Minden shortlistes szlogent pozitív véleményezéssel jutalmazunk, ami jól fog mutatni a majdani portfólióban.
Pályázatok
KreaNod szlogen 50 ezer forintért
Koncepciók (488)
Oldalak
Feladat leírása
Hazánkban még nem vetette meg a lábát a crowdsourcing. Előfordultak próbálkozások, amelyekből néhány működőképesnek is bizonyult, de a technológia még mindig újdonságnak számít szélesebb körökben. A kreatív szolgáltatások piacára áttérve pedig elmondhatjuk, hogy mind megbízói, mind kreatív szempontból nem teljesen rózsaszín a napjainkban uralkodó helyzet. Ha egy megbízónak marketingeszközre van szüksége, akkor fordulhat különböző ügynökségekhez, akik nagyon sokba kerülnek, megpróbálhat felkutatni egy tehetséges kreatívot, de ilyet egyrészt nehezen talál, másrészt akkor is csak egy ember ötleteire hagyatkozhat. A bevállalósabb megbízók pedig akár nyílt pályázatokat is indíthatnak, ez esetben viszont kénytelenek számolni a PR kockázatokkal és a folyamat koordinálásának nehézségeivel is. A KreaNod ezek mellett szeretne egy negyedik alternatívaként megjelenni. Nem felejthetjük el a kreatívokat, akikből ugyan közvetlenül nem profitálunk, de ők jelentik számunkra a fő hajtóerőt, ezért alapból nekik akarunk megfelelni, ezért törekedtünk a pályázatok szervezése mellett számukra hasznos funkciók kifejlesztésére is.
Feladat leírása
Kis cég vagyunk, amit eltökélt hazai fiatalok és kevésbé fiatalok rengeteg áldozat árán hoztak tető alá. Törekedtünk arra, hogy a kezdeti időkben magunk tudjuk finanszírozni a fejlesztést, hogy abszolút a saját szánk íze szerint működjenek az alapok. A fejlesztési nehézségek bár néha lelomboztak minket, valamiből mindig merítettünk erőt, és most itt vagyunk végre. Mindig a hitelességet és az őszinteséget tartjuk szem előtt, mert ez a fajta nyíltság szinte hiánycikk itthon. Nem akarjuk többnek láttatni a KreaNodot, mint amire képes, de azt sem hagyjuk szó nélkül, ha valaki indokolatlanul degradálja. Hisszük, hogy meglesz a helyünk a hazai palettán, és bár sokszor némi ellenszélben, de néhány kreatívnak jó hatással lehetünk a karrierjére, a megbízók pedig elfelejthetik a negatív élményeiket és aggályaikat a marketingeszközök megrendelésével kapcsolatban.
Feladat leírása
Egy ütős szlogen megírására kérünk Titeket, ami szóközökkel együtt maximum 50 karakter hosszú, és már első olvasáskor tudatosítja mindenkiben, kik is vagyunk mi. Fejezze ki, hogy a középpontban a kreativitás és a közösségépítés áll, amik révén a lehetőségeink szinte határtalanok. Itt tiszta verseny lesz, nincs pardon.
Feladat leírása
Nálunk a tehetség és a munka értéke számít, így szeretnénk, ha innentől kezdve a hazai kreatívok érvényesülése csak ezektől a szempontoktól válna függővé. A megbízóink széles e honban pedig lássák be, hogy itt amellett, hogy álmaik kreatívját is megtalálhatják, a pályázatindítással még tágabbra nyílnak a kapuk. Ebben az esetben ugyanis eldönthetik azt is, hogy mennyi pénzért és mikor szeretnének több szakember megoldásából válogatni kockázatok nélkül. Igen, ezt mindet, és igen, ehhez egy kifejező szlogenre is szükségünk lesz. Visszatükrözze a fiatal, innovatív, modern felfogást, amit képviselünk azok számára, akik találkoznak vele.
Feladat leírása
Az összes hazai kreatívot meg szeretnénk szólítani kortól, nemtől, tanulmányoktól és szakmai tapasztalattól függetlenül. Az ő elcsábításuk ténye pedig leginkább az innovációra nyitott hazai KKV tulajdonosok, valamint a marketing döntéshozók és tanácsadók szívét lenne jó, ha melengetnék.
Feladat leírása
Kreatívjaink számára a pénzkereseti lehetőség mellett kiemelkedő megjelenést is biztosítunk, amit a portfólióépítés és a jobbnál jobb toplista helyezések révén a végletekig tupírozhatnak. Tehetik mindezt olyan helyen, ahol keresni is fogják őket. Meg akarjuk ugyanis szüntetni megbízónk kreatív éhségét azzal, hogy nálunk válogathatnak a jobbnál jobb tehetségekből, de akár pályázat útján is megkaphatják az igényelt munkát, ahol mindent testre szabhatnak, és kockáztatniuk sem kell.
Feladat leírása
Fiatalos alkotók, innovatív technológia és őszinte kommunikáció. Nem akarunk többnek tűnni, mint akik vagyunk, az érintett területen viszont mi vagyunk a legjobbak, és ezt bárki előtt vállaljuk. Ez a „Mi” az itt összesereglő kreatívokat takarja, akik minden feladatra ütős megoldásokat fognak összerakni.
Feladat leírása
Szlogenünkkel mindenki találkozhat majd, ugyanis a headerben biztosítunk neki helyet, egyéb felhasználása pedig az adott formátumtól függ. Szerepelhet hirdetésekben és szponzor cuccokon is.
Feladat leírása
Ahogy az oldal többi írása, a szlogenünk is közvetlen, fiatalos hangnemet üssön meg. Értse a mondanivalót egy internetfüggő kreatív, és egy 50-es KKV tulajdonos is.
Feladat leírása
Kerüljétek a mesterkéltséget, és ne akarjatok erőltetetten humorosak lenni, a szóvicceket nem szeretjük. Az idegen szavak, és az internetes szleng szintén kerülendő. Magyarok vagyunk, beszéljünk is úgy.
Fórum

OK, beszéljünk magyarul!
Mi az a NOD?! :D
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Több "megoldás" is beküldhető ugyanattól a pályázótól?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Köszi a gyors választ! :D
értékelés folyamatosan lesz, vagy csak lezárás után?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

1. A NOD az egy hajdani és azóta újabb változatokban kijövő valósidejű stratégiai számítógépes játék egyik választható csapata, amellyel a GDI ellen harcolnak. :-P
2. NOD kiegészítve 2^5 számmal egy bizonyos számítógépes vírusvédelmi program neve. :-P
3. NOD a DON -nak a fordítottja a Keresztapából, a Don Juan-ból, és a Don Omar -ból, mely utóbbi nem tévesztendő össze Omar sheriffel. :-P
4...
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Nekem az volt az első ötletem, hogy a NOD az a NODE, mint egy háló egyik pontja :)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Lehet, hogy rosszul látom, de egyesek mintha rossz helyre írnák a szuper ötleteiket, és így nem marad rejtve.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

oks :D
akkor a "túloldalon" tárgytalan ;)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Szia Bence! A szlogeneket is pontozod majd?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Szia Bence! A szlogeneket is pontozod majd?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Lehet-e már tudni, hogy a január végén/február elején beküldött szlogenek értékelésére (pontozására) mikor kerül sor?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Sziasztok!
Egy technikai kérdés: A Fastomatic logópályázat megoldásait nézve vettem észre, hogy a megoldásokat tartalmazó táblázatot nem lehet pontszám vagy bármi egyéb feltétel szerint rendezni. Ezt csak mi, kreatívok nem tudjuk rendezni, vagy a megbízók sem? Tehát előfordulhat-e olyan, hogy egy pályázat úgymond "feledésbe merül"? :D Egy apróhirdetéses oldalon van lehetőség a hirdetéseket uppolni, kell-e itt is ilyennel foglalkozni, esetleg új ötleteket beadni, hogy forogjon a nevünk? Ezt csak azért kérdem, mert bizony több száz ötlet érkezett azóta, hogy leadtam pályázatot, és a sok oldalas táblázatban ha nem lehet rendezni, akkor emlékszik-e majd a régiekre is valaki? :)
/* Továbbá még a kezdetek kezdetén írtam a lap alján található kis üzenetküldővel levelet, hogy az adott megoldás "adatlapján" állva semmilyen módon nem lehet visszalépni sem a főoldalra, sem a pályázatra, 1-1 link elhelyezése mondjuk a KreaNod logóra vagy a pályamunka nevére sokkal használhatóbbá tenné az oldalt és nem hiszem, hogy 5 percnél tovább tartana megvalósítani :) Csak gondoltam, hogy megírom újra, hátha elveszett az éterben :) */
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Köszi szépen a kifejtett értekezést, mindenre választ kaptam :)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

korábbi pontszámok akkor még változhatnak?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Mennyi a max pontszám? Erről sehol nem találtam infót! Köszi!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Most találtam:
"Ha nem csilignel tőle a pénztárgép, akkor nem kreatív"
- Gary Bencivenga
(a világ legdrágább reklámszövegírója)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Most találtam:
"Ha nem csilignel tőle a pénztárgép, akkor nem kreatív"
- Gary Bencivenga
(a világ legdrágább reklámszövegírója)
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Ez komoly? Nekem nem tetszik a győztes szlogen, azt hittem valami extrémebb lesz.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Őszintén szólva nekem sem nyerte el a tetszésemet a győztes szlogen, és nem azért mert nem az enyémre esett a választás.
Azt meg kicsit érdekesnek találom, hogy olyan szlogen is kapott 9 pontot, aminek az elején a KreaNod van, holott arról volt szó, hogy azt nem akarjátok így beleépíteni a szlogenbe...akkor ez hogy is van?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Mi a 3 jelentése a Megbízható kreatívoknak?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás