Pályázatok

Kiscsévpuszta logó tervezés

Logó design
-
Kiscsévpuszta
150.000 Ft
Hátravan:
1 hét 1 nap
Követő: 24
8

Hozzászólás

92%

Értékelt koncepció

43 perc 35 másodperc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (12)

Anonymous
Beküldve: 2021. 05. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 05. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 05. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 28.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 26.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 22.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 04. 15.
?
?
-

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Kiscsévpuszta Komárom-Esztergom megyében fekszik, Esztergomtól 22 km-re, a Gerecse és a Pilis hegyeitől övezve, Dág és Csolnok között félúton. Földrajzi helyzetéből adódóan dimbes-dombos vidék, felette magasodik az Égett-hegy és a Tűz-hegy.
Kiscsévpuszta a környékbeli településektől jól elkülönülten terül el.
Történelmi múlttal rendelkezik: Régészetileg 1262-ben említik először. 1472-ben Vitéz János esztergomi érsek a káptalanságnak adományozta a csévi birtokot. A II. világháború végéig egyházi tulajdonban is maradt, ezután államosították, a területen mindig mezőgazdasággal foglalkoztak. A rendszerváltozás után magánkézbe került.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Kiscsévpuszta 2015-től van cégünk tulajdonában. Mezőgazdasági tevékenységet folytatunk itt, szolgáltatásainkat turisztikai elemekkel bővítjük, ideértve a szállás és rendezvények (kiemelten: esküvők, céges összejövetelek), tematikus programok biztosítását. Aki eljön hozzánk, az a balkonládától a több hektárig minden méretben segítséget kap eligazodni a kertészet, növénytermesztés és állattenyésztés alapjaiban. Célunk a mezőgazdasági tevékenységek széles spektrumának bemutatása a hagyományos kézműves tevékenységektől egészen a legmodernebb technológiákig. Lehetőség van lovaglásra, kirándulásra, vadászatra, horgászatra. Akár hosszabb, akár rövidebb ideig tartózkodnak Kiscsévpusztán, különféle színvonalú szállások között választhatnak, minden szálláshelyünk modern, minőségi, jól felszerelt, klimatizált. Kiemelt szerepet kap a gasztronómia mint a programok, workshopok során, mint pedig a saját magunk által megtermelt és készített gasztronómiai termékek formájában, ezek csomagolásán szintén megjelenítjük a logót.

Feladat leírása

Feladat: 

Kiscsévpuszta arculatának kitalálása, az alapoktól való felépítése (logók, arculati színek, font). Jelenleg az alábbi szlogent használjuk, de, ezen még változtatást tervezünk: Kiscsévpuszta- az élmény éléstár, így a logóban nem feltétlenül szükséges ezt felhasználni, nyitottak vagyunk a jó ötletekre.
Felhasználható pl. az Égett-hegy vagy Tűz-hegy neve, motívuma is.
Két logót szeretnénk kérni:
1. Az egyik maga a Kiscsévpuszta által nyújtott szolgáltatásaira vonatkozik (egyfajta ernyő márka).
2. Másik pedig a lovardáé, melynek neve, a tervek szerint a Tűz-hegy nyomán Feuerberg lesz (a környékbeli hagyományok a német kultúrkörön alapulnak). A lovarda logója legyen összhangban Kiscsévpuszta logójával.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Kiscsévpuszta egyértelmű beazonosítását szeretnénk elérni az arculati elemekben.
Azt szeretnénk sugallani, hogy itt tényleg mindenki talál magának elfoglaltságot, miközben távol lehet a gondoktól, a városi forgatagtól.

Feladat leírása

Célközönség: 

Kiscsévpuszta:
-Tág célcsoport: családok, párok, baráti társaságok
-Rendezvények helyszíne pl.: esküvő, workshopok
-Vállalatok pl.: csapatépítő
Lovarda:
- Itt az egészen fiatal korosztály már célcsoport közé tartozik

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Saját infrastruktúránk felhasználásával a saját programjainkat szervezzük.
Körforgásos gazdálkodás vagyunk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Szezonálisan folyamatosan kínálnánk programokat minden korosztálynak. Márkánk megjelenése nem lehet megosztó egyik korosztály számára sem. Míg a nagyobbik gyerek lovagol, a kicsi játszhat a játszótéren. A szülők beülhetnek egy kávéra. Részt vehetnek valamely kertészeti, vagy gasztronómiai workshopon.
Márka értékeinkre jellemző:
• a szabadság lehetőségének kínálata a természet lágy ölében
• Egyfajta „Getaway”, Városi detoxikáló
• Fenntarthatóság, a körforgásos gazdálkodás az egyik fő vezérelvünk

Feladat leírása

Médiaterv: 

Logó, arculati elemek a honlapon (kiscsevpuszta.hu) és a közösségi médiában is alkalmazható módon. Olyan megjelenést keresünk ami jól mutat mind online, mind offline felületeken is. A lovarda marketing-koncepcióját is kérjük részletezni. A győztes pályamunka készítője további megbízásokra is számíthat a vállalkozás fejlődése során fellépő dizájn munkákra (pl.: névjegykártya, termékcsomagolás, szóróajándékok, a szálláshoz kapcsolódó megjelenések.)

Feladat leírása

Stílus: 

Egyedi és letisztult, kicsit romantikus.
Nem túl direkt, de nem is túl absztrakt.
Beszédes, de semmiképp sem közhelyes pl.: életfa.
Kellően komoly vállatok számára.
Jól nézzen kisebb felületeken pl.: kávés pohár, de nagyobb felületen is megállja a helyét pl.: kapu
Lovardánál nyitottak vagyunk színesebb megoldásra is, ügyelve arra, hogy a fő key visual beazonosítható legyen mind a két logó esetében.
Épületeinkben visszaállítottuk a régi épületek megjelenési formáját, fellelhetők a sváb építészeti kultúra jegyei, mint pl. a macskalépcsős oromzat.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Bonyolult, nem megjegyezhető logó, multicolor tervek, elhasznált ikonok (életfa, búza)

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Az elkészült logót vektoros és kép formátumban is kérjük (.ai, .jpg), lehetőleg monokróm, vagy max. 2 színből álljon a logó. Kérjük a logó inverz változatát is.
A megjelenítendő színek tekintetében nincs megkötés. A továbbtervezéshez és a felhasználásra vonatkozó jogokhoz teljes körűen ragaszkodunk.

Fórum

Tisztelt Megbízó!
Mérem részletezze, hogy ennél a mondatnál mire gondol pontosan.
"A lovarda marketing-koncepcióját is kérjük részletezni. "
Köszönettel egy tervező

A szlogen írásra vonatkozó felhívást töröltük. Véletlenül benne maradt. Nem része a feladatnak.

Tisztelt Kreatív!
A lovarda marketingjével mindenkihez szeretnénk szólni, akit érdekel a lovassport. Szeretnénk, ha megjelennének ezek az elemek: lovasoktatás a kezdőtől a haladóig, szabadidős- és amatőr szintű lovaglás, tereplovaglás, természetes akadályokkal tarkított tereplovaglás, díjugratás és természetesen mindezekhez kapcsolódóan bértartási szolgáltatást is biztosítunk.

*Kiegészítés: nem kérünk marketing-koncepciót, csak azt kérjük leírni, hogy miért azt álmodta meg a Kreatív amit megálmodott, azaz egy koncepció-leírást az arculathoz. A fentebb leírtak, csak "insight"-ok, hogy a lovardánál milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni, természetesen ezeket nem kívánjuk, hogy a logóban visszaköszönjenek.

Kedves Kreatívok, az eddig pályamunkák átnézése után szeretnénk annyi segítséget adni, hogy az egyik fő szakmai szervezet, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara logója így néz ki: http://www.nak.hu/images/Kamara/NAK_logo_rgb_L.JPG -szeretnénk elkerülni az ezzel való hasonlatosságot.

Fórum (5)