Pályázatok

Debreceni Egyetem saját márkás élelmiszer termékeinek névadása

Névadás
-
Debreceni Egyetem
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 112
2

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

11 óra 46 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (113)

Beküldve: 2020. 07. 21.
1
10
Beküldve: 2020. 07. 22.
0
10
Beküldve: 2020. 07. 24.
1
10
Beküldve: 2020. 07. 21.
0
9
Beküldve: 2020. 07. 27.
0
9
Beküldve: 2020. 07. 23.
0
9
Beküldve: 2020. 07. 24.
0
9
Beküldve: 2020. 07. 22.
0
9
Beküldve: 2020. 07. 23.
0
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Debreceni Egyetem folyamatosan és kiemelten keresi azokat az innovatív piaci lehetőségeket, amelyekkel az oktatási és kutatási tevékenységét kiegészítheti. Ebből adódóan kialakításra és akkreditálásra került és Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Kar keretein belül egy Élelmiszeripari Innovációs Központ (ÉIK) technológiai üzem, amely számos típusú élelmiszerkategóriából (hústermékek, tejtermékek, zöldség- és gyümölcskészítmények, sütemények, csokoládék, stb.) professzionális szinten képes előállítani kisebb mennyiségű produktumot. Egyrészt az üzem kapacitása, másrészt az indulási folyamatok révén, elsődlegesen a Debrecen és annak vonzáskörnyékén élők, valamint az Egyetem dolgozói és hallgatói tekinthetők célcsoportnak. Az előzetes tervek szerint ezen a felületen kerül kialakításra az új termékek márkaneve, majd a logója és egy harmadik projektben a címke és csomagolás terve.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Debreceni Egyetem megközelítőleg 30.000 hallgatóval és közel 10.000 dolgozóval büszkélkedő intézmény, amely meghatározó hírnévre tett szert hazai és nemzetközi szinten egyaránt. Portfóliójában csaknem minden képzési forma és szak megtalálható. Kifejezetten közösségi szemléletű intézmény, amely az elméleti tudást és tapasztalatot igyekszik a gyakorlatba is átültetni. Az Egyetem 14 Kara közül a Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Karon évek óta dolgoznak a lehető leginnovatívabb termékfejlesztések és a „szántóföldtől az asztalig koncepció” megvalósításán, amely kiegészül a fogyasztók élelmiszerekkel kapcsolatos elvárásaival is, amelyek a következők:
• Helyi / saját termelésű egészségvédő alapanyagokból
• Hallgatói közreműködéssel
• Kézműves jellegű
• Folyamatos minőség ellenőrzéssel
• Hagyományos receptúrák
• Egyetemi innovációk
• Minőségbiztosított technológia és gyártási környezet
A gyártás és a termékek piaci bevezetése 2020. év őszére tervezett.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk egy olyan márkanevet kialakítani, amely egyszerű, jól hangzó, célratörő és a fentiekben ismertetetteket visszaadja. A márkanév lehet magyar és angol is. Lehet használni benne a „DE”, mint Debreceni Egyetem, valamint az „UD”, mint University of Debrecen betűpárosokat is, amennyiben az kreatív, lényegre törő és élelmiszerekhez illeszkedő.
Kérjük, hogy az ötleteiteket egy koncepción belül gyűjtsétek, ha változtatás, vagy új ötlet kerül feltöltésre, látni fogjuk. A logó-, a címke- és a csomagolás-tervezés majd a következő projektekben lesz feladat, így kérjük, hogy most csak szöveges névötleteket adjanak meg, kerüljék a grafikai tervezést.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Célkitűzésünk, hogy a kialakításra kerülő márkanevű termékeket a lokális kereskedelmi és a helyi HORECA szektorban működő beszerzési rendszereken keresztül értékesítsük. Nagyhírű és hiteles intézmény révén az előállított termékeknek is meg kell állniuk a helyüket a fogyasztók körében, amelyhez a technikai hátterünk adott, folyamatosan ellenőrzött, de megfelelő márkanév is szükséges a piaci bevezetéshez.

Feladat leírása

Célközönség: 

A termékekkel az elsődleges célközönség az egyetemi polgárság (hallgatók, dolgozók), mivel relatíve kis mennyiségben kerülnek előállításra a termékek. Másodlagos célközönség azok, akik olyan debreceni programokra látogatnak el, ahol az egyetem szerves része a rendezvénynek. Pl.: DEAC mérkőzés

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Az ÉIK üzemben, magas minőségű termékek kerülnek előállításra limitált, kis mennyiségben. Ezek arra hivatottak, hogy egy lokális, de mégis minőségi alternatívát nyújtsanak a nagyüzemi tömegmárkákkal szemben, ezzel is erősítve az Egyetemhez tartozást.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Egy erős lokálpatrióta márkát szeretnénk létrehozni, hogy a célközönségünk gondolkodás nélkül vásárolja meg, mert bízik a termékben és annak minőségében.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A márkanévvel a későbbiek folyamán találkozhatnak a Debreceni Egyetem Campusain (büfékben, éttermekben) és minden olyan az egyetemhez kötődő rendezvényen, ahol az előállított élelmiszerek megjelenhetnek. A debreceni és az egyetemi sajtóban biztosan többször is publikálva lesz. A márkanevet legalább 5 évig tervezzük használni.

Feladat leírása

Stílus: 

Olyan márkanevet szeretnénk, amely egyértelműen utal a termékek élelmiszer jellegére, valamint az intézményünkre.

Feladat leírása

Kerülendő: 

- Az olyan márkanevek, amelyek semmilyen kapcsolatba nem hozhatók a gyártott termékeinkkel. pl.: DEszép, UDvar
- Csúnya, trágár kifejezések

Fórum

Kedves Kreatívok!

A Debreceni Egyetem saját márkás élelmiszer termékeinek névadása pályázatunkon, a termékekért felelős vezetőkkel együtt az alábbi márkanevet választottuk ki győztesnek:

UnifooD

Több pályázó anyagában is szerepelt ez a név, emiatt győztesnek azt tudtuk kihirdetni, aki leghamarabb küldött olyan pályázatot, ami tartalmazta ezt a márkanevet!

Minden résztvevőnek köszönjük a közreműködést és a munkát!

Hamarosan visszatérünk egy újabb megbízással!

Innovatív Élelmiszeripari Klaszter Kft.

Fórum (1)