Pályázatok

Drónkonferencia logó

Logó design
-
Drónkonferencia
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 40
Ragó Renáta

Megbízó

3

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hónap 3 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (33)

Beküldve: 2020. 01. 29.
6
3
10
Beküldve: 2020. 02. 03.
3
0
8
Beküldve: 2020. 01. 30.
2
0
8
Beküldve: 2020. 02. 01.
3
0
7
Beküldve: 2020. 02. 01.
3
0
7
Beküldve: 2020. 01. 31.
23
0
7
Beküldve: 2020. 01. 29.
3
0
7
Beküldve: 2020. 01. 30.
6
0
6
Beküldve: 2020. 02. 04.
12
0
6
Beküldve: 2020. 01. 31.
9
0
5
Beküldve: 2020. 02. 02.
1
0
5
Beküldve: 2020. 02. 03.
3
0
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A drónok világ egyre nagyobb szerepet kapnak a világban, egyre több területen használják profi szinten. Mivel egy folyamatosan és rendkívül gyorsan fejlődő technológiáról van szó, így úgy véljük időszerű egy olyan közösség kialakítása, akik naprakészek mind a szabályozás, mind pedig az innovációk terén.
Ennek okán szerveztük meg 2018 tavaszán az I. Drónkonferenciát - Helló Drón! címmel (összefoglaló kisvideó itt: https://www.youtube.com/watch?v=rcKcUlpdKH8&feature=share )
Majd 2019. szeptemberében a II. Drónkonferenciát - D2- Drónok és Digitalizáció címmel tartottuk Kecskeméten (összefoglaló kisfilm itt: https://www.youtube.com/watch?v=HgjiehgBDSw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR...)

Rendezvényünk nem a hétköznapi drónfelhasználókat szólítja meg, hanem a "profikat", akik szakmájában lassanként (vagy már most) elkerülhetetlen ezekkel a pilóta nélküli légijárművekkel való munka.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

2020-ban harmadik alkalommal rendezzük meg a Drónkonferenciát, mint szakmai rendezvényt. Több éves rendezvényes tapasztalatunk azt igazolja, hogy egy sikeres eseményhez hozzátartozik egy jól alkalmazható logó, arculat is.
Szervezésünkben valósul meg az idén immár 10. Magyar Biztonsági Fórum Konferencia, melyen 3 napon keresztül kb. 300 biztonságtechnikai szakember vesz részt. (További információ erről a rendezvényünkről: https://www.facebook.com/MaBiFo/ ) Ahogy itt is látható, bár a konferenciának van egy saját arculata (aktuálisan a gatsby stílus), de a szürke-bordó MBF logó fel- fel tűnik.

Reméljük, a Drónkonferenciával is hasonlóan hosszú "életutat" tudunk bejárni.

Feladat leírása

Feladat: 

A Drónkonferenciának egy logó megtervezése, melyet hosszú éveken át egységesen tudnánk használni. Így egy letisztult logóra lenne szükségünk.
Bár minden egyes konferencia rendelkezik az adott témára, címre kiélezett arculattal, saját logóval; szeretnénk egy "alap" logót amit kiegészítő, de fix elemként tudnánk megjeleníteni, használni a rendezvényeken és akár azoktól függetlenül is egyéb kommunikációban.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk, hogy a logót meglátva az emberek fejében megjelenjen a kép egy szakmailag aktualizált, nyitott, közösségépítő rendezvényről, azzal az utógondolattal, hogy "hasznos volt tavaly, a következőn is szívesen részt vennék!"
Mivel még nem rendelkezünk kiépített branddel, így fontos, hogy a "Drónkonferencia" felirat szerepeljen a logóban - egyértelművé téve miről is van szó. :)

Feladat leírása

Célközönség: 

Az utóbbi rendezvényeken kb. 150 fő vett részt a 2 napon, többek között:
-vezető beosztású szakemberek állami szervektől
-a dróntechnológiát profi szinten alkalmazó vállalkozások (pl. feltérképezéseknél)
-a legnagyobb drónforgalmazó cégek
-a drónok használatát szabályozó és engedélyező társterületek képviselői.
Rendezvényünk célközönsége NEM kifejezetten a hétköznapi drónfelhasználók, (pl. fotózásra, videózásra, játékra használatos kisebb drónok tulajdonosai).
Célunk, hogy egyre több érintett szakember, "profi" vegyen részt a konferencián és egy együtt gondolkodni tudó, ténykedő közösséget hozzunk létre.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A Drónkoferencia olyan szakmai konferencia, ahol a legjobb szakemberektől, a leginkább érintett hatóságok képviselőitől kaphatnak a vendégek betekintést az aktuálisokba 2 napon keresztül.
Témáink lehetnek:
• Műszaki kérdések, újdonságok
• Várható változások a szabályozásban
• Gyakorlati példák a drónok használatában
• Innovatív kísérletek, előremutató gondolatok

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Drónkonferencia szakmai rendezvényként 2 napon keresztül teret ad a közös gondolkodásra, új ismeretek szerzésére, az építő jellegű vitára, a gondolatok meghallgattatására. Mivel állami és piaci szereplők egyaránt részt vesznek, így közvetlenebbül, könnyebben lehet közös álláspontot kialakítani az aktuális kérdésekben.
Rendezvényeink vidéki hotelekben kapnak helyet, így a vendégek többsége szállásos jegyet vásárol, részt tud venni a Gálavacsorán. Nem titkolt tervünk, a következő években szakmai díjak bevezetése, átadása.
A rendezvényen próbálunk kb. 3 órát bemutatókra szánni, amikor drónok bemutatására, repülésére, detektálására, elhárítására stb. kerül sor, sokak nagy örömére.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az elkészült logó használnánk:
-A Drónkonferencia honlapján, közösségi oldalán (Facebook: https://www.facebook.com/Dronkonferencia2/ ),
-A nyomtatott konferencia kiadványokban, roll up-on, szóróajándékokon (pl. toll, jegyzetfüzet), szakmai díjon
-Egyéb: évközbeni kisebb rendezvény hirdetésénél, a szervezőség felügyelete mellett folyó egyéb drónokkal kapcsolatos tevékenységek (előadások,kutatások, kísérletek) összefoglalóiban
A logót a következő 3 évben biztosan használnák, amennyiben időtálló, akár tovább is.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, több évig is stílusos logó, mely állami és piaci körökben is megállja a helyét.
Egyszerű formavilág, ami az aktuális konferencia arculat mellett is megállja a helyét.
Max. 3 szín használata (preferáljuk a kéket, de nem ragaszkodunk hozzá).
Nem zárkózunk el egy grafikai elem használatától, de a "Drónkonferencia" felirat mindenképp szerepeljen rajta (vagy legalább egy változatán).

Feladat leírása

Kerülendő: 

Tipikusan konferenciára utaló rajzok (pl. mikrofon) és a túl egzakt drón rajzok (quadrocopter).
Színátmenet
Nehezen olvasható betűtípus

Feladat leírása

Fórum

Kedves Kreatívok!

A megbízó jelezte nekünk, hogy már most megtalálta a győztest, le lehet-e zárni a pályázatot hamarabb? Alapból a szabályunk úgy szól, hogy erre nincs lehetőség amiatt, hogy nehogy valakit váratlanul érjen a dolog, dolgozzon a pályázaton, majd amikor jönne feltölteni, meglepve szembesüljön azzal, hogy az lezárult. Ezt továbbra is valljuk, de annak sincs értelme, hogy itt három hétig érkezzenek be feleslegesen a munkák, és sokan időt beletegyetek, amikor már vajmi kevés esély van a nyerésre. Ezért áthidaló megoldást találtunk ki. Ha valaki dolgozik még koncepción, az FEBRUÁR 09. éjfélig töltse azt fel, mert utána lezárjuk a pályázatot.

Kedves Kreatívok!

Elnézést kérünk az esetleges okozott kellemetlenségért!
Valóban, a pályázatot szeretnénk hamarabb lezárni, így FEBRUÁR 9. ÉJFÉLIG várjuk a további pályamunkákat - még nincs kőbe vésve a nyertes. :)

Nagyon szépen köszönjük az eddig beérkezett munkákat is!
Üdv,
Drónkonferencia szervezők

Fórum (2)