Pályázatok

Butik natúrborászat / CÍMKETERV (4 változatban) / Meglévő logóval

Címke design
-
Gittinger Pince
115.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 50
15

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 nap 11 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

Egy-egy palack natúr rosé, vörösbor és habzó almabor keresi a legkreatívabb pályázatot benyújtó gazdáját.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (37)

Beküldve: 2021. 11. 15.
11
14
10
Beküldve: 2021. 11. 11.
15
8
10
Beküldve: 2021. 11. 05.
6
1
9
Beküldve: 2021. 10. 27.
5
1
8
Beküldve: 2021. 11. 07.
4
0
8
Beküldve: 2021. 11. 14.
5
1
8
Beküldve: 2021. 11. 02.
6
1
7
Beküldve: 2021. 11. 15.
8
0
7
Beküldve: 2021. 11. 01.
16
0
6
Beküldve: 2021. 10. 28.
5
0
6
Beküldve: 2021. 11. 14.
12
0
6
hZs képe
hZs
Beküldve: 2021. 11. 15.
6
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a természetes anyagokból készített termékek, azonban annak ellenére, hogy Magyarországon számos kiváló bor készül, a NATÚRBOROK piaca egyelőre rendkívül kicsi, még nincs kiforrva.

Célunk az, hogy azt a szűk, de tudatos réteget, amely - a beavatkozásoktól teljesen mentes, vegyszermentes gazdálkodásból származó, kézzel szüretelt, spontán erjedő, környezettudatos módon készülő, alacsony ökológiai lábnyomra törekvő, hozzáadott ként SEM tartalmazó borokat keres és fogyaszt– bővíthessük termékeinkkel.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A brand neve: GITTINGER, amely a család felmenőinek nevéből ered. (Már ők is foglalkoztak borkészítéssel a 18. században Óbudán).

A jelenlegi GITTINGER brand újjáélesztése és a borok készítése már egy más korban, más borvidéken, Balaton-felvidéken, a Szent-György hegyen történik. A hangsúly jelen leg a NATÚRBOROKON van, továábá a felelősségteljességen, a (környezet)tudatosságon és a természetességen.

Célunk és missziónk elsődlegesen minőségi natúrboraink hazai piacon történő megismertetése, népszerűsítése, a hazai borfogyasztók edukálása, valamint idővel az európai piacon történő megjelenés és ismertté válás.

Feladat leírása

Feladat: 

Alapvetően a természetességet szeretnénk a címkénkkel kifejezni, ami könnyen megjegyezhető és kitűnik a piaci szereplők közül.

Szeretnénk a piacon hamarosan megjelenő CIMKÉT 4 különböző fajta natúr borunkra (3 szőlőből készült 1 almából):
• Kéknyelű (fehérbor)
• Pinot Noir (vörösbor)
• Pinot Noir (rosé)
• Inszájder (habzó almabor)

• amelyre az alábbiak jellemzőek:
• természetességet és minőséget kifejező
• könnyen megjegyezhető
• többi piaci szereplő közül kitűnő
• körbe f ut a palackon, Vagy téglalap alakú (2 db elől hátul)
• egyetlen változó elem (front grafika) kivételével a négy fenti borra megegyező
• Gittinger feliratot, vagy a logó G betűjét tartalmazza (ha mindkettőt, akkor akár a szöveg és logó különválasztható)
• (kézműves vagy sokszorosító grafikai eljárással készülne)

A palackok burgundi formájúak, színeik:
• fehérbor – zöld
• vörösbor – zöld
• rosé - fehér, áttetsző
• habzó almabor - fehér, áttetsző

A címke burgundi formájú, valamint 0,75 l és 1,5 l (magnum) palackokra kerül majd fel.
Szeretnénk, ha a címke magába foglalná az alábbi elemeket:
• állandó elemek: szöveges, csak tartalmában változik:
o GITTINGER (pince neve + logó)
o Kéknyelű, Pinot Noir, Inszájder (bor neve)
o Balaton-felvidék (borvidék)
o évjárat
• kötelező elemek - jogszabály szerint
o termékkategória
o űrtartalom
o alkoholtartalom
o származási ország
o ként tartalmaz
• egyéb
• FB, IG
• leírás (magyar és angol nyelven egyaránt) - max 2 x 120 szóban

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célközönség számára a Gittinger natúrbor ne csak az íze vagy „egyedi” készítési módja miatt legyen emlékezetes, hanem a címke és arculat miatt is. Ha a fogyasztó találkozik vele a fogyasztást követően, emlékezzen az élményre és ezáltal érezze azt, hogy meg akarja újra kóstolni.

Aki még nem kóstolta, ismerje meg a címke miatt és érezzen vágyat arra, hogy megkóstolhassa (hívogató címke, de ne rivalkodó), aki viszont korábban kóstolta, a címkét meglátva a pozitív élményt idézzen fel benne
– Vásárlásra ösztönzés, népszerűsítés, ismertté válás

Feladat leírása

Célközönség: 

a fogyasztó karaktere: TUDATOS (fiatal) felnőtt
• minőségre és természetességre nyitott
• felelősség- és környezettudatos

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Garantáljuk azt a minőséget, amelyet valóban ígérünk minden fogyasztó számára a természetes anyagok, a felhasználási és előállítási módok, valamint a környezettudatosság tekintetében is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Gittinger natúrborok jellemzői:
o NATÚR

o a SZŐLŐ és ALMA jellemzői:
• termesztése beavatkozásoktól teljesen mentes,
• vegyszermentes gazdálkodásból származó,

o a BOROK, amelyek a szőlőből és almából készülnek:

• spontán erjedő
• környezettudatos módon készülő,
• egyedileg előállított
• hozzáadott ként SEM tartalmazó

Feladat leírása

Médiaterv: 

A különböző borok címkéjeként használnánk.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, minimalista, de a mai kor elvárásainak megfelelő, modern.
• Tükröződjön benne a természetesség, a környez ettudatosság, a fiatalos lendület és nem utolsó sorban az adott gyümölcs.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Plagizálás
• Ha a címkén nem passzol a logó egyben (a fenti képi és az alsó szöveges rész) a kreatív által készített munkával, akkor a kettő külön választható, máshova is elhelyezhető a képi és szöveges része a logónak, nem kell, hogy egymás alatt helyezkedjenek el.
• Nem szeretnénk, ha az almaboron csak egy alma, a szőlőből készült borokon csak szőlő, vagy csak egy G betű szerepelne a Gittingerből adódóan, de mégis legyen egyszerű, modern, azonban utaljon a korábban leírtakra, valamint a környezettudatosságra, fenntarthatóságra, "natúrságra".

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

• PDF, vektorgrafikus (hogy a későbbiekben is bármikor módosíthassuk)
• A nyertes pályázóval a későbbiekben is szeretnénk együttműködni.

Fórum

Kedves Megbízó!

Lehet esetleg címke hosszt kérni mindkét fajta palacknál?

Köszönettel,
Egy Kreatív

Kedves Kreatív!

0.75 literes palacknál kb. 9 cm-es magasság, a magnum palacknál kb. 10-10.5 cm-es magasság, szélességben nincs megkötés. Olyan széles legyen, amelyet megkövetel a praktikum és az esztétikum. Tetszőleges.

Remélem segítettünk,

Gittinger Pince

Kedves Megbízó!

Köszönöm a segítséget, csak azért gondoltam, hogy van fix szélesség, mert a pályázat kiírásában az volt megadva, hogy körbe fut a palackon.

Köszönettel,
Egy Kreatív

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje kitolódott, a díjazás némileg megnőtt és a brief egyszerűsödött.

Kedves Megbízó!
Érdeklődni szeretnék, hogy pontosan milyen sokszorosító grafikai eljárással fog készülni a címke? Rézkarc vagy más mélynyomó technika, szita vagy valami ofszet, esetleg magasnyomás? Vagy félreértem és nem ezt érti kézműves és sokszorosító grafikai eljárás alatt?
Válaszát előre is köszönöm!

Kedves Kreatív!

A kézműves grafikai eljárással készülő címke csupán egy lehetőség, amely illeszkedik a borászati koncepciónkhoz, de nem ragaszkodunk hozzá.

GP

Kedves Megbízó!

Nem teljesen értem a leírásban, hogy egyforma vagy különböző illusztrációval készült címkéket szeretnének-e a négy borfajtához. Egy helyen azt olvasom, hogy csak a feliratban legyen különbség, de másutt azt, hogy legyen utalás az adott gyümölcsre a képen - ez pedig legalább két fajta címkét feltételez, külön a szőlőnek ill. az almának. Kérem, segítsenek tisztázni ezt a kérdést! Köszönöm előre is!

Kedves Kreatívok!

Sajnos egy hiba miatt (amit hétfőre javítunk) a megbízók nem tudnak maguktól shortlistet és győztest választani, ezért mi manuálisan csináltuk az ő kéréseik alapján. Ebbe most egy tévesztés csúszott, nem azt jelöltük győztesnek először, amit a megbízó kért, pár perccel később kellett korrigálni. Ezért találkozhattatok néhány percig másik győztessel.

Sajnálatos bug, egy ideig szívrohammal birkóztam és már majdnem bontottam a pezsgőt is... :)