Pályázatok

Dujmó Ingatlanfejlesztő cégcsoport logó és kisarculat

Logó + Kisarculat design
-
Dujmó
140.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 72
IMDgroup

Megbízó

21

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

8 hónap 3 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (107)

Beküldve: 2024. 06. 27.
7
0
8
Beküldve: 2024. 06. 18.
9
2
8
Beküldve: 2024. 06. 29.
20
8
8
Beküldve: 2024. 06. 13.
10
0
8
Beküldve: 2024. 06. 16.
13
2
8
Beküldve: 2024. 06. 19.
27
3
8
Beküldve: 2024. 06. 20.
1
1
8
Beküldve: 2024. 07. 02.
1
0
8
Beküldve: 2024. 06. 24.
1
0
8
Beküldve: 2024. 06. 25.
18
0
8
Beküldve: 2024. 06. 19.
10
0
8
Beküldve: 2024. 06. 16.
11
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Dujmó Kft. a budapesti, újépítésű társasházi lakások piacán tevékenykedik. Az elmúlt években az épülő és értékesített új lakások száma csökkenő tendenciát mutat, köszönhetően a kivitelezési költségek jelentős drágulásának és az ezzel járó drasztikus ingatlanár emelkedéseknek. Kiemelten fontos a bizalomépítés.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Dujmó Kft. elődjét családunk 1983-ban alapította. Jelenleg elsősorban lakóingatlanok beruházóiként, kivitelezőiként és értékesítőiként tevékenykedünk a hazai építőipar piacán.
Több, mint 1600 ingatlan tervezésében és megépítésében vállaltunk kulcsfontosságú szerepet. Cégünk legnagyobb értéke szakembereink tudása és elhivatottsága, hogy a ránk bízott feladatokat a legmagasabb nívón valósítsuk meg. Legyen szó lakó vagy vegyes rendeltetésű projekt építéséről, fontos számunkra, hogy munkánk magas építészeti és szociális minőséget teremtsen. Hisszük, hogy szakértelmünk, megbízhatóságunk és minőségorientáltságunk hiánypótlóak a hazai építőipari és ingatlanpiaci szektorban, és hozzájárultak ahhoz, hogy megbízóink, alvállalkozóink különleges partnerévé válhattunk.
Cégnév: Dujmó Ingatlanfejlesztő Kft.
Szlogen: Otthonokat építünk!

Feladat leírása

Feladat: 

Logó, névjegykártya és mappa tervezése.

Logó:
- Logó típusa: Elsősorban kombinált logóra gondoltunk; márkanév+képi elem, de logotípiától sem zárkózunk el.
- Aminek feltétlenül meg kell jelennie a logóban: Vagy egy D betű vagy a Dujmó (cégnév/márkanév)
- Ha a logó képi elemet tartalmaz, előny, ha utal a cég profiljára; a modern társasházak építésére.
- Modern, dinamikus logó, de nem túlságosan futurisztikus
- Logó színvilág: Elegáns, karakteres, de nem harsány vagy játékos logót szeretnénk, ehhez illő színvilágot keresünk. Elegáns, modern színvilág.
- Fontos, hogy a logó felhasználható legyen változatos méretű és jellegű hordozókon is. Pl. toll, teherautó, weboldalak...stb.
- Monokróm változatban is használható legyen.
- Szeretnénk használni a szlogent is, de az összhatástól függ, hogy a logóval együtt-e.

Névjegykártya:
A logóval harmonizáló, letisztult, elegáns megjelenés. A névjegykártya vastagsága, felülete, fizikai tulajdonságai is fontos, hogy ezt tükrözzék.

Mappa:
A4-es méretű mappát használunk az egyes projektek anyagainak átadásához. Alaprajzok, árlista, műszaki leírás...stb. kerülnek ezekbe. Nem készítünk minden projektnek külön mappát, ezért szükségünk van egy céges arculathoz igazodóra, amely több projekthez is használható.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A Dujmó cégcsoport által épített társasházi projekteknek önálló arculatuk van, de a céges arculat egy állandó, gyűjtőmárkaként valamennyinél megjelenik.
Egy modern, letisztult, elegáns arculat kialakítása a cél. Mely egy szakmailag kompetens, tőkeerős, stabil vállalatot jelképez.
Nem szeretnénk játékos, vicces, harsány megoldásokat.

Feladat leírása

Célközönség: 

- üzleti partnerek: Számos üzleti partnerrel állunk kapcsolatban; alvállalkozók, bankok, hivatalok.
- lakossági ügyfelek: Elsősorban társasházi lakásokat építünk és értékesítünk. Érdeklődőink, lakásuk megvásárlása előtt életük egyik legnagyobb pénzügyi döntése előtt állnak.
Mindkét célcsoportunk esetében kiemelten fontos a kölcsönös bizalom elnyerése, és megbecsülése. Ezt a célt szem előtt tartva folytatjuk tevékenységünket.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Maximálisan elkötelezettek vagyunk, és abban a szellemben tevékenykedünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a nálunk vásárolt ingatlanokkal. Eltérő projektek, eltérő tulajdonságok, egyértelműen kommunikálva.
- Előzetesen is korrektül tájékoztatunk.
- 40 éves céges múlt, 1600 megépített lakás
Üzleti partnereinkkel is stabil, hosszútávú kapcsolat jellemez bennünket. Az alvállalkozóinkkal és beszállítóinkkal is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A saját "márkánkról" az eddigieket tudnám ismételni.
A célközönségünk alapvetően a lakásokon keresztül jellemez bennünket: Kiváló minőségben megépített lakások, korrekt, dinamikus vállalati csapat. Emberközpontú hozzáállás.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A Dujmó Kft. hosszútávon szeretné használni az új arculatot, mindaddig míg szakmai okokból annak megváltoztatására szükség nem lesz. Felhasználási felületek: projekt weboldalak, molinók, teherautók, céges autók, iroda, hirdetések (online, offline), vállalati ruházat....stb.

Feladat leírása

Stílus: 

- Modern, dinamikus: Utalva arra, hogy korszerű technológiával dolgozunk. Keressük az innovációs lehetőségeket.
- Elegáns, letisztult: Bizalomépítés, tőkeerős, megbízható cég
- Plusz, ha a képi elem ötletes, máshol esztétikusan felhasználható részletei vannak

Feladat leírása

Kerülendő: 

- Ne legyen: vicces, vidám, komor, túl harsány.
- Lehet benne épület kontúrvonal, de ne "házikó" legyen.
- A jelenlegi logót nem töltöm fel. Nem szeretnénk abból kiindulni.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Vektoros és raszteres formában is szeretnénk kérni a munkákat.

Feladat leírása

Fórum

Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne, hogy a logóban mennyi szerepeljen a névből? Dujmó, vagy Dujmó Kft.? Dujmó Ingatlanfejlesztő Kft.?

Kedves Andi! Egy D betű a minimum, vagy a Dujmó. Az ingatlanfejlesztő inkább ne, de ha erre van egy klassz ötlet, ettől sem zárkózunk el. A Kft. ne szerepeljen.

Rendben, köszönöm!

Tisztelt Megbízó,
A kíváncsiság kedvéért szeretném megkérdezni a cég nevének eredetét? Honnan ered ? Dujmo esetleg a családnév?
A választ előre is köszönöm.

Tisztelt Dujmó Kft!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mennyi pályázatot lehetne benyújtani?
Üdvözlettel

Igen, családnév. A céget 1983-ban alapította Dujmó János, jelenleg már a fia, Dujmó Krisztián vezeti, és felkészül a következő generáció is. :) Alapítónk iránti tisztelet okán nem szeretnénk megváltoztatni a cégnevet, mégha olykor nehézséget is okoz a "furcsa" név.
A név szláv eredetű, Szent Dujmo Spit védőszentje.

Kedves Heni!
Ha a Kreanod nem szab határt, mi sem szeretnénk. Szívesen megnézünk minden koncepciót.
Előre is köszönjük :)

Tisztelt Dujmó Kft!
Nagyon köszönöm.
Üdvözlettel Heni

Tisztelt Megbízó,

Elnézést, csak azt szeretném kérdezni - talán a többiek nevében is -, hogy mikorra várhatunk visszajelzést, pontozást a tervekkel kapcsolatban? Hogy juthasson még idő az esetleges javítási kérésekre is.

köszönettel és üdv.,

Tisztelt Megbízó,

A csatolt fájlban található első képen lévő színek valamelyike alkalmazható az arculatban, és csak a fekete háttér a kerülendő?

Köszönettel!

Kedves Pályázó!
Köszönjük az érdeklődést és az elkészített munkát!
A hét elején igyekszünk mindenkinek visszajelezni.
Köszönjük a türelmet!

Kedves Pályázó! Köszönjük a kérdést. Alkalmazható minden szín. Nem szeretnénk sötét kreatívokat, így ne csak a fekete névjegykártya kitöltést kerüljük, hanem más sötét színeket is.

Szeretném megkérdezni mikorra várható a győztes kihirdetésé?
Köszönöm a választ!

Ezzel a három pályázattal mi történt??

Én az iiS pályázatomra kaptam 7 pontot és "short" listára kerültem, így szerkeszthető maradt a terv. Most szedtem le a munkámat. Sajnos a másiknál már nem tudom ezt megtenni.

Én nem kerültem shortlist-re, de még így is bosszantó, hogy már több mint egy hónapja állnak a pályázatok!

A Kreanod is csöndben van, talán lehúzták a redőnyt, csak elfelejtették ezt közölni.

Valószínűleg a „nyár” történt sajnos. Sürgetjük őket a háttérben.

Ha lehúzzuk a redőnyt, mindenképp szólunk.

Ne legyen igazam, de szerintem itt nem csak a nyárról van szó...
Értem én, hogy szabadságolás, meg minden... Na de másfél hónapig??

Kedves IMDgroup!
Szeretnék érdeklődni, hogy kb. mikor tudhatjuk meg a pályázat eredményét.
Köszönöm, ha visszajeleznek!

Volt már rá példa, hogy időközben csődbement a megbízó... Ezért kell előbb az Optenen utánanézni a vagyoni és egyéb adatoknak. Ha rizikós inkább ne is pályázzunk.

Másik pályázatnál sem sietnek.... talán 2 hónapja se híre se hamva a kiértékelésekről..

Sziasztok! A Leziter is visszavonta a pályázatot. Nyilván van joga ehhez, de szeretném, ha kitalálna valamit a Kreanod a pályázók védelmében is. Több százan dolgozunk a pályamunkákon, akár napokat is. Ezt összeadva nagyon sok munkaóra jön ki, amit értékelnie kellene a pályázat kiíró cégnek. Kap egy logót vagy egy arculattervet 100.000 Ft-ért, amiben legalább 100 kreatív minimum 1000-1600 munkaórája van. Ennek értéke nem 100.000 Ft, ezt jó lenne, ha tudatosítaná a pályáztató cég, az pedig még jobb lenne, ha értékelné is. Ezzel szemben lealacsonyítja ennyi ember kiváló munkáját. Olyan, mintha a dolgozóinak nem fizetné ki két munkanapját, mert meggondolta magát és mégsem gyártja azt a terméket, amire leszerződött valakivel. Erre valóban ki kellene találni valami korrekt megoldást, amiben win-win, minden érintett jó szájízzel távozhat. Szerintem simán lehetne kötbéreztetni a döntési késedelmeket. Tavaly a Lingvay pincészet több, mint negyed évig ült a döntés fölött kényelmesen. Ők számolnak a sikerrel, ha új arculatot terveztetnek, mi viszont nem számolhatunk a korrekt eljárással és fizetéssel. Ez nem kóser. Nagyon nem az. Kérek szépen választ, milyen megoldás lehet itt még. Nyilván nem az lesz a megfelelő, hogy "nem kötelező pályázni". Viszont egy szerződést be kell tartani, amíg egyoldalúan meg nem szegi valamelyik fél. Mit gondoltok?

Kedves Pályázók!

Elnézést kérünk a megkésett válaszért. Az augusztusi szabadságolások miatt lassabban haladtunk az egyeztetésekkel, a munkák ellenőrzésével.
Sajnos több olyan pályázat érkezett, ami színvonaltalan volt, vagy már meglévő cég logója vagy AI-vel generált. Szintén nagyon sok olyan munka érkezett, ami a briefben leírtaknak nem felelt meg.
Kevés színvonalas, a leírtaknak mindenben megfelelő munka érkezett, de ezeket nagyon köszönjük! Sajnos ezek közül sem tudott cégünk eggyel sem kompromisszumok nélkül azonosulni, de igyekeztünk is ezt jelezni a visszajelzések során, hogy a módosítási javaslatok ajánlása még nem jelent elköteleződést.
Volt már itt sikeres pályázatunk, de ezt most sajnos nyertes nélkül kell lezárnunk. Igyekeztünk nagyon részletes útmutatást adni, reméljük, hogy nem ezen múlt a sikeres pályázat!
Még egyszer köszönjük mindenkinek, aki etikusan pályázott!

Üdv,
Szilágyi Judit
IMD group

Sziasztok!

Úgy gondolom, hogy a pályázat kiírójának teljesen joga van elállni a feladattól, - ha az ÁSZF, vagy más szerződés másként nem rendelkezik, - illetve ha nem talál olyan anyagot, amivel elégedett, vagy nem tud vele azonosulni. Ezzel részemről nincs probléma. A nehézség inkább a lebonyolítás módjában rejlik, ami számomra nem tűnik életszerűnek. Ha végignézem, milyen tehetséges grafikusok dolgoznak, vagy dolgoztak már itt a Kreanod-on, világosan látszik, hogy ez a pályázati rendszer nem igazán az ő fő profiljuk. A tapasztalt profik ugyanis már eljutottak arra a szintre, ahol ők maguk adnak árajánlatot egy munkára. Aki ezt már megtapasztalta, jól érzi, hogy ez egy win-win helyzet: az egyeztetést követően létrejön egy személyre szabott logó, amely mögött rengeteg munkaóra van.

Itt azonban inkább a lelkes kezdők, valamint a szabad kapacitással rendelkező haladók és profik vesznek részt, ami jelentősen eltolja a minőségi arányokat egy irányba. Természetesen a Kreanod ezt nem tudja közvetlenül befolyásolni. A megbízó egy meghatározott összegért vár egy tökéletes pályamunkát, de ennyi grafikussal egyszerre kommunikálni szinte lehetetlen, sőt sokszor nyűgös is. Nyári szabadság ide vagy oda, függetlenül ettől a pályázattól, máskor sem érkezett üzenet, amikor ilyen sok pályamunka volt versenyben. A személyesség hiánya itt nem feltétlenül az anonimitás miatt van, hanem mert ennyi beérkező munkát kezelni és reagálni rájuk már önmagában is plusz feladat. A bőség zavara. Így a módosítások kezelése is gyakorlatilag lehetetlen.

Ez a rendszer a klasszikus árajánlatkérős megoldáshoz képest inkább egy sportversenyhez hasonlítható, különösen, ha pontozás is van. Több százan indulunk, néhányan akár több tucat pályamunkát is beküldenek és végül egyetlen pályázóé lesz a "győzelem". Miközben sok más grafikus "csalódása" is megjelenik a háttérben. Az elmúlt 5 arculat- és logótervezési pályázaton átlagosan több mint 100 kreatív munka érkezett be és ahogy NimphaeaAlba is írta előttem, ez hatalmas mennyiségű munkaóra.

Ha a Kreanod angol megfelelőjére, a freelancer.com-ra nézünk, ott ez a helyzet még fokozottabban jelen van. Részt vettem egy hasonló pályázaton és amint elkezdtem vázlatolni egy logót, máris 135 beküldött munka volt az oldalon, mindezt alig 15 perc alatt. Döbbenetes sebességgel pörögtek a feltöltések. Kíváncsiságból utánanéztem és kiderült, hogy a logók kb. 90%-át már mesterséges intelligencia generálta. Mire végiggörgettem néhány oldalt, a beküldött pályamunkák száma már 200 fölé emelkedett. Ez a nemzetközi tendencia és látszik, hogy itthon is hasonló folyamat zajlik.

Zárásként talán érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy miként lehetne a pályázati rendszert jobban optimalizálni mind a megbízók, mind a kreatívok számára. Lehet, hogy egy kisebb, meghívásos alapú pályázati rendszer, vagy valamilyen formában előzetes szűrés könnyebbé tenné a folyamatot, akár egy árajánlatos modell, csökkentve mind a felesleges munkaórákat, mind a félreértéseket. Így a kreatív szakemberek is jobban tudnának fókuszálni és a megbízók is személyre szabottabb, kiforrottabb munkákat kapnának. Az ilyen jellegű finomhangolások talán közelebb hozhatnák egymáshoz a résztvevőket és segíthetnének egy valóban "win-win" helyzet kialakításában.

Várom a véleményeteket és köszönöm, hogy elolvastátok a gondolataimat!

Nem tudom eléggé érzékeltetni, mennyire jó volt olvasni egy okos értekezést. Teljesen igazad van, néhány leírt jelenséggel küzdünk már az eleje óta, és valóban, az AI megjelenése tulajdonképpen nem minket, "közvetítő oldalakat" hozott nehéz helyzetbe, hanem magukat az alkotókat. Sokaknak már a Fiverr féle 1 perces logók is megfeleltek, azoknál sem értették, miért dolgoznának együtt egy grafikussal. Az AI ráadásul ennél sokkal kifinomultabb munkát végez azok számára, akiknek nem igényük az egyediség.

Az évek során sokat gondolkodtunk valamiféle szűrőrrendszeren, de nem sikerült olyat kitalálnunk, ami mellett a hitelességünket is megőriztük volna. Egy szint felett a dizájn szubjektív, és nem tudtunk kitalálni olyan "beugrót", amit ne lehetne kijátszani. Ami még felmerült, hogy kiemeltebb díjazással olyan pályázatokat indítani, amin nem vehet részt bármelyik kreatív, csak néhány kritériumnak megfelelő.

Pont írtam a másik pályázatban is, némi kiegészítéssel ide is releváns:

Kedves Kreatívok!

Néhány dolgot leszögeznék, bármennyire is negatívan érint titeket egy-egy ilyen visszavonás. Egyik sem újdonság, csak jó, ha itt van.

A pályázatok több mint 90% sikeres, 10% körüli a visszavont pályázatok száma.

A garantált díjazású pályázatokat külön ikon jelzi, mindenki eldöntheti, hogy csak azokon indul. Egyik pályázaton sem kötelező a részvétel.

Különböző nyilvános statisztikákból lehet következtetni a megbízói magatartásformákra. Akinek nem szimpatikus egy passzív megbízó, az nem indul.

Ne csak annyit mondjatok, hogy védelem kellene, hanem írjatok elképzelést, meglátjuk, megvalósítható-e. Nem árt, ha ezek reálisak. A késedelmes választásért a megbízó a majdani győztesnek felárat kénytelen fizetni, így preventív jelleggel az elhúzódó pályázati döntéseket próbáljuk megakadályozni. Egy visszavonás esetén mit tudunk tenni? Mi a kezünkben a "különben"?

Egy ilyen visszavonásnál bárki is jobban érezné magát azáltal, ha a visszavonás azonnal megszületik? Nem volt senki túráztatva, nem kértek plusz munkákat itt sokaktól, egyszerűen csak soká született döntés. Nem azt mondom, hogy ez ideális, csak kicsit gondolkodjunk már, mielőtt vérig sértődünk.

Arról nem is beszélve, hogy bármennyire is ez egy negatív élmény, egyén szintjén fel lehet ezt úgy is fogni, hogy nem az én munkám kellett a megbízónak. Innentől kezdve bárkit is boldogít a tény, hogy valaki másé esetleg kellett neki, vagy az sem?

Az elkészült munkákat bárki letöltheti? Nahát? Egyébként eredményhirdetésig nem látja senki a munkákat a megbízón kívül, eredményhirdetés után pedig itt maradnak nyilvánosan. Szóval, aki mindenképp a ti munkátokra vágyik, az meg tudja őket szerezni. Az ettől való nagy félelemben ugye nem használtok Behancet, és semmilyen közöségi médiát sem, igaz? Elmondanám, hogy az itteni nyilvánosság, ami leginkább védi a munkátokat a lopástól. Higgyétek el, új a nap alatt nem sok van, a legtöbb ötletet máshol is meg lehet találni hasonlóképpen, és sok sikert kívánok annak bizonyításához, hogy nektek ellopják egy logótokat, amit mondjuk emailben egy privát munka során megmutattok... Itt nem kell sokat törődni a bizonyítási eljárással. Mindenesetre ez leginkább preventív. Csekkoljátok, hány munkát töltöttek már fel a KreaNodra. Tudjátok hányszor merült fel gyanú, hogy ezeket ellopták? Egyetlen egyszer nagyjából 6 éve. Akkor is csomagolástervről volt szó, és eléggé erőltetett volt a kreatív által a végeredmény és a saját munkája közé látott hasonlóság.

+1 Ez a munkaórákkal matekozás mindig is erőltetett érvelés volt midnenféle valós alap nélkül. Nemcsak azt mondanám, hogy hidd el, nem midnenki tesz ebbe sok munkát, pláne nem több napot, de sajnos az a rideg igazság, hogy a megbízónak egyetlen logó kell. A többiek munkája nem annyira értékes. A munkaórákon lovagolni pedig pláne zsákutca, mert az asztalra letett munka számít, a végeredmény. Én is dolgozhatnék napokig részecskegyorsító fejlesztésén, de a végeredmény borítékolható lenne. Jogosan tartanám a markomat a végén, hogy "de srácok, én ebbe sok időt beleöltem"?

Pont azért a KreaNod az egyetlen crowdsourcing oldal, ami fenn tudott maradni, mert nemcsak a megbízók érdekeit nézi. Néhány példa a kreatívok javára született döntésekről: portfólióépítés, kereshető kreatívok lista, megbízói aktivitás indikátorok, minimális díjazás, brief előszűrés, eredményhirdetési határidő és társai. Ezek közül egyik sem lenne, ha a "kreatív szakembereket nem védené semmi".

Márpedig az van, hogy nem kell pályázni. Én most megpróbáltam két kiírásnál, volt időm, kedvem is, és ennyi. Többet nem pályázok.
Az a bizonyos win-win is csak egy pályázó és a pályáztató győzelme. (ha nem vonják vissza)
A többieknek semmi "win" nincs benne, ők bukják a befektetett munkát. Ahogy nézem, te is buktál 31 pályázatot, tehát tudod miről van szó.

És akkor lesz valami lezárása a pályázatnak, vagy már erre sem hajlandó a megbízó?

Le lesz zárva a pályázat?

Tisztelt Kreatívok!

Most zártuk le a pályázatot, eddig vártunk, hogy a megbízó értékelje a munkákat legalább. (Ez a feltétele ugyanis.) Ez nem minden esetben történt meg, annyiban érthető módon, hogy egy kedves kreatív nem értette a koncepció feltöltés koncepcióját (sic!), így különböző arculati elemeket külön külön töltögetett fel. Ezeket töröltük, ezért a lecsökkent beküldött pályamunka száma. Sajnáljuk, hogy ez most ismét előfordult.

Hogy ezek az OKJ-s gyorstalpalót végzettek nem tudnak leszokni a felhőkarcoló piktogramokról?

Még így is van fent olyan, aki külön töltött fel mindent