Pályázatok

LED konferencia logo design

Logó design
-
LED konferencia
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 92
VTT

Megbízó

201

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 hónap 2 hét

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (127)

LED
Beküldve: 2020. 01. 13.
12
9
10
Beküldve: 2020. 01. 22.
3
3
9
Beküldve: 2020. 01. 08.
10
10
8
Beküldve: 2020. 01. 26.
7
8
8
Beküldve: 2020. 01. 25.
7
8
8
Beküldve: 2020. 01. 13.
8
5
7
Beküldve: 2020. 01. 10.
1
3
7
ugr
Beküldve: 2020. 01. 28.
18
9
7
Beküldve: 2020. 01. 12.
7
8
7
Beküldve: 2020. 01. 10.
18
3
7
Beküldve: 2020. 01. 22.
9
4
8
LED
Beküldve: 2020. 02. 02.
2
4
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A világítástechnikai szakma folyamatosan átalakul. Az első LED konferenciát a világítódiódák piaci megjelenése indokolta. Azóta minden évben megrendezzük a konferenciát, 2020-ban lesz a XI. LED konferencia. A LED folyamatosan kiszorítja a hagyományos fényforrásokat. Ez a változás arra készteti a világítástechnikai szakembereket, hogy folyamatosan megújítsák tudásukat. A szakma átalakul, a világítástechnikai egyre jobban összekapcsolódik az energetikával, informatikával. Az intelligens világítási hálózatok újabb kihívás elé állítják a szakmát.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Világítástechnikai Társaság (VTT), a Magyar Elektrotechnikai Egyesületen belül működő, önálló jogi személyiséggel rendelkező szervezeti egység, a világítástechnikával foglalkozó egyetemi és ipari szakembereket összefogó, nagy múltra visszatekintő szakmai szervezet.

Feladat leírása

Feladat: 

A LED konferencia logójának elkészítése. A LED konferencia 200 résztvevővel évente megrendezett szakmai konferencia. A konferencia már messze nem csak a világítódiódákról szól: a célunk, hogy nyissunk a társszakmák felé. A konferenciára szeretnénk építészeket, épületautomatizálással foglalkozó mérnököket, intelligens rendszerek, smart city megoldások tervezőit is bevonzani. A LED konferencia a világítástechnika szakmában egy márkanév lett, ezért a konferencia nevén nem kívánunk változtatni.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A logo legyen egyszerű, a szakmai hitelességet, megbízhatóságot sugározza, ugyanakkor éreztesse, hogy a konferencia megújul és nyitott más szakterületek felé.

Feladat leírása

Célközönség: 

Világítástechnikai szakemberek, világítótesteket fejlesztő és gyártó mérnökök, egyetemi oktatók és hallgatók, épületvilágítás tervezői, építészek, közvilágítási hálózat telepítői, üzemeltetői, karbantartói. Önkormányzatoknál közvilágítással foglalkozó szakemberek. Világítástechnikai eszközök kereskedelmével foglalkozó vállalkozások, villanyszerelők.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A LED konferencia alkalmazásorientált szakmai konferencia. A legjobb szakemberektől kap a közönség új információt és gyakorlatba átültethető ismereteket.
• Műszaki irányzatok, trendek
• Várható változások a szabályozókban, szabványokban
• Legjobb megoldások, példák
• Szakmai tapasztalatok

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Azt szeretnénk elérni, hogy a szakemberek számára minden évben várt, fontos esemény maradjon a konferencia, ami egyben a kapcsolatépítés fontos fóruma.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Web felületen, közösségi média (Facebook, LinkedIn) hirdetésekben, a (megújításra váró) vilagítas.org oldalon, a nyomtatott konferencia kiadványokon jelenik meg a logo. A logot előreláthatólag 10 évig használjuk. A szövegben a LED konferencia előtt a római számmal írt sorszámot változtatjuk: 2020-ban: XI. LED konferenciát tartjuk meg.

Feladat leírása

Stílus: 

Egyszerű, időtálló, professzionális szakmai eseményhez illő embléma.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Tarka, low tech hangulatú, jelzőfénynek használt DIP LED-ek

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

png formátumban várjuk a logot.
Csatolom a jelenlegi VTT logot, amelyet meg kívánunk tartani és emellett gyakran jelenik majd meg a LED konferencia logoja is.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Tisztelt Megbízó! A kreatívok nevében is érdeklődök affelől, hogy terveznek-e értékelést valamilyen formában a pályázat lezárulta előtt?

A pályázat lezárulta után egy előszűrést tervezünk 3 max 5 pályamunkát kiválaszt egy szakmai zsűri.
A pályamunkákat a LED konferencia résztvevőinek bemutatjuk február 5-én és február 6-án 12-óráig összegyűjtjük a közönségszavazatokat. A végleges döntést a szalmai zsűri véleménye és a közönségszavazatok összesítése alapján 2020. február 6-án 16 órakor hirdetjük ki nyilvánosan. Az lenne a szerencsés, ha a pályázó nevét csak ezután tudnánk meg. Azt meggondoljuk, hogy az eredményhirdetést Facebookon közvetítsük.

Ez a fejlemény számunkra is felettébb meglepő. A témában küldtem egy emailt is.

Én pályáznék szívesen, van ötletem több is, viszont a nyilvános eredményhirdetés miatt azt hiszem mégsem küldök be semmit, mert ha én lennék a nyertes nem szeretném ha a nevem kiderülne (természetesen a pályáztatón kívül), nem szeretnék facebook közvetítésben részt venni meg semmi ilyesmiben.

Kedves Kreatívok!

Köszönöm az összes eddig beérkezett koncepciót!
Az eredményhirdetés módját újragondoljuk és pontosítani fogom a leírást.
Ami biztos, hogy igyekszem rövid időn belül reagálni a beérkezett koncepciókra és változtatásokra.
A nyilvános eredményhirdetést visszavonom, a KreaNod gyakorlatától nem akarok eltérni.

Én csak azt sajnálom,h közönség szavazás dönt... :/

A szakmai zsűriről lehet valamit tudni?

Semmit?

Elnézést, hogy késve válaszolok...a zsűriben lesz marketing szakember, világítástervező és formatervező, akik a Világítástechnikai Társaság tagjai.

Nem az utca embere dönt. Az észrevételeket megbeszéltem a kollégáimmal. Folytatjuk a pontozást és a visszajelzéseket.

Bátorkodnék itt válaszolni a kérdésre, melyet feltehetően mindenki megkapott. 10 logót elkészíteni?
Ha valamelyik kreatív úgy alkotta meg a tervet, hogy a római szám a logó szerves része, egy grafikai elem, akkor az elég kellemetlen.
Nehéz olyan grafikai megoldást elképzelni, melyben ugyanolyan jól mutat a XI és a XVIII is.
Nem hiszem, hogy sokan választották ezt a megoldást. Logikusabbnak tűnik, hogy ez a szám egy betűtípusként van jelen.
A megrendelő kiválasztja a tervet, elkéri a logó szerkeszthető változatát, és évenként felkér valakit, hogy átírja azt. Minimális munka, minimális költség.
Vagy a nyertes kiválasztása után, megoldja egy kicsit a pályázati díjat és elkészítheti a verziókat.

MEGTOLDJA a díjat....ELKÉSZÍTTETI a verziókat

Kedves Kreatívok!

A brief-ben leírt időtállóság fontos kritérium. Sok pályamunka tartalmazza a XI. számot, ami csak a mostani konferenciára alkalmazható.

Az elfogadható számunkra, ha a logó szövegesen szerkeszthető és a szám betűtípusa elérhető. A kiválasztásnál mérlegeljük, hogy a megadott koncepciók mennyire érzékenyek a római szám növekedésére.

Üdvözlettel, VTT

Tisztelt megrendelő, kedves kreatívok! Kedves Gergely! A megbízó eddig sehol sem tapasztalt aktivitást mutat.
A visszajelzések segítik is a munkát, építő kritikát tartalmaznak, ugyanakkor azt érzem, hogy a nyomdai előkészítés területe
nagyon ismeretlen terep a megrendelő számára. Én úgy gondolom, hogy a tervezésnek ebben a fázisában nem lényeges látni, hogy
mutat majd az 50.(???) Konferencia logó. Fontos tudni, hogy ppt-ben, word-ben, stb. nem szerkesztünk logót
és egy meglévő logóban átírni egy római számot, illetve évenként megbízni valakit ezzel, szemmel alig látható összeg.
Feleslegesen terheli magát a megrendelő, hogy az iránymutatását alapján elkészült logóvariációkat átlássa. Szerintem.

Tény és való,

Fórum (15)