Pályázatok

Logótervezés szabadúszóknak szóló szolgáltatásnak – PowerLancer

Logó design
-
PowerLancer
100.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 80
PowerLancer

Megbízó

66

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

10 év 7 hónap

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Promotálás
Pályázat menedzselése
Extra díjazás

- A pályázat végén a legjobb pályázóknak szívesen adunk ajánlást.

- Azok akik pályáznak (az alap 30 napon túl, további) 60 napig teljesen ingyen használhatják a PowerLancer-t.

...és ne feledjétek, KreaNod tagoknak alapból jár a 30 nap ingyenesség után a 70% kedvezmény a PowerLancer előfizetési árából, fél évig!

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (152)

Beküldve: 2014. 04. 16.
13
0
9
Beküldve: 2014. 04. 13.
7
3
8
Beküldve: 2014. 04. 15.
10
2
8
Beküldve: 2014. 04. 23.
5
0
7
Beküldve: 2014. 04. 20.
13
4
7
Beküldve: 2014. 04. 03.
6
5
7
Beküldve: 2014. 04. 13.
7
1
7
Beküldve: 2014. 04. 07.
5
2
7
Beküldve: 2014. 04. 19.
8
0
7
Beküldve: 2014. 04. 15.
4
1
6
Beküldve: 2014. 04. 12.
11
4
6
Beküldve: 2014. 04. 16.
4
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A PowerLancer egy fiatal startup, melynek célja, hogy egy olyan webes felületet nyújtson a szabadúszóknak, amelyen a lehető leghatékonyabban és legpontosabban tudják menedzselni a projektjeiket, teendőiket és a teljes szabadúszó vállalkozásukat. Vagyis a projektkezelő szoftverek piacának egy szegmensére kívánunk célozni, a szabadúszókéra.
A célpiacunk elsősorban Amerika, Kanada, Ausztrália és Nyugat-Európa.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

PowerLancer egy budapesti székhelyű startup. Célunk, hogy olyan szolgáltatást hozzunk létre, ami könnyen emészthetővé teszi a szabadúszó szakemberek számára az olyan ijesztően hangzó dolgokat, mint projekt menedzsment, időgazdálkodás vagy pénzügyek kezelése.

A PowerLancer alapítói is mind szabadúszók voltak, így tudjuk, hogy mi, szabadúszók hajlamosak vagyunk a kreatív munkára koncentrálni, az adminisztratív teendőkre, a vállalkozásunk karbantartására pedig csak annyi időt fordítunk, amennyit muszáj. Pedig sikeres szabadúszó az lehet, akinek rendben vannak a pénzügyei, teendői, határidejei és a kapcsolatai a megbízókkal. Ezt teszi lehetővé szinte észrevétlenül, játszi könnyedséggel a PowerLancer.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk lecserélni a jelenlegi logónkat. A jelenlegit (papírrepülő) ugyan nagyon szeretjük, de sajnos nem elég egyedi, túl sokan használják ezt a motívumot.

Ami miatt tetszik nekünk a jelenlegi logónk, az az, hogy teljesen elvont, és csak közvetetten adja át az üzenetet. Nem arra megy rá, hogy 'power', vagy 'freelancer' vagy olyan dolgokra ami elsőre eszébe jut az embernek a névről, hanem egy könnyed motívumot használt, ami könnyedséget, játékosságot mutat. Mindenki tud papírrepülőt hajtogatni, ami utána olyan komplex dolgot csinál, mint a repülés; ugyanígy mindenki könnyedén tudja használni a szoftverünket is, ami egy bonyolult dolgot, projekt menedzsmentet tesz egyszerűvé.

Valami hasonló üzenetű új logót szeretnénk, de ebben teljes szabadságot szeretnénk nektek adni. Nyitottak vagyunk az elvont, kreatív ötletekre.

A logó számos helyen kerül felhasználásra, és mindenhol helyt kell hogy álljon:
- Public weboldalunkon (bal felső sarok)
- Magában a webes szoftveren belül (bal felső sarok)
- Ikonként iPhone és Android telefonokon, és olyan jól kell hogy kinézzen, hogy a többi ikon mellett is megállja a helyét.
- Ikonként fogjuk használni a desktop programunknál is.
- Marketing anyagokon (bannerek, Facebook, Twittter)
- Arculati anyag (pl. névjegykártya)

Kérünk benneteket, hogy ezt vegyétek figyelembe a tervezésnél.

Emblémás logóban gondolkodunk, mert az amit legkönnyebben tudunk mindenhol megjeleníteni (pl. ikonként), de nyitottak vagyunk tipografikus megoldásokra is, amennyiben meg tudjátok oldani, hogy a fentebb felsorolt helyeken és formában fel tudjuk használni.

Szükségünk lesz a logó fekete fehér változatára is, ami jól kell, hogy működjön. Tehát ne szürkeárnyalatos legyen, hanem valóban fekete fehér. A mostani repülő logó ezt nem tudja, így több helyen nem tudjuk használni.

Alapvetően szeretnék ezt a zöldes színvilágot megtartani. Ami szóba jöhet még az a kék szín. Amit nem szeretnék azok a piros, lila, sárga színvilág.

A következő formátumban mutassátok majd be a munkátokat:
- Magában a logó bemutatása.
- Szoftverbe beillesztve (mellékelve a screenshot).
- Az új weboldalunkba beillesztve (mellékelve a látványterv).
- Teljesen fekete- és teljesen fehér változat formájában.
- Névjegykártyán (a jelenlegi névjegyünk mellékelve, elég ha ezt használjátok mintának)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Tudjanak vele azonosulni. Egyszerű, felismerhető, szerethető.

Feladat leírása

Célközönség: 

Számítógépet munkára aktívan használó, egyszerre minimum 3 projekten dolgozó, elsősorban "nyugati" szabadúszók, akik viszont nagyon sok területen dolgozhatnak, pl. grafikusok, programozók, de lehetnek marketingesek, szinkronszínészek is...

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A PowerLancer az a szolgáltatás, amely teljes egészében a freelancer igényeit tartja szem előtt. Nem egy vállalati szoftver egy felhasználóra lebutított változatáról van szó, hanem egy olyan webes szoftverről, ami már a tervezési fázisnál is azt keresi, hogy hogyan segítheti a legjobban a szabadúszó munkáját.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A PowerLancer célja, hogy minél több szabadúszónak segítsen abban, hogy hatékonyabban tudják menedzselni a szabadúszó vállalkozásukat, ezáltal pedig kiélvezhessék, amit a szabadúszó életforma nyújthat: a szabadságot.

Feladat leírása

Médiaterv: 

- Public weboldalunkon (bal felső sarok)
- Magában szoftveren belül (bal felső sarok)
- Ikonként iPhone és Android telefonokon, és olyan jól kell hogy kinézzen, hogy a többi ikon mellett is megállja a helyét.
- Ikonként fogjuk használni a desktop programunknál is.
- Marketing anyagokon (bannerek, facebook, twittter)
- Arculati anyag (névjegykártya)

Feladat leírása

Stílus: 

- A projekt menedzsment nehéz téma, nehezen veszi rá magát az ember, hogy mostantól ez is az élete része legyen. A logóval kicsit az is a célunk, hogy elvegye ennek a dolognak az élét, és valami játékosságot, könnyedséget sugározzon.
- Továbbá szeretnénk ha "menő", fiatalos legyen, azaz pl. egy pólóra nyomtatva is jól nézzen ki.

UPDATE 2014.04.11.

A pályázatokból kiderült, hogy a flat logók nagyon tetszenek nekünk. Amikor egyszerű, letisztult megoldást láttunk az tetszett nekünk.

Szín
Maradnánk a zöldnél, és annak árnyalatainál. De ha úgy érzitek nyugodtan lehet más típusú zöld mint amit most használunk. A túl élénk zöld már nem jó (pl. #00ff00).

Feladat leírása

Kerülendő: 

- Fekete-fehér változat valóban fekete-fehér legyen, ne szürkeárnyalatos.
- A 99designs-on végzett pályázatból tudjuk, hogy mi az, amit nem akarunk. Villanykörte, kigyúrt ember, növekedő grafikon és hasonlók, mert rossz irányban viszik el az asszociációt.
- Piros, lila, sárga színvilág.

UPDATE 2014.04.11.

Nyakkendő/öltöny motívum - Ezzel az a baj, hogy pont nem a szabadságot közvetítik. Multiknál, cégeknél, bankoknál kell nyakkendőt viselni. Ez nagyon formális. Mi pont egy ellenkező üzenetet akarunk közvetíteni: szabadság, lazaság, nincsenek kötöttségek. Te vagy a magad ura.

Villám motívum - Ez elsősorban mobil app ikonoknál nagyon félrevezető. Olyan mintha valami elektromossággal, mobiltöltéssel kapcsolatos lenne az appunk. Valamint a nevünkben levő 'POWER'-rel együtt szintén félrevezető tud lenni, és erős, de rossz asszociációt képez. (mintha elektromossággal, energiával foglalkozó cég lennénk)

Madár motívum - Mivel a piac egyik legmeghatározóbb szereplője, a Freelancer.com egy madarat használ logóként (papírból hajtogatottat) ezért nehéz olyat készíteni, ami elég erősen megkülönböztet minket tőlük. Nem zárjuk ki, hogy valami madár legyen, de az nagyon egyértelműen különböznie kell, jellegzetes, stílusos kell, hogy legyen.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A következő anyagokat szeretnénk kérni a pályázat végén:
- a nyertes színes logót, szerkeszthető vektoros formátumban
- a fekete/fehér (egyszínű) logó változatot, szerkeszthető vektoros formátumban.

...azaz, olyan formátumban, hogy tudjunk utána dolgozni vele.

- - - - - - -

A kommunikáció megkönnyítése végett, 7 pont felett fogjuk jelezni azokat a pályázatokat, ami tetszenek nekünk és látunk benne fantáziát. Ezekhez leírást, megjegyzést is írunk. 7 pont alatt kimondottan csak pontozni fogunk.

UPDATE 2014.04.11.

Inspirációnak:

http://500.co/startups/ - Más sturtupok logói. Persze ez nagyon vegyes, de tudok kapni egy képet arról, hogy hasonló cégek milyen megoldást választottak és talán tudtok inspirációt szerezni belőlük.

Dropbox logó egyszerűsége, letisztultsága:
http://media.creativebloq.futurecdn.net/sites/creativebloq.com/files/ima...

Evernote logója. Szintén letisztult:
http://static4.businessinsider.com/image/526e9c8e6bb3f76c22e65a03-1200/e...

Github logója, egyszerű, letisztult, flat.
http://media.creativebloq.futurecdn.net/sites/creativebloq.com/files/ima...

Fórum

Végre egy korrekt kiírás!!! Én nem találok benne hibát! :-)

Sziasztok!

Köszönjük a munkáitokat! Látjuk, hogy nagyon tehetséges grafikusok dolgoznak a pályázatunkon.

Arra gondoltuk, hogy egy fórum bejegyzésben összeírjuk az észrevételeinket, gondolatainkat az eddigi munkákkal kapcsolatban, hogy további információkat nyújtsunk, amik remélhetőleg segítik majd a munkátokat.

KONCEPCIÓ
Több olyan pályázat is érkezett aminek az alapötlete nagyon jó volt, de ennek a piacnak meghatározó tagja (pl. freelancer.com) már használja vagy valami nagyon hasonlót használ. pl. madár, rakéta, papírhajtogatós motívum. Ezeket értelemszerűen nem tudjuk elfogadni.

Ugye, a fő ok amiért a repülős logónkat le akarjuk cserélni, mert túl generikus, nem különböztet meg minket. Nehezen tudnánk levédetni, mert papír repülő ötletet, formát sokan használják. Emiatt szeretnénk olyan logót, ami határozottan megkülönböztet minket.

Volt olyan is, ami bár jól volt kidolgozva, a pályázó jó munkát végzett, de magával az alapkoncepcióval nem tudtunk azonosulni. Ilyenkor szeretnénk, ha új munkával, új koncepcióval pályázzatok, mert a munka minősége tetszik nekünk.

NEM JÓ IRÁNYOK, azaz ötletek, koncepciók, amiket szeretnénk kizárni:

Nyakkendő/öltöny motívum - Ezzel az a baj, hogy pont nem a szabadságot közvetítik. Multiknál, cégeknél, bankoknál kell nyakkendőt viselni. Ez nagyon formális. Mi pont egy ellenkező üzenetet akarunk közvetíteni: szabadság, lazaság, nincsenek kötöttségek. Te vagy a magad ura.

Villám motívum - Ez elsősorban mobil app ikonoknál nagyon félrevezető. Olyan mintha valami elektromossággal, mobiltöltéssel kapcsolatos lenne az appunk. Valamint a nevünkben levő 'POWER'-rel együtt szintén félrevezető tud lenni, és erős, de rossz asszociációt képez. (mintha elektromossággal, energiával foglalkozó cég lennénk)

Madár motívum - Mivel a piac egyik legmeghatározóbb szereplője, a Freelancer.com egy madarat használ logóként (papírból hajtogatottat) ezért nehéz olyat készíteni, ami elég erősen megkülönböztet minket tőlük. Nem zárjuk ki, hogy valami madár legyen, de az nagyon egyértelműen különböznie kell, jellegzetes, stílusos kell, hogy legyen.

STÍLUS
A pályázatokból kiderült, hogy a flat logók nagyon tetszenek nekünk. Amikor egyszerű, letisztult megoldást láttunk az tetszett nekünk.

SZÍN
Maradnánk a zöldnél, és annak árnyalatainál. De ha úgy érzitek nyugodtan lehet más típusú zöld mint amit most használunk. A túl élénk zöld már nem jó (pl. #00ff00).

INSPIRÁCIÓNAK
http://500.co/startups/ - Más sturtupok logói. Persze ez nagyon vegyes, de itt képbe kerülhettek arról, hogy hasonló cégek milyen megoldást választottak és talán tudtok inspirációt szerezni belőlük.

Dropbox logó egyszerűsége, letisztultsága:
http://media.creativebloq.futurecdn.net/sites/creativebloq.com/files/ima...

Evernote logója. Szintén letisztult:
http://static4.businessinsider.com/image/526e9c8e6bb3f76c22e65a03-1200/e...

Github logója, egyszerű, letisztult, flat.
http://media.creativebloq.futurecdn.net/sites/creativebloq.com/files/ima...

MEGJEGYZÉS A PONTOZÁSHOZ
Pontozásnál elsősorban azt vettük figyelembe, hogy az ötlet, a koncepció mennyire tetszik nekünk, mennyire tudunk vele azonosulni. Ezért fordulhat elő, hogy egy jól kidolgozott logó is alacsony pontot kapott. A pályázat határidejének lejárta után ezeket a pontszámokat fogjuk tudni módosítani, mert tudjuk, hogy az értékelésetekbe ez beleszámít.

Amennyiben van kérdésetek, információra lenne szükségetek a munkátokhoz, nyugodtan kérdezzetek!

Szabolcs
Co-Founder and Project Manager at PowerLancer.com

Sziasztok!

Még nem kaptam pontot! :(

Igen, én sem kaptam pontot, pedig már 10 napja fenn van. Lehet hogy annyira rossz, hogy pontozhatatlan? :) Kicsit megbántva érzem magam emiatt, mert…

Nyilván megkapod a pontot mikor lejár az idő, mint eddig mindig.

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje egy héttel meghosszabbodott.

Soha jobbkor ilyen híreket :D

Ahogy elnézem még pontozást sem kapunk, így nehéz lesz a haladás! :)

:) Hát ez igazán kedves, minden szempontból, már ami a hosszabbítást illeti. Be is küldöm az új ötletem :)

Sziasztok Pályázók!

Szeretnénk megköszönni mindenkinek a munkáját. Arról 100%ig meggyőződtünk, hogy itt Kreanodon nagyon jó szakemberek dolgoznak, akik igazán minőségi munkákat adnak le.

Most szükségünk van pár napra, hogy átgondoljuk és kiválasszuk azokat a munkákat, amiket shortlistre teszünk, amiken tovább szeretnénk dolgozni.

Páran megjegyezték, hogy nagyon szigorúan osztályoztunk. Ennek részben a Kreanod pontozási rendszere volt az oka. Szerintünk jobb lenne ha lehetőség lenne két módon osztályozni: a munka minősége és a logó ötletessége, eredetisége alapján. Mert sok olyan munka volt, ami minőségi szép munka volt, de az ötlet és koncepció nem tetszett nekünk és ezért le kellett pontoznunk.
De ahogy a briefben is írtuk, végig megyünk a munkákon, újra pontozzuk azokat, hogy ne rontsuk a pontjaitokat csak azért mert épp az adott ötlet nem tetszett nekünk.

Még egyszer köszönjük a munkátokat és hamarosan jelentkezünk a shortlist-tel!

"Mennyi időm van győztest választani?

A shortlist kijelölésére, majd győztes választására a határidő lejártától számítva 2 hét áll rendelkezésre. Az időkeret túllépése esetén minden megkezdett további héttel bruttó 5.000 Forinttal nő a győztesnek fizetendő díjazás.

Ha előre tudod, hogy hosszabb procedúra lesz a döntési folyamat, akkor azt a határidő lejártától számított 1 héten belül van lehetőséged jelezni, és egy későbbi dátumot megjelölni. (Ez sem lehet 30 napnál később a határidő lejártától.) Ennek túllépése esetén szintén hetente 5.000 Forinttal nő a győztesnek fizetendő összeg."

Sziasztok Pályázók!

Először is szeretnék elnézést kérni, hogy ilyen sokáig húzódott ez a pályázat!

Irodán belül és kívül nagyon sokat egyeztettünk, hogy melyik pályázati munka
lenne a legmegfelelőbb számunkra és arra jutottunk, hogy sajnos egyiket sem
fogjuk tudni használni, annak ellenére, hogy születtek nagyon szép munkák.

Mivel a logót mindenféleképpen cserélnünk kell, ezért majd házon belül egy
hosszabb, komplexebb és teljes arculat tervezésen belül leszünk kénytelenek ezt
megoldani.

Még egyszer szeretném megköszönni a munkátokat és sajnálom, hogy nem
tudunk győztes hirdetni!

Szeretném a Kreanod csapatának is megköszönni a munkájukat. Látszódik rajtuk,
hogy a szívükön viselnek minden egyes pályázatot, és mindent megtesznek, hogy
az oldal a lehető legjobban működjön.

Üdv,
Szabolcs

Szia Szabolcs, hát szomorúan hallom, de szerintem az volt a baj, hogy irodán belül és kívül is nagyon sokat egyeztettetek!
Ha ennyire nem tudjuk mit szeretnénk, akkor a kérdezősködés nem tud jó út lenni, amint a példa is mutatja.

Köszönjük a Shortlistet és sok sikert a továbbiakban.

Valóban sok szép munka született magas minőségben. Ebben most nem vettem részt, így messziről jött ember azt mond amit akar...Mindenesetre most a végén átnézve a terveket, meg a cég igényeit talán túl játékosak lettek a tervek. Nekem az erő (Power) hiányzik kicsit, valami amitől a logó utal az új generáció lándzsás(lancer), minden áttörő energiájára, erejére. Talán élekkel operáló logó stílus tudná ezt jobban érvényesíteni, betűtípusokban is valami "erősebb", kevésbé lágy...
Lehet valahogy elejét venni a hasonló helyzeteknek? Pl még egy kör lehetősége, új kommunikációs körrel megelőzve akár fórumon, akár update a briefen...? Hogy minden résztvevő nyertesként kerüljön ki. Nehéz lehet ügyfélként pontosan megmondani, hogy mi nem tetszik, meg persze designerként is kitalálni, vajon mire vágyik valóban a megbízó. Azért tuti lett volna ha két ilyen új, magyar startup tevékenysége ily módon tudott volna kapcsolódni egymáshoz.
Hajrá mindkettőnek!

Szia!

A shortlistesek tudják szerkeszteni a munkájukat, ha a megbízó megkéri őket erre, szóval ez értelmezhető valamelyest második körként. Itt nem került sor ilyenre, nem voltak kérések.