Pályázatok

Landing Page Redesign meglévő koncepció alapján

Egyéb webdesign
-
GRANTIS
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 25
deakfi

Megbízó

35

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 év 6 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

Hosszútávú együttműködést szeretnék neked ajánlani. A jelenlegihez hasonló landing pageből még közel 10; infógrafikák, névjegy és fb cover design.

Az ár bruttó és az utalás történhet számla nélkül magánszámlára a hosszútávú együttműködéa feltétele viszont a számlaképesség

Koncepciók (29)

Beküldve: 2014. 05. 27.
25
10
Beküldve: 2014. 05. 28.
10
16
9
Beküldve: 2014. 06. 05.
2
14
8
Beküldve: 2014. 06. 04.
3
2
7
Beküldve: 2014. 06. 05.
6
0
7
Beküldve: 2014. 06. 01.
3
3
7
Beküldve: 2014. 06. 09.
5
0
7
Beküldve: 2014. 05. 26.
2
1
6
Beküldve: 2014. 06. 07.
1
0
6
Beküldve: 2014. 06. 04.
2
0
6
Beküldve: 2014. 05. 29.
6
0
6
Beküldve: 2014. 05. 29.
4
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarországon a „pénzügyi tanácsadást” a legtöbb ember automatikusan az MLM cégekkel kapcsolja össze, és a legtöbb esetben sajnos a negatív tapasztalatok alapján. A piacon nagyfokú bizalmatlanság figyelhető meg, az ügyfelek és a pénzintézetek / közvetítők között pedig alapvető érdekellentét van.

Az ügyfelek azt érzékelik, hogy a Bank / Biztosító kizárólag az ő kárukra tehet szert profitra és ezen sajnos nem segít a tömeges ügynökhálózatok hirtelen és minőségtelen elterjedése sem. Minden brókercég függetlennek tartja magát, és állítólag az ügyfél érdekeit nézik mégis csak néhány priorizált szerződésben / pénzintézetben gondolkodnak.

Mi a Grantis-nál teljesen máshogy gondolkodunk és látjuk a piacot. A függetlenség 2014-ben már egyáltalán nem elég, ennél sokkal többre kell törekedni, ha az emberek bizalmát vissza szeretnénk szerezni. A megoldás kulcsa véleményünk szerint a Pénzügyek Hosszútávú Fenntarthatósága.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A fenntarthatósághoz pedig alapvetően egy dolgot kell elérnünk: A pénzintézetek és az ügyfelek közötti érdekellentétet a lehető legkisebbre kell csökkenteni. Én kevésbe járok jól, és kevesebbet keresek rajtad kedves Ügyfél, annak érdekében, hogy te elégedett legyél, és a rendszer így fenntartható legyen. A közös érdek viszont anélkül elképzelhetetlen, hogy a felek átláthatóan tudják értékelni a megkötött szerződéseket és ezáltal az üzleti kapcsolatot.

Az átláthatóság azonban nem áll meg a függetlenség látszatánál, hanem valóban teljeskörűséget jelent. Nem csak egy megoldást javaslok a számodra, hanem a teljes piacot bemutatom neked, és azt is érthetően elmagyarázom, hogy miért erre a koncepcióra tettem javaslatot. A közös érdek és az átláthatóság pedig már kiválóan megalapozhat egy olyan bizalmi kapcsolatot, amely mindkét fél számára tartósan előnyt fog termelni.

A Grantis egy latin eredetű szókapcsolat, amely a GRADUS (barátságban) és az ENTIS (ügyfél) kifejezések kombinációja. Barátságban az ügyféllel, de nem csak a szerződéskötés időpontjában, hanem egy Életen át. Fontosnak tartjuk azt, hogy legyen szó egy lakáshitelről, gyermek előtakarékosságról vagy személye szabott nyugdíjtervezésről, Ügyfelünk azon túl, hogy a teljes piacot megismerhesse és garantáltan a legjobbat kapja, de ez az előny ne egyszeri, hanem hosszú távú, ezáltal fenntartható legyen.

Ennek megfelelően a szerződések ápolása, után követése. valamint az Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás szerves részét képezi a szolgáltatásunknak.

A szerződéskötés nálunk nem pont, hanem kettőspont. Ezután kezdődik a valódi szakértelmünk. Az értékes üzleti kapcsolatra törekszünk, és a barátsághoz hasonlóan ezt egy Életen át garantáljuk.

Amit még fontos kiemelnünk, hiszen ebben gyökeresen mások vagyunk mint a hazai piac nagy része: Jellemző a cégre – a jövőben még inkább – az erőteljes online jelenlét. Ügyfeleink több mint 80%-a a webről talál meg minket, és konkrét igényekkel és elképzeléseikkel fordulnak hozzánk. Szakítani szeretnénk a gyakorlattal, miszerint a pénzügyi tanácsadást csak „házalással” és „hideghívásokkal” lehet végezni.

Feladat leírása

Feladat: 

Ebben a projektben egy általam megtervezett Adwords Landing Page layout teljes redisgn-jával bízlak meg. A téma a gyermek megtakarítás, és redisgn-ról azért beszélhetünk, mert a tartalmi elemeket alaposan kidolgoztam. Ennek ellenére nagyon is helye van a kreativitásnak, hiszen az általam elkészített koncepció, nem egy kész terv, és nem is látványterv. Sőt szeretném is azt, ha ettől a lehető legjobban eltérnél, mind a színekben, mind a stílusban, mind a "szellősségben." Egyedül talán az elhelyezkedés és a tartalom fog maradni.

A landing page célja, hogy azok a szülők, akik gyermekeik tandíjára, jövőjére szeretnének megtakarítani, könnyedén ki tudják számolni, hogy mennyit kell félretenniük (kalkulátor) és visszahívást is kérjenek az oldalon. (form)

Csak a design-nal bízlak meg, a HTML, CSS, PHP részt, azaz a kódolást / sitebuildot már mi intézzük. Készítettem egy bővebb specifikációt is, ahol a z általam készített layout terv minden egyes részét tovább boncolgatom, valamint amelyben találsz példákat is általam szépnek ítélt landing page-ekre.

A feladatra 2 hetet űztem ki, és ha te leszel a nyertes, akkor hosszútávon szeretnék neked munkát adni. Ez azt jelenti, hogy ehhez hasonló landing page-ből még van 10, továbbá facebook cover, infógrafikák tömkelege, névjegy és egyéb webes grafikai munkákban lehetnél a segítségünkre.

Korábbi pályázatunk:
http://kreanod.hu/palyazatok/grantis-logo-brand-arculat-palyazat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A cél nagyon egyszerű: A látogatót érzelmileg befolyásolni, a design ezért legyen emocionális. A szülő aki már az oldalon van, kapjon megerősítést arra, hogy felelős szülőként félre kell tennie gyermekének, ha neki valóban szép jövőt, jó oktatást és stabil munkahelyet szeretne.

A landing page-nek ezért nagyon letisztultnak, nagyon egyértelműnek kell lennie. Szépen vezeti a figyelmet a címtől a kalkulátoron át egészen a visszahívás kérésig. Ez az oldal legfontosabb része. Nagyon fontos az is, hogy a zsúfoltságot elkerüljük. Az oldal legyen kellően szellős, kényelmes a szemnek és áttekinthető.

A cél, hogy a látogatónak minden bizalmat megadjunk ahhoz, hogy minket válasszon, a kalkulátort azonnal észrevegye, ez elég egyértelmű és szórakoztató legyen, ahhoz hogy tényleg számoljon is.

Kreatív és letisztult oldalra van szükség, amely viszont nem mehet a fő cél rovására: A figyelem irányítása és feliratkoztatás.

Feladat leírása

Célközönség: 

A célközönségünk 25-45 éves szülők, főként Hölgyek, jellemzően pici gyermekkel (0-4 éves), akik tudatos szülők, tudják hogy szeretnének gyermekeik jövőjére félretenni.

Amit viszont nem tudnak, hogy ezt hol tegyék, hogyan tegyék, egyáltalán mennyi pénz kell gyermekük jövőjére és hol tudják ezt kiszámolni.

Sajnos ezen a piacon is nagyon sok a kókler és a "3 hetes ballagási öltönyös MLM pénzügyi tanácsadó" így a látogató a minőséget keresi.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Azonnali válaszokat adok a látogató kérdéseire. Kettő kattintással tud nálunk számolni, kizárólag tapasztalt legalább 5 éves múlttal rendelkező tanácsadó fog vele foglalkozni, nem kell sehova elmennie ha pici a gyerek, mert mi tudunk alkalmazkodni hozzá. 34 Biztosító független partnere vagyunk, a tanácsadás ingyenes és kötelezettségmentes. Érthetően egyértelműen és őszinték kommunikálunk, megbízható magyar cég vagyunk, ráadásul garanciát is vállalunk a szolgáltatásunkra, amelyet rajtunk kívül senki nem csinál ebben a szakmában.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A GRANTIS garanciát jelent. Garanciát a jelenben az átláthatósággal, és garanciát a jövőben a megszerzett gyakorlati tudással, amit pénzzé lehet váltani.

„Adj halat az éhezőnek és aznap megmented a haláltól.Tanítsd meg őt halászni és örök életére jóllakott lesz, sem ő sem családja nem szenved majd hiányt”

Feladat leírása

Médiaterv: 

Adwords, Facebook landoló oldalaként CPC kampányokban remélhetőleg évekig :)

Feladat leírása

Stílus: 

Erről csatoltam példákat a részletes specifikációban, de a lényeg röviden: Semmiképpen ne hasonlítson a munkád az általam tervezett layoutra! Ez csak egy tartalmi terv.
A lényeg a letisztult, egyértelmű szellős design, nagy monumentális címekkel, szép formokkal és gombokkal.
A figyelem egyértelmű vezetése, a túlzsúfoltság elkerülése, és az is fontos, hogy a design kis mértékben hajazzon a GRANTIS arculatára.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nem szeretném, ha az én csúnya, buta esetlen megoldásomat használnád alapként :) Én nem vagyok grafikus, inkább a szakmámat ismerem, és a landing page-eket.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A közreműködésedet, és kreativitásodat előre is köszönöm és remélem, hogy szívesen veszel részt a projektben. Sikeres együttműködés után, akár már a következő naptól el tudunk kezdeni együtt dolgozni.
Ehhez hasonló landing page-ből 10db, infografikából közel 50 db vár elkészítésre, valamint további arculati elemek, névjegy, facebook cover, hírlevél design és még sok más munka lenne amiben számítok rád.
Tekintsd tehát kérlek ezt egy beugró munkaként.

Kérdéseiddel, a munka során bármikor fordulj hozzám bizalommal!

Fórum

Kedves megrendelő.
Olyan kérdésem lenne hogy a kalkulátor jól láthatóan 3 pontból áll.
Ez a 3 pont egyszerre van jelen? Vagy 2. például akkor jön be az 1. helyére ha az elsőt már kitöltötték?

Kedves PixelFighter!

Igen a 3 lépés egyszerre látszik de a konverzió növelés érdekében mindkét verzióra nyitott vagyok!

Köszönöm a kérdést!

Kedves megrendelő,

szeretném megkérdezni, hogy a munkám milyen legyen a formátumát tekintve. Említi, hogy a háttérprogramot már önök írják.

Ezekszerint elég ha vektorgrafikusan továbbítom?

Illetve elnézést a további kérdésért,de fontosnak érzem megkérdezni, hogy google-ről letöltött képek (anya-lánya) nem vonnak-e maguk után szerzői-jogi problémákat?

Kedves Woland!

Köszönöm a kérdéseket!
A formátumban a psd-t részesítjünk előnyben. Természetesen látványtervként első körben megfelelnek a google képek, a végleges verziónál azonban meg kell ezeket vásárolnunk istock-ról.

Jó munkát kívánok és várom a további kérdéseket!

Kedves Woland!

A források felhasználásáról itt találsz útmutatót: http://kreanod.hu/faq/milyen-forrasokat-hasznalhatok-fel-a-munkamban

Formátumot tekintve az oldalra csak a szokásos képfájlformátumokban lehet munkákat feltölteni, az esetleges vektoros fájlmátumot majd csak a kiválasztott győztestől várhatja a megbízó.

Köszönöm a válaszokat

Kedves Kreatívok!

Köszönöm nektek, minden egyes résztvevőnek a kiváló és valóban kreatív munkákat! Őszintén mondom, hogy öröm volt veletek dolgozni, és szabályosan izgalommal néztem fel az oldalra, minden egyes nap, várva hogy milyen új koncepciókkal álltok elő. Szeretném jelezni, hogy a győztes koncepción kívül 2 másik munkát is megvásároltam, így a jövőben remélem, hogy még többetekkel fogok megismerkedni.

Jó munkát kívánok nektek és csak így tovább! :)