Pályázatok
Gyógyszeripari termékek forgalmazásához logó tervezése
Koncepciók (69)
Oldalak
Feladat leírása
Egészségügyi szolgáltató tovább bővíti a portfólióját, bevonul a gyógyszeripar területére, gyógyszerek és gyógyászati segédeszközök kategóriájába sorolható termékekkel. Egy Brand név jött létre, a Mediss, melyhez kapcsolódóan szükséges lenne egy logó, melyet a gyógyszeres dobozokon megjelenítünk. A termékeknek még külön nevet adunk.
Feladat leírása
Az értékesítési vezető, az aki a terveket ki fogja választani.
Feladat leírása
Elsősorban nőgyógyászati területre kerülnek ki a termékek, melyek dobozát is meg kell tervezzük, ezért valami finom, nőies csomagolást kell készíteni. A logó a továbbiakban alkalmas legyen akár más területen mint pl. urológia, szemészet, stb. termékcsomagoláson való megjelenésre is.
A logó színvilágát illetően éppen ezért legyen közömbös szín, ne legyen pl. pink.
Elsősorban türkizkék, türkizzöld, kék, zöld, bordó színekre gondoltunk, de szívesen megnézzük az ettől eltérő ötleteket is.
A gyógyszeres dobozok leginkább fehérek, ezért arra kell készüljön egy olyan logó, melyet majd valamilyen jellegzetes motívum mellé felhelyezhetünk.
Feladat leírása
Mediss legyen jól olvasható, visszafogott, de valami miatt feltűnő és könnyen megjegyezhető logót szeretnénk látni.
Szeretnénk, ha a minél jobban bekerülne a köztudatba a Brand név, ezért fontos a dobozokon való jól olvashatóság is.
Feladat leírása
A termékek elsősorban nőknek szólnak, de mint írtam a jövőben már nem csak hölgyek, hanem urak is beletartoznak a célcsoportba.
Ahogyan a termék a végfelhasználóhoz eljutnak, az az orvoson keresztül történik majd, ezért az is fontos, hogy az orvosnak is elnyerje tetszését a design, hiszen neki kell majd tovább ajánlania a páciensek részére.
Feladat leírása
Olyan termékpalettával érkezünk a piacra, melynek nincs vagy minimális konkurenciája van, ettől függetlenül fontos, hogy a termék eladja magát, melyhez a megjelenése is segítse.
Feladat leírása
Mediss a márkanév, a medicalból indult ki elsősorban. Számos vállalat a Medical és a Pharma szót használja a brand nevének kialakításban.
Feladat leírása
Elsőkörben logóra, névjegyre, email aláírása van szükség.
A jövőt illetően saját weboldalon és marketing eszközökön, mint. pl.szóróanyagokon történő elhelyezést tervezünk.
Feladat leírása
Letisztult, egyszerű, jól megjegyezhető, nívós munkát, mely illeszkedik a gyógyszeriparba.
Feladat leírása
Fekete színek vagy fehér színek használata
Túlságosan csicsás megjelenés, betűstílus
Feladat leírása
Logó
E-mail aláírás
Névjegykártya
Fórum

Tisztelt Kreatívok!
Ne lepődjetek meg, de minden shortlistes munkából töröltük a dobozterveket tartalmazó képeket. Nem volt feladat a csomagolástervezés.
https://kreanod.hu/faq/mi-az-indokolatlan-plusz-munka-es-miert-tiltott
Vicces, hogy néha a fórumokon felmerül, hogy a KreaNod, vagyis inkább a pályázatok koncepciója devalválja a kreatív munka értékét. Ehhez képest állandóan visszatérő probléma, hogy nekünk kell törölni a kéretlenül elvégzett plusz munkát. Most is sorban gyártotta mindenki ingyen a csomagolásterveket, miközben klasszikus kisarculat volt csak a feladat . Nem egy shortlistes megtervezett 2-3 eltérő doboz tervet is. Értem én, hogy nem a pénzdíj általában a fő motiváló erő, de azért na... Annyira tömeges volt, hogy először azt hittem, hogy a megbízó kéri mindenkitől, de aztán sajnálattal konstatáltam, hogy nem ez a helyzet.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves Gergely!
Mockupot sem lehet használni?
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves Gergely!
Véleményem szerint egy logó, főleg arculat!! prezentálása nem merül ki annyiban, hogy felrakjuk a logót egy névjegykártyára vagy egy sima mockupot készítünk.
És a plusz munkát nem feltétlenül a pénz motiválja, hanem egy rendes arculat tervezésnél meg kell mutatni, hogy lehet felhasználni különböző területeken, amiken a későbbiekben felhasználásra kerül.
Ingyen csomagolásterv: Egy gyógyszer doboz mockuppal nem hiszem, hogy előrébb lesz a Megrendelő. Főleg, hogy megfelelő információk hiányában képtelenség a gyakorlatban hasznosítható csomagolásterveket készíteni.
De ez csak az én véleményem. Lehet, hogy én tévedek.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves Gergő!
Mi alapján állapította meg, hogy nem a megbízó kéri a csomagolás terveket?
Üdv,
Péter
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

A shortlisteseknél nem láttam kommentben erre felszólítást. Egy esetben volt olyan, hogy a kreatív alapból feltöltött már doboz terveket is, amelyre a megbízó reflektált , és kért módosítást. (Ha már ott volt a terv.) Olyan hozzászólást nem igazán láttam, ahol a logó és kisarculat kombóra a megbízó írta volna, hogy „köszönjük, de tudnál csomagolástervet is készíteni?”
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kérlek, olvasd el a linkelt bejegyzést.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Nem feltétlenül tévedsz, de a csomagolástervek legyenek pluszban kifizetve.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Nem említettem megbízói felelősséget. A kiírás valóban félreérthető, de ez a mi felelősségünk, hogy nem szóltunk miatta. Vagyis ahogy az emailezésünket visszaolvasom, a következőt írtam Önöknek anno:
„Emellett a pályázatból kivettük a csomagolást, mint igényt. Egyrészt az teljesen más kategória, kisarculat részeként minimális díjért gényelni nem lehet. Másrészt ennél sokkal több szempontot egyébként is meg kellett volna határozni az elvárásokkal kapcsolatban azon kívül, hogy „csomagolást szeretnénk”.”
Ezek szerint valamit mégsem csináltunk jól, mert csak benne maradt.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Ha valakinek esetleg tényleg egy sima mock up képen elhelyezett logója esett áldozatul a törlésnek, akkor az nyugodtan töltse fel újra, és akkor megnézzük tüzetesebben. De nem igazán tűnt úgy egyik sem, hogy a dizájner csak fogta a logót, és elhelyezte egy már létező terven. (Nem biztos, hogy életszerű az apró változtatások miatt is törlés jár, de be kell látnia mindenkinek, hogy pontos határ kell húzni. Mert ha azt mondanánk, hogy "egy kicsi belefér", akkor ki mondja meg, mennyi a kicsi.")
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Most, hogy nézem, volt olyan, ahol a megbízó kérte a dobozt, és érdekes módon a kreatív tudta is magától, mi a szabály. (De a megbízó itt sem a néha előforduló rosszhiszeműségből kért ilyet, hanem – ahogy le is írta –, mindenki más küldözgette sorra a dobozokat.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Kedves Gergo!
Itt olvastam válaszát ami nem igazan megnyugtato.
Nalam a megrendelo kerte a dobozokat es akkor kezdtem el dolgozni rajta.
Most minden dobozom torlesre kerult munkam igy katba veszett... Foleg igy h a megrendelo beleirta a kiirasba.
Most jutott el a doboz mintam oda hogy erdemben azt mondom jo lett.
Szeretnem keri hogy ezt az egy dobozt minden szankcio nelkul feltolthessem.
Koszonom!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Ezt sajnos nem lehet. Ha te nyersz, akkor eladhatod majd azt a tervet külön is a megbízónak. Annyit már mindenképp láthatott, hogy néz ki dobozon a logód.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Szuper.
Koszonom a kimerito kedves valaszat mellyel megtisztelt.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

@JonPeterzen Ha nálad a Megrendelő kérte a dobozok kreatívjait és ezeket te elkészítetted anélkül, hogy felhívtad volna a figyelmét arra, hogy ez plusz feladat a pályázaton belül, akkor szerintem jogos volt a képeid törlése.
Nem indultam a pályázaton, így a hozzászólásom akár okoskodásnak is vehető. Én sokszori átolvasásra sem találtam a briefben olyat, hogy egyértelműen dobozkreatív elkészítésére lenne szükség. Ha pedig valami nem egyértelmű akkor megkérdezem itt a fórumon és arra konkrét válasz fog érkezni.
“…szükséges lenne egy logó, melyet a gyógyszeres dobozokon megjelenítünk.”
“A gyógyszeres dobozok leginkább fehérek, ezért arra kell készüljön egy olyan logó, melyet majd valamilyen jellegzetes motívum mellé felhelyezhetünk.”
“Szeretnénk, ha a minél jobban bekerülne a köztudatba a Brand név, ezért fontos a dobozokon való jól olvashatóság is.”
Az egyetlen “felhívás”, ami a tervezésre irányulhat az a brief 3. pontjában fogalmazódik meg, de az én értelmezésemben ez is inkább arra utal, hogy érdemes egy olyan logót tervezni, amiben egy “jellegzetes motívum” is megjelenik a logotípián túl. Színeit tekintve legyen semleges és tudjon “alkalmazkodni” egyéb orvosi területekhez is.
A kisarculat tervezése során készülhetnek olyan egyéb kiegészítő grafikai elemek, amik felkerülhetnek majd a dobozokra, de konkrét doboztervet egyébként sem tudsz készíteni pontos terítékrajz és az egyéb tartalmi elemek ismerete nélkül.
Talán orvosolta volna ezt a problémát, ha a Megrendelő egy konkrét mockupon kéri mindenkitől, hogy mutatassa be a munkáját (logó)!
üdv,
KA
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Koszi az infot. Sztem hagyjuk mar a temart, mert faraszto. Mindenki vonja le maganak azt amit akar es csinalja a dolgat.
P.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Hmmm. Nagyon érdekes.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólás