Pályázatok
Leziter logó tervezés
Koncepciók (138)
Oldalak
Feladat leírása
A Leziter Kft. egy 2006-ban alapított és azóta is dinamikusan fejlődő vállalkozás, mely lakberendezési termékeket forgalmaz Magyarországon. A lakberendezési termékek piacán igen erős a verseny, valamint a kínai áruházat betörésével és az egyéb kedvezőtlen gazdasági folyamatok hatására az e-kereskedelmi piaci is stagnál, sok kisebb piaci szereplő esik ki belőle. Ennek ellenére a Leziter dinamikusan fejlődik. A GKID e-kereskedelmi felmérése már 2022-ben A TOP 12. legnagyobb, 5 milliárd feletti magyar tulajdonú e-kereskedők közt jegyezték, 2023-ban pedig a 10. legnagyobb e-kereskedővé vált a Homelux.by Leziter.
Feladat leírása
Cégünk elsődlegesen online piaci szereplő, webáruházain keresztül értékesíti termékeit többek közt fürdőszoba, kert, konyha és barkács kategóriákban. Legnépszerűbb webáruházunk a homelux.hu. A Leziter kis- és nagykereskedelmi tevékenységet is folytat, így vevőköre a végfelhasználóktól a viszonteladókig igen széles. Saját. Leziter márkás, pénztárcabarát lakberendezési termékei a fogyasztók körében igen népszerűek. Legnépszerűbbek a fürdőszobai termékeink, bútorok, zuhanykabinok, fürdőszobai szaniterek. Emellett a kerti bútor és konyhabútor kategóriában vagyunk jelen leginkább termékeinkkel.
A Leziter Kft. missziója elérhető árú lakberendezési megoldásokkal segíteni a vásárlókat és ehhez minőségi szolgáltatásokat kínálni.
Feladat leírása
A Leziter számára szeretnénk egy új logót. A Leziter maga a cég is, ami lakberendezési termékek kereskedelmével foglalkozik és a saját márkás termékeknek is ez a neve. A logó felhasználási helye tehát nemcsak a cégarculat, hanem ez kerül rá a termékekre (pl. csaptelep, fűtőtest stb.), a csomagolására is stb. A szín szempontjából tehát az is fontos, hogy egy króm felületen is jól mutasson színesben és monokrómban egyaránt.
Szín: Eddig a fekete, szürke, bordó kombinációval dolgozott az arculat, de nem ragaszkodunk ehhez. Olyan logót szeretnénk, ami monokrómban is jól mutat, jól olvasható és azonosítható. A logó gyakran látható együtt a cégarculaton (pl. névjegy) a cég webáruházainak egyéb logóival, ezért fontos, hogy azoktól különböző színű legyen. (homelux.hu, geminiduo.hu, kerra.hu).
Forma: Elsődlegesen logotípiát, vagy embléma szerű logót szeretnénk, szimbólumot ne tartalmazzon a logó, csak a szót, hogy Leziter
Stílus: modern, jól olvasható logotípiát szeretnénk, ami mint céglogó és mint márkalogó is jól funkcionál.
A célcsoport vegyes, mert üzleti szempontból mint az egyik legnagyobb e-kereskedelmi cég is jelen vagyunk a B2B piacon, emellett fogyasztói lakberendezési márkaként is ott vagyunk a lakossági háztartásokban ugyanazzal az arculattal.
Feladat leírása
Célunk egy olyan logó létrehozása, mely vizuálisan jól megjegyezhető, könnyen olvasható és mind cégarculatként, mint márkaarculatként jól funkcionál belföldön és külföldön egyaránt. Támogassa a logó a brandépítést, a márkaismertséget: B2B célcsoport számára egy dinamikusan fejlődő lakberendezési e-kereskedő jusson eszébe, lakossági célcsoport számára: egy pénztárcabarát lakberendezési márka jusson róla eszébe.
Feladat leírása
Lakossági és üzleti célközönség egyaránt. A Leziter, mint cég egy lakberendezési termékeket forgalmazó vállalkozás, a Leziter mint lakberendezési márka egy pénztárcabarát megoldás a fogyasztóknak főleg fürdőszoba, kert, konyha, barkács termékek kategóriákban.
Feladat leírása
A Leziter a lakberendezésben egy pénztárcabarát, jó ár-érték arányú termékeket kínáló márka. A vásárlók által legnépszerűbbnek ítélt termékeit fürdőszoba, konyha, kert kategóriában forgalmazza.
Feladat leírása
A vevők a Leziter termékeket a jó ár-érték arányuk miatt választják. Termékportfóliónk összeállításakor figyelembe vesszük a vevői vásárlási igényeket, ezért kínálatunkban tényleg a legnépszerűbb termékek találhatók meg. A vevők értékelései és visszajelzései alapján a legnagyobb árukereső oldalakon és marketplaceken megbízható bolt minősítésű minden áruházunk évek óta, ez a nagy kapacitású ügyfélszolgálatunknak és annak köszönhető, hogy nálunk szinte nincs elutasított garanciális bejelentés.
Feladat leírása
A Leziter logó mind a cégarculat, mind a termék márkaarculat központi részét képezi majd, ezért az összes üzleti és lakossági kommunikációs felületünkön használni fogjuk. Emellett a termékeken és a csomagolásokon is feltűnik.
Kommunikációnk szinte az összes médaplatformon jelen van on-line és offline egyaránt.
Hosszú távra tervezünk a logó használatával.
Feladat leírása
Modern, letisztult stílust szeretnénk, mely bármely lakberendezési terméken jól mutat és bel- és külföldi piacon is megállja a helyét. (Pl. Ha a fürdőszobai, vagy konyhai csaptelepeden minden nap látod a Leziter logót, akkor azt mondd, ez illik a termékre, hozzáad a designhoz. )
Feladat leírása
A jelenlegi logónkat félreolvassák a benne lévő szimbólum miatt, ezért szeretnénk, ha az olvashatóságot semmi nem gátolná monokróm verzióban sem. A lakberendezésre utaló szimbólum is kerülendő, a fókusz a logotípián legyen.
A nagyon extravagáns stílus és szín variációk is kerülendők. Kézi grafikai rajz is kerülendő.
Feladat leírása
Vektoros formátumokban szeretnénk majd a végleges logót.
Fórum
Tisztelt Megbízó!
Érdeklődnék, hogy mikor tudjuk meg a végleges eredményeket?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Kedves Kreatívok!
Sajnos jól sejthettétek, a pályázatot végül visszavonta a megbízó.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Köszönjük az információt. S mi a helyzet a másik két régóta álló pályázattal?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Közben, ahogy néztem....le is cserélték a logójukat a weboldalon...a vörös vonalakat leszedték...
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Sziasztok!
Szeintem jó lenne ha védené valamilyen szabály a kreatív szakembereket is. Meddig állt ez a pályázat is! Az elkészült munkákat bárki letöltheti, használhatja. Hetekig válasz sincs semmire, más meg lelkesen dolgozik a munkákon. Majd módosít, kérés alapján, aztáb visszavonják.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Egyetértek!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Kedves Kreatívok!
Néhány dolgot leszögeznék, bármennyire is negatívan érint titeket egy-egy ilyen visszavonás. Egyik sem újdonság, csak jó, ha itt van.
A pályázatok több mint 90% sikeres, 10% körüli a visszavont pályázatok száma.
A garantált díjazású pályázatokat külön ikon jelzi, mindenki eldöntheti, hogy csak azokon indul. Egyik pályázaton sem kötelező a részvétel.
Különböző nyilvános statisztikákból lehet következtetni a megbízói magatartásformákra. Akinek nem szimpatikus egy passzív megbízó, az nem indul.
Ne csak annyit mondjatok, hogy védelem kellene, hanem írjatok elképzelést, meglátjuk, megvalósítható-e. Nem árt, ha ezek reálisak. A késedelmes választásért a megbízó a majdani győztesnek felárat kénytelen fizetni, így preventív jelleggel az elhúzódó pályázati döntéseket próbáljuk megakadályozni. Egy visszavonás esetén mit tudunk tenni? Mi a kezünkben a "különben"?
Egy ilyen visszavonásnál bárki is jobban érezné magát azáltal, ha a visszavonás azonnal megszületik? Nem volt senki túráztatva, nem kértek plusz munkákat itt sokaktól, egyszerűen csak soká született döntés. Nem azt mondom, hogy ez ideális, csak kicsit gondolkodjunk már, mielőtt vérig sértődünk.
Arról nem is beszélve, hogy bármennyire is ez egy negatív élmény, egyén szintjén fel lehet ezt úgy is fogni, hogy nem az én munkám kellett a megbízónak. Innentől kezdve bárkit is boldogít a tény, hogy valaki másé esetleg kellett neki, vagy az sem?
Az elkészült munkákat bárki letöltheti? Nahát? Egyébként eredményhirdetésig nem látja senki a munkákat a megbízón kívül, eredményhirdetés után pedig itt maradnak nyilvánosan. Szóval, aki mindenképp a ti munkátokra vágyik, az meg tudja őket szerezni. Az ettől való nagy félelemben ugye nem használtok Behancet, és semmilyen közöségi médiát sem, igaz? Elmondanám, hogy az itteni nyilvánosság, ami leginkább védi a munkátokat a lopástól. Higgyétek el, új a nap alatt nem sok van, a legtöbb ötletet máshol is meg lehet találni hasonlóképpen, és sok sikert kívánok annak bizonyításához, hogy nektek ellopják egy logótokat, amit mondjuk emailben egy privát munka során megmutattok... Itt nem kell sokat törődni a bizonyítási eljárással. Mindenesetre ez leginkább preventív. Csekkoljátok, hány munkát töltöttek már fel a KreaNodra. Tudjátok hányszor merült fel gyanú, hogy ezeket ellopták? Egyetlen egyszer nagyjából 6 éve. Akkor is csomagolástervről volt szó, és eléggé erőltetett volt a kreatív által a végeredmény és a saját munkája közé látott hasonlóság.
Pont azért a KreaNod az egyetlen crowdsourcing oldal, ami fenn tudott maradni, mert nemcsak a megbízók érdekeit nézi. Néhány példa a kreatívok javára született döntésekről: portfólióépítés, kereshető kreatívok lista, megbízói aktivitás indikátorok, minimális díjazás, brief előszűrés, eredményhirdetési határidő és társai. Ezek közül egyik sem lenne, ha a "kreatív szakembereket nem védené semmi".
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges












Hozzászólás