Pályázatok

Logó- és arculattervezés telekommunikációs cégnek

Logó + Kisarculat design
-
Mobil-Force Group
111.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 33
mobilforce

Megbízó

1

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 hónap 4 hét

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Extra díjazás

A győztes kreatív által használt telefonnal kompatibilis, jó minőségű, vezeték nélküli fülhallgató.

Koncepciók (43)

Beküldve: 2022. 02. 08.
12
2
9
MFG
Beküldve: 2022. 02. 10.
16
0
9
Beküldve: 2022. 02. 09.
15
0
9
Beküldve: 2022. 02. 10.
8
0
9
Beküldve: 2022. 02. 11.
24
0
9
Beküldve: 2022. 02. 04.
11
0
8
Beküldve: 2022. 02. 01.
11
0
7
MFG
Beküldve: 2022. 02. 06.
12
0
7
Beküldve: 2022. 02. 05.
14
0
7
Beküldve: 2022. 02. 10.
10
0
7
MFG
Beküldve: 2022. 02. 01.
5
0
6
Beküldve: 2022. 02. 02.
7
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A mobiltelekommunikációs szektor folyamatos emelkedésben van, ma már gyakorlatilag a közszolgáltatások szintjén működik. Mindenki használja, és nélküle senki nem tud élni.
Rengeteg invesztíció, tőkeerős szolgáltatók jellemzik a piacot.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Jogelődjével együtt több mint 25 éve működő cég, mely hosszú éveken át országos bolthálózattal rendelkezett, az egyik nagy telco szolgáltató publikus franchise viszonteladójaként.
Mára azonban egy exkluzív, komoly feltételek teljesülése mentén elérhető, zárt körű mobilflottát üzemeltet, melynek jelenleg több mint 75 000 aktív tagja van. Ezzel az ország legnagyobb mobilflottája.
Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk a flotta tagjainak az értékesítéstől, a szolgáltatásmegrendelésen át a készülékvásárlásig, szerviz biztosításáig, illetve a szolgáltatóval kapcsolatos ügyfélszolgálati folyamatok menedzseléséig.
Ma már elsősorban online platformon működünk, de egyedi esetben személyes ügyintézésre is van lehetőség.
A cégben jelenleg 9 fő dolgozik aktívan, de projekt jelleggel és kiemelt kereskedelmi időszakokban időszakos munkatársakat is foglakloztatunk.
A cégnek 2021-ben új tulajdonosai lettek, és 25 év után új irodába is költözik. Ezen változások folytatásaként szeretnénk egy új arculatot kialakítani a cég számára.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk egy modern, letisztult, jól kommunikálható és azonosítható cégarculatot, logóval, esetleg az arculatnak megfelelő cégfelirattal. A cég nevét MFG betűszóként is használjuk.
A cég új színei már az új iroda tervezése és építése során kialakultak, ami a szürke és a zöld, esetleg fehérrel és feketével enyhén kombinálva.
Az új arculatot is ebben a színvilágban képzeljük el.
A digitalizációs és az online tér is jelentős szerepet kap ami működésünkben, így ezek megjelenése is elképzelhető számunkra az új arculatban.
Fontos, hogy minden kapcsolatot és áthallást szeretnénk kizárni a jelenlegi magyar mobilszolgáltatók megjelenésével és arculatával, mind szín, mind üzenet tekintetében.
Új logó, levélpapír, névjegy és cégfelirat megtervezése.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Leendő és meglévő ügyfeleink, tagjaink számára egy jól azonosítható, bizalomépítő, és összetartozást erősítő cégimidzset szeretnénk mutatni, amit hosszú távon egyértelműen összekötnek azzal a szolgáltatással, amit kapnak.

Feladat leírása

Célközönség: 

Az általunk nyújtott szolgáltatást minden korosztály, minden társadalmi réteg igénybe veheti, ha megfelel a belépéshez szükséges kritériumrendszernek, Így a megszólításunk általános üzenet hordoz, mindenki számára előnyös lehet hozzánk tartozni.
A legfontosabb megfogalmazott célunk jelenleg a digitális generáció, A 20-30 éves korosztály megszólítása, akik a mi iparágunkat tekintve a legtudatosabb és legkifinomultabb igény-, és preferenciarendszerrel bíró célcsoport.
Flottánk jelentős része a cég életkorából adódóan 40-60 év közötti tagokból áll, ezt szeretnénk jelentősen fiatalítani.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mindig elérhető, rugalmas megoldásokat kereső, problémamegoldó márka vagyunk, aki jól kialakított sztenerdek szerint működik, de az egyedi igényeket sem kukázza kapásból, hanem bizonyos keretek között próbálja megoldani őket.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Mindig elérhető, rugalmas megoldásokat kereső, problémamegoldó márka vagyunk, aki jól kialakított sztenerdek szerint működik, de az egyedi igényeket sem kukázza kapásból, hanem bizonyos keretek között próbálja megoldani őket.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az ügyfélkörünk zárt, de jelentős méretű. Direktben ők találkoznak a munka eredményével, napi szinten elsősorban az interneten, a webshpunkban, és nyomtatott anyagainkon, de a flotta akvizíciós munkája során az ország minden sarkába eljutnak szóróanyagaink e-dm-jeink.
Ügyfélszolgálati irodánkban is tervezzük az új logó, arculat megjelenítését.
Publikus televíziós, rádiós, és nyomtatott médiás megjelenés a flotta zárt mivolta miatt nem várható.
A győztes pályamunkát hosszú távon, terveink szerint a cég teljes működése során használni kívánjuk.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, könnyen érthető, jól megjegyezhető

Feladat leírása

Kerülendő: 

rusztikus stílus, túl sok szín, túlcizelláltság, szájbarágós mondanivaló megjelenítés, (pl a flottajelleg megjelenítése mobiltelefonok összekapcsolásával..)

Fórum

Tisztelt Megbízó!

,,A cég új színei már az új iroda tervezése és építése során kialakultak" - Esetleg ezeknek a színeknek a pontos színkódjait elkérhetnénk (főleg a zöld & szürke lenne fontosabb), hogy ahhoz igazítsuk a készülő logók főbb színeit - CMYK vagy RGB számokban, vagy egy digitális kép formájában a briefben feltöltve?

Illetve, ha megoldható, és ha igényt tartanának rá, egy-egy fényképet az iroda (ha már elkészült) belsejéről és külsejéről kérhetnénk, hogy a szemléltetésképpen "felhelyhezhetőek" legyenek rá a tervezett logók, hogy könnyebben eldönthessék, mennyire tetszenének a valóságban az elkészített koncepciók?

Köszönettel!

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje 4 nappal kitolódott.