Pályázatok

Éléskamra márkanévhez tartozó logó tervezése

Logó design
-
éléskamra
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 31
kochmaria

Megbízó

15

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 1 hónap

Utolsó aktivitás

Szakmai ajánlás
Szakmai ajánlásA beérkezett munkákat a határidő lejártával átnézzük, és a legjobbakat kiemelve szakmai véleményezést készítünk a megbízó számára. A mindenkori végeredmény nem feltétlenül tükrözi a mi szakmai álláspontunkat.

Koncepciók (32)

Beküldve: 2015. 12. 29.
8
18
9
Beküldve: 2015. 12. 29.
10
2
9
Beküldve: 2015. 12. 26.
10
2
7
Beküldve: 2015. 12. 29.
9
3
7
Beküldve: 2015. 12. 27.
8
1
7
Beküldve: 2015. 12. 20.
7
0
7
Beküldve: 2015. 12. 28.
7
2
6
Beküldve: 2015. 12. 21.
4
0
6
Beküldve: 2015. 12. 20.
7
0
6
Beküldve: 2015. 12. 29.
5
3
6
Beküldve: 2015. 12. 29.
1
0
5
Beküldve: 2015. 12. 26.
3
0
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Induló blog és facebook profilhoz keressük a logónkat, így még nem tudunk piaci pozíciónkról beszámolni.
A téma az egészséges életmód és a különböző intoleranciákkal és allergiákkal élők informálása. Bio, natur, öko termékek fogyasztása kapcsán információk adása.
Az egészséges életmód felfutó téma, egyre népszerűbb, de a piac még nem telített.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Media Nexus Kft. 15 éve az offline marketing területén dolgozik, az utóbbi 3 évben saját projektekkel indultunk el a piacon. Ezek egyike lesz az éléskamra.

Feladat leírása

Feladat: 

Az éléskamra egy újonnan induló blog és facebook közösség lesz. A blog a blog.hu-n indul január közepén, mint ahogy a közösség is. Életmód tanácsadó és dietetikus segítségével készülnek el azok az orientáló írások, melyek segítenek eligazodni a natúr és bio, valamint öko termékek között. Mit mire használjunk? Milyen minősítések vannak ezekben a szektorokban? Segítséget és támpontot nyújtunk a különféle bőr és ételallergiában, illetve intoleranciákban (pl. laktóz, fruktóz, stb) szenvedőknek, cukorbetegeknek. Megkönnyítjük a választást a fogyókúrázók és életmódváltók számára. Segítünk kiválasztani, kinek mi legyen az éléskamrájában. Adott problémára megadjuk a válaszokat.
A facebook közösségünkbe azokat szeretnénk bevonzani, akik számára fontosak a fent megfogalmazott típusú információk, s szívesen tartoznak egy olyan közösségbe, ahol más hasonló problémákkal élőkkel ismerkedhetnek, illetve érdemi segítséget kapnak az eligazodásban a termékek között. Elsősorban magyar gyártók termékeit tesztelni is fogjuk.
A termékek köre, melyekkel kiemelten foglalkozunk:
öko, bio, natur:
- élelmiszerek, és élelmiszer alapanyagok (pl.lisztek, tészták, stb),
- kozmetikumok
- tisztítószerek

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az éléskamra logója ragadja meg a közönség figyelmét. A szó kicsit retro felütésű, ám tartalmat, bőséges választékot és biztonságot (egy éléskamra sosem üres) sugall. A blog és a közösség a téma meghatározó információ-forrásává szeretne válni, ehhez a logónak előnyösen kell támogatnia és hozzásegítenie a blogot és a fb közösséget. Egyedi, könnyen megismerhető és beazonosítható dizájnja alkalmassá kell, hogy tegye fenti elvárások teljesülésére. Célunk továbbá, hogy szakmailag hiteles írásaink alapján tudatosan válasszanak a piaci kínálatból.

Feladat leírása

Célközönség: 

A B C1 státuszú, felvilágosult, fogyasztástudatos, érdeklődő TUDATOS fogyasztó: nő és férfi. Főbevásárlónak és elsődlegesen informálódónak a nőket tekintjük. Internettel rendelkezők.
Főbb szegmentálás:
- fiatal egészségtudatos, önálló jövedelemmel rendelkezők
- kisgyermekes és gyermekes szülők, akik számára fontos a vegyszermenetes otthon és egészséges táplálkozás és a bababőr ápolása
- érett, megfontolt, tudatos vásárlók, akik a minőséget keresik
- betegségekkel, intoleranciákkal allergiákkal élők, akik számára nincs is más fogyasztási alternatíva, mint a speciális termékek
- a mindenféle vegán életmódot folytatók
- fogyókúrázók, életmód váltók
- sportolók a speciális diéták miatt

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Legfontosabb a szakmaiságunk és az ezzel járó hitelességünk. Az éléskamra polcaira csak olyan információk kerülnek elhelyezésre, melyek hitelessége megkérdőjelezhetetlen. A különböző problémákra adott válaszok révén egyfajta "mankót" nyújtunk a minket követőknek.
Az interaktivitás a két felület adta kommunikációs lehetőségek kiaknázásában fog megvalósulni, így mind a blog mind a közösség élő lesz, azonnali, de max. 24 órán belüli reakciókkal a szakemberek részéről.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Az éléskamrában ott van minden tudás ahhoz, hogy aki érdekelt a témáinkban, az JÓL töltse fel saját éléskamrája polcait.

Feladat leírása

Médiaterv: 

a blog.hu-n induló éléskamra nevű blogban
a facebookon induló éléskamra nevű közösségben
későbbiekben induló netes shopban
matricán

Feladat leírása

Stílus: 

A logó az alábbi érzeteket keltse: Az éléskamara az otthon része, ezért:
- otthonos
- meleg
- barátságos a képi világa

Megbízható a hírforrás, éppen ezért a logó legyen letisztult, hagyományos értékeket közvetítő, ám a mai korba abszolút beilleszkedő képi világú és stílusú.
Netes használatra alkalmas a technikai kivitelezése

Feladat leírása

Kerülendő: 

- A retro érzet abszolút kerülendő, mert a név már eleve hordoz magában egy fajta retro életérzést, ezt ne erősítsük tovább.
- Kerülendő a szinte felismerhetetlenül stilizált képi világ
- Kerülendő a "magyarkodás" és a trikolor használata

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

- raszteres, rétegelt, vektoros és rétegelt photoshop forrással
- jpg kép
- fontok
Összesítve: teljes grafikai nyomdakész vektoros és jpg kép pakk.

Fórum

Kedves megbízó!

Érdeklődnék,hogy mos a Media Nexus Kft.,vagy a éléskamrát írjuk a logóba?

Üdvözlet.

Kedves Kreatív!

A pályázat címe, a Márka szekció és brief Feladat szekciója alapján teljesen egyértelmű a válasz.

Fórum (2)