Pályázatok

ISTERIA / Isteria - casual street food logo design

Logó design
-
ISTERIA / Isteria
50.000 Ft
Hátravan:
5 nap 16 óra
Követő: 108
AQUARII

Megbízó

2

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

8 óra 6 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (110)

Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2020. 07. 03.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az ISTERIA / Isteria egy új márka és egy új koncepció, az úgynevezett casual street food (ez a gondosan kiválasztott és kiváló minőségű ételek koncepciója, amelyek támogatják az egészséges életmódot, miközben megfelelnek a modern étkezési trendek elvárásainak. Olyan koncepció, amely a tradicionális vendégszeretet és a gyorsétterem elemeit képviseli. Sikere mögött vannak a helyszínen készített ételek friss és kiváló minőségű alapanyagokból, innovatív receptek felhasználásával (ez egy megfizethető, nagyon változatos étel) a piacon, a szlovákiai Dunaszerdahely központjában, a korzó közvetlen közelében található. A közelben különösen kávézók, hamburgert, kebabot vagy pizzát kínáló gyorséttermek találhatók. Az összes említett egység többnyire félkész termékekből készített termékeket kínál. Az ISTERIA márka koncepciójának különbözõnek kell lennie, különösen annyiban, hogy vevõi számára friss, hûtött, azaz nem fagyasztott alapanyagok használ ételei elkészítésénél. A nyersanyag-beszállítók kiválasztásakor elsősorban a helyi beszállítókkal működünk együtt, ez ismét megkülönböztet bennünket más egységek tevékenységektől, amelyek főként nagykereskedőktől vagy külföldről vásárolnak nyersanyagokat. Célunk a hagyományos ízlésű, modernan újragondolt, megfizethető termékek kínálata. Kínálatunkat közvetlen fogyasztásra, valamint Dunaszerdahely város körüli kiszállításra összpontosítjuk.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Csapatunk sok éves tapasztalattal rendelkezik a gasztronómia területén. Mottója, amelyre támaszkodik, mindig első osztályú és kiváló minőségű alapanyagok megválasztása és kiváló minőségű étel kínálata, modern és tiszta környezetben az ügyfelek számára. Célunk az ügyfél maximális elégedettsége.

Feladat leírása

Feladat: 

Az ISTERIA márka logójának egyszerűnek, frissnek és modernnek kell lennie. Az ISTERIA márka szerepe az, hogy vonzza az embereket, akik szeretik a modern és magas színvonalú gasztronómiát. Az ISTERIA név az ister szóból származik - ez a Duna szó fordítása a Latin Ister szóból, az Ístros görög szóból származik. A Duna a felvidéki Csallóköz egyfajta jelképe, ahol Dunaszerdahely városa található. Az ISTERIA szó választásánal más hasonló hangzású külföldi márkák is ihlették csapatunkat.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Cégünk modern, időtlen, szemet gyönyörködtető és minimalista logót keres, amely könnyen megjegyezhető. Az eleganciának sugároznia kell a logóból. Célunk, hogy a logó kifejezze, hogy az étterem olyan prémium minőséget kínál minden termékében. A logóból érezni kell, hogy nem gyorsétterem, olcsó étel, hanem kiváló minőségű és elfogadható árú étel. Célunk, hogy az ügyfelek emlékezzenek logónkra, amikor az "ISTERIA" szót kimondják. A koncepció alappillérei a frissesség, a minőség, az egyediség és az ésszerűen gyors kiszolgálás.

Feladat leírása

Célközönség: 

Kínálatunkban minden korosztály megtalálja számítását.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Ez a casual street food egység egy olyan hely, ahol a vendég kellemes időt tölthet igényes és modern környezetben. Ezt biztosítja az építészeti tervezés, a barátságos személyzet és ez utoljára, de nem utolsósorban, az ISTERIA márka logójában is tükröződik.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Termékcsaládunkat az ISTERIA márkanév alatt kínáljuk. A menü reggeliből, ebéd menüből, állandó és szezonális menüből áll. A termékválaszték húsos és hús nélküli ételekből áll, egyaránt szeretnék a vegetáriánusok vagy vegán vendégeket is megszólítani. Kínálatunkban megtalálható friss smoothies, modern levesek, friss alapanyagokól készült hamburgerek, friss sültkrumpli és sokfajta modern street food étel.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logó különféle médiában mutat be minket. A logó látható az egység ablakaiban és az épület homlokzatán egyaránt. A logót szeretnénk felhasználni csomagolóanyagokra amelyekbe a termékeket szállítás esetén csomagoljuk, menü kínálatra és a munkavállalói egyenruhákra (póló vagy kötény) is. Az ISTERIA márkát a közösségi hálózatokon - facebookon, az Instagram-on és a saját weboldalán is felhasználnánk teljes terjedelmében. Szívesen használnánk a logó bármely elemét vagy a logó színtartományát egyaránt.

Feladat leírása

Stílus: 

Arra számítunk, hogy a logó innovatív és divatos, kevés színt tartalmaz, ami egyszerre biztosítja a minimalizmust és az időtlenséget. A formatervezés szempontjából azt szeretnénk, ha a logót fekete-fehérben is felhasználhatnánk ( ilyen formában a csomagolóanyagokra használnánk). A használt betutípus lehet kis / Isteria / es nagybetu / ISTERIA / egyaránt.

Fórum

Tisztelt Megbízó! Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e olyan mottó, szlogen vagy bármilyen plusz információ, ami esetleg megjelenhet a logóban és ezzel együtt minden csomagoláson, kirakatok, stb. egyfajta üzenetként?

Tisztelt Megbízó!
Esetleg tipográfiai logó is lehetséges? A logó utaljon a cég tevékenységére vagy jelenjenek meg annak elemei?

Tesztelt “gyalogosdesign”,

Slogan / motto - local, fresh, seasonal. Ez a motto megjelenhet peldaul a csomagolason, mint a csomagolt etel jellemzoje, logoban szerintem nem utalna konkret dologra mivel hianyozna a “food vagy street food” a szobol, mottobol. Abban az esetben, ha a mottohoz csatlakozna a street food szo , elveszne az egyszeruseg. Ha sikerul valamilyen elegans megoldast talani, orulni fogok.

Tisztelettel,

Zsigray Zsolt

Tisztelt Martino,

a logo lehet tipografiai is, utalhat a ceg tevekenysegere is. Ceg tevekenysegenek elemei megjeleniteset, ha lehetseges kihagynam, orulnek, ha modern dinamikus, otletes, egyszeru es konnyem megjegyezheto logot sikerulne letrehozni.

Tisztelettel,

Zsigray Zsolt

Tisztelt AQUARII!
A kérdésem az volna, hogy azt megmondaná e, hogy mióta működik az étterem? Csupán csak egy évszámra lenne szükségem a design végett.
Előre is köszönöm, ha megoldható. Illetve, hogy van e valamilyen konkrét színvilág, amit Ön/Önök szeretnének?

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje 1 héttel kitolódott.

Tisztelt Megrendelő!

Esetleg egy értékelést kérhetünk, így hogy hosszabb lett a kiírás sokaknak támpont lehetne, hogy jó irányba indultak v sem.

Köszönettel:

Tisztelt megrendelő!

A színvilág engem is érdekel, van-e elképzelés az irányról? Illetve, milyen típusú csomagolása lesz a termékeknek?

Köszönöm!

Tisztelt megrendelő!
Egy értékelést én is elfogadnék,hogy tudjam jó irányba indultam vagy nem .
Köszönöm !

Fórum (9)