Pályázatok

Logó & kisarculat: Re-branding megújuló PR ügynökségnek

Logó + Kisarculat design
-
Double Decker Communications
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 26
ddpr

Megbízó

50

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

6 év 5 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (40)

Beküldve: 2016. 02. 24.
13
7
10
Beküldve: 2016. 02. 24.
9
7
8
Beküldve: 2016. 02. 23.
20
4
7
Beküldve: 2016. 02. 27.
8
3
7
Beküldve: 2016. 02. 28.
6
1
7
CVS képe
CVS
Beküldve: 2016. 02. 28.
4
1
7
Beküldve: 2016. 02. 26.
8
1
7
Beküldve: 2016. 02. 26.
11
1
6
Beküldve: 2016. 02. 28.
13
1
6
hZs képe
hZs
Beküldve: 2016. 02. 28.
9
1
6
Beküldve: 2016. 02. 28.
4
2
6
Beküldve: 2016. 02. 28.
16
2
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Double Decker Communications Magyarország egyik legnagyobb múltú PR ügynöksége. Cégeknek és intézményeknek dolgozunk. A vállalat, a vezetők, a márka, a temék általános ismertségét, imázsát, az irántuk való lojalitást és bizalmat építjük, elsősorban sajtómegjelenések, sajtótájékoztatók, PR szövegek, közlemények, rendezvények, social media kommunikáció, PR kiadványok, CSR kezdeményezések és más újszerű ötletek stb. segítségével. A PR ügynökségnek egyszerre kell tudnia stratégiai szemlélettel a megbízók felsővezetőivel közösen gondolkodnia, ugyanakkor kreatív lendülettel a megbízók célközönségével és az újságírókkal is szót kell értenie, a megfelelő tartalom, stílus és kapcsolatrendszer segítségével.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Magyarország egyik legnagyobb múltú kommunikációs és PR ügynöksége vagyunk, nemzetközi hálózati háttérrel. A márka, a hitelesség és a bizalom építésével foglalkozunk. Kommunikálunk online és offline, partnerünk a média. Stratégiát és kampányokat tervezünk, tartalmat és híreket generálunk, sajtómegjelenéseket, interjúkat, rendezvényeket szervezünk.
Szakértői csapatunkkal 15 iparágból közel 100 ügyfelünk sikeréhez járulhattunk hozzá az elmúlt közel 20 évben. Hiszünk az új kihívásokban, a kreativitásban és a minőség erejében.

Feladat leírása

Feladat: 

A különféle felületeken (főleg horizontális, vertikális felületek, illetve amit a pályázó még érdemesnek tart) használható logókon kívül, legalább az alábbi 3-féle arculati elem megtervezését várjuk:
- print névjegykártya
- word dokumentum borító és belső sablon oldal (pl. tanácsadói anyag, ajánlat stb.)
- ppt dokumentum borító és belső sablon oldal (pl. ajánlati prezentáció, cégbemutató prezentáció stb.)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A cél: a márka teljes vizuális megújítása: új márkajellemzők felépítése (FRISSESSÉG, FIATALOSSÁG, DINAMIZMUS), a meglévő pozitív márkaértékek (MEGBÍZHATÓSÁG, SZAKÉRTŐSÉG, MINŐSÉG) megtartásával.

Feladat leírása

Célközönség: 

Megbízóink multinacionális és hazai vállalatok, magyarországi és európai intézmények.
Iparági szempontból jelenlegi és jövőbeli célcsoportunk kifejezetten szerteágazó:
- építőipar, pénzügy, logisztika, IT, EU beruházások, önkormányzatok stb.
- divat és szépségipar; plázák, bevásárlóközpontok, szórakoztató elektronika stb.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Cégek, termékek, márkák ismertségét, népszerűségét, hosszú távú piaci sikerét növeljük, pl. híreket, cikekket, interjúkat generálunk a médiában, kitaláljuk, megírjuk, előkészítjük ügyfeleink kommunikációs dokumentumait, nyilatkozatait, üzeneteit, interjúkat szervezünk, sajtórendezvényeket szervezünk, grafikai anyagokat, kiadványokat készítünk, ötleteket adunk rá, hogy milyen tartalmakat, milyen stílusban, milyen csatornákon lehetne bejuttani a médiába és ezáltal a közönséghez, az ötleteket teljes körűen meg is valósítjuk stb.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Double Decker márka pozitív imázselemei: stabil, megbízható, szakértő, intelligens, kiegyensúlyozott. A márka frissességének, dinamizmusának, maiságának élményét kell erősíteni.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az új logó és arculat elsősorban a kisarculati elemekben fog megjelenni, névjegykártyákon és sztenderd dokumentumtípusokhoz, tanácsadói anyagokhoz, prezentációkhoz Word és Ppt sablonokban, borítókon stb. Majd ezt fogja követni a teljes weboldal megújítása is.

Feladat leírása

Stílus: 

Friss, profi, elegáns, letisztult, mégis fiatalos, mai dizájnt szeretnénk. Nem túlbonyolított, inkább egyszerű, letisztult megjelenéssel, karakteres, igényes tipográfiával.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A figuratív szimbólumokat kerülni szeretnénk, mint amilyen péládul a jelenlegi logónkban szereplő duplafedeles repülő, vagy akár egy emeletes busz, dupla hamburger, emeletes ház stb. Minden ilyesmi ki van zárva.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A logóban szereplő név a Double Decker legyen, ami kiegészül azzal, hogy Communications.
Az írásmód nincs megkötve: lehet kisbetűs, nagybetűs, egy sorban, több sorban, amit a dizájn megkíván.

Fórum

Gratulálok a nyertesnek, igazán eredeti.

Kedves Kreatívok!

A győztes munka 8-as pontszáma a megbízóval egyetértésben 10-re változott.