Pályázatok

Kisarculat színének, alap elemeinek cseréje, meglévő logó alapján

Kisarculat design
-
Aranyklinika
65.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 30
aranyklinika

Megbízó

47

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hónap 3 hét

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (24)

Beküldve: 2021. 03. 18.
8
3
8
Beküldve: 2021. 03. 18.
8
2
7
Beküldve: 2021. 02. 26.
9
8
7
Beküldve: 2021. 03. 16.
4
4
6
Beküldve: 2021. 03. 04.
4
1
5
Beküldve: 2021. 03. 05.
6
1
4
Beküldve: 2021. 03. 05.
9
9
4
Beküldve: 2021. 02. 20.
5
3
4
Beküldve: 2021. 02. 22.
6
1
4

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az Aranyklinika (https://aranyklinika.hu https://www.facebook.com/aranyklinika) Szegeden (és a Dél-Alföld régióban) a vezető magán egészségügyi járóbeteg ellátó intézmények között van. Hetente több, mint 1000 járóbeteg vizsgálatot végzünk.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Aranyklinika története 1980 januárjában kezdődött egy felsővárosi panelházban. Lépésről lépésre, évtizedek munkája alatt alakult meg a ma is ismert intézmény. 2019-ben már több mint 60 orvos folytat magánrendelést közel 50 szakterületen, jól felszerelt és színvonalas rendelőinkben. Idővonalunk (https://aranyklinika.hu/idovonal/) segítségével áttekintheti egészségügyi intézményünk történetét a kezdetektől egészen napjainkig.

Feladat leírása

Feladat: 

Kizárólag számlaképes pályázók jelentkezését várjuk!

Megújítottuk recepciónkat belsőépítész tervei alapján. Régen bordó, arany, szürke volt a megjelenés és minden ehhez volt igazítva. Szeretnénk a megújult recepció (fotó: https://aranyklinika.hu/wp-content/uploads/2021/02/newreception.jpg) színeihez, formavilágához és stílusához igazítani az arculati és webes színeinket.

Belsőépítész által megadott színek Trilak színezőrendszerben:
Fal: S1502-Y50R
Lécezés: S3030-Y20R
Tapéta: https://www.vescom.com/en/dessin/sagara 1106.20 vescom sagara (textúra csatolva)
Logó textúra: fémhatású, textúrált, RAL K5 classic, Pearl gold gloss, RAL 1036

A designnek nem egy az egyben ugyanazokat a színeket kell tartalmaznia, de harmonizálnia kell vele, ez csak egy kiindulópont. A megadott logó fólia színkód nem egy egzakt szín, hanem egy textúra, de ez nem jelenti azt, hogy feltétlenül textúrált logót szeretnénk. Egy illeszkedő arany árnyalatot keresünk, mely nyomtatásban és monitoron is egyaránt megállja a helyét. A RAL 1036-ot RGB-be konvertálva monitoron nem arany szín jön ki (hanem egy barnás), a félreértések elkerülése miatt írtuk meg ennyire részletesen a specifikációt, valamint töltöttünk fel fotót erről a textúráról, ami végül (élőben) a logóra felkerült. Ezzel harmonizáló színösszeállítást keresünk.

Akár el tudjuk fogadni, hogy a logó formavilágába minimálisan belenyúljunk, ha a fő motívum és az összhatás nem változik.

A feladat része:
- logó új színe(i)nek meghatározása
- alap kisarculati elemeket meghatátozása (szín és fő motívum(ok)): névjegykártya, fejléces papír
- névjegykártya minimum elemei: logo, telefon, név, beosztás+végzettség, email cím, cím, bejelentkezési telefon, bejelentkezési email cím
- fejléces papír minimum elemei: logo, bejelentkezési telefonszám, email cím, webcím, cím, nyilvántartó hatóság, adószám, cégjegyzékszám, cégnév, székhely

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egy olyan kellemes színösszeállítást szeretnénk, mely harmonizál a recepcióval, nyugtatóan hat a páciensekre, ezáltal csökkentve a webes látogatások esetében is a visszafordulási arányt.

Feladat leírása

Célközönség: 

Az Aranyklinika visszatérő és potenciális páciensei, orvosaink, partnereink, stb.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Az Aranyklinika komplex szolgáltatás nyújt, valamint a több, mint 50 profil együttes jelenlétéből adódó lehetőségeket maximálisan kihasználja. A hozzánk forduló betegek panaszaik orvoslására speciális szakterületeket vehetnek igénybe. A hagyományos vizsgálati módszereken túl olyan különleges szolgáltatásokat is kínálunk, melyet csak vezető egészségügyi intézmények tudnak jelenleg nyújtani. Járóbeteg szakellátás mellett teljeskörű laborvizsgálatok elérhetők a hét minden munkanapján, sőt 2021. februártól már szombatonként is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Az Aranyklinika név mára már ismertté vált, számos nagy nevű szakorvos praktizál intézményünkben. Vérvételi szolgáltatásunk gyors és magas minőséget képvisel, mind az infrastruktúra felhasználásában, mint a személyzet tekintetében.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A nyertes színösszeállítás, valamint az arculati elemek weben és nyomtatásban is meg fognak jelenni, az Aranyklinika online és offline felületein.

Feladat leírása

Stílus: 

Arculatunk és ezáltal a színösszeállítás modern, letisztult, átlátható legyen.

Feladat leírása

Kerülendő: 

1. Bordó szín
2. Az aranyhoz nem passzoló színösszeállítás
3. A város más magánintézményeihez hasonló (összecsengő) színösszeállítás:
- http://www.stefaniaklinika.hu/
- https://noe-egeszsegkozpont.hu/
- https://proaktivegeszsegkozpont.hu/
- https://medicover.hu/klinikaink/medicover-klinika-szeged/
- https://www.feketesasklinika.hu/
- http://www.drmarron.hu/
- https://mediteam.hu/
- https://komplexlabor.hu/
- https://gyogy-palota.hu/
4. Plagizálás
5. Zsúfolt, átláthatatlan elrendezés, elavult design megoldások, komor, nagyon sötét színek.
6. Olvashatatlan betűtípus, betűméret.

Fórum

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje 1 héttel kitolódott.

Kedves Megrendelő!

Jól értelmezem, hogy a feladat finoman körbe írva arculat újratervezés meglévő logó alapján...?

Üdv,
Kreatív

Kisarculat a feladat, ahogy a címben is olvasható. A logó és a szorosan kapcsolódó arculati elemek színét, valamint a névjegykártya és fejléces papír arculati elemeit és ezeknek új színeit kell meghatározni. A weboldal, szórólapok, plakátok, facebook oldal, stb. arculati elemei nem tartoznak a feladatok közé.

Kedves Kreatívok!
Elsősorban nem csak egy arany szín árnyalatot keresünk, hanem az arany mellé passzoló, vele hormonizáló szín(eke)t.
Saját meglátásunk szerint az arany és a fehér szín kombinálása nem elég, ennél kreatívabb megoldásokat várunk!
Köszönjük segítségüket!

Tisztelt Megbízó,

Jól értem, hogy a névjegykártya és levélpapír tervekre is szeretnék beemelni azt a plusz színt, amit az itt beküldött pályamunkákban ajánlanak Önöknek az arculathoz? Tehát ha az a szín a bordó (és direkt írom ezt, csupán a példa kedvéért, de tudom, hogy kerülendő szín), akkor az a bordó köszönjön vissza a kisarculat elemein?

Csak azért is kérdezem, mert nekem személy szerint a névhez és a látott enteriőrhöz képest az minőségi romlást is jelenthet.

Köszönöm

Kedves Hozzászóló!

Köszönjük észrevételét! Lényegében azért vagyunk itt, mivel nem tudjuk a kérdésre a választ, de eredetileg arra gondoltunk, hogy igen, köszönjön vissza a kisarculat elemein a másik szín is. De ha Ön szerint ez minőségi romlást jelentene, akkor pályázatában ne használjon más színt, lehet hogy annyira megnyer minket vele, hogy elvetjük ezt az elvárásunkat.

Üdv.

Tiszelt Megbízó,

Köszönöm válaszukat!
Igazság szerint az aranyhoz sok szín illik, csak könnyedén fordulhat rossz irányba a dolog, de ez már inkább ízlés kérdése. Egy klinika higiéniájához és adott esetben a nevéhez szerintem azért is tartották sokan fehérben ezeket az elemeket, hogy minőségibb, magasztosabb szintet mutasson a kisarculati terv. De annyi biztos, hogy ez az információ hasznos volt, köszönjük. :)

Tisztelettel

Kedves Aranykilinika!

Több kérdés is felmerült bennem a feladat kapcsán:

1. A névjegyre tényleg szükség van ennyi adatra? Külön telefonszám és bejelntkezési telefonszám, illetve két különböző e-mail cím?
2. Továbbá a levélpapírnál is szükséges megjeleníteni mindent a felsorolt adatok közül?
Véleményem szerint pont ennyi mindentől lesz zsúfolt hatása.

3. A logóban használt betűtípus megtartandó, vagy megváltoztatható?

Válaszukat előre is köszönöm,
egy Kreatív

Kedves Kreatív!

1. A névjegynél nem minden variáción szerepel minden adat. Az orvosok esetén csak egy tel. szám és egy email cím szerepel. A vezetőség tagjainál viszont elkerülhetetlen, hogy saját elérhetőségeiket, valamint a klinika központi elérhetőségét is feltüntessék. Eddig ezt az előlap-hátlap változtatásával oldottuk meg. Nem kell egy oldalra mindent kiírni!
2. A levélpapíron sajnos ha hivatalos szervekkel levelezünk, sajnos ezeknek az adatoknak szerepelniük kell. A leleteken itt is egy egyszerűsített formát használunk.
3. Ha minőségi javulás érhető el, akkor nem zárkózunk el a betűtípus fontjának megváltoztatásától.

Üdv.: Aranyklinika

Rendben, így már értem.
Nagyon köszönöm a gyors visszajelzést!

Tisztelt Kreatívok!

Alapesetben nincs lehetősége a megbízóknak kétszer határidőt hosszabbítani, de jelenleg ez együtt járt a díjazás megemelésével és annak garantálásával, így engedtük.

Köszönjük a tájékoztatást! Kedves Megrendelő, kérhetünk egy 100%-os értékelést? Köszönjük!

Minden tiszteletem a pályázaton indulóké!
Komolyan kíváncsi vagyok a nyertes munkára és arra az "illeszkedő arany árnyalatra", amely "nyomtatásban és monitoron is egyaránt megállja a helyét".

Kedves Attila!
Mi egy árnyalatot, vagy egy jól passzoló színt keresünk. Nyomtatásban és monitoron elég, ha csak közelíti azt a színt.

A Trilak színezőrendszer és a RAL színkódok nem nyomdai színtérmódok, ahogy az RGB sem az. Az RGB színtér sokkal tágabb, mint a nyomdai CMYK. Ebből adódik, hogy amennyiben az RGB „arany” túl barna, a CMYK még inkább tompa, fakó lesz. Az jó, ha a logó nem texturált, mivel egy professzionális vektoros logó sohasem az. Nem indulok a pályázaton, csak gondoltam, jelzem, hogy ami a monitoron mindenféle színátmenetes trükközés miatt csillögö/fényes hatást kelt, az ofszet-nyomdai eljárással nem megvalósítható. Egy kirakatüvegen fóliázással már lehet ügyeskedni, de az a dekoros feladata. A vektor az egy körvonal, ami tetszés szerint (jó esetben CMYK-színekkel) kitölthető. Bocsánat, ha okoskodásnak tűnik, de egy negyedszázados nyomdai tapasztalattal arra gondoltam, hogy talán tudok segíteni. :)

Kedves @Gábor Palancsa! Azért manapság már szinte bármi megvalósítható a különböző nyomdatechnikákkal. Pontosan erre való a direktszínes nyomtatás, vagy a különböző prégfóliák használata, melyekkel elég sokféle fémes (és egyéb) hatást meg lehet oldani igényes kivitelezéssel karöltve (letterpress mondjuk). Azért, mert valami print, még nem feltétlen kell behatárolni CMYK-ra...

Jönnek hozzánk a digitális nyomdába RGB anyagokkal. Nagyon nehéz nekik elmagyarázni, hogy egy modern digitális géppel miért nem tudunk RGB-t nyomtatni. Azért nehéz, mert nem értenek hozzá. Pantone-ra be sem keverik az ofszetnyomdák a direkt-színt 120 névjegykártya kedvéért. Kis példányszámnál ez nagyon drága dolog, és a direkt-szín sem csillog, csak azzal lehet pl. neon-színeket nyomni. A formalakkozás és az aranyozás is költséges. A fólia dekoros feladat, ahogy írtam is. Nem a logó aranyszínű.

Olyan érdekesen alakul ez a pályázat. Minden tiszteletem a megrendelőnek, de valahogy a kommunikáció nekem nem tiszta. Elsőre az volt a benyomásom, a sok hosszabbítás miatt, hogy a megrendelő nem talál igazán kedvére való munkát. Most azonban, százalékosan rekord shortlist állt fel, gyakorlatilag minden 4. munka shortlistes lett. Ennek mindenképpen az az üzenete, hogy erős a mezőny, aminek örülünk!

Nem volt nehéz százalékosan rekord shortlistet állítani, hiszen összesen 24 pályázat érkezett be. Nyilván nem ok nélkül!
Ha fogadnom kellene én inkább az első megérzésedre tennék. Persze ettől még lehet erős a mezőny.

Minden művet shortlistre tettünk amiben láttunk fantáziát. Ezek szerint ez is baj. Ha találunk abszolút nyertest, akkor nem rakunk ennyit shortlistre. Nagyon furcsán működik ez a honlap, ha a felhasználóknak szinte minden problémát jelent. Mi nem vagyunk szakértők, nem ez a munkànk, nem tudunk minden elvárásnak megfelelni, amit a 200 grafikus felállít. Nagyon lassan érkeztek be a munkák, ezért nagyon nehéz volt gyorsan értékelni, hisz nekünk egymáshoz képest is viszonyítani kell a munkákat. Nem nagyon volt hetekig mit értékelni. Próbáltunk visszajelezni, hogy milyen irányba menjenek, de szerencsétlen, hogy nem értjük egymást. Sajnáljuk, hogy rosszul használjuk az oldalt.

Kedves aranyklinika!

Nagyon örülök a hozzászólásnak, mert talán így sikerül az alapvető feszültséget feloldani, és maga a pályázat is eredményesebb lehet, hiszen itt senki se akar rosszat a másiknak.
Talán nem sértek vele szabályzatot, de több értékelést is kaptam Önöktől, mivel nem szoktak a munkáim sereghajtók lenni, így arra következtetek, hogy nem járok egyedül a cipőben. Nagyon gyenge értékeléseket adnak, ami nem fedi le a munka valódi értékét. Ezért sokakat félre informált, én így gondolom. És sokakat ért meglepetésként a shortlist. Aki ezen a pályázaton indult, el nagy valószínűséggel bír ilyen olyan grafikai képesítéssel, hiszen számlaképes, ahogy az feltétel volt a kiírásban. Így én őszintén hiszem, hogy nem lehetnek itt olyan rossz munkák, csak egy stílusra kéne rábökni, és olyan értékeléseket adni, ami lefedi azt a belefektetett munkaórát, amit ingyen Önöknek elvégeznek, pusztán ezzel tudnak díjazni itt minket.

Kedves Hozzászóló!
Mi tisztában vagyunk a befektetett munkaórákkal, tudjuk, hogy sok idő egy-egy munkát elkészíteni, de nem tudunk magas pontszámot adni egy olyan munkára, ami bár sok idő volt az elkészítőjének, de nem illeszkedik a klinika arculatához. Mi arra adunk pontszámot, hogy a beérkezett pályaművet fel tudjuk-e használni vagy sem. Ezt pedig az alapján döntjük el, hogy tudjuk-e a jövőben használni vagy sem. Ami nem illeszkedik, azt nem tudjuk jóra értékelni. Úgy tudom, hogy a megbízói feltétek alapján kellene pontozni, nem személyes szimpátia alapján vagy befektetett munkaóra alapján.

Nem, egy munkát, egy ilyen brief alapján, nem lehet értékelni. Önök arra bíztatták a pályázókat, hogy minden ötletre nyitottak, hiszen pontosan nem tudják mit keresnek. Ez után ízlés alapján ne adjunk pontszámot. Egy egyszerű példával élve. Szeretnék vásárolni egy igazán régi különleges autót, attól még egy új elektromos autóra nem mondom hogy rossz, csak nem ezt keresem, nem kell, 6. Érdemes lenne megnézni pár más pályázatot.

Szia Zita!

A pályázat kiírásában lefektetett elvárásokra, és azok tükrében a pontozásra nem szeretnék reflektálni, ezt mindenki maga döntse majd el. Én mindössze a példádra reflektálnék, ugyanis a korrekt pontozást nagyon fontosnak tartottuk mindig is. Korrekt alatt pedig nem azt értem, hogy mindenkiképp magas pontokat kell osztogatni. Tehát a példádnál maradva. Nem jó az analógia. Én szeretnék valamit vásárolni, attól még nem szidom le a többit, ez tény. De egy pályázatnál, megrendelésnél inkább úgy szólna a példa, hogy „szükségem van egy autóra, ami régi, különleges, stb”. Ha erre nekem valaki egy új elektromos autót ajánl, akkor az önmagában nem lesz rossz autó, de az én elvárásaimnak nulla százalékban felel meg. EGy pályázaton így kell gondolkodni. Azt mondjuk, hogy egy megbízó értékeljen több szempont szerint is (befektetett munka, ötlet, kivitelezés stb.), de ha valami a brief világos elvárásainak nem felel meg, azokkal tulajdonképpen szembe megy, az ne lepődjön meg, ha alacsony pontot kap. Ha én egy ingatlanos cégnek logót keresek, amiben kreatívan megjelenik egy ház forma, hatalmas 0 pontot fog kapni, aki egy kutya alakkal pályázik, legyen az akár a legszebb kutya megjelenítés, amit láttam. Ismétlem, csak a példádra írtam, jelen pályázat menetére nem reflektáltam.

Kedves Gergely!

Maximálisan egyetértek veled, hogy a megrendelő elvárásainak, a pályázat kiírásának kell megfelelni, ez az egyetlen kiindulási pont. Lehet, hogy rosszul fogalmaztam meg a kritikát, de pont ez volt a problémám. Nagyon sok minden félresiklott itt a kommunikáció miatt.

Őszintén sajnáljuk, hogy a beküldött koncepciók közül nem mindegyiknek adtunk magas pontszámot, de az értékelésekből talán látszik, hogy készültek olyanok, melyek illeszkednek többé-kevésbé az elképzeléseinkhez, pedig minden kreatív ugyanannyi információval rendelkezett.

Kedves Kreatívok! Tisztelt Szöllősi Gergely!

Van egy kis problémánk! Az egyik kreatívtól kértünk az egyik beadott anyagához egy B verziót, hogy dönteni tudjunk, mivel nem voltunk 100%-osan biztosak az egyik színben. Erre letörölte az egész pályázatát. Nagyon sajnáljuk, ha a kérésünkkel megbántottuk, de nem szeretnénk, hogy emiatt visszalépjen, hisz a TOP 3-ban van a munkája, lehet hogy őt választjuk győztesnek.

Mi ilyen helyzetben a teendő? Mit tudunk tenni? Az üzeneteinkre nem válaszol. Meg lehet keresni valahogy direktben a kreatívot? Ha véletlen rá esne a választás, akkor nem merjük őt kihirdetni győztesnek, hisz lehet nem kapjuk meg az anyagokat!

Tisztelt Megbízó!

Igen, láttuk az esetet. A kreatív az oldalról is törölte magát sajnos. Beszéltünk vele privátban email formájában, de az ott kapott információkat természetesen nem adhatjuk tovább. Megkérjük, hogy írjon ide a fórumba a fentiek tükrében.

Tisztelt Megbízó!

A kreatívval folytatott levelezésből idézünk az engedélyével:

„Az eredeti pályaművem rendelkezésre tudom bocsátani, azok az anyagok megvannak, viszont a közelgő ünnepek és egyéb elfoglaltságok miatt nem tudok már foglalkozni a megrendelő kérésével, módosításával. Amennyiben mégis az eredeti munkám alapján választana győztesnek úgy persze segítek a szín végső kialakításában, de így látatlanban nem szeretnék már több időt belefektetni.”

Kedves Szöllősi Gergely!

Köszönjük a közbenjárást! Ez jó hír, ezek szerint számolhatunk vele. Hogyan működik a pályázat elfogadása, ha törölte magát az oldalról?

Jó lenne, ha visszatenné a munkáját valahogy, mert különben nem tudjuk elbírálni határidőig! Mi nem mentettük le a képeket... Nem tudjuk megnézni se...

Kedves Megbízó!

Ő már nem fér hozzá jelenleg a munkájához, ezért elkértük mi a képeket tőle, és az engedelmével feltöltöttük.

Kedves Gergely!

Lezajott a belső szavazás. Nagyon szoros volt. Végül az a koncepció nyert, akinek a tervezője törölte magát az oldalról. Várom iránymutatását a továbbiakkal kapcsolatban!

Üdv.

A kreatív felvette velünk emailben a kapcsolatot, innen már rendben leszünk!

Köszönjük mindenkinek, aki segített nekünk valamilyen formában a pályázat lebonyolítása során. Abszolút zöldfülűként kerültünk az oldalra, a folyamat alatt azért mi is tanultunk egy-két hasznos dolgot! Reméljük, hogy lesz még alkalmunk a kreatívokkal ismét együtt dolgozni.

Fórum (35)