Pályázatok
Latin Negyed Bolti inspirációs plakát SOS
Koncepciók (20)
Oldalak
Feladat leírása
Cégünk prémium kategóriás csokoládéval, kávéval és teával kereskedik, de csak a kiskereskedelmi szegmensben, nagykereskedést nem folytatunk. Néhány éve a kereskedelem mellett beléptünk a gyártói területre is és egy kisméretű kézműves műhelyt is üzemeltetünk. Itt csak olyan mennyiséget gyártunk, amit a saját üzleteink el tudnak adni. A fő szempont a nagyon magas minőség. Ebben a szegmensben viszonylag kevesen dolgoznak Magyarországon.
Feladat leírása
Cégünk Szegeden működik. Jelenleg három Latin Negyed Csokoládé üzlet működik a városban. ( egy a belvárosban, egy a szegedi Árkádban és egy pedig az Art Hotel aljában hamarosan nyílik) Az üzletek helyének kiválasztása sem véletlen, ez is jelzi a pozicionálási szándékunkat. Számottevő konkurenciánk nincs, de azért magas minőségű termékek ebben a termékkategóriában itt-ott felbukkannak. Ezért fontos számunkra az, hogy ebben a három termékkategóriában azt közvetítsük a fogyasztók felé, hogy nálunk koncentráltan, kiszámíthatóan és megbízhatóan állandóan magas minőséget talál.
Az első üzletet közel több mint 10 éve nyitottuk, így már jelentős ismertségnek örvendünk a szegedi fogyasztók körében. 6-7 éve webáruházat is üzemeltetünk, illetve 2-3 éve már a szakmai sajtó is foglalkozik velünk és ez segít bennünket abban, hogy országosan is ismertebbek legyünk, de azért ezen a területen még vannak teendőink.
Feladat leírása
Szeged belvárosában, az Art Hotel aljában, a szegedi Dómtól 100 méterre nyitunk április 10.-én egy új Latin Negyed üzletet. Az új üzlet a nálunk szokásosnál jóval kisebb alapterületű, mert csupán 35 nm az eladótere, de nagyon frekventált helyen található. Az árukészletünk is ennek megfelelően szűkebb lesz. A teljes kimért tea, kávé választékunk megjelenik. (ez kb. 120 fajta tea és 30-40 fajta kávé), csokoládéban egy szűkített szortiment lesz elérhető és a szeszes rész (borok, whisky-k ) teljesen kimaradnak. Viszont nagyon hangsúlyosan megjelenik a helyben főzött, kizárólag elvitelre árusított kávé tea és forró csokoládé. Mivel ezek közül a kávé a legnagyobb tétel és az nem is szezonális ezért erre kell összpontosítani.
A feladat az, hogy az üzlet bal oldalán található üvegportálba egy olyan plakát legyen tervezve, ami nem a Latin Negyedet reklámozza (arra ott az üzlet cégtáblája) hanem a kávézás lehetőségét. Az üvegportál vízszintesen két részre van osztva. A baloldali szélső táblába kell a plakátot tervezni, de az opcionális, hogy csak az alsó nagyobb rész van kihasználva, vagy a felette lévő kisebb rész is. Ha mindkét ablaktáblába kerül grafika akkor viszont azok kapcsolódjanak egymáshoz. Az üvegek mérete:
Alsó: 109x260 cm
Felső: 109x60 cm.
A terv öntapadóra nyomva, kívülről ragasztva kerül felhelyezésre. A plakátra nem feladat szöveget tervezni, de nem is tilos. Ha valaki szöveget tesz a grafikára akkor azt "lorem ipsum" általános szöveggel tegye. Az igazi mégis az lenne, ha a terv szöveg nélkül is közvetítené az üzenetet.
Feladat leírása
A célkitűzés egyértelműen az, hogy az ott átmenő igen erős gyalogos és autós forgalom számára tudatosítsuk, hogy itt ihat kávét. A kávé jó, el tudja vinni és szüksége is van rá. A teát, forró csokit nem kell kommunikálni, mert azok szezonálisak és a piacukat úgy is fel lehet építeni, ha a kávéra bejönnek az emberek. Nem kell semmilyen Latin Negyed logó, arculati elem, mert ebben az esetben felesleges. Nagyon erősen a fenti üzenetre kell koncentrálni. Az menjen át egyértelműen, világosan és erőteljesen.
Feladat leírása
Az utca forgalmára és így a célközönségre is az alábbiak jellemzőek:
1, A szegedi Dóm közelsége és a belvárosi elhelyezkedés miatt van egy erőteljes turista forgalom de ez csak nyáron jellemző! Sok a külföldi turista.
2, Ezen az utcán zajlik a szegedi egyetemisták egy részének a közlekedése az oktatási épületek között. Főleg az orvosi karok diákjai járnak itt és közöttük nagyon sok a külföldi, (németek, arab országok felső középosztálybeli diákjai, vannak brazilok és hollandok is, de a német-arab csoport a legerősebb)
3, Szegeden a belvárosi híd a legforgalmasabb híd. Két utca vezeti fel rá a forgalmat. Ez az egyik, de mivel a híd felé egyirányú ezért délután, kora este nagyon erős a forgalma. Akkor kisebb nagyobb dugók mindig kialakulnak.
4, Az üzlet felett egy 74 ágyas 4*-os szálloda van főleg német, angol, francia vendégkörrel.
Feladat leírása
Jó kávét főzünk, jó géppel. Már reggel 7-kor kinyitunk, hogy ha előadásra mész, vagy csak korán van dolgod, akkor is nyitva találj bennünket. Este kilencig nyitva vagyunk, hogy még este is ihass valamit, ha kedved van hozzá.
Amit ittál azt el is viheted kávébab formájában, hogy otthon is meg legyen az íz. A kiválasztott teafüvedet is megkóstolhatod, ha nem vagy biztos a döntésedben.
Feladat leírása
A Latin Negyed erős minőségi márka Szegeden. Ezt a nehezen megszerzett megbecsülést szeretnénk kiterjeszteni erre az üzletre is, illetve kifejezetten a főzött kávéra. Az eddigi kommunikációnk mind a minőségi irányba mutatott és úgy érezzük, hogy a vevőink ezt el is fogadták és ezt is gondolják rólunk.
Feladat leírása
A terv kizárólag az új üzlet kirakatában jelenik meg. Esetleg ha olyan jellegű akkor elképzelhető, hogy roll-up-on is megjelenik, hogy térbe is tudjuk állítani. Mivel a feladat nagyon célorientált, más felhasználást nem tervezünk.
Feladat leírása
A célcsoportból az egyetemistákra kell optimalizálni a tervet. Ők a legnagyobb létszámú csoport és ők azok akik kb. nyolc hónapon át minden nap elmennek az üzlet előtt. Nehéz stílusajánlást megfogalmazni, de egyértelműen erős üzenetet várunk. Ez nem az a feladat, ahol a finom utalásoknak, érzékeny áthallásoknak szerepe lehet. Ha a kávé megjelenik a tervben akkor az bármilyen lehet, espresso, latte, cappuccino, hosszú, risretto. Mivel a célcsoport erősen internacionalista, ezért olyan terv kell, ami minden kultúrkörben megállja a helyét.
Feladat leírása
Az anyag ne sugalljon olyat, hogy leülhet, porcelánból ihat stb. A hely tisztán " take away ". Se wc, se szék, se asztal, se porcelán nincs. Ne legyen taszító a nem egyetemista célcsoport számára se. A jó terv meghaladja a mosolygós, siető, jól öltözött férfi-nő figuráját aki éppen kávét visz a kezében.
Feladat leírása
A tervet később egyeztetett file formában kérjük. Valószínűleg nagy felbontású vektoros pdf-re lesz szükségünk. Ha a győztes tervhez szükséges stock fotó megvétele, akkor az a kreatív feladata, de "értelmes" összegig fizetjük azt is. Ezt egyeztessük a tervezés folyamán.
Mivel kevés az idő igyekszem aktívan részt venni a munkában, gyorsan fogok válaszolni, de szombaton nem vagyok gépközelben.
Fórum

Örömmel olvasom Latin elvtárs, hogy környékükön igen jelentős az internacionalisták száma. Internacionalista kávázójuk megnyitásához gratulálok a szovjet elvtársakkal egyetemben, bár erősen imperialista jellege miatt kissé aggódunk is. Ha csak nem a burzsoázia megtévesztésére szolgál. Marx elvtárs arcképével ellátott vörös csillagos falragaszunkat hamarosan küldjük. Szabadság, testvériség, egyenlőség!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Ez a megbízói reakció annyira frappáns, hogy inkább bent hagyom trollunk új alteregójának a kommentjével együtt.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

:)
A brief-ből nem egyértelmű számomra, hogy egy hagyományos "fedő" plakát dekorációt szeretnének (teljesen lefedi, nem áteresztő) az adott felületre, avagy nem feltétlenül kell teljesen kitakarnia az üveget, nincs ilyen funkciója, megengedett egyéb félig áttetsző megoldás is. Amennyiben átsiklottam valami felett, úgy elnézést kérek a fölösleges kérdésér.
Köszönöm
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves János,
esetleg a polc hátuljára kerülhet matrica? Illetve ezzel párhuzamosan kérdés, hogy az üveglapot fedő matrica tervezhető-e egyedi stancolással?
Köszönöm,
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Ha a stancolás nem megfelelő vagy túl drága megoldás lenne, esetleg a martica lehet-e átlátszó öntapadós (tehát ahol nincs megnyomva, látszik mögötte a polc), és így a stancolási költséggel nem is kell számolni....?
Köszönöm!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Rendben,
köszönöm!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Számomra nem érthető, miért ragaszkodnak a fotós megoldáshoz. Miért ne lehetne inkább egy izgalmas, egyedi grafika, a tucat unalom stockfotó krémes-gőzölgős kávé helyett?
Persze lehet, hogy nem kaptak ilyen grafikát, de ha a fotóhoz ragaszkodnak, nem is fognak.
Vakszöveggel dolgozni, komolyan tervezni nem lehet. Nagyon nem mindegy, hány mondat, szó és betű, vagy szám. A leírt szavaknak van betűképe, ez sem mindegy egy "plakát" tervezésénél. Szóval kell a pontos szöveg, nélküle nem megy.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás