Pályázatok

Logót Veresegyháznak

Logó design
-
Veresegyház város
120.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 83
ProjectForYou

Megbízó

44

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

6 év 7 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (115)

hZs képe
hZs
Beküldve: 2018. 06. 22.
17
7
8
Beküldve: 2018. 06. 15.
10
10
8
Beküldve: 2018. 06. 16.
12
5
8
Beküldve: 2018. 06. 22.
4
0
8
Beküldve: 2018. 06. 19.
8
0
8
Beküldve: 2018. 06. 17.
16
0
8
Beküldve: 2018. 06. 17.
15
3
7
Beküldve: 2018. 06. 22.
6
5
7
Beküldve: 2018. 06. 22.
7
0
7
Beküldve: 2018. 06. 19.
8
1
7
TMG képe
TMG
Beküldve: 2018. 06. 11.
22
3
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Örülünk, hogy kattintottál! Kezdődjék a munka érdemi része!

Veresegyház Város Önkormányzata (2112 Veresegyház, Fő út 35..) pályázatot hirdet a város hivatalos logojának megtervezésére.A várost Magyarország első 10 legdinamikusabban fejlődő települései között tartják nyilván. Jelenleg közel 6000 munkahelyet biztosít a helyi és a környező településeken élők számára. Vállalkozóbarát közlekedési, valamint infrastrukturális környezetével vonzó befektetési helyszín, amelyet a Veresegyházon működő világcégek sora igazol.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Veresegyház lakossága jelenleg 20,000 fő, melynek egynegyede 18 év alatti fiatal. A város átlagéletkora 36 év.

Intézményhálózata korszerű, felszereltsége megfelel a kor elvárásainak. A város szép fekvésű, domboktól ölelt természeti adottságaihoz tartoznak mesterségesen kialakított tavai. Ennek a megközelítőleg 16 hektáros vízfelületnek egy része alkalmas fürdőzésre, egy része pedig igazi horgászparadicsom.
Veresegyház mára négy termálkútból nyer hévizet és termálmedencét is működtet, melyet évente 50-55 ezer ember látogat.

Az egész település arculatán tükröződik az igényes műpártoló szemlélet. 2016 májusában felszentelésre került az új Szentlélek templom, melyet veresegyházi építész tervezett és a benne elhelyezett képzőművészeti alkotások sora is a helyi művészek keze-munkáját dicséri.

A város színháza 2017-ben egész nyáron át tartó szabadtéri fesztivált szervezett és ebből hagyományt teremtett - a Mézesvölgyi Nyár idén is megrendezésre kerül, mint Pest megye legnagyobb szabadtéri rendezvénye. 2018-ban felépül a város első gimnáziuma, továbbá sportcsarnok, termálkutak, és egy új tó kialakítása is az idei tervek között van.

Feladat leírása

Feladat: 

Szóval kell egy logo.

Azt várjuk, hogy a logo hasson ránk. Nem kell semmit elmagyaráznia, legyen elegánsan egyszerű, magabiztos jel. A Veresegyház felirat a logo-n kívül legyen,nem kell összekombinálni, csak egy jó betűtípust, színt, arányt választani hozzá.

Az új logo-nak sugallnia kell, hogy

• 20 éves a város (A logo-t a jubileumot követő évtől a város a 20-as szám nélkül használja tovább)
• egy fiatal lakosságú, dinamikus kisvárosnak lesz
• aki egységes városképet alakított az organikus építészetével
• halad a korral,
• modern kommunikációs eszközökkel szolgálja a turistákat és a lakosait

Fontolgatjuk, hogy a fontosabb városi intézmények a tervezett városi logo-ból kinőve kapnák meg saját logo-jukat, mint pl. a művelődési ház, könyvtár, termálfürdő, tanösvény, tájház, idősek otthona, óvoda.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

2019 fontos év lesz a város életében: 20 éve lesz, hogy városi rangot kapott Veresegyház, és ezt rendezvények sorával fogja ünnepelni, amihez már megújult arculatát használja fel.

A város 2018-tól szeretne jobban bekapcsolódni a belföldi turizmusba, ezért célul tűzte ki a településmarketing fejlesztését, ennek részeként pedig

• a város vizuális kommunikációjának rendszerbe szervezését,
• a település kulturális értéktárának, vonzerőleltárának elkészítését,
• a település turistákat is érintő információinak önálló weboldalba szerkesztését,
• a város arculatának kitalálását és megvalósítását.

A városnak jelenleg nincs logo-ja, a címerét használja hivatalos, fél-hivatalos és nem hivatalos megjelenéseiben is.

Feladat leírása

Célközönség: 

A városnak ARC kell.

Érezze magáénak a családos, a fiatal, az őslakos és a budapesti kiköltöző. Fogja egységbe a logo azokat, akik itt laknak. Az idelátogatók számára pedig lógjon ki ez a település a környezetéből azzal, hogy nem címert használ a modern kommunikációs anyagaiban, hanem logot.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Veresegyház modern arculatának kialakítása és az ehhez szükséges logo létrehozása kettős célt szolgál.

1. A fiatal átlagéletkorú lakosságban szeretnénk erősíteni a hova-tartozás élményét, így kell egy modern jel, logo, amivel a városát azonosíthatja, és amit szeretni tud. A városban nagy számban élnek művészek és jellemző a Budapestről kiköltöző értelmiségi réteg.

2. Egy új logo következetes használatával a hozzánk látogatók számára is egyértelművé tennénk, hogy ’Ez Veresegyház’. Az alábbi turista célcsoportoknak kínálunk szórakozást a városban jelenleg:

• Medveotthon látogatók: jellemzően családos látogatók
• Termálfürdő látogatók: jellemzően nyugdíjas látogató helyből és a térségből, szervezett csoportokban is
• Szakrális turizmus: Evangélikus, református és baptista templomok mellett 2016-ban szentelték új katolikus templomát, ami 400 főt befogad, nagy orgonája hangversenyek rendezését is lehetővé teszi, a templomban kávézó is működik.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

SZAKÉRTŐI INTERJÚK ALAPJÁN:

• Miről ismerik ma a városunkat?: Veresegyházi Asszonykórus (még mindig, ahhh!), Medveotthon, Pásztor Béla (50 éve polgármester), heti piacok, tavak
• Jellemzők, amik leírják a városunkat: A lakosság átlagéletkora 36 év, szép fekvése van (dombok, tavak, patak), az egyedi organikus építészete, egységes város és dinamikusan fejlődik
• A város legfontosabb értékei: iskola-város, növekedni képes, termálvíz kapacitása van, kiváló az infrastruktúrája
• A város víziója: egyre jelentősebb térségi központ, (wellness) turistacélpont, gimnáziummal bíró város, gazdag programkínálattal rendelkező város

Feladat leírása

Médiaterv: 

A TOP3 pályamunkákból egy nyári hétvégén szabadtéri mini kiállítást tartunk, a városünnep keretében.

Új nyomtatott kiadványok készülnek a város jubileumi évére, a havi megjelenésű városi újság használja, a városi programokat jelző outdoor felületeken látható lesz, a hivatalos közösségi média oldalak, úgymint Instagram, Facebook, Pinterest használják, a város weboldalán is látható.

Külföldi és hazai küldöttségek hivatalos ajándékain is használjuk.

A 2019-es év során a városi nagyarculat az új logo alaján újul meg. (ezért a nyertessel további megbízás is lehetséges.)

Feladat leírása

Stílus: 

A logonak nem kell feltétlenül ábrázolnia, hogy mivel foglalkozik a tulajdonosa :-). A logonak nem szabad részletgazdagnak lenni. A logo egy marketing eszköz. A logonknak könnyen felismerhetőnek és megjegyezhetőnek kell lennie. A logo legyen egyszerű, ízléses, keltsen pozitív érzéseket.

Feladat leírása

Kerülendő: 

figuratív elemek, zsúfoltság, régimódi, ódon színek, nehézkesség

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

ELBÍRÁLÁS RENDSZERE

A zsüri az alábbi szakterületekből áll: webdesigner, televíziós szerkesztő, városmarketinges, színházi szakember, képzőművész, és a fiatalok :-). A zsüri az alábbi szempontrendszer szerint pontozza a pályaműveket:

mennyire eredeti? | pozitív érzetet kelt benned? | könnyen meg tudod jegyezni? | egyszerű-e a grafika? | ízléses-e? | mennyire lehet komolyan venni? | fekete-fehérben jól felismerhető-e? | el tudod-e képzelni, hogy ez a jel Veresegyház arca?

A szakértő zsüri készíti a SHORTLIST-et, a TOP3 pályamunka közül a képviselőtertület választ.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A megbízó a pályamunkák közül 1 győztest választ, aki a sikerdíjra jogosult.

Megbízó a pályamunkát változtatás nélkül veszi meg, a logo-val történő további átalakítás vagy munka csak a győztes pályázóval és egy új megállapodás keretében végeztethető.

LINKEK KÉPBE KERÜLÉSHEZ
http://www.veresegyhaz.hu | http://www.medveotthon.hu | http://www.veresmuvhaz.hu | http://www.veres1szinhaz.hu | http://www.vizesveres.veresegyhaz.hu | http://www.ujtemplom.veresegyhaz.hu | http://verka.hu/ | http://fabriczius.veresegyhaz.hu/ | http://www.mezesvolgyinyar.hu/

FORMÁTUM

20-as számmal ÉS a 20-as szám nélkül is kérjük a grafikát ÉS külön a városnévvel kombináltat is.
színes és szürkeárnyalatos verzió
vektoros forrásfájl
.png, .jpg, .pdf verziók

Fórum

Üdvözlet a mélyen tisztelt megbízónak!
Egyetlen kérdésem lenne, mivel ez a pályázati kiírásból nem derült ki, hogy csak egyetlen tervvel lehet pályázni vagy esetleg többel is?
Válaszukat előre is köszönöm.

Szép napot, Roland_Soldier, több tervvel is lehet pályázni, a lényeg, hogy abból az egyik naggyon szuper legyen...! :-) várjuk

Tisztelt Kreanod Csapat, és Tisztelt Megbízó!

23:30 perckor próbáltam feltölteni a koncepciómat, de mostanáig sem engedi az oldal, ilyenkor mi a teendő?

Köszönöm!

Az alkotó

Kedves Ádám!

Kérlek, írj nekünk az info@kreanod.hu email címre. (Írd körül, pontosan mi történt.)

A végére érezhetően merevebb pontozás ment, olyan benyomást kelt mintha a 100 feletti pályamunkák miatt enyhén belefásultak volna már időt szánni és rendesebben megnézni a leadott terveket. A pont önmagában nem számít, de a hozzáállás és mérlegelés módja igen.

Kedves Hundual, köszönjük a hozzászólásodat! Fásulásról szó sincs szerencsére, :-) ,ellenkezőleg, számunkra most kezdődnek az izgalmak és rajta vagyunk, h a számunkra leginkább megfelelőt kiválasszuk.

Hello Kreatívok,

izgalmas napok várnak ránk, nekilátunk elbírálni a pályaműveket. Igazán köszönjük, h ennyien dolgoztatok azon, h Veresegyháznak igazi profi logoja legyen!
Minden pályázónak nagy köszönet és kívánunk izgalmas munkákat továbbra is.

Shortlist-re jelölés után az elbírálás július 14-ig fog tartani, aznap jelöljük meg a nyertes pályaművet.

A pontozással igyekeztünk széthúzni a mezőnyt, de azoknak is minden tisztelet, akik a mi véleményünk szerint most alacsonyabb pontot kaptak.

Ez volt az első pályázatunk a kreanodon, de jók a tapasztalataink, reméljük, h még találkozunk.

Szép napokat, Kreatívok, jó munka volt!

Üdv. És azt esetleg lehet tudni hogy a Shortlist-es munkák mikor lesznek kiválogatva?

Ó, igen, ez lényeges, nos hétfőn, legkésőbb kedd délig megjelöljük a shortlistet. köszönöm

Szóval én még eléggé friss hús vagyok itt.. ez a második pályázatom itt az oldalon. Az még számomra is logikus ha nem épp az utolsó pillanatban küldöm be a munkám és a megbízó esetleg még kér némi változtatást, amit én meg is csinálok annak reményében, hogy esetleg az elsőre szerzett pontom valamicskét majd azután emelkedni fog.. azt viszont nem tudtam hogy utólag vissza is pontozhatják a már javított munkámat. De nyugodtan javítson ki egy nálam tapasztaltabb ember az oldallal kapcsolatban. :)

Én már mindkettőre láttam példát: hogy módosítás után felpontozták, vagy módosítás után lepontozták a munkát, sőt, ez javítás nélkül is megtörténhet :) (bár lepontozás nagyon ritkán van tapasztalataim szerint, inkább felfelé javítják a pontozást). Ez azért is lehetséges, mert 5 pályamunka beérkezés után még más a véleménye a megbízónak, mint 50 pályamunka után, ekkor már sokkal másabb lehet a viszonyítási alap. A pontozás jórészt a megbízókat segíti, hogy neki épp melyik tetszik jobban, nem pedig a profizmust hivatott értékelni.

Persze van abban valami amit írsz, hogy bizonyos munkák beérkezése után változhatnak a dolgok, ez végül is jogos. :) Csak azért volt fura, mert mikor a megbízó szombaton kommentben leírta a határidőket, és beszélt a pontozásról, gondoltam akkor ez már fix.. másnapra már egyel kevesebb pontom volt.. na mindegy is csak meglepett a dolog :) de akkor úgy fest itt semmi sem biztos. :D Legalább ebből is tanultam valamit.