Pályázatok

Közösségi média sablonok

Egyéb design
-
noÁr mozgalom
250.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 29
17

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 hónap 2 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (22)

Beküldve: 2023. 10. 05.
68
11
8
Beküldve: 2023. 09. 26.
22
4
8
Beküldve: 2023. 10. 04.
70
7
8
Beküldve: 2023. 10. 05.
8
0
6
Beküldve: 2023. 10. 05.
3
2
6
Beküldve: 2023. 09. 18.
9
2
6
Beküldve: 2023. 09. 20.
47
0
6
Beküldve: 2023. 10. 05.
7
0
6
Beküldve: 2023. 09. 18.
15
1
6
Beküldve: 2023. 10. 03.
8
0
6
Beküldve: 2023. 10. 05.
12
0
5
Beküldve: 2023. 09. 21.
9
0
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A magyarországi nonprofit szektor elég széleskörű, a különböző szervezetek általában 1-1 ügy mentén dolgoznak. A noÁr mozgalom nem egy ügyre specializálódott, hanem több üggyel foglalkozunk egyszerre. Emiatt a követőink is sokfélék demográfiai és érdeklődési szempontból is.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A noÁr mozgalom egy magyar civil szervezet. Ügyek mentén dolgozunk, melyek közé többek között az oktatás, az egészségügy, a migráció, a klíma- és ökológia védelme, a kultúra függetlensége és a rasszizmus elleni harc tartozik. A munkánk során a párbeszéd, a tettek és a művészet különböző ötvözeteit használjuk, hogy minél több embernek legyen egy ügye.
A Facebook oldalunkon a 2022-es évben 5.5 millió egyedi embert értünk el, a különböző platformokon összesen több mint 200 ezer követőnk van.

Feladat leírása

Feladat: 

A közösségi médiában gyakran kommunikálunk, a különböző platformokra (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, LinkedIn) szeretnénk sablonokat készíttetni. A cél, hogy olyan Canvában használható sablonjaink legyenek, melyekbe könnyedén be tudjuk illeszteni a kívánt szöveget és/vagy képet.

A különböző oldalarányok, amikhez sablonokra van szükségünk:
Facebook:
- Poszt [1200*630 px]
- Facebook oldal borítókép [1702*603 px, azonban telefonon csak 1092 px látszik középen, valamint a profilkép a kép bal oldalából takar]
- Facebook esemény cover [1920*1005 px, azonban telefonon csak a középső 1005*1005 px látszik]
- Facebook share kép [1200*630 px]
Instagram:
- Négyzetes poszt [1500*1500 px]
- Carousel poszt [1500*1500 px]
- Reels videó [1080*1920 px, ne fedje a gombokat, valamint a szöveget alul és felül]
TikTok:
- Poszt [1080*1920 px, ne fedje a gombokat, valamint a szöveget alul és felül]
YouTube:
- Videó cover [1920*1080px]
- Poszt [1500*1500 px]

A különböző oldalarányok mellett szeretnénk többféle elrendezést is. Például egy kép van a háttérben és azon csak egy headline, vagy headline+szöveg, vagy nem kép a háttér, hanem egy egyszínű vagy motívumos háttér.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A követőink könnyen felismerjék a noÁr tartalmakat. Egyszerűen tudjunk információkat átadni nem csak a követőinknek, hanem azoknak is, akik nem követnek minket, csupán szembetalálkoznak velünk.

Feladat leírása

Célközönség: 

Minden platformon kicsit más a célközönség. Facebookon a 35-54 éves korosztály, Instagramon a 25-34 éves korosztály, TikTokon a 18-24 éves korosztály, YouTube-n pedig a 25-44 éves korosztály.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mert a pesszimista embereknek gyakran van igaza, de az optimisták változtatják meg a világot.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A változáshoz két dolog kell. Düh és remény. Ezt adjuk mi. A közösségünk visszajelzései alapján is az érzelmek állnak a fókuszban. Reményként tekintenek a mozgalmunkra.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Közösségi média oldalainkon használjuk fel az elkészült sablonokat.

Feladat leírása

Stílus: 

A noÁr sárgát (#FFD000) és a feketét részesítjük előnyben. A stílus a street art-hoz álljon közel. Banksy stílus. Nyers, graffiti szerű világ. Legyen vad, figyelemfelhívó, fókuszált. Színkombinációknál lehet a Banksy pirost is használni. Látványos és brutális hatást keltsen.
Lehetséges, hogy bizonyos akcióknál eltérünk a noÁr sárga színtől, így például a környezetvédelmi témákkal kapcsolatos posztjainknál a sárga helyett zöld színt használunk. Ezért fontos, hogy ne csak sárga színnel működjön jól, de a fókusz azon van.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Ne legyen túlzsúfolva.
A munkákban ne legyenek politikai pártokhoz köthető színek.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A nyertestől az elkészült terveket Canva fájlokként kérjük. Fontos, hogy a Canvában szerkeszthető legyenek a sablonok (pl: motívumok esetében .svg fájlként való feltöltés, nem .png/.jpg-ként). Amennyiben szükséges, a nyertes pályázónak tudunk Canva Pro fiókot biztosítani az átadás során.

Fórum

Sziasztok, az én koncepcióm sajnos nem fog a megadott időkereten belül elkészülni, esetleg utólag is el tudnám küldeni nektek vagy az már nem lehetséges. Válaszotokat előre is köszönöm.

Kedves Kreatívok!

A határidő kitolódott, a díjazás jelentősen megemelkedett!

Kedves Kreatívok!
Köszönjük az eddig beérkezett munkákat. A legtöbb pályázatban közös, hogy a betűtípusok is valamilyen kézzel írt/skiccelt verziók, amik az olvashatóságot és az egyszerűséget nagyban nehezítik. A közösségi médiában egy felhasználó átlagosan 2-2.5 másodpercig néz egy tartalmat, így fontos, hogy ez az idő ne azzal teljen el, hogy a headline-t vagy az alszöveget próbálja megfejteni, hanem addigra már az egész posztot is értelmezze. Egy korábban használt betűtípus, amihez hasonlót el tudunk képzelni az a League Gothic. A graffiti stílust inkább a háttér, a színek, a formák, motívumok esetében értjük.
Hajrá és várjuk a további munkákat!