Pályázatok

Ferrarius Global Kft.-új építőipari vállalkozás- logókészítés

Logó design
-
Ferrarius Global Kft.
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 43
Ferrarius

Megbízó

6

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 év 10 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (59)

Beküldve: 2016. 02. 01.
33
3
10
Beküldve: 2016. 01. 14.
9
2
9
FG
Beküldve: 2016. 01. 14.
7
2
9
Beküldve: 2016. 01. 26.
4
0
8
FG
Beküldve: 2016. 01. 14.
4
3
8
FG.
Beküldve: 2016. 01. 24.
3
0
8
Beküldve: 2016. 01. 31.
9
0
7
Beküldve: 2016. 01. 31.
1
0
7
Beküldve: 2016. 01. 28.
7
2
7
FG
Beküldve: 2016. 01. 23.
4
1
7
Beküldve: 2016. 01. 21.
1
0
7
Beküldve: 2016. 01. 20.
3
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az építőipar nemzetgazdaságban betöltött szerepe mindig is meghatározó volt. Az ágazat jelentős mértékben hozzájárulhat a munkahelyteremtéshez. A gazdasági válság hatására viszont az épületfelújítások, lakásépítések száma drasztikusan lecsökkent. Az építőipari ágazat fontos szerepet tölt be az Európai Unió 2014-2020. közötti fejlesztési stratégiájában, gazdaságélénkítő hatása remélhetőleg minél hamarabb növekedést idéz elő a piacon.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Ferrarius Global Kft. egy újonnan induló építőipari magánvállalkozás. Jelenleg 5-10 fő alkalmazásával végezzük a megbízásokat. Tervezünk, előgyártásokat végzünk, helyszínen szerelünk, karbantartunk, korszerűsítünk, felújítunk. A munkától függően alvállalkozók bevonásával bővítünk. Székhelyünk Budapesten van, telephelyünk átmenetileg még Szolnokon található.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy olyan céglógót szeretnénk,ami modern, letisztult, jól átlátható, figyelemfelkeltő és első ránézésre megfogja az embereket. Mind a megbízók, mind a munkavállalók számára vonzó lehetőség ígéretét nyújtsa.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Minél több megbízó legyen kíváncsi a logó mögött rejlő vállalkozás megbízható, minőségi munkájára és egyben az építőiparban elhelyezkedni kívánó szakképzett munkaerő számára jelentsen csábító munkahelyi ajánlatot.

Feladat leírása

Célközönség: 

Építtető cégek, magánszemélyek, állami beruházásokat indítók, szakképzett építőipari, épületgépészeti munkások

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Célunk a megrendelő igényeit komplexen kielégíteni technológiai szerelés, valamint az épület gépészet és az energetikai gépészet területén. Minőségi, megbízható munkavégzés akár családi házak építésénél, akár egy szupermarket felújításánál.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A ferrarius latin jelentése kovács. A tulajdonos vezetéknevére utalva. A global pedig a széleskörű kivitelezést jelzi.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Hosszú távon szeretnénk felhasználni, mind nyomtatott, mind elektronikus felületeken egyaránt.

Feladat leírása

Stílus: 

Egyedi, modern, figyelemfelkeltő, fiatalos

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Minél több felületen szeretnénk hirdetni a céget, ezért elektronikus és nyomtatott formában is használható legyen a logó. Akár munkavédelmi sisakra, -mellényre, -ruházatra és gépjárműre is nyomtatható legyen.

Fórum

Kedves Kreanod!
Érdeklődni szeretnék, hogy mikor várható a pályázat ( Ferrarius) elbírálása.
Üdvözlettel

Kedves Ferenc!

A kérdésre a választ inkább a megbízó tudná megmondani.

Ha jól emlékszem, nem pénzgaranciás a történet, úgyhogy nyugodtan hirdethetnek győztest, és/vagy visszaléphetnek, akkor miért nincs semmi reakció??

Rákérdezünk privátban mi is.

Valami válasz a megbízó részéről?

Kedves Kreatívok!

Volt itt egy gyanúsító hozzászólás, amit nem a tartalma, hanem a stílusa miatt kellett törölnünk. A feltételezés úgy szólt, hogy „milyen gyanús, mert megszaporodtak az olyan pályázatok, ahol elsőként induló, új kreatívok nyernek”. Bár a kreatívok száma valóban most a legmagasabb, és a megbízónak nem érdeke anyagilag, hogy „bundázzon”, mert nekünk attól még fizet, azért megvizsgáltuk ezt a vélt tendenciát. A pályázatok listája 2. és 3. oldalán lévő összesen 25 már győztest hirdetett pályázatnál összesen 4-nél győzött „újonc”. Ha valakinek ez gyanús, azzal nem tudunk mit kezdeni. :)