Pályázatok

Boros címke terv (hipermarket saját márkás boraihoz)

Címke design
-
Roy Mathias
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 42
L.L.Barbi.

Megbízó

34

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 hónap 5 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (48)

Beküldve: 2022. 02. 03.
4
2
10
Beküldve: 2022. 02. 18.
5
1
9
Beküldve: 2022. 02. 18.
3
0
10
Beküldve: 2022. 02. 13.
6
2
9
Beküldve: 2022. 01. 31.
5
0
8
Beküldve: 2022. 02. 12.
4
2
8
Beküldve: 2022. 02. 17.
2
0
8
Beküldve: 2022. 02. 07.
2
0
7
Beküldve: 2022. 01. 30.
10
0
7
Beküldve: 2022. 01. 30.
12
0
7
I
Beküldve: 2022. 02. 08.
7
1
6
Beküldve: 2022. 02. 15.
4
1
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Borászatunk 1992 óta készíti a Tokaji Borvidék kiemelkedő borait.
Évente közel 300.000 palack bort értékesítünk, jellemzően külföldre.

112 hektáros történelmi dűlőinkről jellemzően prémium minőségű borokat készítünk.
Területünk nagy mérete miatt azonban középpolcra kerülő bort is készítünk, ami hazánk legnagyobb hipermarketének saját márkáneve alatt kerül forgalomba.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Tokaji borászat, aki egy hipermarket saját márkás tokaji borait készíti.

Feladat leírása

Feladat: 

A jelenlegi "Roy Mathias" címke újragondolása.

Egyetlen címkét szeretnénk, ami stíluselemeiben nem kell, hogy hasonlítson elődjére, viszont univerzalitásában igen.

Mit is jelent ez?

- A jelenlegi címke több bortípushoz is használható
Az alapcímkén csak a márkanév és a Tokaj felirat szerepel
A bor nevét és évjáratát házon belül nyomtatjuk rá tekercses nyomtatóval, fekete színben.

- A mostani címke több típusú palackra is jól applikálható
Jelenleg 500 ml-es Tokaji- , 500 ml-es Flute Seduction- és 750 ml-es burgundi palackra használjuk.
Méretei: szélessége: 103 mm, legmagasabb pontja: 84 mm, legalacsonyabb pontja: 67mm

- A jelenlegi címke több borstílushoz is jól passzol
Mivel a címke nem a bor jellemző tulajdonságit jeleníti meg

A címke kötelező elemei:
- Márkanév: Roy Mathias (nincs logó, így elég egy memorábilis tipográfia használata)
- TOKAJ felirat
- egy kb. 35x20 mm-es szabad (egyszínű, világos) rész, ahova majd a bor nevét és évjáratát tudjuk nyomtatni

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egy olyan újvonalas, de mégis hagyományokat közvetítő címkét szeretnénk, ami erősen hat az érzelmekre, ezáltal impulzív vásárlást vált ki a fogyasztóból.
Fontos, hogy kitűnjön a bolti polcok zavaros világából.

Mire asszociáljon a fogyasztó a címkét meglátva?

- Történelem
- Hagyomány
- Hazaszeretet
- Minőség
- Magyarság

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsődleges célcsoport

40+ éves, átlagos jövedelemmel rendelkező, középfokú végzettségű, városi, családos férfiak. Szívesen fogyaszt bort, de a borokhoz mégsem ért. Nem ismeri jól a borfajtákat, bormárkákat. Inkább jó árazású bort keres. A Tokaji borkülönlegességek esetében tisztában van azzal, hogy annak magas ára, az évszázadokon átívelő tradicionális módon történő elkészítésben keresendő. Fontos számára a haza, a hagyományok ápolása. A belföldi nyaralást, a tradicionális ételeket is előtérbe helyezi. Tokaj számára gazdag kulturális és történelmi hagyományt, kiemelkedő jelentőségű hungarikumot jelent.

Másodlagos célcsoport

40+ éves, átlagos jövedelemmel rendelkező, városi, családos nők, középfokú végzettséggel (akik a bevásárlásért felelnek). Rendszerint hipermarketekben végzi „hétvégi nagybevásárlását”. Nem kedvelik az újdonságokat, inkább a hagyományos, már bevált termékeket veszik, vagy ajánlás alapján tesznek kivételt.
Nem jellemző rájuk az alkoholfogyasztás, a borhoz nem értenek. A bort ajándékként, vendégek fogadásakor vagy családi ünnepségekre veszi. Fontos számára az impozáns, elegáns címke, hiszen számára ez képzi a bor (ezáltal pedig az ajándék, vagy ünnep) nagyságát.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A történelmi borvidék biztos minősége, megfizethető áron.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka fő üzenete: tradíció, történelem, hazaszeretet, megfizethető árú minőség.
A Tokaji borok büszke nagykövete, aki Tokaj természeti adottságait büszkén hirdeti.

Roy Mathias = Mátyás király

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az új címkével ellátott borok, az előzőhöz hasonlóan a magyarországi Auchan hipermarket üzleteiben, katalógusaiban, online áruházában lesznek elérhetők a fogyasztók számára.

Feladat leírása

Stílus: 

Tradíciót, eleganciát, minőséget sugalló címke.
Világos alapszín (pl.: tojáshéj, vanília, bézs...)
Lehet rajta valami életérzést sugalló grafikai elem is (pl.: skiccelt borbirtok, matyó hímzés, de akár a "Mátyás király" vonalra is lehet építeni stb.)

A francia borok címkéi jó inspirációs alapot adhatnak.

Felületkezelés maximum arany prég.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Minimalista, modern stílus.

Fórum

Kedves Barbara,

A cimke formájának is ugyan annak kell lennie mint a réginek?

Kedves Ratnisz,

Nem szükséges megőrizni a címke jelenlegi formáját. Lehet ettől teljesen eltérő.
Szép napot!

Kedves Barbara,

A címke mérete (103*84) legyen megtartva, vagy eltérhet?

Kedves Ágnes,

Természetesen lehet eltérő méret.
Azzal fontos számolni, hogy mindegyik palackon (tehát keskenyebb (66mm átmérő) és szélesebb (80mm átmérő)) is jól mutasson.

Szép napot!

Jelezném, hogy a csillagos helyezést kapott Cstrfa címkéi gyanúsak...

https://www.somavinevillage.com/our-story/

Kedves Binji!

Nagyon szépen köszönöm a tájékoztatást... Igazad van, elég gyanús.
A szükséges lépéseket megtettem.

Köszönöm mégegyszer

Most miért mondod? Hisz tükrözve van. :)