdem: önöket/titeket nem bosszantana? :)
És persze azt is aláírom, h ennyi logó közül kiválasztani egy megfelelőt... hát télleg embertpróbáló...
Szóval elnézést kérek, ha egy kicsit túlléptem a határt...

Nem.

Hozzánk úgy jönnek a vásárlók, hogy kéne egy vastagmenetes izzó. Aztán kiderül, hogy az izzó kompakt fénycső, de jobb lenne LED. A vastag menetről kiderül, hogy nem a vastag E27, hanem az E14.

De, mi értünk hozzá és segítünk. Fizet a vásárlónk és elégedetten távozik.

Mi sem értünk a logótervezéshez. Ezt durván ezerszer leírtuk és alázattal kérünk...
(szemben azzal, hogy a vásárlóink egy része meg van győződve arról, hogy ért a világításhoz :-)

Nagyjából a leírtakból látjátok, hogy merre megyünk.. Látjátok a weboldalunkat.. Nyugodtan mondjátok meg, ha valamit rosszul gondolunk és mi tisztelettel el fogjuk fogadni.

Jogos a hasonlóság! Megértettem!

Bocsánat, hogy értetlenkedem, de hogyan is kell elképzelni ezt a két vagy több körös megoldást? A kreatívok küldenek be önöknek logótervet, aztán lezárul, értékelés és aki továbbjut annak második körben kell csinálnia a többit? Vagy közben azért nem árt munkálkodni? Azok is kapnak kommentet, akié nem igazán nyerő? Vagy csak az aki mindenképp továbbjutó? Közben, vagy zárlat után, vagy hogyan? Ezt jó lenne tudni, mert 4 nap van hátra, és a többihez is nyilván komoly munkálatokra van szükség. Ez nekem nemigazán tiszta.. :D Bocsánat..

Kedves Kreatívok!

Ahogy fentebb írtuk, először csak egy logót kérünk fehér és fekete alapon. Nem vesszük figyelembe, ha valaki megmutatja, hogy nézne ki üvegen, fán, stb, mert az tiszteségtelen lenne a többiekkel szemben. Igyekszünk minden koncepciót szövegesen is, de legalább pontozva értékelni. Holnap utól érjük magunkat az értékeléssel.

Kedves Kreatívok. Számomra minden pályázat egyértelmű. :-) Ezért is jó "vakon" dolgozni.

Egyszer én is megpróbálom.

...hogy érted? :)

ha sokat gondolkodok akkor tuti nem jó.

Nagyon kreatívok voltatok!

Köszönjük, hogy segítettek letenni álmunk alapjait!

Értékelés hamarosan!

ja, mindig az első a nyerő! :))

Egy kis infót kérhetek, hogy most mi zajlik? :)
A KreaNod tagjai csinálják a szakmai véleményezést?
köszönöm

Kedves Kreatív!

A szakmai ajánlásunkat már átadtuk a megbízónak.

Kedves Kreatívok,

Az a helyzet, hogy napok óta influenza zajlik :-(
Kérnék még pár napot, hogy nekiálljuk a shortlist kiválasztásához.
Köszi!

Jobbulást! :)

Tiszteletem!

Mikorra varhato az ertekeles? :)

Udv.

Pár napot kérek, éppen haldoklom. Lásd feljebb..

Köszönöm, hogy utánajártál. Én is megnéztem, valóban körök. De sajnos egyik sem azonos a tervemmel, ami általam szerkesztett, egyedi. Az ötletet Vasarely, Schöffer alkotásai adták, melyek a fényről és térről szólnak. Megjegyzem, kizárólag az ötletet. Tehát még őket sem másoltam. Egyébként ezt megírtam a Megbízónak is.

Kedves Gato!
Melyik volt a Te koncepciód?

Kedves Megrendelő!

Nem küldtem be koncepciót, ellenben végigkövettem a pályázatot egy ismerősöm munkájával kapcsolatban.
A győztes pályázatban nem találtam névjegykártya tervet, borítékot és 50 mm széles ragasztószalag tervét sem ezek miatt még úgy is, hogy NEM küldtem be koncepciót,
felkeltette a figyelmemet a pályázat furcsasága. Mellesleg jóindulatból is küldtem a fentebb lévő dolgokat, mert pár perc keresgélés után kiderül, hogy rengeteg hasonló logót használ már a konkurencia is...
http://www.hatchwise.com/entry/S963764-20130522073031.jpg

Kedves Gato!
A pályázatokat többre értékeljük, mint az utólagos kritikát. Azért jöttünk ide, mert szakembereket kerestünk, nem okoskodó embereket. Ha jobban utánanézel, a pályázat elbírálásához egy dolgot kértünk: egy tipografikus logót fekete és fehér alapon. Nem pólón, nem üvegen, stb..

Sajnálom, ha nem értettétek miért mutattam meg mindezt. A nyertes pályázat egyébként nem tipós, és nem fekete, nem fehér...:D

A pályázat lezárult, az eredmény megszületett. Mindenki kénytelen lesz elfogadni, van viszont egy kikötésünk: kulturáltan tegye, és egyik félnek sem fogjuk hagyni a személyeskedést. Az eddigi hozzászólásokat bent hagyjuk, hogy ne kapjuk meg az eszetlen „cenzúra van itt kérem szépen” billogot, de ennyi elég is volt.

Akkor már csak érdeklődésképpen kérdezem, hogy a nyertes munkát a Kreanod stábja megvizsgálta és az átment a másolásvédelmi szűrőn amit alkalmaztok?

Ilyenre végül nem került sor, mert a megbízó nem küldte el azt a 3 munkát, amit vizsgálatnak szeretett volna alávetni. Kronológiailag úgy nézett ki a dolog, hogy mi március elején elkészítettük a szakmai ajánlásunkat, amit elküldtünk a megbízónak. (Ebben ugye válogatott munkák szerepelnek, amelyeket vagy jó pontszámra, vagy shortlistre, vagy győztesnek ajánlunk.) Ez a doumentum a megbízó számára készül, nem nyilvános, de ahogy a szolgáltatás leírásában is megtalálható, a végeredmény nem feltétlenül egyezik meg a mi ajánlásunkkal.

Ekkor még shortlist sem volt kijelölve. A döntés innentől kezdve a megbízó kezében van, és ugyebár a shortlistre került munkák azóta változtak is. A most győztesnek választott munka például akkor még csak tipografikus formában létezett, embléma nem volt.

Köszönöm a felvilágosítást. Tehát akkor ha jól értem, csak akkor ellenőrzitek a nyertes/shortlistes pályázatokat ha azt a megrendelő külön is kéri, egyéb esetekben nem?
Nem kötekedni akarok, de a másik oldalon állva (kreatívként) nem mindegy mivel kell versenyeznie, szembenéznie az embernek.

A szolgáltatás leírásában is szerepel, hogy a megbízó által kijelölt 3 munkát ellenőrizzük a határidő lejárta után, a végső döntés előtt. Ezt elküldjük, és a shortlist, valamint győztes választás már ettől független.

Tehát akkor a "másolásvédelem" mint olyan egy plusz szolgáltatás, ez így rendben van. A megrendelő választ ez is rendben van.
Viszont kérlek magyarázd el, hogy ha a FAQ-ban ezt olvashatjuk...
"Azt valljuk, hogy a dizájn tervezésnek fontos része a kutatómunka is, amely még a részletesebb kidolgozást megelőzi, mivel egy ötlet korábban másnak is eszébe juthatott. Mindenkit erre szeretnénk rászoktatni, ezért a figyelmetlenségből adódó jelentős egyezés sem mentesít a retorzió alól."
...akkor, hogy lehet, hogy egy shutterstock-os logó némi változtatással nyerhet egy pályázaton?
Megjegyzem, még mindig nem támadás, és mivel nem pályáztam igazság szerint érdekem sem fűződik hozzá, hogy elvegyük a nyertestől a győzelmet.
Ellenben következetlennek, a Kreanod megítélését pedig erősen lerontónak tartom, ha elmentek egy ilyen eset mellett.

Amit említesz, az már megint egy másik dolog. Arra nyilván nincs kapacitásunk, hogy mindig minden győztest vizsgálgassunk. Természetesen, ha felmerül a plágium gyanúja, akkor mindig megvizsgáljuk az esetet, de ezeket mindig láthatod is az érintett pályázatok fórumaiban. Ha egy győztes munkát szankcionálandónak is ítélünk, akkor sem jelenti azt, hogy automatikusan megfosztjuk a címétől. Nem mi vagyunk a megbízók, ez az ő döntésük. Ilyenkor megkapják ők is az értesítést, és a döntési lehetőséget arra, hogy másik győztest válasszanak. (Többször előfordult már, hogy maradtak a kiválasztott munkánál.) Jelen esetben a megbízó már azelőtt döntött a megtartásról (legalábbis a kommentek alapján erre következtetünk), mielőtt bármiféle vizsgálatnak alávetettük volna a munkát, ugyanis a hétvégén nem foglalkozunk az ilyen ügyekkel.

Remélem, sikerült minden kérdésedre válaszolnom.

Kedves Kreatívok!

Némi információ, hogy tisztán lássunk:
A nyertes pályázat nem a logó miatt nyert. Még az is lehet, hogy ez a kritizált logó nem is lesz használva.

Minden munkát összevetve, beleszerettünk a "betűkbe" és nem tudtuk elengedni.
Nagyon köszönjük mindenkinek, aki részt vett a pályázatban. Sok-sok szép projektet kívánunk Nektek!

Gato! Nem egyszer nyer arculatos pályázatot úgy valaki, hogy csak a logó van meg. :)
Ezt én is mindig furcsálltam, de ez van.

Nézd Senhora, volt egy Gyöngyös TV pályázat, ahol szintén indultam. Kötelező volt a GY betű használata. A pályázat vége felé, utolsó pillanatban valaki rákérdezett: Nem lehetne inkább GYTV? A Megbízó beleegyezet, így dobhattam ki az addigi munkáimat, esélyem sem volt...erre mit mondjak? Kaptam én már 1 pontokat is, indoklás nélkül, de nem dőlt össze a világ. Jó legyél, Kellemes Húsvétot! :-)