Pályázatok

Logó módosítás és saját márkás termékek tervezése

Logó + Kiterjedt arculat design
-
Baraka – kalandtúrák
175.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 83
Baraka

Megbízó

17

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 3 nap

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (92)

Beküldve: 2020. 08. 13.
20
14
10
Beküldve: 2020. 08. 07.
9
0
10
Beküldve: 2020. 08. 13.
25
6
10
Beküldve: 2020. 08. 17.
9
0
10
Beküldve: 2020. 08. 05.
41
2
10
Beküldve: 2020. 08. 14.
26
7
10
Beküldve: 2020. 08. 16.
2
0
9
Beküldve: 2020. 08. 14.
1
0
8
Beküldve: 2020. 08. 11.
4
0
8
Beküldve: 2020. 08. 18.
5
0
8
Beküldve: 2020. 08. 14.
19
0
8
Beküldve: 2020. 08. 23.
2
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Baraka egy kalandtúrákat, aktív utazásokat, gyalog-, kerékpár- és kajaktúrákat szervező utazási iroda. 1996 óta működünk és ebben a szektorban piacvezetők vagyunk. Az ügyfeleink (utasaink) körülbelül 50%-a visszatérő törzsutas, akik rendszeresen utaznak velünk. A jelenlegi utazási korlátozások és a járvány okozta bizonytalanságok miatt az utazásaink ebben a szezonban jelentősen lecsökkentek, ezért most van kapacitásunk egy régóta dédelgetett tervünk megvalósítására. Ez egy webshop, ahol különböző saját márkás termékeket lehet rendelni, pólókat, bögréket, kulacsokat, stb. A webshop célja továbbá a jelenleg lecsökkent bevételeink növelése.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Baraka gondolatvilága a klasszikus sátras, bakancsos, hátizsákos utazási stílusból született. Az utazásaink során a legfontosabb mindig is a természetközeliség volt, a túrázás, a hegyek, a természeti látnivalók, a kaland, az élmények, valamint a vidám, fiatalos, laza társaság. Máshogy megfogalmazva az outdoor lifestyle. Az első utazásaink vadkempinges túrák voltak, amik persze az elmúlt 24 évben rengeteg változáson mentek keresztül. Ma már főleg szállodákban, apartmanokban vannak a szállások, profi túravezetők kísérik a csoportokat és az utazásaink árszintje is jóval magasabb. Az alapgondolat azonban, a túrák és a természetben zajló aktív programok megmaradtak.
Fontos számunkra az outdoor életérzés közvetítése, a túrák és a mozgás megszerettetése, valamint annak az érzésnek az átadása, hogy az utasok a Barakával teljesen mást kapnak, mintha egy hagyományos utazási irodával utaztak volna.
A jelenlegi járvány méginkább arra ösztönöz minket, hogy természetközeli túrákat szervezzünk, elkerüljük a zsúfolt városokat.
A Barakáról és az utazásokról itt tudhatsz meg többet: www.baraka.hu

Feladat leírása

Feladat: 

1. feladat: logó megújítása
A korábbi tapasztalataink szerint a logónk kis méretben, illetve ruhára vagy más kiegészítőkre hímezve általában nem mindig mutat előnyösen. Ez különösen a Baraka feliratra érvényes, ami valójában a ChickenScratch AOE font verzál alakja, a betűk eredeti egymás közti távolságát lecsökkentve. Ez a font szép, ha elég nagy és látszanak a részletei, de kis méretben, amikor elvesznek a részletek, már inkább előnytelen.
Eddig nem tekintettük szükségszerűnek a felirat teljes áttervezését, mert 2001 óta (amióta használjuk) időtállónak bizonyult. Azonban mindig éreztük, hogy egyszer eljön a modernizálás ideje. Fontos lenne, hogy az új terv nagyban hasonlítson a mostanihoz, hogy aki ránéz, azonnal lássa a régi és az új felirat folytonosságát. Éppen ezért a logóban szereplő sárga kört és benne a felfelé mutató emberkét alapvetően meghagynánk. Ez utóbbi a MiniPicsZafrica nagy J betűje. Csak a Baraka feliratot kérjük módosítani, akár másik betűtípust használva, akár magát a betűket módosítva, akár valamilyen grafikai elemmel kiegészítve.
Lényeges tehát, hogy a logó csak megújításra szorul, nem kérjük új logó tervezését. A megújítás célja pedig, hogy a weben, papírra nyomtatva, továbbá kis méretben textilre nyomtatva/hímezve is megfelelően mutasson.
A jövőben az áttervezett, új logót használnánk minden felületünkön, a honlapon, a hírlevélben és a webshopban megrendelhető termékeken is.

2. feladat: saját márkás termékek tervezése
• 3 féle póló
• fémbögre
• kulacs (a Nalgene gyártó N-Gen típusára tervezve)
• tornazsák (külön női és férfi színben)

FONTOS! Első lépcsőben a pályázóktól csak a logót és 1 pólótervet kérünk. Ha ez elnyeri a tetszésünket, akkor második lépcsőben kérjük a többi a tervet, tehát 2 másik pólótervet, a fémbögre, a kulacs és a tornazsák tervét. Mindezt a megadott határidőn belül kérjük.

Jelen pályázat egy hosszú távú együttműködés kezdete lehet. Ennek a pályázatnak nem része, de tájékoztatásul felsoroljuk, hogy milyen termékekkel szeretnénk bővíteni a jövőben a webshopunk kínálatát.
• további normál és technikai pólók
• kerékpáros mezek
• kapucnis felsők
• ajándékdobozok a termékek számára
• díszboríték utazási utalvány részére
• 25 literes túrahátizsák
• technikai softshell kabát
• esőkabát
• a pólók kínálatának bővítése külön gyalogtúra, kerékpártúra, kajaktúra témákban

----------------------------------------------------------------
Kedves Kreatívok! Kérünk Titeket, tartsátok magatokat a kiíráshoz, indokolatlan plusz munkát ne végezzetek. A második felsorolás elemeit tartalmazó terveket – amennyiben az alkotó munkát fektet beléjük – törölni fogjuk.
KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A saját márkás termékeink készítését nem most kezdtük. Mindig is létezett egy egyszerű Baraka-póló, amit a cég munkatársai és azok az utasok kaptak, akik a születés- vagy névnapjukat az utazáson ünnepelték. Korábban is készítettünk kulacsokat a túravezetőink számára, voltak esőkabátok és softshell kabátok, amiket a túravezetők használtak. Ezeket azonban soha nem tudták megvásárolni az utasok, nem volt webshop és nem volt akkora készlet, ami kielégíthette volna az igényeket. Az utasok felől az igény azonban mindig is megvolt, hogy vásárolhassanak ezekből a termékekből.

Most ezt az igényt szeretnénk kielégíteni. Egy termékcsaládot, egy saját stílust szeretnénk létrehozni, ami szerencsés esetben a Baraka utazásokon túl egy saját outdoor márkává is válhatna. Addig azonban az utasaink vásárlóerejére biztosan számíthatunk.

Nem titkolt célunk az is, hogy a lecsökkent számú utazások okozta bevételkiesést a webshop bevételével kompenzáljuk.
Célunk továbbá az utasaink lojalitásának erősítése, az általuk megvásárolt és használt termékek marketingerejének kihasználása és a Baraka brand ismertségének növelése.

Feladat leírása

Célközönség: 

A webshop vásárlóinak összetétele megegyezik az utasok összetételével. Főleg budapesti, kisebb részben magyarországi nagyvárosok, illetve európai országokban élő, értelmiségi emberekről van szó. Az átlegéletkor 35-55 év. A nemek aránya közel 50-50%. Jó anyagi lehetőségekkel rendelkeznek, nyitottak a világra, fiatalosan élnek és gondolkodnak, sportolnak, szeretik a természetet, szeretik a természetben végezhető aktív tevékenységeket (túra, kerékpár, kajak), szeretnek utazni, kalandvágyóak és szeretnek más kultúrákat megismerni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A webshopban csupa olyan termék fog szerepelni, amivel a potenciális vásárlók valószínűleg már rendelkeznek. Arra a kérdésre, hogy miért vegyenek egy újabb pólót, bögrét vagy kulacsot, a válasz egyértelműen az, hogy ezzel fejezik ki a márkahűségüket. Számukra trendi dolog a Barakával utazni, büszkék az általuk teljesített túrákra és büszkék arra, hogy mindezt a Barakával érték el. Szeretnek a brandhez tartozni és minden bizonnyal szeretnének olyan termékeket birtokolni, használni, ami ehhez az élményhez, a Baraka-feelinghez kapcsolja őket.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A termékek felhasználási módjának szélesnek kell lennie. Egyrészt a Barakás utasok számára jelentsenek egyfajta „rangot”, legyenek rá büszkék és szeressék a termékeket viselni vagy használni az utazásokon. Másrészt lényeges, hogy a mindennapi életben is hordják, használják azokat; akár más túrákon, munkahelyen vagy otthon is.
A termékek legyenek annyira kívánatosak, hogy önmaguk reklámjai legyenek: aki látja, rendeljen belőle.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A módosított logó a Baraka minden felületén megjelenne. A tervezett termékek pedig a webshopban.
A nyertes pályázóval a jövőben elképzelhető hosszabb távú szakmai kapcsolat is, a webshop kínálatának fejlesztése, illetve akár más grafikai munkák esetén.

Feladat leírása

Stílus: 

A kívánatos stílus a mostanában divatos rajzos, egyszerű, laza, vidám, letisztult dizájn. A Baraka márkanévnek nem kell feltétlenül hangsúlyosnak lenni, mivel nem egy klasszikus reklámajándék a cél. A neves outdoor márkák (Mammut, Jack Wolfskin, Haglöfs, Salewa, stb.) visszafogott logó-elhelyezése a követendő, ami szerint a logó nem hangsúlyos, de gyorsan észrevehető. A pólókon és bögréken szerepelhet valamilyen angol nyelvű üzenet, egyszerű motívum, rajzok hegyekről, emberekről, állatokról, outdoor eszközökről vagy outdoor tevékenységekről. Fontos, hogy a termékek és a dizájn időtállóak legyenek, évek múltával se legyenek ódivatúak. Lényeges a vidámság és a fiatalosság, valamint a természetben végzett aktív tevékenységek okozta öröm kifejezése.
A pólók és kapucnis felsők nyomatai lehetnek egy- vagy kétszínesek.
A ruházatok színei függetlenek lesznek a dizájntól, de a színválasztáskor törekedni fogunk a természetközeli, időtálló, visszafogott, pasztell színekhez.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Kerülendő a túl bonyolult dizájn, fotók termékekre nyomtatása, magyar nyelvű üzenetek. Jelenleg nincs olyan utazási iroda Magyarországon, amelyik saját márkás outdoor ruházatot vagy terméket gyártana, ezért ilyen értelemben nincs konkurenciánk. Konkurenciát jelentenek azonban a túraboltokban (pl. Mountex) forgalmazott márkás termékek, hiszen az utasaink bizonyára rendelkeznek onnan származó pólókkal és más termékekkel. Mivel nem olcsó, hanem mindenképpen minőségi termékeket szeretnénk forgalmazni, azért az áraink várhatóan nem lesznek alacsonyak. A webshopunk árszintje így valószínűleg a Mountexben forgalmazott termékek árszintjéhez lesz hasonló, és magasabb lesz a Dechatlon áraihoz képest.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Lényeges, hogy a nyertessel hosszú távú együttműködésre törekszünk. A Baraka márkás termékekben nagy fantáziát látunk és hosszabb távon komoly eredményekre számítunk. A termékpaletta minden bizonnyal bővülni fog, ami újabb megrendeléseket hozhat jelen pályázat nyertesének.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Tisztelt Megbízó!

Érdeklődnék, hogy a logo megvan-e esetleg vectoros formátumban?
Előre is köszönöm válaszát!

Sajnos nincs vektoros verziónk.
Üdv: Baraka

Tisztelt Megbízó!

A második lépcső esetleges elérkeztéről mikor és hogy szerzünk tudomást?

Előre is köszönöm válaszát!

Csak a legígéretesebb tervek készítőitől kérjük, hogy készítsék el a második lépcsőben jelzett további terveket. Számukra ezt külön jeleztük, illetve jelezzük.

Tisztelt Kreanod!

Véletlenül kétszer töltöttem fel a terveimet. Hogyan tudom az egyik mappát törölni?

Köszönöm válaszukat!

Te nem tudod törölni, de mi megoldottuk.

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje vasárnap estig meghosszabbodott.

Helló Kreanod!
Most először töltöttem fel anyagot. Csak a magam anyagát látom feltöltéskor nem rontottam el semmit? Anonim vagyok ettől még ugye?
Üdv!

Tisztelt Megbízó!
A rajzos, egyszerű, laza, vidám, letisztult dizájn tekintetében megnevezne konkrét márka konkrét termékét olyan szempontból, hogy ilyen jellegű grafikát büszkén látna a sajátjaként?
Köszönjük!

Tisztelt Megbízó!
Köszönjük a linkelt példákat, ez sokat segít! Az említett pólókat elnézve a designba nem mindenhol épül be a márkanév, ezért fogalmazódott meg bennem a következő kérdés: A pólókon a rajzos design mellett mindenképp szerepeljen a Baraka logója (ikon+név)? Vagy esetleg elég, ha a bevarrt cimkén megjelenik?

Kedves Issra!
Szeretnénk, ha a Baraka márkanév mindenhol megjelenne, de egyáltalán nem fontos, hogy az hangsúlyos legyen.
Üdv: Baraka

Ha a dizájn jellege miatt egyáltalán nem mutatna jól a pólón a márkanév vagy a logó, akkor tehetjük ezt diszkréten az újjára nyomtatva vagy bevarrva is.
Üdv: Baraka

Tisztelt Kreanod!
Szeretnék tisztába lenni a szabályokkal. A nyertes pályamű pólómintái feltünően hasonlítanak, azokra a mintákra, amiket a megbízó küldött inspiráció képpen. Ez nem számít plagizálásnak?

https://www.montereybaykayaks.com/store/p402/MEN%27S_T-SHIRT_-_SEA_KAYAK...
https://chroniccycling.com/product/the-chain-star-tee/
http://cyclingpeople.eu/content.php?cid=Heart-Women-Antique-Cherry-Red

TIsztelettel: egy Kreatív

Érdekes kérdés lenne, de mivel az input a megbízótól jött, így nyilván nem éri meglepetésként a hasonlóság, ezért okafogyott lenne feltenni azt a kérdést is, hogy más győztest választana-e a hasonlóság miatt.

Nekem mohacsyagi munkája tetszik nagyon, a koncepció és maga a kivitelezés is :)

Hogy ne legyek teljesen off a topichoz :).. Sztem Gergő nem lehet egy ilyen kérdés okafogyott a kreanodtól, hiszen ő az aki felelős, hogy senki "joga" ne sérüljön. Se a megbízó, amikor a jövőben alkalmazza, se a kreanodé.

Köszönöm kedvességed. Jól esik, ha más is örömét leli abban, amit csinálok. Neked is nagyon szép munkáid vannak Zita! Az, hogy ki nyer, vagy ki nem...aki pályázatokon vesz részt...hát..benne van a pakliban, hogy nem nyer. Sőt...inkább az van benne! További szépet és jót mindenkinek! :)

Azért tartom okafogyottnak, mert ilyen esetben (ha a megbyízó nem tud róla), tájékoztatjuk a dologról, és felajánljuk neki, hogy válasszon új győztest. (Már ha szankcionálandónak van ítélve.) Nem kötelező ezt tennie, maradhat ennek ellenére a kiválasztott munkánál. És mivel most egyértelmű megbízói útmutatás nyomán jutott a kreatív oda, ahova, ezért nyilván a megbízó beleegyezésével történt.

Fórum (19)