Pályázatok

Elektromos jármű fóliázás design

Egyéb design
-
J&S Speed
60.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 12
holian

Megbízó

16

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 nap 18 óra

Utolsó aktivitás

Koncepciók (9)

Beküldve: 2022. 06. 04.
13
16
10
VVn
Beküldve: 2022. 06. 02.
7
3
10
Beküldve: 2022. 06. 04.
4
2
10
Beküldve: 2022. 06. 02.
3
2
8
SMM képe
SMM
Beküldve: 2022. 06. 04.
2
1
7
Beküldve: 2022. 06. 04.
5
1
7
Beküldve: 2022. 06. 04.
3
1
7
Beküldve: 2022. 06. 03.
16
1
5
Beküldve: 2022. 06. 01.
22
0
5

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarországon 19700 cég működik szállítmányozás, fuvarozás, raktározás főtevékenységgel. Számuk az utóbbi másfél évben fokozatosan csökkent, 2012 közepén még 500-zal több volt, de azóta kevesebb újat alapítanak, mint amennyi megszűnik. Tavaly 1527 cég szűnt meg az ágazatban, és csupán közel 1100 alakult. Az ágazat megszűnési rátája 7,7 százalék volt, szemben az összes vállalkozás 6,9 százalékával – tudtuk meg Pertics Richárdtól, az Opten céginformációs szolgáltató céginformációs vezetőjétől.

A magas megszűnési ráta és az alacsony cégalapítási kedv akár riasztó is lehet, de az ágazat pénzügyi helyzete alapján kedvezőbb a kép. A szektor összesített árbevétele 2013-ban (a tavalyi mérlegek még nem ismertek) 4290 milliárd forint volt, ami 100 milliárddal haladta meg az egy évvel korábbit, és 800 milliárd forinttal több, mint a válság utáni gazdasági visszaesés idején, 2010-ben.

Nemcsak a piac nő, hanem az ágazatban tevékenykedő cégek eredménye is javul – mondta Pertics Richárd. Tavalyelőtt összesen 54,2 milliárd forint nyereséget értek el, ez átlagosan 2,7 millió forintot jelent. Mindkettőt pozitívnak nevezi, az előbbit, mert más iparágak nagy része veszteséges volt. Az átlagos nyereséget pedig mert az aktív cégek aránya viszonylag magas Magyarországon, és sokan zárnak jelentős veszteségekkel. Az aktív cégekre korrigált átlagos eredmény a szektorban megközelíti a tízmillió forintot. Ez nagy előrelépés, hiszen a szektor 2009-ben és 2010-ben masszívan veszteséges volt, mindkét évben összesen 70 milliárd forint körüli negatív eredménnyel zárt.

A szakember szerint az összesített kép határozott javulást mutat, a megszűnési ráta emelkedése pedig feltehetőleg a teljes hazai versenyszektort érintő széleskörű és az ágazatot érintő speciális jogszabályoknak köszönhető. A válság által 2010 környékén megtépázott szektort az elmúlt évek cégjogi változásai, és az ágazatot érintő különadók átrendezték a piacot. Az alacsony tőkéjű és likviditású cégek közül a tényleges tevékenységet nem folytató alvó, vagy adózási okokból létrehozott szereplők kirostálódnak, a többiek pedig egyesülnek, vagy beolvadnak más nagyobb cégekbe – véli Pertics Richárd. Ezt jelzi a felszámolási eljárás következtében megszűnő vállalkozások számának alakulása. Ez a mutató az ágazatban a válság utáni években indult nagyszámú felszámolási eljárás miatt 2013-ban tetőzött, de tavaly csökkenésnek indult.

A megszűnő cégeken belül a felszámolás után töröltek aránya azonban még mindig magas. Míg az összes cég körében a két évvel ezelőtti 60 százalékról 2014-re 50 százalék alá csökkent, addig az ágazatban még tavaly is 58 százalék volt. Az Opten céginformációs vezetője szerint a tavalyi mérlegadatok feltehetőleg jobb képet mutatnak majd a szektorról, mert az ágazat nagyon érzékeny a gazdasági növekedésre. Az üzemanyagárak második féléves zuhanása is jót tesz az eredmény mutatóknak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A J&S Speed Kft.-t 1994. október 17-én hoztuk létre Betéti Társaságként, majd 2003. január 1-jén Korlátolt Felelősségű Társasággá alakultunk át. A vállalkozás teljes mértékben magyar tulajdonú. Székhelyünket, irodánkat Tatán, az Agostyáni út 91. szám alatt alakítottuk ki, mely teljes egészében cégünk tulajdonát képezi. A J&S Speed Kft. az elmúlt negyed évszázad alatt a szállítmányozás és fuvarozás területén jelentős részesedést szerzett a magyar piacon. Fuvarjainkat CMR előírás szerint végezzük. A kezdetektől tagjai vagyunk a Magán Vállalkozók Nemzetközi Ipartestületének.

A J&S Speed Kft. fő tevékenységi körét tekintve egy szállítmányozással (fuvarozással) foglakozó cég. Megalakulásunk óta folyamatosan részt veszünk a hazai és nemzetközi fuvarozásban. A J&S Speed Kft. alapításától napjainkig, erőforrásait a nemzetközi fuvarozási tevékenység fejlesztésére összpontosította, melyet minden esetben a Magyar Általános Szállítási feltételek figyelembevételével végzett.

A társaságunk megalakulása óta dinamikusan fejlődik, egyre több megrendelőnek dolgozik, s fokozatosan terjeszkedik. Szolgáltatásaink során kiváló minőségre és ügyfeleink maximális kielégítésére törekszünk. Meglévő kapacitásunk a szolgáltatásaink színvonalát, minőségét, megbízhatóságát garantálja. Piaci helyzetünk stabil.

Fő célkitűzésünk a cég tevékenységében a vevőközpontúság növelése, a folyamat szemléletű munkavégzés tökéletesítése, ezáltal a vevői megelégedettség folyamatos növelése. A gyors technikai fejlődés követése és a magas szintű, teljes szolgáltatási színvonal megtartása és tökéletesítésének érdekében kollégáink rendszeres oktatásban részesülnek – mind itthon, mind külföldön.

Feladat leírása

Feladat: 

Néhány évvel ezelőtt frissítettük és készíttettük el az arculati kézikönyvünket. Ebben az időszakban is volt már a flottában tisztán elektromos autó és ennek fényében ez a típus is kapott egy csomagolási designt.
Alapvetően a cég fő arculati színe a sárga (autók, vontatatók...) és kék vagy fehér a pótkocsik esetében, illetve a sárga alapszínen megjelenő egyéb design elemek esetében.

A tisztán elektromos autók esetében akkoriban a koncepció a sárga alapon való Zöld/Fehér design elemekre való cserélése a kékkel szemben, amely a környezet tudatosságot igyekezett szimbolizálni.

Zöld vagy Kék?

A válasz erre egyszerű és egyértelmű, mert a kék is a környezettudatossághoz kapcsolódik. Egy tanulmány kimutatta, hogy az emberek a környezet tudatosságot inkább a kékkel, mint a zölddel azonosítják.

A járműiparban egyre inkább az a tendencia mutatkozik, hogy a az elektromos járművek esetében a kék szín lett az "iparági" szabvány.
A kék szín az eget és a vízet egyaránt ábrázolja. Éppen ezért széles perspektívája van, mint a zöld színnek, amely csak a növényzetet ábrázolja. Ez a szín egy technológiailag elhivatott, előremutató és környezet tudatos céget is jelez.
Ezért olvashatjuk, hogy a kék a jövő színe. Ha hibrid, elektromos, plug-in hibrid elektromos járműről, hidrogénről vagy más alternatív üzemanyagról van szó, akkor az emblémákon vagy a márka logóján már kék színt láthatunk.

Az "elektromos kék" élénk, szemet gyönyörködtető szín. Világos megjelenése és az elektromossággal való társítása az e-blue-t nagyszerű választássá teszi minden olyan alkalomra, amikor energiát, innovációt vagy teljesítményt szeretnék kommunikálni.

Az elektromos kék a kék élénk, élénk árnyalata, a hexadecimális kód pedig #7DF9FF.

A feladat, hogy a korábban kialakított sárga/zöld/fehér alap színeket frissítve létrehozzunk egy új csomagolási designt a flotta elektromos járművei részére.
A célunk alapvetően az lenne, hogy egy autó esetében megmaradjon a korábban is használt sárga alapcsomagolás, amelyen immár az elektromos autóknál is használt kék szín jelenne meg.

Nem tudjuk, hogy szakmailag elfogadható-e, hogy az elektromos autók esetében használt kék színt a cég arculatában is használt kék színnel helyettesítsük - így nem kerülne be még egy új szín az arculatba -. Ez a kérdés már csak azért is felmerült, mert nem vagyunk biztosak abban, hogy a sárga alap színünk mellett az "e-blue" szín mennyire alkalmazható, a két szín passzol -e egymáshoz.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az új design esetében a cél egy a különböző személy autók esetében is jól használható (a két új flotta jármű egy 2021-s Kia E-niro) design, amely egyrészt egyértelművé teszi, hogy melyik flotta része az autó, másrészt energiát, környezettudatosságot, dinamizmust sugall. Nem célunk, hogy az autón megjelenő design fotószerű - fotówrap csomagolást kapjon.

Feladat leírása

Célközönség: 

Tulajdonképp nincs kimondottan kitűzött célközönség. Az autókkal évente több tízezer futott kilométerrel mindenki célközönségünk lehet, aki felfigyel az autóra, a designra.
Célközönségünk mindenki aki minőségi, megbízható fuvarozó partnert keres.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Cégünk közel 100 üzleti partnerrel tart folyamatos kapcsolatot. Széleskörű megbízói és végfelhasználói referenciák és szerződések bizonyítják tevékenységünk ténylegesen magas szakmai színvonalát.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A megrendelőkkel fenntartott jó kapcsolat megőrzése minden szinten.
//// Az elvégzett munka maximális minőségi megfelelősége.
//// A dolgozók és alvállalkozók megfelelő szintű oktatása, folyamatos továbbképzése.
//// A munkahelyi vezetők megfelelő kiválasztása, mind szakmai, mind emberi szempontok alapján.
//// Versenyképes árak kialakítás, megfelelő technikai és anyagi bázis létrehozása, karbantartása.
//// Az elkészített és átadott szolgáltatásokon esetleg utólagosan felmerülő problémák megoldása és a megfelelő konzekvenciák levonása.
//// Partnereink elvárásainak megfelelő szolgáltatás nyújtása, professzionális és hozzáértő kollégákkal, legújabb technikai eszközökkel, első osztályú minőségben és biztonságban.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az autókkal évente több tízezer futott kilométerrel mindenki célközönségünk lehet, aki felfigyel az autóra, a designra. A terveket a flotta elektromos járműveinek csomagolására fogjuk használni, közép-hosszú távon.

Feladat leírása

Stílus: 

Nagyon nehéz a stílust meghatározni. Talán a kettősség jellemzi a cég megjelenését is. A 25 éves múlt alatt kialakult elsődleges logóterv (J&S Speed ovális logó) szinte semmit nem változott a két és fél évtized alatt, amelyhez 2016 -ban egy friss - a sebességet - jelképező csíkozás jelent meg, amely a múltat és a jelent kapcsolta össze. Az anyagcég arculata lehet a stílus kiindulása, használható a korábbi elektromos autó terve mint kiindulás, de mint kreatív, tőled várjuk a javaslatot, ötletet, az új design megtalálására. Alapvetően a letisztult, stilizált elemeket használjuk, nem célunk a fotó minőségű autó csomagolás bevezetése, mert egyrészt sokkal bonyolultabb az egyes autó méretekre igazítani, másrészt a fenntarthatóságot is figyelembe kell venni egy autó csomagolásra során. Egy teljes autó - pl. fehér színben gyártott autó - csomagolása és design elemekkel való ellátása, akár 600e Ft is lehet, amely az autó vételárának jelentős részét teszi.

Csatoltam pár fotót (egyéb1-2-3) amelyen látszódik, hogy a - nem elektromos - autók esetében milyen módon jelennek meg az arculati elemek az autón.
Csatoltam továbbá az ION arculati tervét.

Ezek betekintést engednek, honnan indultunk. Ebből szeretnénk egy friss, az "e-blue" vagy a saját kék színünkkel kombinált új elektromos autó tervet.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Olyan formátumban várjuk majd a győztes anyagot, amely esetében megfelelő nagyítás mellett több oldalról látszódik a tervezett design. Főbb arányok és méretezések megadhatóak, de teljes mélységű részletezett anyagkiterítés nem szükséges, mert minden autó mérete más lesz, ezt majd a csomagolást végző cég fogja a tervek alapján az adott autókra implementálni.
Ezt az új tervet a 2021-s KIA E-Niro -val szeretnék ha megjelenítenéd.

Fórum

Tisztelt Megrendelő!
Jól értelmezem a kiírást?
Az autón maradjon a céges logó, a színek is, (e-blue vagy igen vagy nem).
A csíkok is maradjanak?
Vagy legyen valami plusz helyette vagy mellette?
Válaszát köszönöm.
Egy Kreatív

Nagyon nehezen találok megfelelő fotót az autóról.
Az a kérésem, hogy legyen kedves osszon meg egy használható fotót velünk.
Előre is köszönöm!

Még egy kérésem van, nagy segítség lenne, ha lehet választani, ha az autó fehér lenne a fotón.... vagy világos....

Tisztelt Kreatív,

Az autón fel kell tünttetni a céges logót.
A színek esetében a sárga az alap és a korábbi zöld - fehér "elektromos" arculatot szeretnénk frissíteni kék színnel. Amennyire sikerült utána járni az e-blue egy létező iparági szín, saját színkóddal. Felmerült, hogy a saját kék színükkel esetleg kiváltható -e az e-blue - ez csak azért mert így nem jelenne meg egy új szín az arculatban.
Ez opció.
A csíkok felhasználhatóak, az arculat része. Ezért került bele a csíkokkal kombinált villás dugó korábban.
A csíkok az arculatban a sebességet jelentik. Hozzá lehet nyúlni, lehet kombinálni. Alkalmazása nem kötelező.

Tisztelt Kreatív,

A KIA oldalán körbejárható az autó és innen lehet a legjobb képeket leszedni.
Amennyiben nem felel meg kérem jelezze, leküldöm az autót egy mosásra és körbefotózom.

https://www.kia.com/hu/markakereskedok/vestar/modellek/e-niro/bemutato/

köszönöm