Hazánkban még nem vetette meg a lábát a crowdsourcing. Előfordultak próbálkozások, amelyekből néhány működőképesnek is bizonyult, de a technológia még mindig újdonságnak számít szélesebb körökben. A kreatív szolgáltatások piacára áttérve pedig elmondhatjuk, hogy mind megbízói, mind kreatív szempontból nem teljesen rózsaszín a napjainkban uralkodó helyzet. Ha egy megbízónak marketingeszközre van szüksége, akkor fordulhat különböző ügynökségekhez, akik nagyon sokba kerülnek, megpróbálhat felkutatni egy tehetséges kreatívot, de ilyet egyrészt nehezen talál, másrészt akkor is csak egy ember ötleteire hagyatkozhat. A bevállalósabb megbízók akár nyílt pályázatokat is indíthatnak, ez esetben viszont kénytelenek számolni a PR kockázatokkal és a folyamat koordinálásának nehézségeivel is. A KreaNod ezek mellett szeretne egy negyedik alternatívaként megjelenni. Nem felejthetjük el a kreatívokat, akikből ugyan közvetlenül nem profitálunk, de ők jelentik számunkra a fő hajtóerőt, ezért alapból nekik akarunk megfelelni, ezért törekedtünk a pályázatok szervezése mellett számukra hasznos funkciók kifejlesztésére is.
Hozzászólás