Pályázatok

Elektromos autó bérletet adó cég logó+kisarculat tervezése

Logó + Kisarculat design
-
ON-E
150.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 60
51

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 hét 1 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Brief írás segédlet
Szakmai ajánlás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.
Szakmai ajánlásA beérkezett munkákat a határidő lejártával átnézzük, és a legjobbakat kiemelve szakmai véleményezést készítünk a megbízó számára. A mindenkori végeredmény nem feltétlenül tükrözi a mi szakmai álláspontunkat.

Koncepciók (59)

Beküldve: 2022. 12. 29.
12
4
10
Beküldve: 2022. 12. 05.
15
3
10
Beküldve: 2022. 12. 09.
22
3
10
Beküldve: 2022. 12. 27.
13
0
10
Beküldve: 2022. 12. 17.
11
2
10
Beküldve: 2022. 12. 24.
24
0
10
Beküldve: 2022. 12. 19.
5
1
10
Beküldve: 2022. 12. 30.
15
1
10
Beküldve: 2022. 12. 17.
14
7
10
One
Beküldve: 2022. 12. 08.
16
9
10
Beküldve: 2022. 12. 09.
16
2
10

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Maximálisan emelkedő trendben van az elektromos autózás és a tartós bérleti finanszírozás külön-külön is.

Mivel az autó bérbeadási piac az átlagos profitráta feletti tartományban dolgozik, a legtöbb piaci szereplő "jól elvan" a saját flottaméretével, elvétve jelenik meg egy-egy hirdetés az online felületeken. Jellemző hirdetők: Schiller, Duna Autó, Lenartech. Ez a helyzet egy új vállalkozás számára komoly lehetőséget ad erős piaci részesedés megszerzésére, ha megfelelő marketinggel ismertté teszi a szolgáltatásait.

Mivel az új autók ára (és ennek hozadékaként a használtaké is) meredeken emelkedik, egyre többen fordulnak a vásárlás, tulajdonlás helyett a bérlés felé. Az elektromos autók területén is megjelent ez a konstrukció.

Céges ügyfeleknek jelentős előny a nagy értékű eszközöknél, hogy a tartós bérlet esetén a nettó értékből számolják a bérleti díjakat, valamint a személyautók esetén is lehetőség van akár a teljes bérleti díj elszámolására, ÁFA visszaigénylésre is.

Cégünk ezen a piacon fog megjelenni, kizárólag tisztán elektromos autókra fókuszálva.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk frissen alakult, 24 magánszemély tulajdonlásával, de a tulajdonosi kör még bővülni fog 100-120 főre pár hónapon belül.

A ON-E Global Holding Zrt. a nemzetközi szintre tervezett több elemű rendszer tulajdonlását biztosítja, a marketing stratégiát tartja kézben és a működéshez szükséges jogokat birtokolja, ezek között a teljes brand, az arculati elemekkel és teljes offline és online design-al együtt is ide tartozik.

Az ügyfelek felé a szolgáltatásokat társult cégeink és leányvállalataink fogják végezni, közös látványelemekkel, de a specializált terület megjelenítésével, elkülönítésével. Ez alatt azt értjük, hogy az ON-E fő márkanév alatt külön céges flottaszolgáltatás és külön magánszemélyek felé történő bérbeadás is elérhető lesz, amit akár a logóban is elkülöníthetünk. Mint pl. "ON-E Rent" vagy "ON-E Family" (Ezek még nem végleges nevek, a marketing folyamat kialakítás alatt áll.)
Később pedig az ON-E márkanevet az újabb indított országok esetén pl. "ON-E Österreich" vagy "ON-E Slovakia" formában hasznosítjuk tovább.

Az ON-E márkanév fő jelentése az, hogy kapocsolódj be (ON) ez elektromos autózásba (E). Második jelentés az írásmódból eredeztetve az angol "EGY", azaz az úgy is használható, hogy az első ezen a területen. Kiejtésben is az összeolvasott formát fogjuk használni, azaz fonetikusan "VAN"-ként fogjuk ejteni.

A cég filozófiája az, hogy örüljünk az életnek, élményekben gazdagon éljük meg a napjainkat, és érjük el, hogy a legjobb dolgokat tudjuk használni, kényelemben, modern és jövőbe tekintő módon. Nem mellékesen töltsön el minket büszkeség, hogy elektromos autót tudunk használni.
Aki próbált már tisztán elektromos autót (nem hibridet!), az érti mindezt, hiszen a csendesség, az indulástól azonnal rendelkezésre álló teljes nyomaték miatt kifejezetten jó élmény ezekkel az autókkal közlekedni.

Mivel még egyáltalán nem evidens, hogy az elektromos autók a teljes globális képet nézve valóban környezetbarátak lennének/lesznek, nem erre tesszük a fő hangsúlyt. Ezzel együtt a helyi környezetet védő hatások számunkra is fontosak.

Feladat leírása

Feladat: 

A ON-E márkanév fő arculati elemeinek meghatározása, logó tervezés, színhasználat, betűtípusok meghatározása.

Az arculati elemeket használni fogjuk a weboldalainkon, névjegykártyákon, sőt a tesztautóinkon nagyobb méretben is. Emiatt szükséges a logó színes, monocrome (árnyalatos egyszínű) és fekete-fehér "egyszínű" megjelenítésben is.
Az autómatricázások miatt célszerű megjeleníteni a logót olyan formában is, ami világos háttérre alkalmas, és olyan formában is, ami sötétebb autón is jól mutat.

A színhasználatotl elsősorban a Hexadecimális és RGB színkódolásban szeretnénk megkapni, másodsorban Pantone színmeghatározással.

A betűtípusnál alapelvárás a jó olvashatóság, csak ezen felül lehet kreatív formájú betűket alkalmazni.

Olyan színeket szeretnénk használni, amivel a megbízhatóságot és ezzel együtt a modern, előre mutató gondolkodást is szimbolizálni tudjuk. Örülnénk ezen belül olyan különleges színnek is, amivel aztán azonosítani is tudják a céget, Mint pl. a Vodafone-t a pirossal, vagy a T-com-ot a ciklámennel, Facebookot a kékkel.

Amit várunk a pályázótól:
1. Logó (Színes, szürkeárnyalatos és egyszínű formában)
2. Névjegykártya terv
3. Postai boríték terv (ablakos DL boríték)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Célunk a logóval és az arculattal, hogy sugallják a cég filozófiáját, valamint egyértelműen megismerjék az emberek, ne keverjék másokkal, valamint eleve legyen egy pozitív élményük már a logónk láttán is.

Ugyancsak cél, hogy ezekkel az arculati elemekkel össze tudjuk kötni azokat a cégeket/szolgáltatásokat, amelyeket a cégstruktúra miatt jogilag más cégek fognak biztosítani az ügyfeleinknek.

Feladat leírása

Célközönség: 

Célközönségünk azok a magánszmélyek (családok) és vállalkozók, akik nyitottak az új technológiákra, szívesen használnak modern és/vagy magas presztízst adó eszközöket, és ezt meg is tudják fizetni. Magukat környezettudatosnak tartják, többjüknek van alternatív energiaforrása, jellemzően napeleme.

Mivel a magánszemélyek és a cégek más elvárásokkal fordulnak az elektromos autók felé, ezért számunkra a marketingünkben valójában ez két külön célcsoport. Jelen feladat szempontjából nem látjuk, hogy érdemes lenne itt kettéválasztani.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Szolgáltatásunkkal elérhetővé válik az, ami a jelentős áremelkedések miatt önerőből egyre nehezebben valósítható meg.
Magánszemélyek esetén mentesülnek ügyfeleink attól, hogy nekik maguknak kelljen megfelelni a banki finanszírozásnál kikötött paramétereknek, és egyben az autó üzemeltetésével kapcsolatos számos feladat terhét is levesszük a vállukról. Ezzel nem csak kisebb induló anyagi terhet jelent az autó használata, hanem az egyéb feladatokra szánt időt is megspórolják az ügyfeleink. Egyben a közlekedési költségek csökkentése is jelentős.

Vállalkozások esetén elsősorban a fenntartási/üzemeltetési költségek jelentős csökkentését tudjuk biztosítani a hagyományos autókból álló flottához képest.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Mivel a márka még nincs bevezetve a piacra, a célpiac véleménye leszűkül arra a pár száz emberre, akik a még márkanév nélkül futtatott tesztelői kampányunkban vettek részt.
Ők azt a visszajelzést adták, hogy örömmel használnának már most is tisztán elektromos autót, de a magas árak miatt önerőből jellemzően nem tudják elérni azt.

Ezen felül a márkánk jellemzői, amivel mi szeretnénk felruházni:
- "Elit" csoportba tartozás érzése
- Haladó szellemiség
- Rugalmasság
- Egyedi igények figyelembe vétele
- Stabilitás, hosszú távú kiszámíthatóság
- Gazdaságosság

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logót és az egyéb arculati elemeket elsősorban a feladatnál leírt funkciókra fogjuk hasznosítani, hosszú távra, akár évtizedekre is, ha jelentősen nem változik az ügyfelek igénye illetve a trendek.

A felhasználás részletezése:

Online:
- A cégcsoport weboldalain
- Online hirdetéseken
- Közösségi média felületeken
- E-mailekben
- Videós tartalmakban

Offline
- Névjegykártyákon, levélpapíron, borítékon
- Molinókon, megállító táblákon
- Magazinokban, cikkekben és hirdetésekben
- Rendezvényeken roll-up formában és szórólapokon, brossúrákban
- Autódekorációként
- Sorsjegyen, kuponon
- Pólókon, egyéb ruhadarabokon
- Reklámajándékokon

Feladat leírása

Stílus: 

Olyan stílust szeretnénk megvalósítani, ami jövőbe mutató, újszerű megoldást sugall, de nem feltétlenül az éppen aktuális, és emiatt aztán rendszeresen változó "divattrendet" követi, mert akkor lehet, hogy 2-3 évente újra kéne definiálni a cég stílusát. Tehát inkább olyan stílust keresünk, ami letisztult, időtálló tud lenni, ami akár évtizedekre is alapul tud szolgálni a cég megjelenéséhez, legfeljebb kisebb frissítésekkel aktualizálható.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Kerüljük el azt a sok sablont, ami az elektromos autókkal kötődik össze:
- Levelekkel kombinált autó sziluettek,
- Autó sziluettek vezetékkel, konnektorral
- Elektromos töltő mellett álló autó képe

A nagyon vékony vonalakkal építkező formák, cirádás minták az autómatricázások miatt kerülendőek, mert ott sérülékenyek lesznek.

Abszolút kizáró ok a kirívó hasonlóság konkurens cégek megjelenésével, logójával!

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A győztes kreatívval hosszabb távú együttműködést tervezünk, várhatóan további munkákban rendszeres megbízást biztosítunk számára. (webdesign, magazin szerkesztés stb.)

A pályázati díj nettóban értendő, és minden munkát kizárólag számlásan tudunk elfogadni.

"Nulláról" indulunk a design tekintetében, ami lehet, hogy nehezebb feladat, de sokkal több lehetőséget is biztosít mind a kreatívoknak, mind nekünk.

Az értékelésnél elsősorban a briefben leírt elveknek való megfelelést figyeljük, igyekszünk minden pályázatot korrekt módon pontozni. Minden pályázóval kommunikálunk, nyitottak vagyunk minden előre mozdító ötletre, javaslatra!

Jó munkát!

Fórum

Tisztelt Kreatívok!

A határidő 4 nappal meghosszabbodott.

Tisztelt Kreanod Csapat! Sajnos napok óta ne tudtok visszajelezni a Megbízónak a felületen, és ez nagyon kellemetlen. Tudnátok orvosolni a helyzetet? Előre is köszönöm!

Elnézést, egy kicsit bekavart az automatikus javítás! Tehát: a válaszom beküldésekor az oldal karbantartására hivatkozva nem jelenik meg az üzenetem. Emiatt kérem a segítségeteket! Előre is köszi!

Kedves Kreatívok!

Az előzetes terveinkhez képest pár nappal később indult a pályázat, és elkerülte a figyelmünket, hogy emiatt a záró dátum karácsonyra került. Emiatt döntöttünk a záró időpont megváltoztatása mellett. Ne kelljen már a bejgli mellett az utolsó simításokkal foglalkozni.

Minden résztvevőnek nagyon boldog, meghitt karácsonyi estéket kívánunk!

Hello.
Lehetséges hogy tegnap 11 után este már nem lehetett feltölteni? Próbáltam de nem töltött be az oldal. :(

Más hiba lehetett, mert még 11 után is érkezett 2 pályamunka.

Kedves Kreatívok!

Köszönjük a kiemelkedő aktivitást! Számtalan minőségi, ötletes és profi módon kidolgozott koncepció érkezett. Fel lett adva a lecke, mert több olyan is van, amit abszolút el tudnánk képzelni a cég arculataként, és érezhetően egymástól eltérő koncepció. Egyetlen egyet a sok kiválóból sokkal nehezebb kiválasztani, mintha közepes munkákból kéne azt megjelölni, ami mondjuk egyedül kimagaslik a többi közül. Jelenleg a shortlistre is kevésnek látjuk a 10 db-os korlátot. :)
Hálásak vagyunk a sok munkáért, amit belefektettek ebbe a közös tervezésbe.

A döntés véglegesítéséig jó pihenést és Boldog Új Évet Kívánunk!

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy mikorra várható döntés a pályázattal kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ!

Kedves Kreatívok!

Nehéz volt a választás, több okból is.
Az egyik ok az volt, hogy jellegében sok hasonló ötlet érkezett. Ezen felül a Kreanod szakmai értékelése is eltért a saját szempontjainktól, de mindenképpen hasznos volt, mert sok olyan irányból is mutatott értékelési iránymutatást, amit előtte nem figyeltünk.

Végül a döntésünk a saját marketing szempontjaink alapján és még inkább a logó egyértelműsége miatt esett a győztes munkára, valamint amiatt, hogy az autókon való megjelentetéshez ez látszik a leginkább eredményesnek. Úgy döntöttünk, hogy egy induló cégnél a marketing szempontokat vettük elsődlegesnek, hiszen a piacra lépés sikere függ attól is, mennyire mutat a kommunikációnk és a megjelenésünk egy irányba.

Figyelembe vettük a meglévő űgyfélkörünk értékelését is, hiszen végső soron nekik szól ez, nem a cég tulajdonosainak.

Sajnos időközben kiderült, hogy a választott brand nevünkhöz nagyon hasonló nevet fog felvenni a közeljövőben a Vodafone is, ezért igyekeztünk a választásunkban azt is figyelembe venni, hogy attól egyértelműen elkülönüljünk. (Emiatt is csúsztunk végül a győztes kiválasztásával.)

Köszönjük minden kreatívnak a közös gondolkodást, hamarosan megírjuk az ajánlásokat is a munkák mellé.

Köszönjük a korrekt tájékoztatást! Gratulálok a győztesnek és természetesen a többi pályázónak is! :)

Gratulálok a győztesnek! Sajnos nyomdailag-szakmailag komoly kihívás lesz a kivitelezőnek.....