Pályázatok

Butik natúrborászat / CÍMKETERV (4 változatban) / Meglévő logóval

Címke design
-
Gittinger Pince
105.000 Ft
Hátravan:
3 hét 1 nap
Követő: 15
0

Hozzászólás

0%

Értékelt koncepció

9 óra 5 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

Egy-egy palack natúr rosé, vörösbor és habzó almabor keresi a legkreatívabb pályázatot benyújtó gazdáját.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (2)

Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2021. 10. 14.
?
?
-

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Nincs. A natúrborok piaca nagyon kicsi, csupán egy szűk, de annál tudatosabb réteg keres beavatkozásoktól teljesen mentes, vegyszermentes gazdálkodásból származó, spontán erjedő, környezettudatos módon készülő, alacsony ökológiai lábnyomra törekvő, hozzáadott ként SEM tartalmazó borokat. A nemzetközi piacon immár közel egy évtizede (!) zajló natúrborok csendes forradalma hazánkban meglepően lassan bontakozik ki. Piaci helyzetről már csak azért sem beszélhetünk, mert várhatóan a következő öt év során a mikroborászat méreteit nem haladjuk meg, maradunk a 4FFF keretein belül: for family, friends and fans. A családnak, a barátoknak és azok számára készítjük, akiknek ízlik és a mindezzel járó kockázatot és áldozatot értékelik. Távlatilag célunk, hogy boraink harmada nemzetközileg, (exportra) kerül értékesítésre. De fontos (mottó?): a natúrbor nem kifogás, hanem küldetés! Attól, hogy natúrbor, még nem feltétlenül jó bor!

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Gittinger brand a Gittinger Család nevéből ered, akiknek egyenesági felmenői a XVIII század óta, Óbudán számos helyen, braunhaxlerként (így szólították a szőlőműves svábokat) készítettek bort a filoxéráig (1880-as évek), majd ezt követően, többek között egy vendéglőt (Gittinger Borháza) és fűszerkereskedést is üzemeltettek a Szentendrei úton (az 1950-es évekig).

A múltbéli brand karakterjegyei:
• élő zene (citera);
• leander és gránátalma az udvaron
• vendéglátás
• bor
Ez egy erős, önálló brand lehetett a maga idejében...

A történet folytatása:
A jelenlegi brand újjáélesztése már egy más korban, más borvidéken, a Balaton-felvidéken történik. Így ez nem egyenes folytatást (jogutódlást) jelent, inkább egy emlékezést, átmentést, „átültetést”. A hangsúly jelenleg a natúr borokon van, a felelősségteljességen és a (környezet)tudatosságon.

A Gittinger brand újjászületése a Balaton-felvidéken, a Szent György-hegy déli lejtőjén történik, ahol a család leszármazottainak egy része már közel két évtizede vannak jelen. Terveik között szerepel a borászat keretein belül teret biztosítani kortárs művészek- és az általuk készített művek számára.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk a piacon hamarosan megjelenő 4 különböző fajta natúr borunkra:
/ Inszájder, habzó almabor
/ Pinot Noir, vörösbor
/ Pinot Noir rosé
/ Kéknyelű, fehérbor

• CÍMKÉT, amelyre az alábbiak jellemzőek:
/ körbe fut a palackon
/ egyetlen változó elem (front grafika) kivételével a négy fenti borra megegyeznek
/ nem szükségszerű, hogy domináns rajta a logo
/ kézműves vagy sokszorosító grafikai eljárással készülne
/ magyarországon és külföldön egyaránt relevánsak (nyelvezet)

Palackok burgundi formájúak, színeik:
/ habzó almabor - fehér, áttetsző
/ vörösbor - zöld
/ rosé - fehér, áttetsző
/ fehérbor - zöld

A címke burgundi formájú, valamint 0,75 l és 1,5 l (magnum) palackokra kerül majd fel.
Szeretnénk ha a címke magába foglalná az alábbi elemeket:
/ állandó elemek: szöveges, csak tartalmában változik
/ pince neve (logó)
/ bor neve
/ borvidék
/ évjárat

/ kötelező elemek - jogszabály szerint
• termékkategória
• űrtartalom
• alkoholtartalom
• származási ország
• ként tarmalmaz

/ egyéb
• FB, IG
• leírás (magyar és angol nyelven egyaránt) - max 2 x 120 szóban

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célközönség számára ne csak az íze miatt legyen emlékezetes az adott bor, hanem a címke és arculat miatt is. Ha találkozik vele legközelebb, emlékezzen az élményre.

Feladat leírása

Célközönség: 

a fogyasztó karaktere: tudatos fiatal
/ kis ökológiai lábnyom
/ felelősségtudatos
/ nyitott
/ a belbecset értékeli, a külcsínre kevésbé ad

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Egyediség, környezettudatosság, a minőségre törekvő szemlélet, a fentiek szerint.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

mit közvetít:
/ natúr
/ egyedi
/ hiteles
/ értékteremtő / személyes
/ narratív
/ kis (mikro) mennyiség
/ nem a külcsín a lényeg, hanem a belbecs

Feladat leírása

Médiaterv: 

Balaton-felvidéken, a helyszínen
Kis létszámú kóstolókon
Szaküzletekben

A terv addig felhasználni a győztes munkáját, ameddig releváns az adott általunk közvített üzenet.

Feladat leírása

Stílus: 

A fent leírtak alapján önazonos.

Aki még nem kóstolta, ismerje meg a címke miatt és érezzen vágyat arra, hogy megkóstolhassa (hívogató címke, de ne rivalkodó), aki viszont korábban kóstolta, a címkét meglátva a pozitív élményt idézzen fel benne.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Ha a címkén nem passzol a logó egyben (a fenti képi és az alsó szöveges rész) a kreatív által készített munkával, akkor a kettő külön választható, máshova is kerülheta képi és szöveges része a logónak, nem kell feltétlen, hogy egymás alatt helyezkedjenek el.

Nem szeretnénk ha az almaboron csak egy alma, vagy a többi borokon csak egy G betű szerepeljen a GIttingerből adódóan, de mégis legyen egyszerű, azonban utaljon a korábban leírtakra, valamint a környezettudatosságra, fenntarthatóságra, "natúrságára".

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

PDF, vektoros

Fórum

Fórum (0)