Pályázatok

Induló márka logó tervezése

Logó design
-
Lazula
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 60
pabor

Megbízó

37

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 5 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (100)

Beküldve: 2016. 10. 18.
7
5
9
Beküldve: 2016. 10. 21.
4
1
9
Beküldve: 2016. 10. 20.
5
4
9
Beküldve: 2016. 10. 19.
10
8
9
Beküldve: 2016. 10. 18.
5
2
9
Beküldve: 2016. 10. 18.
5
10
9
Beküldve: 2016. 10. 16.
10
0
9
Beküldve: 2016. 10. 21.
10
0
8
Beküldve: 2016. 10. 17.
21
7
9
Beküldve: 2016. 10. 17.
18
5
9
Beküldve: 2016. 10. 18.
2
2
8
Beküldve: 2016. 10. 18.
3
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Jelenleg Budapesten leginkább „búvóhely” címszóval lehet rövid távra vagy néhány órára lakást bérelni. Ezek elsősorban pároknak nyújtanak lehetőséget intim együttlétre. Ezek a lakások a berendezésüket tekintve általában teljesen átlagosnak mondhatóak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A „Lazula” induló vállalkozás, melynek keretében a rövid távú ingatlan bérbeadást gondoltuk újra. Olyan hálózatot tervezünk, ami alkalmas arra, hogy a- lazula pontokat felkeresve - vendégeink rövid időre kiszakadjanak a mindennapi mókuskerékből. A Lazula, mint vállalkozás több elemében is teljesen újszerű, amely nyilvánvalóan sok kockázatot rejt magában, de bízunk az ötletünk sikerességében. Az újszerűség egyik eleme, hogy a leendő bérlőink a honlapunkon keresztül gördülékenyen foglalhatnak időpontot, amelyek többnyire belvárosi, utcafronti pincék lesznek. A legérdekesebb azonban a pincék egyedi kialakítása lesz. Az első pincénkben ami hamarosan elkészül, gyepre heveredhetnek a látogatóink a tér közepén elhelyezkedő halastó mellé, miközben a fejük felé naplementét varázsolunk… de tervezünk még föld alatti autósmozit, homokos tengerpart imitációt, és számtalan egyéb érdekes ötletet szeretnénk megvalósítani. Tehát összességében az ellazulás lehetőségét szeretnénk biztosítani számos különleges és intim térre való bejutás lehetőségével.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat némiképpen komplex, és nehezen megfogható, hiszen olyan szolgáltatást szeretnénk kínálni, amely ebben a formában nem létezik a piacon. Azt gondoljuk, hogy magát a lazulás fontosságát kellene valamilyen formában érzékeltetni, kívánatossá és fontossá tenni.
A „lazula”-szóból szeretnénk brand-et csinálni mégsem vagyunk biztosak benne, hogy a teljes szó egy logóban jól mutatna. Bár egy különlegesen jól sikerült terv esetében még ez is elképzelhető.
Tehát olyan logót szeretnénk amely:
- harmonikus
- figyelemfelkeltő
- fiatalos
- vidám
- laza
- egyszerű
- lehetőleg kevés finom részletet tartalmazzon, hogy nyomtatva is jól mutasson
- színes, de nem kaotikus (talán elegendő három szín)
- kis méretben is hatásos
- alkalmas a lazula pontok jelölésére mind online térképeken mind fizikálisan megjelenve a lazula pontokon mint egy cégér.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Véleményünk szerint a jól eltalált logó és weblap a vállalkozásunk sikerességének egyik kulcsa. Bízunk benne, hogy sikerül az általunk megadott paramétereknek megfelelő arculatot kialakítani

Feladat leírása

Célközönség: 

A kiindulópontunk a pároknak biztosítható intim búvóhelyek újragondolása volt, de az azóta eltelt időben már azt gondoltuk, hogy szeretnénk kibővíteni a célközönséget, hiszen miért ne vonulhatna le egy ilyen különleges atmoszférájú helyre akár egy baráti társaság is? Alapvetően párokban gondolkozunk, de nyitva szeretnénk hagyni a lehetőséget egy ennél kiterjedtebb célközönség számára. Véleményünk szerint a fiatalos gondolkozású, 25-40 közötti értelmiségi korosztály bevonzására van a legnagyobb esélyünk.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Amikor feltárul a vendégünk előtt az ajtó méltán érzi magát úgy, hogy teljesen más környezetbe érkezett. Meghökkentő a kontraszt a kinti zajos, szürke világ és a csodaország között ahová érkezik. Mintha egy mesejátékba érkezne, ahol valóságos díszletek fogadják. Tehát a lazula azt jelenti az ügyfeleink számára, hogy teljesen kiszakadhatnak a hétköznapok valóságából.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

flow, trendi, formabontó, felhasználóbarát, szerethető

Feladat leírása

Médiaterv: 

Elsősorban az online médiát célozzuk így az arculatnak ehhez kell alkalmazkodnia. A logónak elég figyelem felkeltőnek kell lennie ahhoz, hogy a lazula pontokon fizikálisan megjelenve rögtön beazonosíthatóvá váljon, illetve egy banneren megjelenve kattintást váltson ki.

Feladat leírása

Stílus: 

Stílusában figyelemfelkeltő, de mégis egyszerű logót szeretnénk. A lazula név nem feltétlenül kell, hogy megjelenjen a logóban.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Kedves pabor!

Nem tudom mennyire végleges az induló vállalkozásuk neve, de megfontolandó a következőkben leírt véleményem.
"A magyar nyelvben a -da, -de képzőt leginkább a főnevekhez szoktuk hozzákapcsolni, viszont szép számmal találunk példát arra is, amikor éppen igéhez kapcsolódik.
Akár igéhez, akár főnévhez kapcsolódik, ahogy a kolbászda szó esetében is, akkor a -da, -de képzőt gyakran arra használjuk, hogy egy adott cselekvésnek kifejezzük a helyét. Ilyenek például a cukrászda, dalárda, iroda, mosoda, kifőzde, nyomda, óvoda, varroda és természetesen a kolbászda szavunk is, hogy csak a legismertebbeket soroljuk fel." (wikipédia)
Szóval - amennyiben ezt az elvet követjük (követik) -, a lazulásra alkalmas hely megnevezése LAZULDA lenne.

Kedves Atka,
köszönjük az észrevételt, ám a mi célunk jelen esetben nem az volt, hogy egy tökéletesen helyes/értelmes szót hozzunk létre, inkább a szó "gördülékenységén" és megjegyezhetőségén volt a hangsúly. Azt gondoljuk, a profilunk célja is így sejthető, mindamellett ez a név szerintünk szerethetőbb mint a "lazulda" kifejezés.

Szép estét,
Annamari

Kedves Pályázók,

mivel több esetben előfordult hogy a tervezett logó a csatolt tervrajzra épült, valószínűleg nem hangsúlyoztuk eléggé a leírásunkban, hogy több, különböző jellegű pincét tervezünk, ez csak a legelső a sorban. A pincék kifejezetten eltérő jellegűek lesznek (engedjétek el a fantáziátokat, és képzeljetek el teljesen őrült tereket, de egészen biztosan szeretnénk a föld alatt egy autós mozit természetesen igazi autóval, vagy homokos tengerpart imitációt 40 fokos hőséggel), tehát a logótok ne az első pince hangulatára alapuljon, mert általánosságban kellene megragadni azt, amit szeretnénk. Előre is köszönjük!

Kedves Kreatívok!

A megbízó garantálta a díjazást.

Erre reagálva, de a megbízótól kérdezve, a menet közbeni garantálást vegyük úgy, hogy már van favorit és folyamatban lévő egyeztetés, vagy még nyitottak vagytok új ötletek iránt? Rövid határidőt adtatok meg, holnaptól lenne időm kidolgozni, ezért kérdem.

Kedves Hundual!

A beérkezett pályaművek között vannak olyanok amik nagyon tetszenek. Ellenben ez a lista folyamatosan bővül ahogy érkeznek be az újabb pályaművek. Tehát még nincs egyértelmű befutó. Csak bátorítani tudlak a munkára.

László

Érdeklődnék,hogy ,pontozás várható,vagy csak a legjobbak kaptak?

Kedves Purple, mindenkit pontozunk, most pár óráig szüneteltünk, azonnal pótoljuk a hiányosságot. Valóban nincs még befutó, jelenleg 5-6 logóba vagyunk teljesen beleesve.:)

Kedves Hundual,

Azért garantáltuk menet közben a díjazást, mert azt már 2-3 nap után láttuk, hogy lesz befutó, csak még azt nem tudjuk hogy kicsoda.:) Nem gondoltuk volna, hogy ennyi jó pályázat fog beérkezni, úgyhogy ebből a szempontból a határidőt elégségesnek ítéljük, így is nagyon nehéz hétvége elé nézünk, amíg dönteni tudunk.:)

Üdv,
Annamari

Kedves Annamari és László,

Ez így korrekt hozzáállás, köszönöm az akkori gyors választ. Más megrendelőknél már fordult elő, hogy a kiírást követő első pár napban beleszerettek egy pályamunkába (amivel nincs gond, természetesen szívük joga), viszont a többiek felé ezt nem jelezték, míg folyamatosan érkeztek további tervek, ők a háttérben már a finomhangolásnál és végső csiszolásnál tartottak. Az ember ezt igyekszik elkerülni. Bár mindez engem már nem érint, végül nem lett volna időm a tiétekre is érdemben dolgozni ki az ötletem, összecsapott munkának pedig nem lenne értelme, de a brief-ben leírtak alapján teljesen szimpatikus a vállalkozásotok, ehhez és a logótok kialakításához is sok sikert! :-)

Kedves Kreatívok,

szeretnénk mindenkinek megköszönni a segítséget, aki az idejét és az energiáját rászánta arra, hogy megálmodja a vállalkozásunk logóját. Mindenkinek hálásak vagyunk, és még ma este kialakítjuk a shortlist listát. Nem fogjuk két hétig elhúzni a döntést, mert sürget minket az idő, így biztos hogy hamarabb fogunk eredményt hirdetni.
Nagyon örülünk a döntésünknek, miszerint itt pályáztattuk meg a logót, mert rengeteg fantáziadús és érdekes ötlet született.

Még egyszer megköszönve a munkátok, üdvözlettel:

Annamari és László

Az egyik 8 pontos koncepció előtt értetlenül állok. Nagyon hasonlít a YouDay nyertes logóra.

Nem hasonlít, szerintem konkrétan ugyanaz :) képestől mindenestől együtt le lett nyúlva.

Igen, valaki keményen bevállalta. Amúgy itt sem lett kevésbé eklektikus a pontozás, mint a kerekesszékesnél...

Igazatok van. (Sőt, még alá is írta, ami elkerülte a figyelmünket, pedig kizárás járna érte.) A fejlesztők hamarosan intézkednek, megfosztjuk a shortlist jelöléstől és megkapja a pontot. Köszi az észrevételt.

Sziasztok,
kíváncsi lennék, mit értetek "eklektikus" pontozás alatt.:) Pontozhat egyáltalán másként egy egyébként vizuálisan laikus megrendelő?:)

Üdv,
Annamari

Szia!
Úgy tudom, a YouDay körül is voltak plágium gondok...ahogy olvasom vissza a korábbi fórumokat, nagyon sok a "csalt holmi"...Egyébként meg nagy pofátlanság más holmiját lenyúlni.